• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

LSK-BRANN

Started by Anduro, August 17, 2007, 15:35:37 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

fortune

Dette var ikke noe særlig nei: Håpte i utgangspunktet på Winters fra start, men han er åpenbart ikke 100%. Blir en spennende duell mellom myklebust og Corrales, men med Riise ute bli iallefall jobben enklere for amerikaneren.
First is first, second is nothing

Super Hasund

Imåren må alle trøkke te. Vi må synge disse faenskapene ut av sin egen stadion. Eg blir forbanna viss det står folk på feltet med kjeften igjen
La Folket Synge

*Feltz*

Stoffi

Quote from: "Brannmus"http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5826

Hanstveit ute og blir hjemme. Armann starter på topp sammen med Thorstein.

Spent på hva slags form Ramiro er i. Bekymret for at vårt svake punkt kan bli backene i denne kampen.



Vårt svake punkt er ALLTID backene. Hanstveit holder ikke like bra standard som resten av laget. Det blir spennende å se om Corrales kan leve opp til forventningene, og bli den backen vi trenger.

At Armann starter på topp, er totalt uforståelig. En kjegle hadde vært bedre, man slipper å sentre til kjegler, og de roter ikke vekk ballen.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Brannmus


Xminator

Oppspillene må være mer presise mot Bjørnsson enn Karadas. Og Karadas er bedre med ballen i bena. Hvem som er mest målfarlig av dem over tid er vanskelig å si, men har en følelse av at Bjørnsson er strået vassere i det å "lukte" mål. Karadas er en bedre spiller, men nå har han fått en reaksjon etter mange kamper og mye oppmerksomhet utenfor banen siste uken. Magefølelsen sier likevel at vi feiler på helt andre steder enn spissplass imorgen. Vi må være effektive og Lillestrøm brenne sine sjanser, får de hull på byllen på de første sjansene er vi sjanseløse.

Er spent, LSK er i utgangspunktet ett av lagene vi står dårligst til. Vi er svake på defensiv dødball, det er meget dyktige. VI sliter mot lag som presser ballfører, LSK har akkurat det som sin signatur. Med Kippe ute får de ekstra fart i forsvaret - ikke til vår fordel. 3 poeng hadde smakt utrolig godt i denne kampen. Taper vi er jeg redd serien avgjøres i Tromsø.

Fabregas

Setningen fra Mjelde på Brann.no om at vi skal stole å egne ferdigheter har blitt en gjenganger de siste ukene. Denne tanken liker jeg veldig godt, det er sånn vi må tenke også på bortebane. Men naive skal vi ikke være, på defensiv dødball antar jeg Bjørnsson blir trukket ned og der kan han bli en god ressurs for oss, spesielt om vi skulle komme foran. De store sjansene vi har gitt til motstanderne tidlig i de to siste TL-kampene må lukes bort. Jeg tror spesielt Sundgot vil sette sin første sjanse om vi gir han den. Da blir det beintøft. Spent på Corrales, det kan slå begge veier men jeg tror han vil gjøre det greit. Veldig dumt at det var akkurat i en av 3-4 kampene i løpet av sesongen det defensive er det viktigste at Hanstveit er ute. Dog, vil jo en Corrales scoring eller assist gjøre det bakover mye lettere. Når det gjelder Bjørnsson vet jeg søren ikke hva jeg skal si. I det siste har han sett helt totalt evneveik ut, og egentlig ikke positiv for laget i det hele tatt. Mot brugge tror jeg kanskje vi hadde tjent på å spille med 10mann(Han blokket et farlig skudd). Så dårlig kan han bare ikke spille igjen, det tror jeg ikke kan skje. Hadde jeg styrt skuten tror jeg nok jeg ville spilt ut Husekleppen på topp sammen med Helstad helt fra start. Han kan være den tilretteleggeren Helstad trenger og kan også gjøre masse helt på egenhånd. Men Bjørnsson kan også på sitt beste vel og merke være en god spiller vsa Helstad. Får håpe han istedet for å grave seg ned bestemmer seg for å slå tilbake mot den endeløse kritikken. Lykke til folkens, dette skal bli poeng!

SKBMiller

til de som spiller på Unibet vil jeg anbefale å spille på at Bakke får minst ett gult eller rødt kort i morgen. 2,80 i odds.

årests sikreste?

Ricky

Sjansen for gult til Bakke hadde vært mye større om LSK spilte med Mouelhi og Riise. Nå når han bare møter 'fightere', og Espen Berntsen står oppført som dommer, så tror jeg faktisk sjansen er ganske stor for at han ikke får kort (iallefall god sjanse for Eirik Bakke å være)...

tommyf

Tror Solli skårer sitt første seriemål mot Lsk. Han fortjener det nå etterhvert. Corrales kom jo fra skade sist han skåret mot FFK så håper effekten stemmer nå også  :D

Fabregas

Litt ekkelt med to forholdsvis nye sidebacker til en tøff kam som dette. Kontinuiteten blant de fem bakerste er en viktig årsak til at vi har sluppet inn under ett mål i snitt etter ferien. Tar du med at Dahl glap voldsomt ved en anledning mot Odd, Corrales ikke er sikker på at han er 100% og at Corales er definitivt best offensivt kan det fort bli farlig.

Brannesen

Har ikke funnet det på nettet...men i papirutgaven til BA som jeg får hver morgen står det at corrales var banens beste på treningsfeltet igår! Kan trenge en corrales i form. Synes han er en god spiller med med bedre pasningsfot en Hanstveit...offensive kvaliteter er de vel like gode. Corrales er gjerne bedre en mot en fremover men dårligere en mot en bakover. En av corrales største svakheter er å miste ballen i ugunstige posisjoner for eget lag...når laget er på vei frem...det er noe vi ikke trenger borte mot lsk! Godt å se at han er i form.
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

paf

Quote from: "Brannesen"Har ikke funnet det på nettet...men i papirutgaven til BA som jeg får hver morgen står det at corrales var banens beste på treningsfeltet igår!

