• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Flaut

Started by steinbygger, August 12, 2007, 01:19:51 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

steinbygger

Det er mulig at jeg kunne tatt dette opp i en annen tråd, men jeg synes at dette er så viktig at det fortjener en egen tråd.

Først må jeg si at det som skjedde i dag var 90 herlige minutter både på banen og på tribunen, men hva f.... er det som skjer før kampene på Hansa?

I dag var det direkte flaut å være på BT og se at det var flere som var kommet på BT tribunen kl 18.00, kl 18.15, kl 18.30. Først kl 18.45 begynte man å fylle Hansa. Man lot rett og slett trønderene få styre stadion pga at folk ikke gidder å komme rett før kampen starter. Har lest her inne at man sier at man ikke gidder å komme for det blir spilt så høy musikk før kampen, til det har jeg bare en ting å si; pisspreik. I dag hørte jeg at det ble spilt to sanger den siste timen før kampstart.

Her er det bare en ting å si, skjerpings på Hansa hvis dere fremdeles skal være best i klassen...

Xminator

Det er en ting, og kun en ting som har skylden: Nummererte billetter.

Brann_ruler86

I tillegg var det veldig mange som satt frem til kampstart, og nesten ingen som reiste seg opp på de sangene som ble forsøkt startet før innmarsjen....
GÃ¥ ta banen!

C@Bøe_79

Quote from: "Brann_ruler86"I tillegg var det veldig mange som satt frem til kampstart, og nesten ingen som reiste seg opp på de sangene som ble forsøkt startet før innmarsjen....

I går var det faktisk veldig mange som var tidlig på Hansa kontra andre kamper..
Og det beste oppmøte tidsmessige på mange år for sang-tribunen..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

KennethS

kem i helvete bryr seg om ka som skjer pÃ¥ hansa lenge  før kamp start??? idiotisk trÃ¥d

Slutt og Klapp!!

"I dag var det direkte flaut å være på BT og se at det var flere som var kommet på BT tribunen kl 18.00, kl 18.15, kl 18.30. Først kl 18.45 begynte man å fylle Hansa. Man lot rett og slett trønderene få styre stadion pga at folk ikke gidder å komme rett før kampen starter."

Koffor kunne ikkje BT som var så jævlig mange synge barte pakket ut før kampen da?? e det Hansa sin jobb og lage all stemning på stadion?? PATETISK INNLEGG!!!!
tå på Brann

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"Det er en ting, og kun en ting som har skylden: Nummererte billetter.

Og takk og pris for at vi har det! Ellers hade fjortisene okkupert midten når portene åpner. De litt mer voksne som er de som ideelt sett er de som skal ta tak når det gjelder å starte sanger, hadde dermed blitt forvist til plassene langt ute på siden. Noe som er uheldig når man skal starte sanger. Et paradoks er det også at de som er mest kresne på plassering og utsikt til banen (nemlig de voksne), hadde fått de dårligste plassene fordi fjortisene har okkupert midten. Dermed er det stor fare for at "de voksne" hadde funnet seg andre tribuner der de kan ha sin faste plass å komme til 10 min. før kampstart. Og da hadde %-andelen voksne på Nedre Hansa selvsagt gått ned. Og hva hadde skjedd da? Jo resten av "de voksne" hadde fått følelsen av at de står på en fjortistribune, og flyttet av den grunn. Og da hadde Nedre Hansa blitt gamle Store Stå om igjen.

På bortebane har vi unummererte plasser. Vi ser jo hvordan vi sliter når "alle mulige slags folk" stiller seg hvor som helst!

Så jeg sier: JA til nummererte plasser på Nedre Hansa! Skal vi fremdeles være attraktiv for et voksent publikum, må vi ha det.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Litt poesi fra Winters om stemningen i går:

- Hver eneste uke er spesielt med disse supporterne. Det er et gjensidig forhold. Når vi gir hundre prosent så gir publikum oss enda mer. Og når det er slik stemning som i dag, så er det ingen på laget som tør å ikke gi alt. Nå må vi bare vinne ligaen slik at fansen får det de virkelig fortjener.
Rød makt på Hansa!

HansaZ

Er på Hansa og gir en lang F i før kampen. Jeg er der for å se kamp og støtte Brann når de spiller. Er ikke noe circus-act en time før kamp.

Red Rabitt

Var herlig at hele spv tribunen var med og sang i går,magisk og sjokkerende.
Til og med inne i gangen i pølsekøen under pausen runget sangene!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

brannfrik

herlig kamp i går ja:-) og jeg tror ikke stemningen har vært så elektrisk siden vi slo bartepakket sist, så det å gnåle om dårlig stemning blir bare feil..

det jeg derimot synes er litt flaut er at vi trenger hjelp av Erik "brannbrødet" Hanøy for å starte gullet ska hem før andre omgang, og til å starte vekselssang før kamp.

