• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vinner Vi Gull!?

Started by Brann4, July 27, 2007, 18:48:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator



krøvel vellevold

I forhold til RBK bør det være kjørt nå!

Altså: Hvis RBK får 9-0-0 på de siste 9, så må vi ha 18 poeng for å holde oss foran dem. De 18 poengene får vi slik:

- Seier mot Sandefjord, Odd og Lyn hjemme.
- Seier mot Start og AaFK borte.
- Uavgjort mot Viking hjemme.
- Uavgjort mot FFK og TIL borte.
- Tap mot LSK borte.

Eller slik:

- Seier mot Sandefjord, Odd og Lyn hjemme.
- Seier mot Start, FFK og AaFK borte.
- Tap mot Viking hjemme.
- Tap mot LSK og TIL borte.

Tar vi 18 poeng, ender vi på 53 poeng. Det skal holde til gull. Hvis ikke må enten...

- LSK ta 24 poeng på 10 kamper (8-0-2 eller 7-3-0)
eller
- Stabæk ta 24 poeng på 10 kamper (8-0-2 eller 7-3-0)
eller
- Viking ta 26 poeng på 10 kamper (8-2-0)

Det skal kunne holde med 53 poeng, så målet må altså være 18 poeng på de siste 9 kampene.
Legg ned hele klubben!

Xminator

QuoteDet skal kunne holde med 53 poeng, så målet må altså være 18 poeng på de siste 9 kampene.


Jepp, det var refleksjonen jeg hadde på (den lange) kjøreturen hjem også. Samtidig meldte tvilen seg, klarer vi å ta 18 poeng. Er vi så sikre på at ikke ett av lagene Stabæk, Viking eller LSK får en kanonhøst og tar de 24/26 poengene som gjør at vi må ta 20 poeng? 18 poeng er to i snitt. Det er langt fra noen selvfølge. Helstad er skadet, Sjøhage, Bjørnson og Winters må prestere i hver kamp den neste månden. Andresen må begynne å sette sjansene sine sammen med Vaagan Moen og Solli.

Nightfox

Nettopp derfor mener jeg at vi bør ha som mål å ta 21 poeng på de neste kampene. Brann har nå en serie med kamper mot drittlag. Driter Brann seg ut (som vanlig) vet vi hva vi tapte gullet på.

Xminator

Målet er selvsagt 27 poeng på de siste 9 kampene :) Da kan de andre gjøre hva faen de vil...

Nightfox

Hvorfor 27? Holder lenge med 25.

Brannmus

Jeg er pessimist. Det innrømmer jeg. Så jeg ser på alle kampene vi har igjen som ekstremt vanskelig, og sliter egentlig med å holde oss som en soleklar favoritt i noen av dem. Faktum er vel såpass enkelt at Brann er et bedre lag enn det jeg, og veldig mange andre, klarer å innse. Mest på grunn av at vi har sett så mange vonde, dårlige årganger.

Når dette er sagt, så er jeg litt opptatt av at de lagene vi kommer til å få det tøft mot, kommer også til å møte de andre gullrivalene.

At vi kommer til å slite i enkelte kamper er sikkert, men det kommer garantert Viking, Lillestrøm og Stabæk til å gjøre også. Utover høsten, så blir Tippeligaen generelt jevnere har jeg inntrykk av. Noen kan sikkert ta matte-biten rundt dette, men inntrykket jeg sitter igjen med hver høst er at bunnlagene i desperat poengnød overrasker alltid i noen av kampene mot topplagene, samtidig som topplagene med høye skuldre klarer å rote vekk poeng.

At bare Brann skal ende opp på denne måten tror jeg ikke er sannsynlig. Alle kommer til å snuble denne høsten, også Brann. Akkurat nå er det ingen logisk grunn for at Brann skal snuble mer enn sine rivaler.. Men så er det jo ingenting med Brann som er logisk heller da..

Klaus_Brann

Quote from: "Brannmus"Jeg er pessimist. Det innrømmer jeg. Så jeg ser på alle kampene vi har igjen som ekstremt vanskelig, og sliter egentlig med å holde oss som en soleklar favoritt i noen av dem. Faktum er vel såpass enkelt at Brann er et bedre lag enn det jeg, og veldig mange andre, klarer å innse. Mest på grunn av at vi har sett så mange vonde, dårlige årganger.

