• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

flere lørdagskamper?

Started by Vidarvalium, September 03, 2007, 17:20:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Vidarvalium

Mener å ha lest at en hjemmekamp for brann er flyttet fra søndag til lørdag? Stemmer dette, og i såfall hvilken kamp gjelder dette?

På forhånd takk

BL

Quote from: "Vidarvalium"Mener å ha lest at en hjemmekamp for brann er flyttet fra søndag til lørdag? Stemmer dette, og i såfall hvilken kamp gjelder dette?

På forhånd takk


Tror ikke noen hjemmekamper har blitt flyttet. Men siste kamp borte mot TIL skal vel spilles lørdag istedet for søndag.
Hansa-
Felt Z

Vidarvalium

ok, sikkert der jeg har det fra:( Burde vært mange fler lørdagskamper...

HansaInferno

Et stort JA! til lørdagskamper. Har hatt det mye moro med de som har vært.
Breiflabben, baby!

Bassew

I følge terminlisten skal vi spille mot Aafk 21. Oktober.
Dette er foreløpig en søndagskamp med de samme problemene som andre søndagskamper med tanke på transport til og fra på kampdagen. Denne kampen er en av de kampene vi har igjen som jeg håper at vi skal klare å få til lørdagen. Om det er mulig å legge press på klubbene slik at de kan legge press videre på Forbund/TV så håper jeg at de som sitter med press kan utøve dette. Spesielt med tanke på at begge supporterklubbene ønsker å spille kampen på lørdagen. Noen som kan ta tak?
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

Christoball

mener å ha lest at rbk har ytret ønske om å få lørdagskamper, siden de har cl-kamper som de vil være forberedt på, samtidig som de klager over å spille lørdagskamper siden de da ikke får like store tv-inntekter...
mye vil ha mer?

men, et stort JA til lørdagskamper, ihvertfall bortekamper...

Go Up