• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

LSK-BRANN

Started by Anduro, August 17, 2007, 15:35:37 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

vebo

Mulig jeg ser feil, men om vi har +15 nå og vinner med to mål er vi oppe i +17. Det vil vel også si at lsk mister 2 plussmål og ender på +16? Og om vi vinner 3-0 vil det være henholdsvis +18 og +15, det vil si omvendt av situasjonen i dag:
Brann 45-30 +15
Lillestrøm 38-20 +18

Kanskje jeg er helt på bærtur nå, men får ikke regnestykket ditt til å stemme.
Tiocfaidh ár lá

C@Bøe_79

Quote from: "vebo"Mulig jeg ser feil, men om vi har +15 nå og vinner med to mål er vi oppe i +17. Det vil vel også si at lsk mister 2 plussmål og ender på +16? Og om vi vinner 3-0 vil det være henholdsvis +18 og +15, det vil si omvendt av situasjonen i dag:
Brann 45-30 +15
Lillestrøm 38-20 +18

Jeg som leser feil på speaker.no:-)
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

vekkreist

Hei gutter
Går LSK kampen på TV2?

C@Bøe_79

Quote from: "vekkreist"Hei gutter
Går LSK kampen på TV2?

Ja, alle kamper som begynner 20.00 går på Tv2..

Xminator

Quote from: "vebo"Mulig jeg ser feil, men om vi har +15 nå og vinner med to mål er vi oppe i +17. Det vil vel også si at lsk mister 2 plussmål og ender på +16? Og om vi vinner 3-0 vil det være henholdsvis +18 og +15, det vil si omvendt av situasjonen i dag:
Brann 45-30 +15
Lillestrøm 38-20 +18

Om vi vinner med ett eller to mål betyr ikke LSKs målforskjell det minste...

vebo

Quote from: "Xminator"
Brann 45-30 +15
Lillestrøm 38-20 +18

Det er en helt annen sak;) Var vel bare en liten protest på mr. Bøes regnemåter.
Tiocfaidh ár lá

rødesk

Utsolgt på bortefeltet?
oen må gå...!

The Boss

Quote from: "rødesk"Utsolgt på bortefeltet?

Dagens!

The Boss

Dommer er satt opp: Espen Berntsen! Hva skal man si?

dudo

Heh. Satser på han er ekstra oppmerksom på hands i LSK-forsvaret... ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

C@Bøe_79

Quote from: "Xminator"
Brann 45-30 +15
Lillestrøm 38-20 +18

JO!

For vi hadde VANVITTIG mye dårligere målforskjell enn Lsk, og den hentet vi på 3 kamper..
Da syntes jeg det er viktig...

Xminator

De 12 poengene vi i så fall leder med er mye morsommere :)

Exim

Noen som vet hvem som er billett ansvarlig til denne kampen? Kan poste evt ett telefonnummer?

vebo

Regner forsåvidt med at det er Frode, siden han har ansvar for borteturene. Kontaktinfo på styret finner du her: http://bataljonen.no/?page=25
Tiocfaidh ár lá

The Boss

Quote from: "Exim"Noen som vet hvem som er billett ansvarlig til denne kampen? Kan poste evt ett telefonnummer?

Frode Hellebø.. Men han har ingen billetter igjen!

mbs

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Exim"Noen som vet hvem som er billett ansvarlig til denne kampen? Kan poste evt ett telefonnummer?

Frode Hellebø.. Men han har ingen billetter igjen!

Ring brann og spør om de har billetter igjen.
Kanskje de har noen som en sponsor ikke vil ha!

Exim

E booket på buss-turen eg så det e ingen problem.

Problemet er at jeg ikke får mulighet til å ta selve bussen siden jeg er på jobb i oslo-området hele uken. Derfor er jeg fortsatt igjen til LSK-kampen istedet for å reise hjem.

Så trenger bare litt informasjon angående det!

Nixon

Rød makt på Hansa!

Xminator

Karadas må starte om Winters er klar eller ikke...

Super Hasund

Det blir en viktig kamp utenom den på banen mot lsk. De kaller stemmningen på stadda for oppskrytt. Og ekte stemmning finnes på åråsen. På tide vi trør trommen over hovve på disse traktor hippiene.
Kommer isje å takle noe slags nederlag på søndag.