Når dette er sagt, så er jeg litt opptatt av at de lagene vi kommer til å få det tøft mot, kommer også til å møte de andre gullrivalene.

At vi kommer til å slite i enkelte kamper er sikkert, men det kommer garantert Viking, Lillestrøm og Stabæk til å gjøre også. Utover høsten, så blir Tippeligaen generelt jevnere har jeg inntrykk av. Noen kan sikkert ta matte-biten rundt dette, men inntrykket jeg sitter igjen med hver høst er at bunnlagene i desperat poengnød overrasker alltid i noen av kampene mot topplagene, samtidig som topplagene med høye skuldre klarer å rote vekk poeng.

At bare Brann skal ende opp på denne måten tror jeg ikke er sannsynlig. Alle kommer til å snuble denne høsten, også Brann. Akkurat nå er det ingen logisk grunn for at Brann skal snuble mer enn sine rivaler.. Men så er det jo ingenting med Brann som er logisk heller da..


God oppsumering. Det logiske vanligvis ville jo selvfølgelig vært at Brann snublet, og når endelig ikke RBK vinner, så er det noen andre enn vi som dytter de ned fra tronen..
Men jeg synes ting begynner Ã¥ grense til sprøtt. Det har vært typisk Brann Ã¥ drite seg ut nÃ¥r det virkelig gjelder, Ã¥ sprekke, og det hadde vært veldig  typisk at RBK kom igjen i Ã¥r. Men slik vi løste oppgaven i gÃ¥r, bÃ¥de pÃ¥ banen og pÃ¥ tribunen, sÃ¥ er det ingen tvil om at ting virkelig er pÃ¥ gang!

Vi har et superlag på gang, og en stor fremtid i vente:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Viking må nå ta 25 poeng på 9 kamper hvis ikke det skal holde med 53 poeng for å holde dem bak oss.
Legg ned hele klubben!

Red Rabitt

Yes!!
Lykken fortsetter med at viking dreit seg ut hjemme mot fredrikstad i dag og dermed er vi 7 poeng foran viking! Jevla siddiser!
NÃ¥ venter lyn-lsk:)
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

dudo

LSK skal vel møte både Viking og Stabæk og har objektivt sett (altså i mine øyne ;-p) det vanskeligste kampprogrammet igjen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Her LSKs kampprogram etter i kveld:

Lillestrøm  -  Aalesund    
Viking  -  Lillestrøm  
Lillestrøm  -  Tromsø
Stabæk  -  Lillestrøm  
Lillestrøm  -  Brann    
VÃ¥lerenga  -  Lillestrøm  
Lillestrøm  -  Rosenborg    
Start  -  Lillestrøm  
Lillestrøm  -  Sandefjord  

Og her er vårt:

Start  -  Brann  
Brann  -  Sandefjord    
Fredrikstad  -  Brann  
Brann  -  Odd  
Lillestrøm  -  Brann  
Brann  -  Lyn  
Aalesund  -  Brann  
Brann  -  Viking    
Tromsø  -  Brann

Hvis vi tar og ser på de to lagenes motstandere og regner antall bortepoeng de lagene Brann/LSK har igjen hjemme, og antall bortepoeng de lagene Brann/LSK har igjen borte, så har Branns motstandere 86 poeng og LSKs motstandere har 98 poeng. Men dette regnestykket blir ikke helt riktig likevel, for det er ulikt hvor mange kamper de forskjellige lagene har spilt hjemme/borte. Og så er det selvsagt også ulikt HVEM de har møtt.

MEN: Brann er ferdig med Stabæk og RBK. LSK skal møte begge disse.
LSK skal møte både Stabæk og Viking på bortebane. Det som taler til LSKs fordel, er at de har Brann igjen hjemme, og at de etter i dag bare har fire bortekamper igjen. Vi har fem.
Legg ned hele klubben!

Red Rabitt

Lillestrøm har ikke vunnet borte mot lyn de 4 siste tilsvarende i serie og cup.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Nightfox

Hmm... Brann sine kamper er easy easy fremover. Det vil si at de driter seg ut minst en gang. Vi får se hva LSK gjør mot de antatte gullfavorittene som de skal møte i de 4 neste kampene.

krøvel vellevold

Liker ikke at LSK kommer snikende!  Og jeg liker ikke at vi har dem pÃ¥ bortebane i høst! Som sagt: Taper vi den, og utfallet blir likt i de 8 andre rundene, kommer LSK foran pÃ¥ mÃ¥lforskjell.

