• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Våre tanker angående sensur og sletting (Endret 02.09.03)

Started by Bjarte, July 17, 2003, 15:39:59 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bjarte

Vi i BBB kommer til å være mye mer striks hva angår sensur og fjerning av innlegg enn hva det var på BST sin krangleside. BST slet den siste perioden med ett "fjortiss"-stempel og dette stempelet kan vi velge å ta med oss videre inn i BBB eller å gjøre noe med det. Men BBB er og kommer aldri til å bli ett nytt BST, og derfor har vi valgt å gjøre noe med det. Men det er viktig å presisere at BBB er for alle, uavhengig av alder (og kjønn også for den del). Og alle Brann-supportere er velkommen til å si sin mening her inne på kranglesiden.

Men vi er opptatt av at vi holder oss til sak og at det ikke brukes til "chatting". Unødvendige kommentarer,  og det vi ser på som barnslige innlegg vil bli fjernet. Har man sagt noe i en tråd trenger man ikke å gjenta det senere i tråden. Det virker også som enkelte må ha ett ord med i hver eneste tråd som blir startet. Grei regel her er at dersom en ikke har noe nytt å tilføre diskusjonen, så styr unna. Ingen får premie for flest mulig innlegg! Og husk at den som tier, samtykker. En trenger ikke komme med ett innlegg der en sier bare ?enig?. Vi fjerner ikke noe bare fordi vi er uenig med noen og i utgangspunktet fjerner vi ikke noen tema så lenge det er relatert til Brann eller Bataljonen. Derimot vil vi fjerne tema som ikke er relatert til Brann, som f.eks. fjern Semb-aksjonen.

Andre lags supportere er også velkommen så lenge de "vet å oppføre seg". Harselering og innlegg som kun er laget for å provosere får de ta på sine egne sider eller på sider som VGD. Men her vil de bli fjernet. Og ved gjentagende ganger vil de også bli utestengt fra kranglesiden.

Vi forventer ikke at 100% av de som leser dette er enig med oss. Alle er vi forskjellig og vi vil aldri klare å gjøre alle tilfreds i forhold til hva vi mener og gjør. Vi gjør det vi mener er rett og det holder for oss.

På vegne av BBB
Bjarte

Edringer gjort 2. september i fet tekst.

Magnus

Fint at dette forumet er og blir litt mer seriøst enn det forrige (som var på bst.no).

Er skikkelig glad for at Bataljonen ble opprettet :D
lt for Norge

Opus

Vemodig vakkert!

Nå er ikke jeg den som er flittigst til å skriv inlegg, men fra tiden i BST-forumet husker jeg inlegg som var så usaklige og barnslige at øynene begynte å svi bare av å lese dem.

Veldig bra at BBB vil gå litt mer aktivt til verks for å luke ut meningsløse skriblerier fra fjortisser og PR-kåte lavpanner som bare er ute etter å provosere.  :mrgreen:

-OP

Svein Martin

BRA !!

Når eg seg kven som står bak oppstarten av BBB ser eg lyst på framtida til den nye supporterklubben. Det kan vera bra med "streng" sensur no i starten. På den måten kan det bli eit bra fora for alle Brannsupporterer.

Men OBS, sensuren må ikkje bli slik at innlegg som går i mot "kontrollørane" sine meiningar bli fjerna bare fordi "kontrollørane" har eit anna syn på saka.

Lykke til med driftinga av Kranglesiden og BBB nettstaden.

Bergen Sin Gutt

Det har da vært voldsomt i det siste med sletting av innlegg og tråder! Det virker liksom litt unødvendig, i overkant... Men det er bare min mening! ;-)

Yngve

Trur Bergen sin gutt har eit poeng. Det er gale når "ledelsen" faktisk sletter innlegg frå andre lag sine suporterar, ser blant anna at dei klagar på dette på kjernen sitt forum, kvifor det?

Vedkommande som klagar mest, han pleier å skrive gode og velformulerte meiningar.

