• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hvorfor i svarte drakter?

Started by Bratpack, August 17, 2007, 08:54:57 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bratpack

Morn.

Kan noen i Bergen fortelle meg hvorfor Brann spilte i svarte drakter hjemme i UEFA cupen? De var til forveksling like våre bortedrakter i går..

--------------
FFKåt hver dag, hele året.
--------------

Brannmus

Sikkert fordi Suduva stilte i drakter som var hvit og rød.. De hadde vel bare et draktsett med seg, og da blir det svarte drakter på Brann.

Ikognoti

Draktene til Suduva var jo mer hvit enn rød, de fleste hadde kunne sett forskjell om Brann hadde spilt med røde drakter.

Xminator

Quote from: "Brannmus"Sikkert fordi Suduva stilte i drakter som var hvit og rød.. De hadde vel bare et draktsett med seg, og da blir det svarte drakter på Brann.

Da får Brann ta med seg kun de røde draktene til bortekampen, så går det opp i opp.

Det virkelige spørsmålet er, får vi se returoppgjøret på TV eller Nett?

fortune

Quote from: "Xminator"
Quote from: "Brannmus"Sikkert fordi Suduva stilte i drakter som var hvit og rød.. De hadde vel bare et draktsett med seg, og da blir det svarte drakter på Brann.

Da får Brann ta med seg kun de røde draktene til bortekampen, så går det opp i opp.

First is first, second is nothing

Brannmus

Tror regelen er slik at Brann har kontroll over sine hjemmekamper. Så om det skal sendes på web-TV, så må Sumo eller andre skaffe seg rettighetene fra Suduva. Spørs hva det koster.

revert

Quote from: "Bratpack"Morn.

Kan noen i Bergen fortelle meg hvorfor Brann spilte i svarte drakter hjemme i UEFA cupen? De var til forveksling like våre bortedrakter i går..

--------------
FFKåt hver dag, hele året.
--------------

Jeg har hørt rykter om at juniorlaget til Suduva tok bortesettet dermed hadde ikke A-laget noe valg. Skjønt de kunne selvsagt spilt med overtreksdrakter...

skever

Det tror jeg..sendte spørsmål til tv2 ang. brann-suduva på tv2 sporten og fikk svar om produksjonsforskjeller på web-tv og vanlig tv og masse bla,bla..back to the point..etter et par timer fikk jeg en ny mail fra tv2:

"Og jeg glemte å legge ved det viktigste. Vi sender returkampen på TV 2 SPORT ..."

så det virker som returoppgjøret vises TV2 Sporten,og mest sannligvis på web-tv og.. :D

Go Up