HÃ¥per virkelig ledelsen før LSK-kampen er pÃ¥ minst 4 poeng, slik at ikke LSK kan gÃ¥ forbi oss i den kampen.  Ideelt sett burde ledelsen være pÃ¥ 7 poeng før den kampen, slik at vi kan tape den kampen og likevel ha et tap til Ã¥ gÃ¥ pÃ¥. Dvs. en armlengdes avstand.  

Hvis Brann vinner hjemmekampene mot SF og Odd, og får 4 poeng i bortekampene mot Start og FFK, så står vi med 45 poeng før LSK-kampen. Hvis LSK samtidig vinner i dag og mot AaFK og TIL hjemme, og får to poeng i bortekampene mot Viking og Stabæk, så har de 40 poeng før kampen mot oss. Ser ikke på dette som helt urealistisk. Men jeg regner det altså som veldig viktig at vi tar minst ett poeng mer enn dem på de fire neste kampene, slik at de ikke kan gå forbi oss med seier i kampen mot oss.
Legg ned hele klubben!

Marek

Quote from: "krøvel vellevold"Liker ikke at LSK kommer snikende!  Og jeg liker ikke at vi har dem pÃ¥ bortebane i høst! Som sagt: Taper vi den, og utfallet blir likt i de 8 andre rundene, kommer LSK foran pÃ¥ mÃ¥lforskjell.


Synes vi skal leve litt farlig og satse på å vinne på målforskjell. Da kan det bli artige kamper framover...
ons Ivar skal hem...

Oppreist

Quote from: "Nightfox"Hmm... Brann sine kamper er easy easy fremover. Det vil si at de driter seg ut minst en gang. Vi får se hva LSK gjør mot de antatte gullfavorittene som de skal møte i de 4 neste kampene.


Borte mot Start er ikke easy easy...
Stein på stein blir Steinar.

Xminator

Lillestrøm - Aalesund
Viking - Lillestrøm (*)
Lillestrøm - Tromsø
Stabæk - Lillestrøm (*)
Lillestrøm - Brann
Vålerenga - Lillestrøm (*)
Lillestrøm - Rosenborg (*)
Start - Lillestrøm
Lillestrøm - Sandefjord

(*) for de mest sannsynlige poengtapene deres. Nedrykkslagene reagerer forskjellig når de ikke lenger har mer enn æren å spille for. Sannsynligvis har Start fortsatt ryggen mot veggen når de møter dem. Vi

Skal dette avgjøres før vi reiser til Tromsø, så må vi slå LSK på bortebane.

Start - Brann
Brann - Sandefjord
Fredrikstad - Brann
Brann - Odd
Lillestrøm - Brann (*)
Brann - Lyn
Aalesund - Brann
Brann - Viking (*)
Tromsø - Brann (*)

Spennende blir det uansett. Krysser fingrene for friske Helstadben mot Start. Det trenger vi. Klarer vi 4 seire på de 4 neste kampene er det LSK som vil ha presset på seg, noe som ikke er noen ulempe for oss. Magefølelsen sier derimot at vi neppe kommer ut av de 4 kampene med mer enn 2 poeng i snitt. Med unntak av FFK møter vi lag med en lang rekke dårlige resultater. Det bruker å snu, og man sitter ofte med følelsen av at det skjer mot Brann.

Samtidig, i fjor var vi sikre mot de dårligste lagene. For nervenes del håper jeg vi får de 18 poengene vi trenger på de neste 6 kampene. All erfaring tilsier at vi vil komme litt på hælene fra nå av...

Nightfox

Quote from: "Oppreist"
Quote from: "Nightfox"Hmm... Brann sine kamper er easy easy fremover. Det vil si at de driter seg ut minst en gang. Vi får se hva LSK gjør mot de antatte gullfavorittene som de skal møte i de 4 neste kampene.


Borte mot Start er ikke easy easy...


Jo, start ligger på siste. Det er pr. idag karakterisert som en "lett" kamp. I en gitt situasjon vil jeg heller møte Start borte, enn RBK hjemme. Men det er meg da.


