• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

MJELDE MĂ? BLI 2007

Started by Red Rabitt, July 23, 2007, 23:32:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Red Rabitt

StÞttetrÄd til Mons Ivar Mjelde.

Er for dumt at Mjelde mÄ gÄ trÄden skal lyse opp for de som kommer inn og besÞker siden, med tanke pÄ at det er mindretallet som mener dette.
Kanskje ikke sÄ rart at de er i mindretall med tanke pÄ at vi leder serien med mjelde som trener og har vunnet flere edle medaljer med han.

Har vĂŠrt imot mjelde fĂžr, men har snudd for lenge siden.

Han ser sliten ut for tiden og tror han trenger stĂžtte fra de supporterene som ikke vil han han vekk.
Resten av norge ler av oss, nÄr det gjelder hysteriet rundt Mjelde.
Er pÄ tide at noen velger Ä vise sin stÞtte til mannen.
Han har ihvertfall min stĂžtte; Heia kontuinitet!
ratulerer alle mann! Begynner Ä gÄ opp for meg no, ka vi har fÄtt oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Henki

Han traff ihvertfall meget godt med taktikken i gÄr. Og serien leder vi og, sÄ Ä snakke om trenerskifte nÄ er jo bare tull.
Ballen skal fremover!

Brann4

Tror nesten Mjelde mÄ gÄ etter sesongen uansett hvordan det ender, men er enig i at Mjelde skal sitte ut sesongen..

FELT B

Klaus_Brann

Svarte assa!Kan noen stenge denne?
Jeg hadde selv store planer om Ä opprette denne trÄden etter siste seriekamp mot TromsÞ, hvorpÄ alle Mjelde-haterne skulle fÄ krype seg inn pÄ den for Ä hylle Mjelde!
Det har gÄtt i arv i fra far og til sÞnn, har du fÞrst falt i gryten, sÄ er det ingen bÞnn!

Red Rabitt

Quote from: "Henki"Han traff ihvertfall meget godt med taktikken i gÄr. Og serien leder vi og, sÄ Ä snakke om trenerskifte nÄ er jo bare tull.

Han traff veldig godt med alt i gÄr!
Med tanke pÄ alt presset han har vÊrt under, var det en vanvittig god prestasjon Ä vÊre sÄ kald og klar.
At han velger Ä sette inn huseklepp og ikke bare det, men og pÄ det rette tidspunktet viser tegn til forbedring.
Synest han viser at han har mere baller enn de fleste andre i denne byen med mange av de valgene han har gjort siden han tok over.
Tror det skal veldig mye til for at han mÄ gÄ etter sesongen, han er en veldig viktig del av brann.
Han holder pÄ Ä utvikle seg til den nye mr.Brann og fÄr Þkt sin autoritets status betraktelig viss han fÄr brann ut av det negative ufÞret vi har vÊrt igjennom i det siste.
NĂ„ blir det bare spennende Ă„ se hvilke valg han gjĂžr foran onsdagens storkamp mot viking i cupen.
Tror nok at Huseklepp starter.
Har og troen pÄ at gÄrsdagen kan vÊre begynnelsen pÄ en god ny defensiv trend fra brann, at hele laget forstÄr at de mÄ jobbe defensivt og holde nullen lengst mulig, for helstad og co vil nok putte en eller to.
ratulerer alle mann! Begynner Ä gÄ opp for meg no, ka vi har fÄtt oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Texas

Ja, mjelde traff relativt bra pÄ byttene i gÄr. utover i andreomgangen da vi mÄkte opp en del baller hÄpet jeg pÄ at bjÞrnsson skulle komme inn slik at vi hadde et oppspillspunkt og i tillegg har han jo evnene til Ä stusse ballen videre slik at helstad kunne lÞpe i bakrom.

Usikker pÄ om huseklepp bÞr starte borte mot viking. Jeg synest han ble litt "lett" mot dem forrige gang.

Red Rabitt

Quote from: "Texas"Ja, mjelde traff relativt bra pÄ byttene i gÄr. utover i andreomgangen da vi mÄkte opp en del baller hÄpet jeg pÄ at bjÞrnsson skulle komme inn slik at vi hadde et oppspillspunkt og i tillegg har han jo evnene til Ä stusse ballen videre slik at helstad kunne lÞpe i bakrom.

Usikker pÄ om huseklepp bÞr starte borte mot viking. Jeg synest han ble litt "lett" mot dem forrige gang.

