• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

"Syng med"

Started by sonic1992, September 02, 2007, 19:45:19 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

sonic1992

Ble den nye "boblesangen" i det hele tatt prøvd å dra i gang?
Hørte det hvertfall aldri bort til bt.
T- Er med ;)

Speedy

Quote from: "sonic1992"Ble den nye "boblesangen" i det hele tatt prøvd å dra i gang?
Hørte det hvertfall aldri bort til bt.


Ble prøvd noen ganger, men den har ikke en sjans i havet. Helt ny tekst og ikke utdelte ark til den nye ( som jeg så iallefall) Liker ikke melodien.

Ellers synd at jeg aldri hørte "sk, sk brann, vi e best i dette land", eller hørte den en gang, men tonefallet var feil. Jeg greide selfølgelig å glemme teksten.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Brann4

Boble-sangen ble prøvd et par ganger på felt-b men dødde ut, men husk at gullet ska hem va ikke noe slager før et par kamper, på slutten av sesongen tror eg Boblesangen e innført.

Northside

Sangen ble prøvd 3-4 ganger, var også delt ut ca 1000 lapper. Virket ikke som interessen for sangen var på topp, men så var også dagens stemning på et pinlig lavt nivå!

Kanskje vi kan kjøre en avstemning her på Bataljonen for å se om folk liker sangen eller ikke. Alltid noen som er negativ uansett.

sonic1992

god idè ..  det virket da som om det skulle bli utdelt mer enn nopk lapper på hansa..   Men,men..   likte egentlig den gamle boblesangen best.
T- Er med ;)

krøvel vellevold

Melodien til denne boblesangen var jaggu ikke enkel å få tak på! Sanger med inviklete melodier og lang tekst blir aldri noen suksess. Tror neppe dette blir en schläger...
Legg ned hele klubben!

Brannmann rob

Det første forslaget var no jævla mye bedre då... Denne teksten var utrolig kjedelig og lite fengende!

tr0Ndemann

Er enig i at den første teksten var hakket bedre men denne kan helt sikkert fenge like mye.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Nixon

Quote from: "Brann4"Boble-sangen ble prøvd et par ganger på felt-b men dødde ut, men husk at gullet ska hem va ikke noe slager før et par kamper, på slutten av sesongen tror eg Boblesangen e innført.


Gullet ska hem satt ganske godt allerede første kampen. Denne hørte jeg ikke noe til opp på Z.
Rød makt på Hansa!

Nixon

Quote from: "NorthsideFCDH"Kanskje vi kan kjøre en avstemning her på Bataljonen for å se om folk liker sangen eller ikke. Alltid noen som er negativ uansett.


Det er nå en gang slik at innføring av sanger er ganske demokratisk. Hvis den er enkel nok og mange nok liker den blir den innført. Og det bør helst skje på tribunen og ikke på et forum.

Det er noe som heter "Kill your darling". Jeg føler kanskje at denne sangen aldri kommer til å være levedyktig uansett hvor mange ganger den blir prøvd innført.
Rød makt på Hansa!

paf

Quote from: "NorthsideFCDH"
Kanskje vi kan kjøre en avstemning her på Bataljonen for å se om folk liker sangen eller ikke. Alltid noen som er negativ uansett.

Avstemningen skjer på tribunen. Liker folk sangen blir den sunget. Hvis ikke nok folk liker den blir den ikke sunget. Ingen grunn til noen forumavstemning om noe sånt.

Kent

jeg hørte ikke at denne ble prøvd, og jeg står på felt c

grei

Quote from: "paf"
Quote from: "NorthsideFCDH"
Kanskje vi kan kjøre en avstemning her på Bataljonen for å se om folk liker sangen eller ikke. Alltid noen som er negativ uansett.

Avstemningen skjer på tribunen. Liker folk sangen blir den sunget. Hvis ikke nok folk liker den blir den ikke sunget. Ingen grunn til noen forumavstemning om noe sånt.


Jeg regner med at han mener en avstemning av typen "rådgivende", at det er snakk om litt hjelp til på forhånd å finne ut av hvilke sanger som har mulighet til å slå an.

I en liten gruppe (f.eks en sanggruppe) er det lett for at medlemmene vil mene det samme, og dermed er det greit å hente inn en reality check hos andre. I dette tilfellet betyr det at dersom man hadde forhørt seg i de rette miljøene på forhånd hadde man kommet til at denne boblesangen ikke var den rette å satse på.

C@Bøe_79

Quote from: "grei"
Quote from: "paf"
Quote from: "NorthsideFCDH"
Kanskje vi kan kjøre en avstemning her på Bataljonen for å se om folk liker sangen eller ikke. Alltid noen som er negativ uansett.

Avstemningen skjer på tribunen. Liker folk sangen blir den sunget. Hvis ikke nok folk liker den blir den ikke sunget. Ingen grunn til noen forumavstemning om noe sånt.


Jeg regner med at han mener en avstemning av typen "rådgivende", at det er snakk om litt hjelp til på forhånd å finne ut av hvilke sanger som har mulighet til å slå an.

I en liten gruppe (f.eks en sanggruppe) er det lett for at medlemmene vil mene det samme, og dermed er det greit å hente inn en reality check hos andre. I dette tilfellet betyr det at dersom man hadde forhørt seg i de rette miljøene på forhånd hadde man kommet til at denne boblesangen ikke var den rette å satse på.



Det fins kun et miljø, Stadion-miljøet..
Og funker den ikke der, så funker den ikke...
Men man gir seg ikke etter første gang, man må prøve litt før man ser hva  som skjer..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

dex1974

Quote from: "sonic1992"god idè ..  det virket da som om det skulle bli utdelt mer enn nopk lapper på hansa..   Men,men..   likte egentlig den gamle boblesangen best.


Fikk lapp jeg men hørte aldri låten bli sunget så da er det ikke lett å hive seg på;-)

Står forøvrig på "gamle" nedre Z (nå D)
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Go Up