• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Unger invaderer Hansatribunen mot stabæk!!

Started by ole3000, July 22, 2007, 04:26:22 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ole3000

Leser i søndagens utgave av BA at 200 unger mellom 2 og 12 år skal på hansatribunen på kampen mot serielederne fra bærum. Det værste er at de skal lære heiarop og denslags.. Har vi ikke nettop bygget en familietribune for slike tilfeller? Dette kan bli skummelt latterlig er jeg redd for.

En eller annen eiendomsmegler som har fikset dette og sier:
- Og dere skal virkelig høre oss der borte fra.

huffa
i går for en til!

tr0Ndemann

Glad for at jeg valgte BT denne gangen, da. :P

HAPPY TIME!
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Xminator

Det som er skummelt latterlig er om Felt-z lar seg overdøve av 200 unger... Da LER jeg!

KenFeltZ

Quote from: "Xminator"Det som er skummelt latterlig er om Felt-z lar seg overdøve av 200 unger... Da LER jeg!

Dette kan jo nesten være fysisk farlig. Det er flere ganger ganger sittet noen smårollinger i nærheten av der jeg sitter og når Brann scorer er det ikke uvanlig at sidemannen ender 2-3 rekker nedenfor meg/oss. Jeg har selv hindret en liten smårolling for å bli totalt skvist da Brann har scoret. Har vært flere nesten ulykker i de årene jeg har sittet der oppe. Deler av Felt Z er så langt unna familievennlig som det kommer...

Nixon

For ikke å snakke om den stygge språkbruken!:) Det kan bli mange spørsmål av typen "mamma, hvem er Mjelde og hvorfor må han dra til helvete?"
Rød makt på Hansa!

naitsirk

trur ikkje det blir noko problem. barneplassane på hansa er dei fyrste 9 radene. sitter sjølv på rad 10 og har vel ikkje opplevd nokon farlige situasjoner.

skal forresten på barnas dag:)

KenFeltZ

Quote from: "naitsirk"trur ikkje det blir noko problem. barneplassane på hansa er dei fyrste 9 radene. sitter sjølv på rad 10 og har vel ikkje opplevd nokon farlige situasjoner.

Skal de sitte der nede går det nok greit ja.

Luke Skywalker

La også merke til dette! Får virkelig håpe de ikke sitter på felt A litt oppe, da kan det bli ganske farlig når dommeren gjør en skandale blåsing. Ser det for meg, Andresen får rødt kort, og alle stormer ned mot første rad.
Sløkket plassering!!! Noen burde kansje sagt noe til ledelsen i Brann om dette. Ekerhovd?
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

Tore Larsen

Quote from: "naitsirk"trur ikkje det blir noko problem. barneplassane på hansa er dei fyrste 9 radene. sitter sjølv på rad 10 og har vel ikkje opplevd nokon farlige situasjoner.

Bataljonen fikk samtlige plasser på felt B og C til disposisjon, midtfeltene på nedre Frydenbø. Disse ble solgt ut og da fikk vi noen hundre plasser på sidefeltene A og D.

Når det gjelder disse "familieradene" fra rad 1-9 eksisterer ikke disse lenger på Hansa.
Så regner med at disse ungene blir plassert på øvre del, men hvordan de har klart å ordnet 200 seter noelunde samlet virker rart på meg siden veldig mange plasser på øvre del er solgt som partoutkort.
Mvh

Tore

naitsirk

veit at det er masse ledige seter på nedre felt d, gamle z.
har alltid lurt på dette når hanøy leser opp over 17 500 på stadion, mens det er 20-30 ledige seter berre der.

Tore Larsen

Quote from: "naitsirk"veit at det er masse ledige seter på nedre felt d, gamle z.
har alltid lurt på dette når hanøy leser opp over 17 500 på stadion, mens det er 20-30 ledige seter berre der.

Stort sett er dette feltet utsolgt, jeg tror grunnen til at det er "tomme" seter er at de som kjøper enkeltbilletter på disse setene står sammen med kamerater/veninner på andre steder av tribunen.
Mvh

Tore

Erlend

bare de ikke begynne Ã¥ grine sÃ¥ fÃ¥r de bare være der for min del.  Da vet jeg ikke helt om jeg kan motstÃ¥ fristelsen til Ã¥ kvele en

Tore Larsen

Skrekk og gru, leste at Tommy Sulen skulle "lære" de sanger og kamprop på tribunen.
Vi husker vel sist når Tommy Sulen var på stadion..........
Mvh

Tore

knutern

Quote from: "ole3000"Leser i søndagens utgave av BA at 200 unger mellom 2 og 12 år skal på hansatribunen på kampen mot serielederne fra bærum. Det værste er at de skal lære heiarop og denslags.. Har vi ikke nettop bygget en familietribune for slike tilfeller? Dette kan bli skummelt latterlig er jeg redd for.

En eller annen eiendomsmegler som har fikset dette og sier:
- Og dere skal virkelig høre oss der borte fra.
Alltid artig når folk med null peiling skal lære oss supporterkultur. Kjenner jeg TV2 rett får de en mic plassert rett foran seg

Stutt-tjukken

Quote from: "KenFeltZ"
Quote from: "Xminator"Det som er skummelt latterlig er om Felt-z lar seg overdøve av 200 unger... Da LER jeg!