Fotballjent'n=)

Quote from: "gitarbroiler"

Lillestrøm:
LSK-Aalesund H 3 35
Viking-LSK U 1 36
LSK-Tromsø H 3 39
Stabæk-LSK U 3 42
LSK-Brann U 3 45
VÃ¥lerenga-LSK H 0 45
LSK-Rosenborg U 1 46
Start-LSK B 3 49
LSK-Sandefjord H 3 52


Når begynte man å få 3 poeng for uavgjort?
ølv betyr ikke en skitt!:)

eivhelle

Det er fortsatt åpent i gullkampen, men det positive er at RBK og Viking nå har lang frem. LSK og Stabæk ser foreløpig ut til å bli de hardeste konkurrentene, men det blir interessant å se hvordan Stabæk fungerer mot Start i morgen når Gunnarson er ute med karantene.

LSK fikk et bra resultat mot Lyn i dag, men det er jo typisk at den eneste skikkelige klassespilleren til Lyn (Edu) skadet seg under oppvarmingen. I tillegg fikk de et mål etter feildømt straffe og et som følge av elendig keeperspill. Var ikke mye som minnet om det laget som Brann tapte 6-0 mot.

Jeg tror nok at vi skal regne med en god del poengtap for alle lag fremover. Erfaringen fra vårsesongen tyder ikke på at noen lag er stablie nok til en lang seiersrekke. Det positive er at Brann leder og at de lagene vi konkurrere mot må ta enda flere poeng enn oss for å vinne.

Brannfrelst

Quote from: "Oppreist"
Quote from: "Nightfox"Hmm... Brann sine kamper er easy easy fremover. Det vil si at de driter seg ut minst en gang. Vi får se hva LSK gjør mot de antatte gullfavorittene som de skal møte i de 4 neste kampene.


Borte mot Start er ikke easy easy...


I utgangspunktet skal det vere det jo. Start er dumpekandidat,og har slitt på sin nye hjemmebane. Både sportslig og publikumsmessig. Men med Brann så er det ikke easy easy nei..
2.10.07-Gullet kom hem!

Stalin

Kan bekrefte at på Sør Arena er det stille som i graven.

jako

Gitarbroiler du overvurderer de andre lagene fullstendig. At både Stabæk og LSK får over 50 poeng har jeg null tro på. Klarer Brann å følge opp vårsesongen er de nok seriemestre.

Anbefaler deg å se litt flere fotballkamper så kanskje magefølelsen din blir litt bedre:)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Oppreist"
Quote from: "Nightfox"Hmm... Brann sine kamper er easy easy fremover. Det vil si at de driter seg ut minst en gang. Vi får se hva LSK gjør mot de antatte gullfavorittene som de skal møte i de 4 neste kampene.


Borte mot Start er ikke easy easy...


I utgangspunktet skal det vere det jo. Start er dumpekandidat,og har slitt på sin nye hjemmebane. Både sportslig og publikumsmessig. Men med Brann så er det ikke easy easy nei..


Det er ingen dårlige lag i årets TL!
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Nightfox

Nei, det er ikke noen dårlige lag i årets Tippeliga, men man kan jo resonere selv. Vil man heller møte RBK, LSK, VIF eller Stabæk hjemme (altså har vi hjemmebanefordel og alt, og dette er lag som vi allerede har vunnet mot på hjemmebane), enn Start borte? Nei. Jeg vil mye heller møte Start borte. Derfor er Startkampen easy easy. Det er dermed ikke sagt at vi vinner. Men vi vinner hvis vi spiller foppall i 90 min.

Nightfox

Quote from: "Fotballjent'n=)"
Quote from: "gitarbroiler"

Lillestrøm:
LSK-Aalesund H 3 35
Viking-LSK U 1 36
LSK-Tromsø H 3 39
Stabæk-LSK U 3 42
LSK-Brann U 3 45
VÃ¥lerenga-LSK H 0 45
LSK-Rosenborg U 1 46
Start-LSK B 3 49
LSK-Sandefjord H 3 52


Når begynte man å få 3 poeng for uavgjort?


Skarping du..

vebo

Quote from: "jako"
Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Oppreist"
Quote from: "Nightfox"Hmm... Brann sine kamper er easy easy fremover. Det vil si at de driter seg ut minst en gang. Vi får se hva LSK gjør mot de antatte gullfavorittene som de skal møte i de 4 neste kampene.


Borte mot Start er ikke easy easy...


