• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ny Sang??...

Started by SoppeLoppe, August 04, 2007, 13:09:00 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

SoppeLoppe

Er det bare meg eller syns flere at brann bør ha en ny låt som på en måte rekker litt mer opp til det som er moderne nå?
Noen bergenske "stor" artister kan slå til med en skikkelig hit..

Spetakkel f.eks? (ller Piddi generelt).. Raske menn består jo av 2 bergensere om jeg husker rett? kunne blitt artig..

Jeg syns Brann trenger noen nye fengede låter.. noe unikt og nytt.. flere med meg? innenfor pop, rap, hiphop.. osv osv.. mange sjangre som går an å utforske en de brann har vært innom til nå
-Anne aka SoppeLoppe--

"Hjertet står mest i Brann, når man støtter dem, og de vinner" - Kommentar fra Brann - Vif kampen!

Tore Larsen

Flere som har prøvd seg men ingen når D12Mann til anklene. Vi har Norges desiderte beste supporterband i D12Mann. Så la de ta seg av supportersangene.
Mvh

Tore

SoppeLoppe

tenker liksom på at det er flere unge supportere der ute også, så er kanskje litt artig å finne en sang som måler seg opp med dem..

Jeg sier ikke Den12mann er dårlig eller noe sånt, de har mye bra dem også! Men trenger også litt ny pust innenfor sangene føler jeg hehe:P
-Anne aka SoppeLoppe--

"Hjertet står mest i Brann, når man støtter dem, og de vinner" - Kommentar fra Brann - Vif kampen!

Klaus_Brann

Vi trenger kun at Den 12. Mann lager et nytt album/ep til gullfeiringen som kommer til høsten:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

SoppeLoppe

Det å! Håper de er i gang, for er ikke lenge te nå:P muahah
-Anne aka SoppeLoppe--

Chrisstah

en grunn til at de e så bra e vel at de ikke lager 100 sanger i året.
e mye artigere med 1 Bra sang enn 100 dårligere.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

SoppeLoppe

Jeg liker vel heller å få mange så kan jeg selv velge ut favoritt hehe:P.. men 100 er litt drøyt da xD
-Anne aka SoppeLoppe--

Go Up