Her er den: http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3027578.ece

Brann_ruler86

Satser på at pipp-pippene får bank i dag, selv om jeg har en dårlig følelse. Mange sier at bergensere er kjepphøye, men makan til selvskryt som det er på KFL-forumet skal du faen meg lete lenge etter...
Gå ta banen!

Brannmus


paf

Quote from: "Brannmus"

Det har du helt rett i. Det er utrolig typisk Brann å tape sånne kamper som den i kveld, men så er det det at det er ingenting typisk med årets Brannlag....

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

brann:)

Og korti blei dei lagd. Veldi bra tiltak det. Lagg veldi merke til dei og den kommer til å bli ein gullgruve, såg jo bare på triunen i dag.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Klaus_Brann

Kanariene har satt på den forbanna repeatknappen...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

tj00m

haha, lsk snytt for straffe? :D
Brann Bergens Stolthet!

Klaus_Brann

Quote from: "tj00m"haha, lsk snytt for straffe? :D


Semb var ikke enig med deg, men han kunne fort blåst...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

tj00m

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "tj00m"haha, lsk snytt for straffe? :D


Semb var ikke enig med deg, men han kunne fort blåst...


Hørte det, er vel greit egentlig.. Men hadde det vært omvendt så hadde eg nok ropt på straffe
Brann Bergens Stolthet!

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

Klaus_Brann

Quote from: Lurkin[/quote

GULLET SKAAA HEEEEEEEEEEEEEEM!Dette her blir farlig fremover!!!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Pokker!Dette her blir vilt!!!!Hyll ARMANN!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

tj00m

Brann Bergens Stolthet!

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

paf

Quote from: "tj00m"

Gu kor herlig! Brannstjerne Bjørnsson!

KNUDSEN

GULLET SKAL HEM, GUTTER GULLET SKAL HEM
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Lurkin

Forbanna skitne, patetiske, usportslige kanarier.

KAN IKKE STOPPE BRANN!
Berømte Brann fra Bergen

tj00m

haha er det normalt at Mjelde går ut å trøster spillerne når de ligger nede? ;D
Brann Bergens Stolthet!

Klaus_Brann

Quote from: "tj00m"haha er det normalt at Mjelde går ut å trøster spillerne når de ligger nede? ;D


Det er viktig å balansere dette her vettu..Sist helg bananas og i dag er han gogutt:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lurkin

Solli skal alltid opp så tett når han skal drible. Ikke drible uten fart!

GULT KORT FOR FAEN!
Berømte Brann fra Bergen

tj00m

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "tj00m"haha er det normalt at Mjelde går ut å trøster spillerne når de ligger nede? ;D


Det er viktig å balansere dette her vettu..Sist helg bananas og i dag er han gogutt:-)


gleder meg til å se om han viser en ny osterøydans i neste kamp da ;-)
Brann Bergens Stolthet!

Lurkin

Hvorfor har ikke Myklebust gult? Herregud, dommer.

Men faen så bra Petter har spilt. Sammen med resten av laget egentlig.. :)
Berømte Brann fra Bergen

tj00m

Håper ikke Brann går ut i 2.omgang sånn defensivt som de spiller nå
Brann Bergens Stolthet!

KNUDSEN

jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Klaus_Brann

Oi oi oi!Så vannvittig deilig!!!!!!!!!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

KNUDSEN

3-0, dette kan vi ikke tape
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Nuen

helvete dette kan ikke  glippe no:D faen for en heeeerlig kamp:D Får tårer i øynene når gullet ska hem runger over åråsen,
2.10.2007

Baunebob

Fantastisk !

Forøvrig helt greit at Kanari Fansen hiver ting fra tribunen. De settes i et enda dårligere lys enn de allerede er.


tj00m

dette tar jo helt av, Petter Vaagan Moen går vel noen mill opp i verdi etter denne kampen!! ;D
Brann Bergens Stolthet!

Stalin


gunnar

Nå har jo Brann lagt seg til en u(vane) å score 4 mål i 2. omgang. Dette blir gøy! NFF kan inngravere pokalen promte.
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Bombefar


paf

Quote from: "gitarbroiler"

Ikke jeg i hvert fall. Men det er jo et helt greit svar til Siddispakket og alle skeptikere som nærmest avskrev seriegullet i går kveld dette her.
For øvrig er Lillestrøms "umulige" målforskjell nå spist opp. Brann har +18, Lillestrøm +15. for øyeblikket er det faktisk sånn at målforskjellen vår er omtrent som et poeng ekstra i forhold til de andre lagene. Viking har +12, Stabæk har +7

brann:)

Dette er bare heilt utruli, vi sikrer gullet heime mot Lyn neste runde!!
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

vebo

Quote from: "Klaus_Brann"Kanariene har satt på den forbanna repeatknappen...


Hehe, tvinger samboen til å se kamp(hun kan ikke fordra fotball) og hun klarte å å komme med komentaren: "Kan de bare en sang i lillestrøm"? Ble litt glad inni meg :P

Strålende kamp sålangt!
Tiocfaidh ár lá

Stalin

Quote from: "brann:)"Dette er bare heilt utruli, vi sikrer gullet heime mot Lyn neste runde!!

Om viking taper neste runde, og vi vinner er faktisk gullet sikra?


Go Up