• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

sanger

Started by jvt10, July 31, 2007, 20:25:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

jvt10

jeg syns at brann skulle tatt lillestrøm`s sang: "shalalalala vi elsker lillestrøm"
og bare gjort den om til:
shalalalala (klapp klapp klapp) shalalalalala (klapp klapp klapp) shalalalala (klapp klapp klapp) vi elsker s-k brann...

Chrisstah

hehe no kommer du til å bli bombet med vi skal ikke ha shalalalala oleole ole ole på stadion.
noe som eg e enig i=) tror nok ikke den blir noe hit på stadion.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

jvt10

ja,tralalalala då..:P
eg må bare erlig innrømme at den sangen e litt bra,bra trøkk i sangen vist du skjønner..:D

revert

Quote from: "jvt10"ja,tralalalala då..:P
eg må bare erlig innrømme at den sangen e litt bra,bra trøkk i sangen vist du skjønner..:D

Hvorfor ikke opprette en komite som skal opprette en komtie som skal hete "shalalalala"-gruppen? Vi skal ikke like godt begynne med megafon og tromme også?

smaalanda

Tar ikke dette seriøst.
KMO!!!

jvt10

ja,jeg tenkte liksom også at det kunne være noe annet en "shalalalala" og då,liksom ka som helst...bare noe som ligner på den sangen..faktisk ganske tøff den sangen

BuG

Håper begge de som var for, IKKE var serriøse!
ullet 2007! =)

Chrisstah

Quote from: "BuG"Håper begge de som var for, IKKE var serriøse!

hvis du sikter til meg, så mente eg at sånne sanger alldeles ikke hører hjemme på staddaen
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

jvt10

når jeg ser på alle videoene som har blitt lagt ut her.feks,av fenerbache fans,så ser vi rett å slett ut som kyllinger der vi står å synger...ser ut som et jentunge kor..

Northside

Til og med jeg liker ikke alt dette shalalalalolefulga greiene, og det sier vel en hel del?

smaalanda

Quote from: "NorthsideFCDH"Til og med jeg liker ikke alt dette shalalalalolefulga greiene, og det sier vel en hel del?

Korrekt.
KMO!!!

Go Up