• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Wathne: - Krise i Brann

Started by Oslo, July 16, 2007, 15:13:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Oslo

Davy Wathne beskriver situasjonen i Brann som krise, og han er ikke særlig optimistisk hverken på serie- cup eller UEFA.

http://www.tips.as/default.asp?menu=6&id=1245

Tore Larsen

Er Davy positivt til noe i det hele tatt?
Mvh

Tore

Stoffi

Endelig står en offentlig person frem om dette. Det er virkelig krise i Brann, alle våre beste spillere flykter pga dårlig sportslig ledelse.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

mads1..

Vist e d krise i Brann.

Tror noen at vi blir en populær klubb på overgangsmarkedet fremover når de beste spillerne forsvinner pga en for dårlig trener.
Ka signaler gir d ut til andre spillere.

KRISE.
Men neste uke har alt å si for Mjelde..
Ser lyst på året..

JørnAE

Quote from: "mads1.."Vist e d krise i Brann.

Tror noen at vi blir en populær klubb på overgangsmarkedet fremover når de beste spillerne forsvinner pga en for dårlig trener.
Ka signaler gir d ut til andre spillere.

KRISE.
Men neste uke har alt å si for Mjelde..

de beste spillerene ?
Hvem da? Nevn i fleng !

Winters ville dra i fjor. Og han hadde nok dratt uansett hvem som var trener så fort han får sjansen.

Utenom Andresen ser jeg ikke hvem "de beste spillerene skulle være".

JørnAE

Quote from: "Stoffi"Endelig står en offentlig person frem om dette. Det er virkelig krise i Brann, alle våre beste spillere flykter pga dårlig sportslig ledelse.

Tror du virkelig Andresen vil bli om vi får en ny trener ???
TROR du innerst inne det ?
Dette er ingen krise. Det er medieskapt jippo i sommerferien .
Og media VET at de treffer nevrotiske bergensere med dette.
De VET at de skaper uro og får sine overskrifter.

mads1..

Scharner
Miller
Winters
Sæternes
Andresen
spillere som har kritisert Mjelde offentlig
Listen begynner å bli bra....

Har vi hatt noen spillere i d siste som forsvarer Mjelde om at han e en god trener...
Ser lyst på året..

Endre

Quote from: "JørnAE"

Jeg tror at Andresen vil bli spillende trener.
Han sa jo nylig at han hadde lagt frem klare krav til Brann for hva som skal til for at han signerer ny kontrakt.
Ikke bare tror jeg at han vil ha Mons ut, men jeg tror han ønsker plassen selv.
Med et slikt krav er det naturligvis umulig å fortsette samarbeidet med den nåværende treneren.
Nå som Brann har sagt hvor de legger sin tillit, er veien til døra kort for Martin.
Mons viser pondus ved å stå imot alle angrep innad, til og med fra klubbens desiderte lederskikkelse i spillergruppen. Tror Brann vil komme styrket ut av dette, med en trener som har vist at han ikke godtar crap fra spillere som prøver seg.

Gøy å spekulere litt ;)

Texas

Quote from: "mads1.."
Scharner
Miller
Winters
Sæternes
Andresen

Har vi hatt noen spillere i d siste som forsvarer Mjelde om at han e en god trener...

scharner fikk muligheten til proffspill etter å ha spilt i brann. Miller var i elendig form da han ble hentet, men ble under mjelde trent opp til å bli en toppspiller igjen. Selvfølgelig klager enkelte spillere fra tid til annen, men det betyr ikke at Mjelde er en dårlig trener
.

Ricky

Quote from: "mads1.."Scharner
Miller
Winters
Sæternes
Andresen

Utover skottene har så vidt meg bekjent ingen uttalt noe i den retning at Mjelde ikke har spillernes respekt og/eller er en dårlig trener.
Skal man lage en liste over spillere som en eller annen gang har vært uenig i et eller annet, så vil listen bli lang i alle klubber.

tauraren1

Quote from: "Stoffi"Endelig står en offentlig person frem om dette. Det er virkelig krise i Brann, alle våre beste spillere flykter pga dårlig sportslig ledelse.