SÃ¥ gje alt!!! Gje meg en b!!! Syng
La Folket Synge

*Feltz*

Brann_ruler86

GÃ¥ ta banen!

SKBMiller

denne kampen skal det synges! tror det blir minimalt med ikkesupportere på feltet5 vårt så alt ligger til rette for seier på tribunen.

det må nevnes at klanen var 4 ganger så mange som vi er på søndag.

Super Hasund

Quote from: "SKBMiller"denne kampen skal det synges! tror det blir minimalt med ikkesupportere på feltet5 vårt så alt ligger til rette for seier på tribunen.

det må nevnes at klanen var 4 ganger så mange som vi er på søndag.

4 ganger så stor? ingen unnskylding!
La Folket Synge

*Feltz*

kapteinen

Har desverre ikke mulighet til å reise over til kampen, men gjør meg en tjeneste.

Knus det jævla jentekoret ut av tribunen!
Z

fettnok

kippe å riise spiller... skandaløst!!!
ette går aaaaaldri bra!

SKBMiller

mot stabæk ja. fint for oss, da slipper vi dem på søndag.

tobias

Quote from: "fettnok"kippe å riise spiller... skandaløst!!!

NEI, de spiller IKKE mot Brann.  De spiller i cupen mot stabek og soner i serien mot Brann.

Basta...!
vh
tobias

Roald

Quote from: "fettnok"kippe å riise spiller... skandaløst!!!

keep your pants on!

http://www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article1354361.ece
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

Ultra - forever

alle visste jo at de måtte sone mot brann? herregud nettavisen gjør jo alt for å forvirre folk.
LTRAS LIBERI

Super Hasund

Etter å vert inne kfl sin hjemme side, så må eg si det koker i blodet etter å lest ka de mener om oss som supportere.
Vi må gi disse hønsene bakoversveis.
La Folket Synge

*Feltz*

fettnok

det stod iallefall på en nettavis at de mistet semi'en.
ette går aaaaaldri bra!

jokke182

Quote from: "Super Hasund"Etter å vert inne kfl sin hjemme side, så må eg si det koker i blodet etter å lest ka de mener om oss som supportere.

Har du ein link eller evnt kor i forumet til kfl du leste dette?

Xminator

Det som svekker LSK mest er nok Kippe. Likevel, det er 10 andre matchvinnere på laget, og de har både fart og duellstyrke i midtforsvaret. Defensivt er de neppe svekket, det er den offensive kraften til Kippe som blir savnet mest.

På topp har de Sundgot, Occean og Myklebust. Litt andre spillertyper enn våre, men de har kvaliteter nok til å ryste Brannforsvaret. Legger vi oss bakpå har de duellstyrken, står vi høyere vil Myklebust utfordre bakrommet med farten sin.

Midten med Søgård, Essediri og Brenne er ikke akkurat smågutter det heller.

Kombinert med "hjemmefordelen" holder jeg LSK som klare favoritter før dette møtet. Vi sliter normalt mot Nordli-fotballen. Mer enn 6 poeng på de 3 neste kampene er "over" normalt. Så vi trenger litt hjelp fra andre lag for å holde avstanden nedover. Jeg tror Viking eller Stabæk ligger respektive 4 eller 3 poeng bak oss før møtet med Viking på Stadion. Dette kan fort bli litt for spennende...

krøvel vellevold

Quote from: "Super Hasund"Etter å vert inne kfl sin hjemme side, så må eg si det koker i blodet etter å lest ka de mener om oss som supportere.
.
Legg ned hele klubben!

thesevs

Quote from: "krøvel vellevold"

RIKTIG! Og det er faktisk det som overrasker meg mest - at de har så mange sanger som kun går i "Lillestrøm olé olé olé" osv.. Jeg kan på 1 minutt produsere sikkert like mange "lalle-sanger" som LSK har.
Men det vi trygt kan slå fast er jo at all denne kopieringen bunner ut i at supporterklubben ikke har noe form for supporterkultur i det hele tatt. De har tatt den lette veien inn på "markedet" ved å sitte på nettet og kopiere kjente lag i �st-Europa.
Joda, vi har nok kopiert en kjent melodi eller to vi også - men vi tar oss i hvertfall bryet med å finne på en god tekst (med hederlige unntak selvsagt:-P)

I tillegg er det morsomt å lese på forumet til Kanari-fansen for tiden:

* I den ene tråden var alle så negative til Hareide som aldri brukte Kippe på landslaget, og at "vår alles kjære" Tore Strand var en stor idiot som mente at Hareide gjorde rett i å droppe Kippe.

