• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tur til Brugge - Brann

Started by The Boss, August 31, 2007, 13:03:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

The Boss

Hei. Lurer pÃ¥ om det foreligger noen planer fra bataljonen sin side om tur til brugge?? Tenker en del er intr i dette.. Hva sier folk? Hvem er med?  :o

Ricky

Tror du Bataljonen har fått planlagt tur til Brügge bare en halvtime etter trekningen? Gi dem nå et par dager å jobbe på.. :)

Northside

om det ikke blir opplegg fra Bataljonen så reiser man lett ned der for under 2000kr tur/retur.
Ender opp i brussel hvor man kan ta tog til brugge. Vet ikke pris på det enda men jobber med saken.

I Brugge er det nok av hoteller å velge mellom...

brann.avd.molde

koster ca 1700 for å reise privat med fly bergen - brussel den 4 oktober med hjem reise fredag den 5. hva vel den dagen som var aktuell? Så koster alt utenom også, så om bataljonen hadde kommet med noen arrangert tur hadde det vært konge. Har snakket med flere stykker som også har lyst, men hjemme resultatet spiller vel også inn litt på lyste til dem. Hadde værtfall vært knall og fått litt liv nede i Belgia, men er lenge til enda
Eg må inn!

Northside

Snakket med en kompis fra Club Brugge.

Tog tar under 2 timer fra Brussel og koster ikke så mye.
Se mer her:
http://www.b-rail.be/main/E/index.php

Det som overrasket meg var at han var usikker på hvem som vinner av oss. Selv tippet han tap borte og liten seier hjemme, men han var langt fra sikker...

paf

Quote from: "NorthsideFCDH"
Tog tar under 2 timer fra Brussel og koster ikke så mye.

Det går også an å fly til Amsterdam - fordelen er at det går direktefly dit fra Bergen. Ca 3 timer med tog fra Amsterdam fra Brügge...

HansaInferno

Få ihverfall fokus p å få flest mulig Brann-supportere nedover til Brugge. Jeg vurderer turen.
Breiflabben, baby!

erikdale

Eg drar definitivt ved arrangert tur.
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

monzilla

Quote from: "paf"
Quote from: "NorthsideFCDH"
Tog tar under 2 timer fra Brussel og koster ikke så mye.

Det går også an å fly til Amsterdam - fordelen er at det går direktefly dit fra Bergen. Ca 3 timer med tog fra Amsterdam fra Brügge...


Absolutt noe å vurdere. Heller å ta tog en time ekstra, enn å fly land og strand for å komme seg til en flyplass som flyr til brussel.

Northside

Bestilte tur nå. Reiser ned grytidlig Torsdag og lander i Brussel.
Hjem igjen grytidlig Lørdag fra Brussel.

Kom på 2200+, og var i grunn billigste jeg fant nå, uavhengig om jeg reiser hjem fredag eller lørdag fra Brussel eller Amsterdam.

Turen hjem derimot er en melketure uten like. Brussel, København, Oslo og til slutt Bergen...

monzilla

Hehe hvorfor ikke bare fly via amsterdam?

Nixon

Quote from: "monzilla"Hehe hvorfor ikke bare fly via amsterdam?


En rask sjekk på nettet gir meg bare dyre (over 5000,-) direkteruter til Amsterdam. Man må om Oslo eller Køben for å komme ned på samme pris som til Brussel.
Rød makt på Hansa!

DJ_ADG

Bort torsdag via Gardermoen og hjem fredag via Kastrup fikk eg en pris på 2230kr. Skal man nedover e det bare å bestile rasket mulig, prisene bare stiger.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

KjellMo

Quote from: "Nixon"
Quote from: "monzilla"Hehe hvorfor ikke bare fly via amsterdam?


En rask sjekk på nettet gir meg bare dyre (over 5000,-) direkteruter til Amsterdam. Man må om Oslo eller Køben for å komme ned på samme pris som til Brussel.