Ja, det gikk ikke sÄ bra for huseklepp forigge gang, men dette blir nok en helt annen kamp, med et bedre organisert brann.
Tror nok det ville passet han, fÄr bare hÄpe det ikke blir for store endringer nÄ, vil gjerne ha dette laget mest mulig samspillt fremover.

tormi

SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Xminator

Synest Êrlig talt ikke det er noe i en trÄd som dette som ikke kunne vÊrt tatt i "mjelde mÄ gÄ"-trÄden. Diskusjonen blir nÞyaktig den samme. Frontlinjene nÞyaktig de samme. Og ikke er det mange som sitter Ä gjerdet lenger heller...

jkippers

Quote from: "Xminator"Synest Êrlig talt ikke det er noe i en trÄd som dette som ikke kunne vÊrt tatt i "mjelde mÄ gÄ"-trÄden. Diskusjonen blir nÞyaktig den samme. Frontlinjene nÞyaktig de samme. Og ikke er det mange som sitter Ä gjerdet lenger heller...

ForeslÄr at begge trÄdene stenges, og at det opprettes en "Mons Ivar Mjelde - hÞstsesongen 2007". Jeg er helt enig i at det ikke bÞr lyse "Mjelde mÄ gÄ" mot folk som besÞker forumet. Spillerenes trÄder er jo langt mer nÞytrale.

ForÞvrig stÞtter jeg Mjelde fullt ut. Han representerer en kontinuitet vi har vÊrt sultefora pÄ i Brann. Brann har ogsÄ tidligere kjÞpt dyre stjerner uten at man har lykkedes av den grunn. NÄ har vi tatt sÞlv, cup-gull og er tungt inne i Ärets gullstrid.

Det var kanskje feil Ă„ ansette han da han ble ansatt - ingen ordentlig trenererfaring. Men han har vokst med oppgaven og synes Ă„ foreta mange kloke valg. At enkelte mener innsatsen har vĂŠrt for dĂ„rlig og at det et trenerens ansvar, forstĂ„r jeg ikke helt. Kan noen vise til et annet tippeliga-lag der supporterne er langt mer fornĂžyd med spillernes innsats gjennom hele sesongen? Om  jeg ikke husker feil, var ogsĂ„ LSK misfornĂžyd med spillernes innsats nylig. Gresset er ikke alltid grĂžnnere pĂ„ andre siden av gjerde. Dette gjelder ogsĂ„ i hĂžy grad i trenerspĂžrsmĂ„let.
Gull 09

tormi

[quote="jkippersForeslÄr at begge trÄdene stenges, og at det opprettes en "Mons Ivar Mjelde - hÞstsesongen 2007". Jeg er helt enig i at det ikke bÞr lyse "Mjelde mÄ gÄ" mot folk som besÞker forumet. Spillerenes trÄder er jo langt mer nÞytrale.
[/quote]

I second that... Har herved Äpnet en ny trÄd sÄ fÄr vi se hvilken som blir stengt!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Stoffi

Quote from: "Red Rabitt"StÞttetrÄd til Mons Ivar Mjelde.

Er for dumt at Mjelde mÄ gÄ trÄden skal lyse opp for de som kommer inn og besÞker siden, med tanke pÄ at det er mindretallet som mener dette.

Mindretallet? Det er kun pÄ forumet her jeg mÞter folk som IKKE mener at Mjelde er for dÄrlig for Brann. De aller fleste av disse mener at Mjelde bÞr gÄ ETTER sesongen.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, lĂžp og kjĂžp!

kapteinen

Ja, det er jo det som er "in" nÄ.
Sauer er fine dyr!
Z

tr0Ndemann

Quote from: "kapteinen"
Sauer er fine dyr!

Nei.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Stoffi

Quote from: "kapteinen"Ja, det er jo det som er "in" nÄ.
Sauer er fine dyr!

NĂ„ er det du som er sauen, Matrosgutt. BĂŠĂŠĂŠĂŠ! BĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠ!

Skal forresten se Black Sheep om en time, har du hovedrollen? BĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠ!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, lĂžp og kjĂžp!

kapteinen

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "kapteinen"Ja, det er jo det som er "in" nÄ.
Sauer er fine dyr!

NĂ„ er det du som er sauen, Matrosgutt. BĂŠĂŠĂŠĂŠ! BĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠ!

Skal forresten se Black Sheep om en time, har du hovedrollen? BĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠ!

SelvfÞlgelig er jeg sau.ALLE jeg har snakket med utenfor forumet syntes at Mjelde mÄ gÄ, sÄ da syntes selvfÞlgelig jeg og at han mÄtte gÄ.Kan jo ikke vÊre utenfor gjengen.

Black sheep er forresten en veldig bra film.Tror Langeland skal se samme film sĂ„ kan jo dere diskutere litt sammen.For det er vel der du fĂ„r det meste av  meningene dine fra...copy paste?

Langeland junior? Hmmm, det begynner Ă„ demre.
Z

Xminator

med 3 mjeldetrÄder og ett sakelighetsnivÄ verdig barnehagen tror jeg forumets moderatorer kan stenge ett par av dem...

Tifo

Da stenges denne slik debatten forhÄpentligvis kan forsette pÄ et saklig nivÄ i denne trÄden: http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=7625

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

Go Up