• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Går Godset kampen på TV?

Started by Jonasbrann1, July 29, 2007, 14:08:20 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Jonasbrann1

Noen som vet om dagens kamp mot Strømsgodset går på TV? Zebra, Sport eller vanlig Tv2?
Blod e tjukkare enn vann

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

Falkman


Jonasbrann1

Quote from: "Lurkin"TV2 Sport 2, tror jeg..
Kjøpte tv2 sport før sesongen, men er Tv2 sport 2 noe annet, eller følger det med når du kjøper tv 2 sport?

Begyner å bli litt små redd for at jeg ikke får sett kampen i dag.
Blod e tjukkare enn vann

Lurkin

Jeg har TV2 Sport2 hjemme, og jeg kjøpte samme pakken. Uansett kan du betale 99,- for å se den på Sumo.
Berømte Brann fra Bergen

Straffe!!!

Jeg har kommet i skade for å sitte i svarteste Afrika ikveld...

Noen som vet om internettsteder hvor du kan se kampen med dårlig linje? Blir bare hakk med TV-toern.

På forhånd takk!

Jonasbrann1

Der fant jeg TV2 sport 2 ja! Glimrende.

Da var kvelden sikkret.
Blod e tjukkare enn vann

Alastor

Går på tv2sport. I morgen får jeg henta min dekoder som gir meg tilgang - ARGH canal digital - dere har brukt for lang tid på å fikse ting for meg :(.

Om noen har link til stream (som fungerer :)) til kampen i kveld blir jeg veldig glad.

Corran

Quote from: "Alastor"Går på tv2sport. I morgen får jeg henta min dekoder som gir meg tilgang - ARGH canal digital - dere har brukt for lang tid på å fikse ting for meg :(.

Om noen har link til stream (som fungerer :)) til kampen i kveld blir jeg veldig glad.


Hvis du har fått kortet i posten så er det sikkert en nabo som har dekoder
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Brann&Bergen<3

Quote from: "Jonasbrann1"
Quote from: "Lurkin"TV2 Sport 2, tror jeg..
Kjøpte tv2 sport før sesongen, men er Tv2 sport 2 noe annet, eller følger det med når du kjøper tv 2 sport?

Begyner å bli litt små redd for at jeg ikke får sett kampen i dag.


Når du har kjøpt TV2 Sport får du med TV2 Sport 2, 3, 4 og 5..;) så bare å ta det med ro:)

revert

Dersom du har parabol finner du vel TV Sport 2-5 fra 130-133

Alastor

Quote from: "Corran"
Quote from: "Alastor"Går på tv2sport. I morgen får jeg henta min dekoder som gir meg tilgang - ARGH canal digital - dere har brukt for lang tid på å fikse ting for meg :(.

Om noen har link til stream (som fungerer :)) til kampen i kveld blir jeg veldig glad.


Hvis du har fått kortet i posten så er det sikkert en nabo som har dekoder


Får en alt i ett-pakke skulle jeg mene? Har ikke fått noe kort ennå iallefall. Helt ny i blokka jeg bor i, så litt vanskelig å gå rundt å banke på for å høre om jeg kan se brann :p.

Blir ikke akkurat noe enklere med tanke på hvor i landet jeg befinner meg hen, trondheim :). Skulle gjerne dratt på Three Lions, men dekning på kortet er under det de tar for 1 øl. Hipp hurra :).

Stalin

Link på PM mottas med takknemlighet.

fortune

http://217.20.127.202:6070/live.nsv  

Anbefales avspilt i VLC Media Player.

Enjoy
First is first, second is nothing

Von_Krieg

Noen andre som har problemer med kvaliteten på SIF-SKB på tv2sumo.no?
De andre kampene har bra kvalitet, mens denne bare er grøt...
quot;Noen tror på gud andre på allah... Jeg tror på Brann!"

Snublefot

Quote from: "Von_Krieg"Noen andre som har problemer med kvaliteten på SIF-SKB på tv2sumo.no?
De andre kampene har bra kvalitet, mens denne bare er grøt...


jeg har akkurat samme problemet.

de andre kampene er klare og fine, denne er grøtete og har elendig lyd.

Har sendt inn klage til tv2, gjør det du også.

Hvis du har noe nr man kan ringe til dem så post det her så skal jeg også ringe .. nytter ikke å betale for så forbanna dårlig kvalitet!

Endre

Den er sebar, men veldig uklar.

Brann hadde en god sjanse etter 6 minutter, ellers har det vært lite å skrive hjem om.
HOHO! Snakket for tidlig!
Sigurdsson! 1-0

Von_Krieg

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "Von_Krieg"Noen andre som har problemer med kvaliteten på SIF-SKB på tv2sumo.no?
De andre kampene har bra kvalitet, mens denne bare er grøt...


jeg har akkurat samme problemet.

de andre kampene er klare og fine, denne er grøtete og har elendig lyd.

Har sendt inn klage til tv2, gjør det du også.

Hvis du har noe nr man kan ringe til dem så post det her så skal jeg også ringe .. nytter ikke å betale for så forbanna dårlig kvalitet!


Det første jeg gjorde var å skrive til Tv2. Makan til håpløshet!!! Men tror Brann presser da, leder hvertfall 0-1
quot;Noen tror på gud andre på allah... Jeg tror på Brann!"

Snublefot

Quote from: "Von_Krieg"
Quote from: "Snublefot"
Quote from: "Von_Krieg"Noen andre som har problemer med kvaliteten på SIF-SKB på tv2sumo.no?
De andre kampene har bra kvalitet, mens denne bare er grøt...


jeg har akkurat samme problemet.

de andre kampene er klare og fine, denne er grøtete og har elendig lyd.

Har sendt inn klage til tv2, gjør det du også.

Hvis du har noe nr man kan ringe til dem så post det her så skal jeg også ringe .. nytter ikke å betale for så forbanna dårlig kvalitet!


Det første jeg gjorde var å skrive til Tv2. Makan til håpløshet!!! Men tror Brann presser da, leder hvertfall 0-1


er bare så fantastisk flott.. synes alltid det er sendinger med brann det er noe problemer med. hver gang jeg skal se brann og det er noe problemer, så sjekker jeg de andre kampene. de er som regel bra. Med tanke på at det er brann de tjener mest på (har jeg hørt),. så burde de faen meg bruke energi på å fikse dette!!!

Hvis ikke dette blir bra, så forventer jeg en tilbakebetaling.  og siden de verdsetter hver kamp til 99,-, så bør de ihvertfall betale tilbake det! selv om jeg betaler pr. mnd.

Dr. Nansen

noen som har sett målet? corner? står ingenting på bt om ka so skjedde..

Snublefot

Quote from: "fortune"http://217.20.127.202:6070/live.nsv  

Anbefales avspilt i VLC Media Player.

Enjoy


TUSEN TAKK !! DENNE FUNKER PERFEKT!!!

bare å åpne vlc., og legge til url og trykke play. funker skikkelig bra=)

Von_Krieg

Får ikke VLC player til å fungere...
quot;Noen tror på gud andre på allah... Jeg tror på Brann!"

Von_Krieg

Der er tv2 på nett fått grei kvalitet... Start sendingen på nytt så skal den være der... Lykke til!
quot;Noen tror på gud andre på allah... Jeg tror på Brann!"

Stalin

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "fortune"http://217.20.127.202:6070/live.nsv  

Anbefales avspilt i VLC Media Player.

Enjoy


TUSEN TAKK !! DENNE FUNKER PERFEKT!!!

bare å åpne vlc., og legge til url og trykke play. funker skikkelig bra=)

Dårlig kvalitet :(

Go Up