E det Sæternes du sikter til som sier at det ikke har noe med Mons å gjøre!
Blir satt på benken mot Tromsø sitter der pisse sur, andresen legger på til 2-1 og sæternes blir enda surere???????
ordan har "vi" det i dag da?

Nixon

Quote from: "Ricky"Utover skottene har så vidt meg bekjent ingen uttalt noe i den retning at Mjelde ikke har spillernes respekt og/eller er en dårlig trener.

Det ironiske her er at Miller mislikte sterkt at Mjelde og Andresen jobbet så tett sammen. Hadde Miller vært her nå hadde han storkost seg...
Rød makt på Hansa!

tauraren1

Har Davyèn vert i Køben og fått en brostein i hovet?
Har alltid sett på han som posivist som drar folk ut av gjørma med glimt i øye...
Men nå har han pinadø meldt seg inn i det derre depresive nedbrytende stadion trollet!
Nei ta deg en spaser tur Davy!
ordan har "vi" det i dag da?

Nesten

Pissepreik av Davy. For faen, det er i motgang man viser hva man er laget av. På søndag står slaget, Bergen må støtte sitt LAG for LAGET er hundre ganger viktigere enn enkeltpersoner. Det må kjempes og løpes, takles og skrikes. Publikum kan spille en rolle.
Skal vi la oss knekke av journalister og aviser ?
NEI. Brann skal alltid settes først. Stå på, kjemp og løp.
Vi må se til England og attituden der, ikke gi opp.
La oss stå sammen tross all dritten. PS !
Stabæk er sterke, de banket Moss 3-0 i kveld.
Moss er et godt lag, jeg har sett laget i år. Antar Moss er på nivå omtrent med Aalesund så dette var sterkt av Stabæk.
Moss spiller offensiv, til tider hurtig teknisk fotball og er en god målestokk for serielederen.
Det er et fjell som skal bestiges på søndag, alle gode krefter må samle seg om denne oppgaven, denne vanskelige og viktige kampen.
Som så ofte før, innsats og konsentrasjon fra avspark er noe av det som er viktig å fokusere på. Ingen skader er heller å melde fra Nadderud, tvert om, Olsen er tilbake.
eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

megleren

La oss heller tenke som så.. Stabæk er tre ting.. Ta ut de tre offensive spillerne deres og de er høyst ordinær.. Det viste vi der nede.. Og vi supportere må ikke bry oss med aviser og media.. Vi skal stå på for klubben vår og drite i media.. Det har ikke vært noen skandaler hos oss de siste årene og da må de skrive noe for å selge aviser. Visst vi ikke står sammen med klubben er vi ikke supportere og vi blir vårt eget lags verste fiende. La oss ta disse diskusjonene etter sesongen, Ikke nå.. Det gavner ikke laget i våre hjerter.
r og blir et sittesvin på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: "megleren"La oss heller tenke som så.. Stabæk er tre ting.. Ta ut de tre offensive spillerne deres og de er høyst ordinær.

Jeg ville likte om vi tok alle FIRE jeg, ikke nøyde oss med tre av de..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Erlend

Miller
Winters
Sæternes
Andresen

sÃ¥vidt jeg fikk med meg, sÃ¥ sa den godeste Scharner at han ville bruke Brann som et springbrett videre ut i Europa.  Og hvem som helst stikker jo fra BakgÃ¥rdsligaen nÃ¥r man fÃ¥r en telefon fra Premier League

Erlend

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "megleren"La oss heller tenke som så.. Stabæk er tre ting.. Ta ut de tre offensive spillerne deres og de er høyst ordinær.

jaja Gunnarsson er jo ingenting uten Nannskog, så tre får vel være godt nok

Falkman

Quote from: "Erlend"

tja.. kan vel like godt snu  pÃ¥ det.. Gunnarsson stÃ¥r jo bak veldig mange av mÃ¥lene til Nannskog..sÃ¥ Ã¥ nøytralisere førstnevnte blir utrolig viktig.

