• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Kjartan Finnbogason

Started by Stoffi, July 25, 2007, 09:50:56 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Stoffi

Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Breiflabben

Mest sansynlig ikke.
Vraket av Bristol City... lukter ikke toppskårer av slikt.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of sigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!.

dudo

...men ønsket av Celtic.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

KenFeltZ

Nå fikk vel heller ikke Winters kontrakt med Bristol City og dere vet selv om kvalitetene til Winters som på sitt ypperste er blant Tippeligaens 5 beste spisser.

Jeg har selv troen på at Finnbogason kan være ett bra kjøp.

Henki

Quote from: "KenFeltZ"Nå fikk vel heller ikke Winters kontrakt med Bristol City og dere vet selv om kvalitetene til Winters som på sitt ypperste er blant Tippeligaens 5 beste spisser.

Så dermed bør Brann kjøpe alle spisser som ikke får kontrakt med Bristol City :wink:

Nei, fra spøk til alvor, ser at han skal prøvespille for andre klubber og, noe som jo både kan være lovende og ikke fullt så lovende.
Nå sier jo spilleren selv (i følge agenten sin ihvertfall) at han helst vil spille i England eller Skottland så sjansen for at han blir Brannspiller er vel heller liten.

Personlig tror jeg det ville vært lurere hente en slik type spiller på prøvespill før sesongen, slik at man får sett ham både på trening og i treningskamper.
Ballen skal fremover!

Xminator

Det er ihvertfall ikke en spiller Brann skal kjøpe usett.

viks

Kommer jo vederlagsfritt, om han har potensial, slik jeg har forstått det, kan vel en kortidskontrakt lik den Janez Zavrl hadde være aktuell, altså med opsjon på forlengelse? Er ikke så mye å tape på det..

Spisstalenter vokser uansett IKKE på trær..Er vel kanskje den plassen som er vanskeligst å oppdrive noe på.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nightfox

Man ser jo hvor jævlig lite Finnbogason har til å spille for Brann. Bare la han gå til en annen klubb...

Go Up