• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann - Suduva

Started by MrSinister, August 03, 2007, 12:33:00 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Leser i BT at en del VIP´er hisset seg opp fordi de ikke fikk sitt faste sete på VIP-tribunen. I stedet måtte de sitte andre steder på Stadion og se på at allmuen fråtset i luksus og gode seter. Typisk rikfolk!:)
Rød makt på Hansa!

Xminator

Det er en reell problemstilling all den tid de faktisk har betalt en god del penger for setet i x-antall år.

Nixon

Quote from: "Xminator"Det er en reell problemstilling all den tid de faktisk har betalt en god del penger for setet i x-antall år.

Joda, og ifølge Guntveit i Brann kan det skje endringer til neste år slik at man får forkjøpsrett til flere kamper enn det som står i kontrakten i år.
Rød makt på Hansa!

Nixon

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1292887.ece

Dette er nok grunnen til at VIP´ene surmulet.
De savnet velkomstkomiteen...:)
Rød makt på Hansa!

Henriki

Hvis det var noen som var flaut i denne kampen så var det i hvertfall alle de tusen som satt å pep på sitt eget lag, makan til holdning.

Sitter ikkje på trubunen å piper på ditt eget lag, spillerene blir ikkje bedre av den grunn. Men kunne kanskje hevet seg et par hakk hadde folk sunget å prøvd å holde litt trøkk på tribunen. Det e greit at vi kan sette krav men å pipe er ikke akuratt det eg kaller å støtte laget i tykt å tynt.

Xminator

Vist pokker sitter du og piper på eget lag når primadonnaene legger ned mindre innsats enn du selv gjorde ved å gå fra parkeringsplassen til Stadion.

TroBlo

I bergen og på Brann stadion gir man beskjed når man ikke er fornøyd. Jeg var lite fornøyd med innsatsen til Brann i denne kampen, og det skal de få beskjed om.
Hansa felt C

Nightfox

Quote from: "Henriki"Hvis det var noen som var flaut i denne kampen så var det i hvertfall alle de tusen som satt å pep på sitt eget lag, makan til holdning.

Sitter ikkje på trubunen å piper på ditt eget lag, spillerene blir ikkje bedre av den grunn. Men kunne kanskje hevet seg et par hakk hadde folk sunget å prøvd å holde litt trøkk på tribunen. Det e greit at vi kan sette krav men å pipe er ikke akuratt det eg kaller å støtte laget i tykt å tynt.
noe å si, men FAEN ikke mer enn det.

krøvel vellevold

Quote from: "Nightfox"noe å si, men FAEN ikke mer enn det.

Jeg tror et massivt trøkk (at det koker på hele Stadion) kan hjelpe spillerne til å yte det lille ekstra. Men når det gjelder sånn halventusiastisk pliktsynging fra den ene svingen, så er jeg enig i at det neppe har noe å si!
Legg ned hele klubben!

skb!

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Nightfox"noe å si, men FAEN ikke mer enn det.

Jeg tror et massivt trøkk (at det koker på hele Stadion) kan hjelpe spillerne til å yte det lille ekstra. Men når det gjelder sånn halventusiastisk pliktsynging fra den ene svingen, så er jeg enig i at det neppe har noe å si!

Og heller ikke sammenhengende lalling og hopping hele kampen, etter min mening...

Go Up