* Så var det en tråd om hvor misforstått Kippe var og hvordan media var imot ham.

* Etter Stabæk-kampen kom det jaggu meg opp en ny tråd der man hudflettet Kippe pga alle de gule/røde kortene han pådrar seg.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

HansaInferno

Heh, nå skal ikke jeg blande meg for mye inn, men kan du på ett minutt produsere en ny Brann-sang som blir innført på Stadda? Det er jo heller tvilsomt. Skal vi regne på minutter mellom hver ny sang som dukker opp blir det mange minutter. Og nå snakker jeg ikke om å forandre teksten på en melodi vi allerede bruker..

For å være ærlig; vi kunne trengt flere sanger, men ikke noe forza allez selvfølgelig. Fremdeles, det er veldig mye å ta av.
Breiflabben, baby!

thesevs

Quote from: "HansaInferno"Heh, nå skal ikke jeg blande meg for mye inn, men kan du på ett minutt produsere en ny Brann-sang som blir innført på Stadda? Det er jo heller tvilsomt. Skal vi regne på minutter mellom hver ny sang som dukker opp blir det mange minutter. Og nå snakker jeg ikke om å forandre teksten på en melodi vi allerede bruker..

For å være ærlig; vi kunne trengt flere sanger, men ikke noe forza allez selvfølgelig. Fremdeles, det er veldig mye å ta av.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Super Hasund

Quote from: "jokke182"

Har du ein link eller evnt kor i forumet til kfl du leste dette?

Det va en tråd som het "hvofor trommer dere?"

Edit-  her e link: http://www.kanari-fansen.no/debatt/showthread.php?t=8137
La Folket Synge

*Feltz*

tr0Ndemann

Hm, ser ut som Kanaris satser på å få et hav av skjerf i gult og svart mot oss.

http://www.kanari-fansen.no/debatt/showthread.php?t=9438
What a waste of council tax, we paid for your hats!

dudo

Det ser også ut til at de mistet litt av gnisten etter at de stompet kompen ut av gullstriden.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

tr0Ndemann

Godt mulig! Gleder meg til kampen.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

tobias

Jeg leter etter en kamptråd på kfl.no, men finner ingen for søndagens kamp. Noen som har funnet?
vh
tobias

Christian

Quote from: "dudo"stompet kompen

Det var et uttrykk eg ikkje har hørt på lenge. Vakkert!

Luca

Lillestrømsupporter sakset fra KFL:

QuoteAt du klarer å påstå at det er et godt sangutvalg på Brann Stadion er også en stor gåte. Er det noe Brann-fansen faktisk innrømmer som en svakhet, er jo det begredelige sangutvalget.

Say what?
color=red][size=9]Hele Bergen vet at gullet skal hem.[/size][/color]

krøvel vellevold

Quote from: "Luca"Lillestrømsupporter sakset fra KFL:

QuoteAt du klarer å påstå at det er et godt sangutvalg på Brann Stadion er også en stor gåte. Er det noe Brann-fansen faktisk innrømmer som en svakhet, er jo det begredelige sangutvalget.

Say what?
Legg ned hele klubben!

Utmedsnolken

Say what?

Stemmer vel det. Sangutvalget er kanskje greit, dog noe gammelt, men lite av det brukes jo. GÃ¥r mest i gullet skal hem, vi e brann bergens stolthet og som i 1963
"og der snubler Sæternes igjen"

Klaus_Brann

Quote from: "Utmedsnolken"

Say what?

Stemmer vel det. Sangutvalget er kanskje greit, dog noe gammelt, men lite av det brukes jo. GÃ¥r mest i gullet skal hem, vi e brann bergens stolthet og som i 1963
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Thorstein og HÃ¥kons sanger/rop er strengt tatt ikke sjeldne de heller.

Christian

Helt enig, mot Odd var faktisk utvalget ganske stort. Selvfølgelig med varierende entusiasme og trøkk, men sånn vil det jo alltid være.

grei

Quote from: "Klaus_Brann"

Det blir uansett veldig mye repetisjon av de samme sangene. Det nytter ikke å nekte for at utvalget sanger er labert.

Go Up