KLM som flyr direkte ruten fra Bergen til Amsterdam har en regel om at en må være borte 3 netter for å få billigste pris. I tillegg er det ikke billige billettter å få tak i med KLM. Det er like enkelt og billig å reise til Amsterdam/Brussel med SAS. Vi fikk turen for 1685 kroner til Brussel.
GGG Travel

tj00m

eg har aldri reist på bortekamp i europa før, ka gjør dåkke? overnatter eller bare reiser til fyplassen å sitter der å venter en hel halv natt når dåkke skal hem igjen?
Brann Bergens Stolthet!

mads1..

Eller vi drikker oss drita full og sover i renne steinen.....
Ser lyst på året..

Straffe!!!

For å være en smule seriøs oppi det hele så tror jeg du skal belage deg på overnatting. Tidspunkt for kamp og siste flyavgang fra Brügge og omegn er neppe lagt opp til kveldskamp i UEFA.

Om dere er flere som reiser sammen er det jo greit å ordne noe sammen, og det er alltids noen ålreite hoteller eller pensjonat til fornuftig pris.

Evt. kan du også annonsere litt her inne, så kanskje du kan "henge deg på" noen andre som skal reise nedover likevel. Alltid hyggelig å reise sammen med noen - og å bli kjent med nye ansikt.

Se ikke bort fra at noen kommer til å gå få fylla, men dette er helt hva du selv liker og legger opp til. Flesteparten som reiser som ønsker å få med seg litt av stedet og som gjør det hele til mer enn en tur på danskebåten...

BL

Quote from: "tj00m"eg har aldri reist på bortekamp i europa før, ka gjør dåkke? overnatter eller bare reiser til fyplassen å sitter der å venter en hel halv natt når dåkke skal hem igjen?


En hel halv natt faktisk...

Nei, er vel en fordel med hotell vil jeg tro. FÃ¥r billige rom til 60-80 euro.
Hansa-
Felt Z

mads1..

Vi har sjekket hotellet: fra 500 og oppover i Brugge..
Men e d noen som vet noe om stadioen og hvor den ligger i forhold til sentrum av Brugge??
Og tog fra Brussel om de går ofte til Brugge??
Ser lyst på året..

Nixon

Toglink er lengre oppe i tråden. Det skal ikke stå på togavganger for å si det slik...
http://www.b-rail.be/main/E/index.php
Rød makt på Hansa!

dex1974

Bestillt fly Oslo-Amsterdam med Sterling til 932 kr tur retur.
Avreise 3.oktober og hjemreisen 5.oktober.
Vi som reiser fra øst tar en natt i Amsterdam og en i Brügge:)
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

paf

Quote from: "mads1.."Vi har sjekket hotellet: fra 500 og oppover i Brugge..
Men e d noen som vet noe om stadioen og hvor den ligger i forhold til sentrum av Brugge??
Og tog fra Brussel om de går ofte til Brugge??

Stadion ca to-tre kilometer sydvest for sentrum så vidt jeg kan se. Toget fra Brussel går rett som det er. Minimum hver time - litt avhengig av når på døgnet det er. Reisetid ca en time.

Bassew

Det virker jo å være så mange som øsnker eller har bestilt billetter at man kanskje burde tenke på å leie et eget fly til denne kampen. Dersom det er flere som ønsker å være med oss så reiser vi fra Bergen torsdag morgen 0615 Bergen-0710(oslo), 0745(oslo)-0945 Brussel. Retur lørdag kl. 0700 Brussel-0830(Køben), 0955(Køben)-1100(oslo), 1250(oslo)-1340 Bergen. Pris i kveld er på kr. 2554,- t/r
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

paf

Quote from: "Bassew"Det virker jo å være så mange som øsnker eller har bestilt billetter at man kanskje burde tenke på å leie et eget fly til denne kampen. Dersom det er flere som ønsker å være med oss så reiser vi fra Bergen torsdag morgen 0615 Bergen-0710(oslo), 0745(oslo)-0945 Brussel. Retur lørdag kl. 0700 Brussel-0830(Køben), 0955(Køben)-1100(oslo), 1250(oslo)-1340 Bergen. Pris i kveld er på kr. 2554,- t/r

Eget fly ville gjort det uhensiktsmessig dyrt. De fleste virker å ha fått turer fra 1.000 til 2.700 omtrent og med så gode forbindelser og så lave priser ville et charterfly bare vært tull tror jeg. Det er likevel hyggelig at vi ser ut til å bli mange på bortekamp i Europa igjen. Det begynner å bli en stund siden sist.

oslo øst

jeg har bestilt fly til brussel men har ikke bestilt hotel ennå fra torsdag til fredag hvor er det folk skal bo hen ???