I utgangspunktet skal det vere det jo. Start er dumpekandidat,og har slitt på sin nye hjemmebane. Både sportslig og publikumsmessig. Men med Brann så er det ikke easy easy nei..


Det er ingen dårlige lag i årets TL!


Eller er det ingen gode?
Tiocfaidh ár lá

Xminator

Quote


Tror den godeste Tennfjord har sniffet sokker. LSK er 3 poeng bak oss og er i siget igjen. Og i dag spiller Stabæk hjemme mot ett Startlag med nedrykkstempo og er etter alle solemerker 3 poeng bak oss de også.

De eneste som til en viss grad ble hektet av var Viking, men de har innbyrdes kamp mot oss og er derfor i praksis bare 4 poeng bak oss. Det er fortsatt 4 lag direkte med i kampen om seriegullet. Og RBK var vel 6 poeng bak VIF rett før serieslutt i 2004. Ingenting er avgjort, absolutt ingenting!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Xminator

QuoteSF hjemme (+5), Odd hjemme (+5), Lyn hjemme (+3) og AaFK borte (+3)


Dette tror du ikke på selv... Du vet like godt som meg at dette blir 4 kamper der vi i beste fall sitter med hjertet i halsen med en ettmåls-ledelse på overtid. Mer sannsynlig er det at vi i to av kampene havner under og må jage for uavgjort.

Falkman

Quote from: "Xminator"
Quote


Tror den godeste Tennfjord har sniffet sokker. LSK er 3 poeng bak oss og er i siget igjen. Og i dag spiller Stabæk hjemme mot ett Startlag med nedrykkstempo og er etter alle solemerker 3 poeng bak oss de også.

De eneste som til en viss grad ble hektet av var Viking, men de har innbyrdes kamp mot oss og er derfor i praksis bare 4 poeng bak oss. Det er fortsatt 4 lag direkte med i kampen om seriegullet. Og RBK var vel 6 poeng bak VIF rett før serieslutt i 2004. Ingenting er avgjort, absolutt ingenting!

Xminator

Om de ligger 4 poeng bak oss når de møter oss tar jeg det for gitt at de ligger 1 poeng bak etterpå.

Runde 18:
Start - Brann 2 - 1
Lillestrøm - Aalesund 0 - 0

Runde 19:
Brann - Sandefjord 3 - 0
Viking - Lillestrøm 2 - 2

Runde 20:
Fredrikstad - Brann 4 - 0
Lillestrøm - Tromsø 1 - 0

Runde 21:
Brann - Odd 4 - 0
Stabæk - Lillestrøm 2 - 1

Runde 22:
Lillestrøm - Brann 3 - 1

Runde 23:
Brann - Lyn 1 - 0
Vålerenga - Lillestrøm 0 - 0

Runde 24:
Aalesund - Brann 1 - 3
Lillestrøm - Rosenborg 2 - 1

Runde 25:
Brann - Viking 3 - 1
Start - Lillestrøm 0 - 0

Runde 26:
Tromsø - Brann 1 - 2
Lillestrøm - Sandefjord 3 - 0

Brann avslutter med 6-0-3 og 53 poeng
LSK avslutter med 4-4-1 og 48 poeng

Gullet vil være feiret på Stadion og turen til Tromsø av akademisk interesse. Viser hvor mye 3-poengere betyr. Ikke hør på Guntveit! Alle mann i angrep!

Kjell249

Quote from: "krøvel vellevold"


Jeg tar det som et positivt tegn at Krøvel "hva var det jeg sa" Vellevold tilsynelatende er optimistisk med tanke på høstsesongen :) Det du sier har det med å gå troll i ord. Jeg tror Stabæk blir en tøffere utfordrer enn LSK som har et vanskelig kampprogram igjen. Får håpe Start med ryggen mot veggen, finner gløden (ihvertfall i en kamp) og vinner i dag.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Erlend

Guntveit varsler mer defensiv fotball.  Er det nÃ¥ det gÃ¥r til helvete?

Gepard

Selvsagt kan det nå gå til helvete, men har faktisk fått litt troen nå. Tar vi 12 poeng hjemme, som bør være en mulighet, trenger vi antageligvis ikke mer en 3-6 poeng tilsammen i bortekampene mot Aafk, Start, Lsk, TIL og FFk. Det bør være mulig...