Syns til tider "ledelsen" drar denna slettinge vel langt, greit at me ikkje vil ha useriøse innlegg, men ALLE har lov til å ytra seg, om dei er Brann tilhengar eller noko anna. Noko anna er sensur, og det bør ikkje "ledelsen" driva på med, det bør dei halda seg for god til. Ellers så kan dei kalle det "Thorleif og Bjartes personlege forum for meiningar som samsvarar med våre meiningar" Det held ikkje mål.

Greit nok at useriøse innlegg bør fjernast, men ikkje alt som strider med deiran meiningar, det held ikkje mål. Skal det vere slik må dei seie i frå klart og tydlegt. Og det står at andre lags suporterar har lov å ytra seg, så lenge dei ikkje provoserer. Mitt inntrykk er at er dei andre lags suporterar så har dei nødvendigvis meiningar som er annleis enn "ledelsen" sine. Det er ein del av det å vere fan av eit anna lag. Men det er og eit flimrande utgangspunkt for diskusjonar, og ein debatt om fotball generelt, og Brann speseielt skal vere oppheita, det er halve sjarmen. Dette er ikkje stortinget eller noko. Dette er vanlege folk, med vanlege meiningar, og eg meiner at dei absolutt bør få komma på tryk, så lenge dei ikkje er på nivåe "brann suger" eller noko. Har dei andre meiningar og synspunkt, andre tolkningar av regglar og lover i NFF så la dei skrive dei, la innlegga stå, og heller svar dei velbegrunna, ikkje slett dei. Men svar dei. Når ein dric på å slettar slike innlegg, då synk "ledelsen" ned på  eit nivå som er flaut, og som "ledelsen" bør heva seg over.

Bjarte

Quote from: "Yngve"Trur Bergen sin gutt har eit poeng. Det er gale når "ledelsen" faktisk sletter innlegg frå andre lag sine suporterar, ser blant anna at dei klagar på dette på kjernen sitt forum, kvifor det?

Vedkommande som klagar mest, han pleier å skrive gode og velformulerte meiningar.

Syns til tider "ledelsen" drar denna slettinge vel langt, greit at me ikkje vil ha useriøse innlegg, men ALLE har lov til å ytra seg, om dei er Brann tilhengar eller noko anna. Noko anna er sensur, og det bør ikkje "ledelsen" driva på med, det bør dei halda seg for god til. Ellers så kan dei kalle det "Thorleif og Bjartes personlege forum for meiningar som samsvarar med våre meiningar" Det held ikkje mål.

Greit nok at useriøse innlegg bør fjernast, men ikkje alt som strider med deiran meiningar, det held ikkje mål. Skal det vere slik må dei seie i frå klart og tydlegt. Og det står at andre lags suporterar har lov å ytra seg, så lenge dei ikkje provoserer. Mitt inntrykk er at er dei andre lags suporterar så har dei nødvendigvis meiningar som er annleis enn "ledelsen" sine. Det er ein del av det å vere fan av eit anna lag. Men det er og eit flimrande utgangspunkt for diskusjonar, og ein debatt om fotball generelt, og Brann speseielt skal vere oppheita, det er halve sjarmen. Dette er ikkje stortinget eller noko. Dette er vanlege folk, med vanlege meiningar, og eg meiner at dei absolutt bør få komma på tryk, så lenge dei ikkje er på nivåe "brann suger" eller noko. Har dei andre meiningar og synspunkt, andre tolkningar av regglar og lover i NFF så la dei skrive dei, la innlegga stå, og heller svar dei velbegrunna, ikkje slett dei. Men svar dei. Når ein dric på å slettar slike innlegg, då synk "ledelsen" ned på  eit nivå som er flaut, og som "ledelsen" bør heva seg over.

Yngve

Einaste påstandane eg har kome med er at eg synest slettinga virkar overila. og ja, det virkar som det er pga de er ueinge med innlegga..som du sjølv skriv, det er ei vurderingssak, som vi må ta..(riktignok var det ang provosering, men det er vel samme med andre innleg og?)

Og at eg kalla det Thorleif og bjartes forum var pga det er dei som er dei leiarane.

Go Up