2b1

Vi e 10-15 stk te no på Crowne Plaza. 115.- euro for 4 manns rom. 4* hotell.
http://www.ichotelsgroup.com/h/d/cp/1/en/home


krøvel vellevold

I følge Club Brugges hjemmeside, er kampstart satt til 2030 den 4.oktober på Jan Breydel Stadion.
Legg ned hele klubben!

paf

Quote from: "krøvel vellevold"I følge Club Brugges hjemmeside, er kampstart satt til 2030 den 4.oktober på Jan Breydel Stadion.

Da blir det vanskelig for de som hadde tenkt seg tilbake til Brüssel etter kampen...

Ricky

Brügge-gjengen har avtale med et charterselskap som setter opp tur til alle bortekampene deres i Europa..

http://www.frankdevosreizen.be/lang/nl/reisprogrammaclubbrann.htm

650 euro, eller 5132 kroner, for charterfly, busstransport og hotellopphold.

Bombefar

Quote from: "Ricky"Brügge-gjengen har avtale med et charterselskap som setter opp tur til alle bortekampene deres i Europa..

http://www.frankdevosreizen.be/lang/nl/reisprogrammaclubbrann.htm

650 euro, eller 5132 kroner, for charterfly, busstransport og hotellopphold.


Synd vi ikke har samme muligheter

Nixon

Det var nå en ganske dyr tur etter min mening. Tipper de fleste kommer godt under det med fly og en overnatting.
Rød makt på Hansa!

Ricky

Nå er vel Club Brügge mer gjenganger i e-cupen enn vi er, men kanskje en avtale med et turselskap kan bli aktuelt på lengre sikt?
Sikkert mange som gjerne betaler tusenlappen ekstra for å få "alt servert", og dermed slippe å rote rundt i ukrainske hotelloversikter, nederlandske bussruter og portugisiske togtabeller.

HansaInferno

Quote from: "Ricky"Brügge-gjengen har avtale med et charterselskap som setter opp tur til alle bortekampene deres i Europa..

http://www.frankdevosreizen.be/lang/nl/reisprogrammaclubbrann.htm

650 euro, eller 5132 kroner, for charterfly, busstransport og hotellopphold.


Svindyrt, jeg er sikker på at de kunne halvert den summen om de hadde gjort det på egenhånd. Nå regner jeg med at mange velger å gjøre det på egenhån også, så det er jo greit, men 5000,- ++ er ikke noe serlig, spesielt med tanke på at det sikkert er mer penger for en fra belgia enn det er for oss også.
Breiflabben, baby!

kapteinen

Fikk tak i fly tur/retur Bergen for 1950 så fornøyd med det.Etter en liten opptelling av venner og bekjente som skal nedover kom jeg til nesten 20 så det virker som det er en god del interesse!

Endelig skal vi få herje kor vi hører heme.......
Z

Northside

Ettersom vi er en del som reiser nedover. Vi burde ikke bestemt oss for en egen pub før kampen, eventuelt etter kampen også?

Selv har jeg ikke peiling på noe som helst i Brugge. Men har bekjente der nede som kanskje kan hjelpe litt dersom alle andre er like blank som meg...

Exim

Noen som har en liten oversikt om sånn ca hvor mange som skal reise nedover?

Flørter litt med tanken på å reise nedover.

Hadde jo vært skikkelig kjekt med en god gjeng på Europa tur.

brann.avd.molde

Da får vel jeg også slå i bordet med bestillt tur. Vi er no 4 stk som reiser oslo amsterdam og back. ca 1300 for billettene tur retur. tenkte vi skulle legge oss inn på samme hotell som gjengen her inne på forumet skrev litt lengre oppe...