Klaus_Brann

Javel?NÃ¥r har du funnet ut det?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Miller
Winters
Sæternes
Andresen

Alt dette er spillere med kjempestore egoer. Det er der problemet ligger!
Legg ned hele klubben!

kabelmann

Quote from: "mads1.."Har vi hatt noen spillere i d siste som forsvarer Mjelde om at han e en god trener...

sÃ¥vidt jeg fikk med meg, sÃ¥ sa den godeste Scharner at han ville bruke Brann som et springbrett videre ut i Europa.  Og hvem som helst stikker jo fra BakgÃ¥rdsligaen nÃ¥r man fÃ¥r en telefon fra Premier League

Ikke minst så ville han ikke nøle med å anbefale Brann for andre av sine landsmenn som ønsket et springbrett ut i Europa.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nesten

Hvis det skal være noe banner eller plakatgreier på stadion bør det etter min mening være f eks :

Brann er viktigst, eller
Sett Brann i høysetet
Klubben viktigere enn spilleren
Ikke gjør skam på drakten

Uansett er uthenging av enkeltpersoner eller oppfyring under ev konflikter dumt å fokusere på kampdagen. Vi må vri dette til at alle gjør jobben sin best mulig på søndag, og i de andre kampene.
Fansen har klubben i tankene, det er klubben man er glad i.
eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

JørnAE

Quote from: "Endre"

Han sa jo nylig at han hadde lagt frem klare krav til Brann for hva som skal til for at han signerer ny kontrakt.
Med et slikt krav er det naturligvis umulig å fortsette samarbeidet med den nåværende treneren.
Nå som Brann har sagt hvor de legger sin tillit, er veien til døra kort for Martin.
Mons viser pondus ved å stå imot alle angrep innad, til og med fra klubbens desiderte lederskikkelse i spillergruppen. Tror Brann vil komme styrket ut av dette, med en trener som har vist at han ikke godtar crap fra spillere som prøver seg.

Gøy å spekulere litt ;)

joda, men skal Brann satse på ANDRESEN som trener når folk klager på at vi har en trener som er for fersk nå selv etter 5 gode år med resultater ?

Nesten

Gøy å spekulere litt ;)

joda, men skal Brann satse på ANDRESEN som trener når folk klager på at vi har en trener som er for fersk nå selv etter 5 gode år med resultater ?

-
5 år med resultater er vel først og fremst pga masse pengeinnsprøytninger fra snille onkler som Vollvik og Hardball-gjengen ?

Chrisstah

Quote from: "Nesten"

Gøy å spekulere litt ;)

-
5 år med resultater er vel først og fremst pga masse pengeinnsprøytninger fra snille onkler som Vollvik og Hardball-gjengen ?

og hvorfor har de gjort det? kanskje fordi vi jevnt tar et steg opp?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

KenFeltZ

Quote from: "Chrisstah"

Gøy å spekulere litt ;)

-

Vollvik gjorde det mest pga markedsføringen til Chess og det var en vinn vinn situasjon for alle parter. Har vist seg at etter han solgte seg ut av Chess så har han ikke brydd seg nevneverdig om Brann. Forøvrig var dette en svært smart måte å markedsføre seg på og flere undersøkelser i ettertid har vist at det også var en veldig rimelig måte å gjøre det på iforhold til andre markedsførings alternativer.

Hardball gjengen derimot er ihuga Brann tilhengere og gjør det pga kjærligheten til klubben Brann.