Dette kan jo nesten være fysisk farlig. Det er flere ganger ganger sittet noen smårollinger i nærheten av der jeg sitter og når Brann scorer er det ikke uvanlig at sidemannen ender 2-3 rekker nedenfor meg/oss. Jeg har selv hindret en liten smårolling for å bli totalt skvist da Brann har scoret. Har vært flere nesten ulykker i de årene jeg har sittet der oppe. Deler av Felt Z er så langt unna familievennlig som det kommer...

Felt Z er stappfullt av anarkister.

Brannfrelst

Nekter å tro at alle skal være på Hansa. Det må da bli på T-feltet. Hvordan i alle dager skal de klare å plassere alle noelunde likt på en tribunesom tar 4000 der det er solgt langt over 3000 partoutkort?
Tommy Sulen? Dette kan virkelig bli en helsvart dag.
2.10.07-Gullet kom hem!

henk

enk Ekerhovd
NÃ¥ som privatperson

laxn

Quote from: "Tore Larsen"

Bataljonen fikk samtlige plasser på felt B og C til disposisjon, midtfeltene på nedre Frydenbø. Disse ble solgt ut og da fikk vi noen hundre plasser på sidefeltene A og D.

Når det gjelder disse "familieradene" fra rad 1-9 eksisterer ikke disse lenger på Hansa.
Så regner med at disse ungene blir plassert på øvre del, men hvordan de har klart å ordnet 200 seter noelunde samlet virker rart på meg siden veldig mange plasser på øvre del er solgt som partoutkort.

Kan ikke skjønne at det skal være 200 ledige plasser på øvre felt A, når vi fikk velge nye plasser i den famøse flyttingen av partoukort innehaverne på umbro i fjor var det kun 5-6 ledige plasser på øvre felt A. Så det er tvilsomt at det er der de skal sitte.

Blir kvalm av tanken på Tommy Sulen som noe som helst i forbindelse med Brann, la mannen holde seg på Varden med den gule roperten sin og Fyllingen trygt plassert ned i divisjons systemet.

Tore Larsen

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2891586.ece

Tydeligvis var det en suksess og det blir sikkert en gjentakelse. For all del, et kjempeflott initiativ ift barna men Tommy Sulen? Nei han kan de stasjonere i Fyllingsdalen der han hører heme !
Mvh

Tore

Luke Skywalker

Quote from: "henk"

Bare et spørsmål. Til å være supporter leder å være, har ikke du veldig få inlegg på dette forumet? Bruker du flere id? Eller et annet forum? Bare litt nysjerrig...
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

naitsirk

Quotehttp://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2891586.ece

Tydeligvis var det en suksess og det blir sikkert en gjentakelse. For all del, et kjempeflott initiativ ift barna men Tommy Sulen? Nei han kan de stasjonere i Fyllingsdalen der han hører heme !

synst Sulen var flink til å få igang småttisane. han klarte å lære dei 3-4 sanger.
var eit bra opplegg og sikkert dritmoro for ungane. det er jo dette som skaper den neste generasjonen stadiongjengere, kanskje neste brannspelar og.

Henki

Quote from: "naitsirk"
Quotehttp://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2891586.ece

synst Sulen var flink til å få igang småttisane. han klarte å lære dei 3-4 sanger.
var eit bra opplegg og sikkert dritmoro for ungane. det er jo dette som skaper den neste generasjonen stadiongjengere, kanskje neste brannspelar og.

Helt topp at småttiser får gå på Stadion, det skulle bare mangle. Men Tommy Sulen har da ingenting på Stadion å gjøre.
Ballen skal fremover!

Klaus_Brann

Jaja..Fine greier at de får en positiv opplevelse på stadion..Men bølgen som han drev og fikk og dro i gang der borte kunne han fint droppet. Det hører hjemme på landskamp, sammen med klappere og maling i fjeset.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Henki

Quote from: "Klaus_Brann"Men bølgen som han drev og fikk og dro i gang der borte kunne han fint droppet. Det hører hjemme på landskamp, sammen med klappere og maling i fjeset.

Der er vi enig. Tommy Sulen, bølger, ansiktsmaling og denslags har ingenting på Stadion å gjøre.
Ballen skal fremover!

Northside

Quote from: "Klaus_Brann"Jaja..Fine greier at de får en positiv opplevelse på stadion..Men bølgen som han drev og fikk og dro i gang der borte kunne han fint droppet. Det hører hjemme på landskamp, sammen med klappere og maling i fjeset.

Akkurat derfor Sulen ikke har noe på hansa å gjøre!

Hvorfor kunne de ikke finne på dette sprellet på BT tribunen då? Flere ledige plasser der, i tillegg er det en familietribune som passer for små barn!

At det skal trøkkes en haug med unger inn på hansa er kun tåpelig.

naitsirk

det var kanskje ein grunn til at me satt på hansa.
nettopp for at ungane skulle synge og lage "liv". det er jo denne tribunen som synger.

greit nok at bølgen ikkje høyrer heima på stadion, men kva forventer folk egentlig. at 3-15 år gamle unger skal synge samme sanger som resten av hansa?

som sagt flott tiltak, og kjekt å koma på tv:)

Brannfrelst

Det er for meg et mysterium hvordan alle disse fikk plass på nedre felt A nesten ilag hele gjengen. Syns også det var flott tiltak,men kunne de ikke vert en annen plass som BT,søndre? Og heller at en fra Bataljonen,eller igrunn hvem som helst andre skulle "lære" de sanger o.l.?
2.10.07-Gullet kom hem!

naitsirk

money talks:)
han som arrangerte dette eiger zacken.

Go Up