• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Tifo til RævBK kampen

Started by Ekirketeig, August 01, 2007, 18:10:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ekirketeig

Kva om vi involvera BT i denne kampen? ein stor banner på BT som seier:"kor skal gullet?" og svar fra Frydenbø: "Gullet ska hem!" Berre eit forslag, så kanskje andre kan sjå på detaljane dersom dei syns det er en god idé   :D Sit sjølv på BT, då billettsalg ikkje er Brann si sterkaste side :?  , og det er kjekt å sjå på det som skjer på frydenbø , men er kanskje en måte å få involvert litt fleire på vår side av stadion på denne måten?

Janki

Hva om BT tribunen ropert til Frydenbø: "Kor skal Gullet?" og Frydenbø svarer. "Gullet skal hem." Repitere x3 før vi begynner på "Gullet skal hem sangen?"

grei

Og akkurat da drar RBK opp sin tifo (hvis tema er relativt forutsigbart i år), et svært banner med bilde av et gull som ligger og slapper av med sigar der det har bodd sånn omtrent de siste 15 årene (langs Nidelvens bredder et sted). Hvorpå SPV svarer med å løfte opp en enorm gullball i plastikk formet som et egg som sparkes ut på banen og treffer Iversen på skjorten. Ut av ballen kommer den jenka-dansende trioen Geir Hasund, Kim Fairchild og Terje Bøe. Nei dette blir tidig, dere.

Baunebob

Tviler på det er nok trykk i BT og få innført og i det hele tatt startet dette skikkelig blandt de mange barnefamiliene som sitter der.

Men utrolig stilig om det hadde blitt ropt med samme tone som de to siste linjene i sangen.

"Kor ska gullet ?  

Gullet ska heeeeeem "

Super Hasund

Nok engang hiver eg ut denne idèen.
E det mulig ha et langstrakt banner med gjennomsiktige  bokstaver som blir holdt opp nere med gjerdet lags hele nedre hansa. Blussere bak banneret.
Og helvetes hav av kreppruller som tyter ut a den deilige røde røyken.
??????

En liten tifo drøm som eg har. Hadde vert perfekt mot trønder pakket
La Folket Synge

*Feltz*

Baunebob

Noe enkelt men samtidig stilig kan bli å f.eks feste en krepprull på hver stol ? eller dele ut ved inngangen. Sikkert stress og fjerne det litt fra banen og sånn.

Hadde vært så konge og pepret kjernen full av rødt og hvit kreppapir.

thesevs

Quote from: "Baunebob"Noe enkelt men samtidig stilig kan bli å f.eks feste en krepprull på hver stol ? eller dele ut ved inngangen. Sikkert stress og fjerne det litt fra banen og sånn.

Hadde vært så konge og pepret kjernen full av rødt og hvit kreppapir.

Når det gjelder de kasterullene så forutsetter det vel at værgudene e på vår side - enkelte på forumet opplevde vel sist at kreppapiret farget av i regn.

Når det gjelder forslag til tifo, så har vel det blitt konkludert tidligere at dette ikkje e det riktige stedet å treffe avgjørelser på ka som ska skje før kampen. Tifoen skal jo være "overraskende" og "stilig", samt at Kjernen ikkje ska ha mulighet til å svare på den.
Det er selvsagt lov å komme med gode forslag, men eg tror ikkje vi ska forvente at Tifo-gruppen kommer til å kommentere så mye på de enkelte forslagene. Eg tenker nok at Tifo-gruppen e mer interessert i folk som kan delta, enten på det ene eller det andre...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Tifo-gruppen

Det blir deffinitivt tifo på rbk kampen. Og det blir stort. Mer vil jeg ikke si nå, men det vil bli dugnadder utover i neste uke så det er bare til å hive seg rund når vi poster d på nettet i begynnelsen av uken.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

tolind

Hadde vært knall i kadangen hvis alle på Hansa fikk tildelt en sixpack med egg :=) (helst fra frittgående høner fra Sogn..) Kan garantere dere at Kylling-Ivers hadde fått heavye svette og verpe-abstinenser...
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

Kai-Olai

I mangel på arbeid på jobben kom jeg på en liten ting..

Husker jeg ikke helt feil så går ikke bortefeltet helt til toppen på tribunen, gjør det vel? Hva om en da hadde samlet en gjeng med kasteruller bak der? Da kunne en endt opp med et helt rødt bortefelt også.. Og usynliggjort bartene.. =D

Northside

Du bør definitivt finne deg en ny jobb med mye arbeid....

Kai-Olai

Quote from: "NorthsideFCDH"Du bør definitivt finne deg en ny jobb med mye arbeid....

Hahahaha.. xD

Er vel kanskje verken det smarteste, eller det tryggeste å gjøre.. + at det vel er ulovlig.. Men det hadde vært moro da.. Tenk deg 800 ROSA rbk-supportere forlate stadion etter kamp for krepprullene farget av.. xD

Baunebob

Gleder meg stort til kampen. Håper folk tar gode bilder av tifoen as well . Ikke alltid like lett og se det når du står på samme tribune.

Brannfrelst

Quote from: "Kai-Olai"I mangel på arbeid på jobben kom jeg på en liten ting..

Husker jeg ikke helt feil så går ikke bortefeltet helt til toppen på tribunen, gjør det vel? Hva om en da hadde samlet en gjeng med kasteruller bak der? Da kunne en endt opp med et helt rødt bortefelt også.. Og usynliggjort bartene.. =D

I.O.M at Kjernen trolig bruker hele kvoten,vil det si hele felt S,og hele felt R. Så da må de kastes sidelengs fra felt P;)
2.10.07-Gullet kom hem!

BL

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Kai-Olai"I mangel på arbeid på jobben kom jeg på en liten ting..

I.O.M at Kjernen trolig bruker hele kvoten,vil det si hele felt S,og hele felt R. Så da må de kastes sidelengs fra felt P;)

Og i tro mot vår ekstremt gode timing når det gjelder kreppruller, så hadde vi vel kastet fra oss før kjernen kom til stadion...
Hansa-
Felt Z

LandåsKongen

Quote from: "grei"Og akkurat da drar RBK opp sin tifo (hvis tema er relativt forutsigbart i år), et svært banner med bilde av et gull som ligger og slapper av med sigar der det har bodd sånn omtrent de siste 15 årene (langs Nidelvens bredder et sted). Hvorpå SPV svarer med å løfte opp en enorm gullball i plastikk formet som et egg som sparkes ut på banen og treffer Iversen på skjorten. Ut av ballen kommer den jenka-dansende trioen Geir Hasund, Kim Fairchild og Terje Bøe. Nei dette blir tidig, dere.

legendarisk innlegg.

Go Up