• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Innsatsvilje, innstilling og konsentrasjon.

Started by Nesten, July 19, 2007, 10:33:03 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nesten

eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

Xminator

QuoteBare sånn kan Brann bli et lag som tar poeng på dårlige dager.

Har vi gjort noe annet i år?

Erlend

Quote from: "Xminator"
QuoteBare sånn kan Brann bli et lag som tar poeng på dårlige dager.

Har vi gjort noe annet i år?

ja vi har tapt på dårlige dager også

jako

Problemet er vel heller at vi så sjelden har gode dager.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Nesten

Når Brann taper uten kamp på Lerkendal, driver med selvmordstaktikk i flakseseieren i Sandefjord og sover periodevis mot Start, FFK og latterliggjøres på Ullevaal mot middelmådige Lyn er det masse som KAN rettes på uten å åpne lommeboken eller vri oppned på allt mulig. Messe om innstilling, innsats og konsentrasjon koster ingenting, og alle kan klare det selv uten c-kurs eller 15 års spillererfaring.
Nå står det at "Brann frykter walisisk jernvilje" og det er så tragisk at Brann så skjelden selv viser slikt. Dette laget skal være barnemat over 2 kamper, likevel må så mye energi brukes til motivasjon. Trist, for det er og blir i serien man har sjansen, tenk om de kunne fokusert på å vise innsats før HVER seriekamp, ikke bare i kampen etter hvert tap, hver ydmykelse og etter hver flaue forestilling.
Seier og tap annenhver gang gir max 6. plass i år så for å bli bedre enn det må seier følge seier og uavgjort innimellom, å tape 3 ganger i vårsesongen er i overkant dårlig for et lag med ambisjoner.
Sjansen var der i 2006, og tildels iår, er redd den allerede er sølt vekk for iår. En helt annen innstilling må til hver bidige serierunde, ikke bare i 70% av kampene, da taper de minst 4 høstkamper og 7 tap er max bronse, en enorm skuffelse.
eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

tj00m

Quote from: "jako"Problemet er vel heller at vi så sjelden har gode dager.

sant så sagt.. eg er bare fornøyd med vålrenga kampen iår.. vi har hatt mye flax at vi har så mye poeng som vi har
Brann Bergens Stolthet!

Brannfrelst

Quote from: "tj00m"
Quote from: "jako"Problemet er vel heller at vi så sjelden har gode dager.

sant så sagt.. eg er bare fornøyd med vålrenga kampen iår.. vi har hatt mye flax at vi har så mye poeng som vi har

LSK kampen kan vel også føyes inn i rekken av godkjente kamper.
2.10.07-Gullet kom hem!

Nesten

Synes kampen mot Tromsø og Aalesund er minimum av hva vi kan forvente, ikke søvnaktig start, men sånn passe så tar de seg etterhvert litt sammen. Kan godt vinne kun 2-1 bare de vinner og ikke tuller det til.
Vil ikke ha 8-1 seire mer hvis det betyr poengtap uken etter.
Venter fremdeles på den ordentlige kampen hvor man går hardt ut, ikke tøyser i de bakre rekker og scorer før pause, for så å fortsette i samme stil og øker til 2-0 etter ca 65 minutter, og derfra og inn kontrollerer uten å legge seg bakpå !

ostraume

Enig i at det har vært mye dårlige førsteomganger i år, men la oss ta med den positive gutsen som er i laget. Kamper snus jo hele tiden. i 2. omgang er vi sterke. Det er en god egenskap.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

C@Bøe_79

(A+B)*F = gull

A= Innsats
B= Ofrelse
F= Flaks
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Toa

Quote from: "C@Bøe_79"(A+B)*F = gull

A= Innsats
B= Ofrelse
F= Flaks

Det vil si at uten flaks så betyr ikke innsats og ofrelse en dritt?
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

dudo

Formelen er vel mer i retning av
(A+B)*(F/e^q) - hvor q står for kvalitet på stallen. e er med av den enkle grunn at den alltid sniker seg med i formler... ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

kabelmann

Quote from: "dudo"e er med av den enkle grunn at den alltid sniker seg med i formler...

Godt poeng. I tillegg synes jeg man skal finne plass til Pi i denne formelen, enkelt og greit fordi fotballen er rund.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

dudo

Meget godt poeng. Kanskje vi skal sette den på høyresiden av likhetstegnet?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

jako

Eneste som er sikkert er at svaret vil ligge på den imaginære akse, siden suksess-ligningen til Brann ikke har noen reell løsning.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

dudo

Tore Larsen

Quote from: "Nesten"

La oss holde tråden til temaet over her da.
Mvh

Tore

Nesten

Aviser og medien fokuserer veldig på at Stabæk skal utnytte Brannoffensiven. Det kan lure Brann til å velge tulletaktikk som passiviserer laget, og fører til mindre innsats, jfr Lyn, RBK, Sandefjord og Startkampen.
Fokuset bør istedet være på tæl, innsats og duellstyrke for det er jo der Brann har vært svake iår.

Go Up