Sier gjerne ja takk til og ordne en felles pub der vi kan ta noen rolige før kampen. Tar og sender ansvar for det til deg jeg northsidefcdh :wink: Skal være så vennlig og spandere en øl på deg jeg om du fikser et "lokalt" samlingspunkt for oss Bergensere i brugge.
Eg må inn!

Birthe

TRor det hotellet begynner å bli fullt nå men vi er en del som har lagt oss inn på De Tassche istedet.
Er like om hjørnet for hotellet som er nevt lenger oppe i tråden

Northside

Maraboe hotell her :)

Skal sjekke opp i dette med puber med mindre det ikke er noen her som har peiling?

Ricky

Noen som vurderer å reise via München (oktoberfestivalen), da? :)

krøvel vellevold

Quote from: "Ricky"Noen som vurderer å reise via München (oktoberfestivalen), da? :)


Er glad vi ikke havnet i München midt i Oktoberfestivalen! For det første hadde jo det blitt en fyllatur der halvparten ikke engang hadde giddet å stille på kampen (les: Køben/Malmö 2005), og for det andre hadde det jo blitt umulig å finne overnatting og vanskelig å finne billige flybilletter. Det er jo nesten som om vi skulle havnet et sted det var sommer-OL!
Legg ned hele klubben!

LengeLeveFansen

Har bestemt meg for å dra nedover jeg også. Har et par kamerater som også skal nedover med de bor i Amsterdam. Jeg kunne egentlig tenkt meg å ta inn på hotell i Brugge. Hvor bor folk? Og hvor er det smartest å fly til når jeg skal til Brugge?

Ã?ge

Quote from: "LengeLeveFansen"Har bestemt meg for å dra nedover jeg også. Har et par kamerater som også skal nedover med de bor i Amsterdam. Jeg kunne egentlig tenkt meg å ta inn på hotell i Brugge. Hvor bor folk? Og hvor er det smartest å fly til når jeg skal til Brugge?


Er en gjeng som skal bo på Crown Plaza i Brugge. Men tror det begynner å bli ganske fult.
Vi flyr til Brussel og tar tog derfra. Vet også endel tar fly til amsterdam og tog derfra.

LengeLeveFansen

Ja, det blir nok Amsterdam for min del. Men hvor skal alle møte der nede? Tenker på pub..

dex1974

Tja...vi skal bo på The Flying Pig rett ved togstasjonen:)
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Dutchy

Scandic Brugge
Handboogstraat 1
B8000 Bruges
Belgium
Telephone: +32 (0)50 252525

Bestill via hrs.de (eg fikk 78 euro for dobbelt rom)

Dette e et kupp.
Her e det bare å fylle på. håper det fortsatt e billetter igjen

Dutchy
een there - done that !

Nixon

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5821

Er ikke dette en litt merkelig praksis? Billettene må bestilles på mail, og så får man de utdelt på kampdagen nede i Belgia.

Skal jeg komme på en forklaring må det vel være at Brugge kommer til å selge ut kampen og vil sette av så liten plass som mulig til bortesupporterne.
Rød makt på Hansa!

paf

Quote from: "Nixon"http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5821

Er ikke dette en litt merkelig praksis? Billettene må bestilles på mail, og så får man de utdelt på kampdagen nede i Belgia.

Skal jeg komme på en forklaring må det vel være at Brugge kommer til å selge ut kampen og vil sette av så liten plass som mulig til bortesupporterne.

Reagerte på det samme. Og hvordan skal de håndtere betaling og avhenting av billetter fra flere hundre Brannsupportere? Skal Anders Tøsse stå i inngangen og se folk an, eller hva? Dette blir spennende dere!

Nixon

Jepp, det kan bli en utålmodig kø når gjengen kommer fra pub tett opp mot kampstart. Og Tøsse står der uten vekslepenger...:)
Rød makt på Hansa!

Go Up