Kararay

Quote from: "brannfrik"herlig kamp i går ja:-) og jeg tror ikke stemningen har vært så elektrisk siden vi slo bartepakket sist, så det å gnåle om dårlig stemning blir bare feil..

det jeg derimot synes er litt flaut er at vi trenger hjelp av Erik "brannbrødet" Hanøy for å starte gullet ska hem før andre omgang, og til å starte vekselssang før kamp.

nå er det vel slik at vi ikkje Trenger han men så pr-kåt som han er vil han vel ta på seg æren av å ha startet stemningen.

Det beste med hele dagen var da folk på hansa og Bt reiste seg i pausen og begynte å synge. Helt til Hanøy-klovnen begynte med sangene sine på høytalerene.

NEI TIL LISTEPOP på fotballbaner...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

enavgutta

"Brann brødet" må lære seg å holde kjeft ja.

Xminator

Egentlig utrolig at verdens beste speaker klarte å få den statusen han gjorde. Kanskje det ikke bare var stemningen som var bedre før, men publikum mer positivt innstilt til det meste også?

Klaus_Brann

Quote from: "HansaZ"Er på Hansa og gir en lang F i før kampen. Jeg er der for å se kamp og støtte Brann når de spiller. Er ikke noe circus-act en time før kamp.

Hva med puben da?Er det circus act der?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Truls

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "HansaZ"Er på Hansa og gir en lang F i før kampen. Jeg er der for å se kamp og støtte Brann når de spiller. Er ikke noe circus-act en time før kamp.

Hva med puben da?Er det circus act der?

Ja
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

abe78

Quote from: "Nixon"Litt poesi fra Winters om stemningen i går:

- Hver eneste uke er spesielt med disse supporterne. Det er et gjensidig forhold. Når vi gir hundre prosent så gir publikum oss enda mer. Og når det er slik stemning som i dag, så er det ingen på laget som tør å ikke gi alt. Nå må vi bare vinne ligaen slik at fansen får det de virkelig fortjener.

Denne mannen fortjener en svær tifo før han forlater oss. Nå er det 4 kamper hjemme igjen. Jeg stiller gjerne opp!
.og husk!

Skyscraper

Quote from: "Xminator"Egentlig utrolig at verdens beste speaker klarte å få den statusen han gjorde. Kanskje det ikke bare var stemningen som var bedre før, men publikum mer positivt innstilt til det meste også?

Huh? sammenligner du Terje Bøe og "brannbrødet"?
Ã¥ skal det skje... Nei, vent... NÃ¥

grei

Quote from: "abe78"
Denne mannen [Winters] fortjener en svær tifo før han forlater oss. Nå er det 4 kamper hjemme igjen. Jeg stiller gjerne opp!

Uten å være blant de største tifo-fantastene støtter jeg denne.

Han har faktisk vært her i fem år nå. Han har gitt oss sine kanskje beste år og vil bli selvfølgelig bli savnet til neste år. Han fikk aldri noen skikkelig sang, dermed ville et stort banner med "sjablongportrett" og "Thanks, Robbie!" eller "A job well done" vært en passende hyllest.

Erlend

Er det noe som var flaut med den kampen, sÃ¥ er det nÃ¥r folk begynte Ã¥ rope "verdens verste keeper" mot Opdal.  Vi hadde neppe vært der vi er hvis det ikke hadde vært for han

TroBlo

Quote from: "Erlend"Er det noe som var flaut med den kampen, sÃ¥ er det nÃ¥r folk begynte Ã¥ rope "verdens verste keeper" mot Opdal.  Vi hadde neppe vært der vi er hvis det ikke hadde vært for han

HVA ER FLAUT MED DET? Støtte til Opdal er like viktig som til alle de andre spillerne, og ja vi hadde ikke ledet serien uten Opdal.
Hansa felt C

tysup

verste keeper" er jo ikke akkurat støtte til Opdal.  :P

olebrann3

mÃ¥  si eg har ikke fÃ¥tt med meg at noen har ropt verden VERSTE keeper, tviler pÃ¥ noen ville gjort det, det mÃ¥ da i sÃ¥ tilfelle ha vært til Hirsfeldt eller kordan han skrives

tysup

Det er selvsagt godt mulig at det bare var noen så misforstå ropet, som faktisk var rettet mot Hirschfeld.
Jeg nekter egentlig å tro at noen er så dumme til å rope dette til egen keeper.

vebo

Quote from: "Erlend"Er det noe som var flaut med den kampen, sÃ¥ er det nÃ¥r folk begynte Ã¥ rope "verdens verste keeper" mot Opdal.  Vi hadde neppe vært der vi er hvis det ikke hadde vært for han

Om noen ropte "verdens verste keeper" mot Håkon, kan de være vennlige å møte meg på puben klokken 20.00. Gå med et skilt som sier "jeg er en idiot" sånn at vi kan finne dere!

Håper virkelig dette er en misforståelse!
Tiocfaidh ár lá

TroBlo

Sorry så ikke at det var VERSTE. Glem innlegget mitt.
Hansa felt C

Go Up