Tror altså 50-53 poeng kan holde i år, basert på at alle lagene (inkl oss) er nokså ustabile. Selv om Lsk var gode i går, er jeg sikker på at de går på noen flere smeller i høst.

gitarbroiler

Selvsagt får man ikke 3 poeng for uavgjort, det er en megatabbe av meg. Ellers står jeg inne for de andre kampene som jeg har skrevet ned. Det endrer forøvrig LSK's poengsum til under Branns sum.

Det skal ikke mer til enn at Brann vinner borte mot Start, Fredrikstad eller Tromsø og at Stabæk taper borte mot Sandefjord eller Strømsgodset, så er Brann godt på vei til Seriemesterskapet 2007.

Uansett, ulidelig spennende!!!

krøvel vellevold

Vårt program:Lillestrøms gjenstående kamper:
Legg ned hele klubben!

HansaBrann

Gitt at de vinner i dag, er de like nær oss som Lillestrøm, og har et (på papiret) mye enklere program enn LSK ut sesongen. Kanskje til og med enklere enn oss... Glad for de 3 poengene vi har i forsprang.

krøvel vellevold

Quote from: "HansaBrann"Gitt at de vinner i dag, er de like nær oss som Lillestrøm, og har et (på papiret) mye enklere program enn LSK ut sesongen. Kanskje til og med enklere enn oss... Glad for de 3 poengene vi har i forsprang.


Men Stabæk kan ikke ved egen hjelp kneppe inn de tre poengene de ligger bak. Dessuten har de LSK igjen (som kan bli en vinn-vinn-kamp for vår del), og de har Viking borte. Men ellers ser deres program litt skummelt lett ut, ja...

Start (h)---- 3p 32p
SF (b) ------ 3p 35p
FFK (h) ----- 3p 38p
Odd (b) ---- 3 p 41p
LSK (h) ----- 1p 42p
Lyn (b) ----- 1p 43p
AaFK (h) --- 3p 46p
Viking (b) -- 1p 47p
TIL (h) ------ 3p 50p
Godset (b) -- 3p 53p

Hmmmmm. Den var lei! Nøkkelen ligger i at de taper to poeng i dag. For de har et skremmende lett program igjen...
Legg ned hele klubben!

gitarbroiler

Dette ligner mystisk mye på mitt oppsett også krøvel :-)

Nøkkelen er utvilsomt at Brann tar bortepoeng, og vinner på stadion. Jeg tror uansett at LSK vil tape en av de gjenstående kampene, og at Stabæk vil gjøre det også. Hadde Brann bare klart VIF borte, så hadde verden vært svært mye lysere nå :-(

krøvel vellevold

Heldigvis har jeg vært litt gjerrig på poengtipsene til Brann. Hadde det vært et av de andre lagene jeg satte poeng på, hadde jeg selvsagt satt 3p på FFK borte, 1 p på LSK borte og 1 p på TIL borte. Eller den andre veien: Hadde poengene jeg har gitt til Stabæk, vært gitt til Brann i stedet, hadde jeg sikkert satt en av borteseirene til uavgjort.

Har jeg vært for generøs med poengene til Stabæk? Eller har jeg vært for gjerrig på Brann-poeng? Noe må det jo være, for Stabæk kan da umulig være favoritt til gullet?

Heldigvis har Stabæk dårligere målforskjell enn oss! Foreløbig...
Legg ned hele klubben!

jako

Overvurderer du ikke Stabæk nå Krøvel? Det er greit at de er et bra lag, men de vil ha dager med stang ut de også, akkurat som Brann.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

gitarbroiler

På bakgrunn av sesongen så langt, så syntes jeg krøvel sammenregning er ganske korrekt. Stabæk vil kanskje tape poeng når skader og suspensjoner kommer på høsten. Stallen deres er kanskje litt for liten, men pr dags dato er de nok en favoritt til gullet.

PS: Og de er jo godt i gang med ledelse mot Start nå...

Nixon

Jeg tror neppe Stabæk tar poeng i alle sine resterende kamper!
Rød makt på Hansa!

Red Rabitt

ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

jako

Det blir nok en kamp mellom oss og LSK dette. Det er kun vi og dem som har erfaring fra dette tidligere. Tror det kan bli avgjørende utover høsten.

Personlig mener jeg vi er hakket bedre enn LSK, men det kan fort bli jevnt. Har stor tro på at vi tar gullet i år.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Go Up