• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

UEFA - Bataljonen

Started by supporter78, August 17, 2007, 10:00:56 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

supporter78

Selv er jeg ikke en aktiv sjel i den gjengen som står på "Hansa" lenger, men kan ikke unngå å se og ikke minst høre at de har vært så og si fraværende i de to kampene som har vært på stadion.

Jeg antar at dette endrer seg til 1. ordinære runde om vi ikke går på en blæmme i baltikum, men det endrer ikke det faktum at mange er skuffet over fraværet til gjengen som lager stemningen på staddaen.

Hvorfor har oppmøtet vært så dårlig?

krøvel vellevold

Quote from: "supporter78"Selv er jeg ikke en aktiv sjel i den gjengen som står på "Hansa" lenger, men kan ikke unngå å se og ikke minst høre at de har vært så og si fraværende i de to kampene som har vært på stadion.

Jeg antar at dette endrer seg til 1. ordinære runde om vi ikke går på en blæmme i baltikum, men det endrer ikke det faktum at mange er skuffet over fraværet til gjengen som lager stemningen på staddaen.

Hvorfor har oppmøtet vært så dårlig?

De fleste er vel der, men som med spillerne; motivasjonen er laber.
Legg ned hele klubben!

atlascopo

ja. og når muligheten til å prøve pølsevippen for en billig penge oppstår, er det lett og ta den.

Dette problemet er nok borte til en eventuell første runde. Da vil det bli nummererte seter, og p-kort innehaver vil få forkjøpsrett.

Brann4

Alt for mangen som ikke pleier å være på Hansa som va der, men det regner eg med fikses..

Klaus_Brann

Ja, det har vært skuffende dårlig, men jeg regner med at det kommer seg i en evt. neste runde..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up