Nesten

Quote from: "KenFeltZ"
Quote from: "Chrisstah"

Gøy å spekulere litt ;)

-

Vollvik gjorde det mest pga markedsføringen til Chess og det var en vinn vinn situasjon for alle parter. Har vist seg at etter han solgte seg ut av Chess så har han ikke brydd seg nevneverdig om Brann. Forøvrig var dette en svært smart måte å markedsføre seg på og flere undersøkelser i ettertid har vist at det også var en veldig rimelig måte å gjøre det på iforhold til andre markedsførings alternativer.

Hardball gjengen derimot er ihuga Brann tilhengere og gjør det pga kjærligheten til klubben Brann.

-
Fordel om Brann eier sine spillere slik at de kan nyte av salgsinntekter av spillersalg. Det kan styrke lubben mer langsiktig enn lekepengene de låner for å bytte inn ut inn spillere.

Tom C

Er jo reinspikka tøv at Branns suksess de siste 5 årene er hovedsaklig fordi de har fått masse pengeinnsprøytinger... Har du fulgt med på de andre lagene i tippeligaen...? For det første har de andre lagene også velvillige investorer og "snille onkler". For det andre så er det jo ingen garanti for suksess å ha masse penger. Det beste eksempelet er jo et Møre-lag som for tiden ikke engang er i vår øverste divisjon...
Aldri mer Obos....

Bruiser

*kremt* Romsdal-lag...

Forøvrig så er dei finansielle ressursane vi har hatt nytte av ein stor del av grunnen til den utviklinga vi har hatt.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Ricky

La det bare slippe.. Stråmyhr har trollet om Brann-elendighet siden 1997, og vinkler alt negativt så godt han kan for å ødelegge debattklimaet.

Det er ikke så lenge siden han messet om at Brann ikke hadde noen sjanse til å vinne de neste 15 årene pga for dårlige ressurser, og ditto manglende evne til å skaffe seg ressurser.

Og nÃ¥r vi endelig har fÃ¥tt oss litt ressurser, og brukt dem til Ã¥ gjøre oss til et topplag, sÃ¥ bruker han dette mot Brann :)  Det blir sÃ¥ dumt at man bare mÃ¥ trekke pÃ¥ smilebÃ¥ndet.

indreløper

TIL NESTEN

Etter å ha lest dine innlegg sliter jeg med å finne et eneste positivt et. Hva er din mening med innleggene. setninger som: Brann har flaks som leder, Brann er ingenting uten investorene, Alle tap er MIM sine feil (i stor grad), MIM starter med feil formasjon (selv om flere spillere var med på vurderingen). Er du virkelig Brannsupp. No har vi vunnet igjen hva er det negative fra dagens kamp. Venter i spenning.......

Nesten

Quote from: "indreløper"TIL NESTEN

Etter å ha lest dine innlegg sliter jeg med å finne et eneste positivt et. Hva er din mening med innleggene. setninger som: Brann har flaks som leder, Brann er ingenting uten investorene, Alle tap er MIM sine feil (i stor grad), MIM starter med feil formasjon (selv om flere spillere var med på vurderingen). Er du virkelig Brannsupp. No har vi vunnet igjen hva er det negative fra dagens kamp. Venter i spenning.......

-
Situasjonen er omtrent på en prikk lik den i august ifjor. Hvordan endte det ? Jo, skandalefiasko, ikke pga Sigurdssons skade men pga høy sigarføring visse steder. Ikke på stadion, men i Bergen. I mediene, på ordførerkontoret, unnskyld borgermesterkontoret. Man begynte å gjøre det som er feil, å prate, å tenke laangt fremover. Mjelde skal ihvertfall ha for at han messer;, en kamp av gangen. Alle kamper lever sitt eget liv, noen kamper er drittkamper med dueller, spark og løp, og det er de Brann ofte taper. Trolig fordi Brann er dårlig til å spille dårlig fotball.
Hvis de blir bedre til å beherske møkkakampene også kan vi snakkes.

Ricky

-
Situasjonen er omtrent på en prikk lik den i august ifjor. Hvordan endte det ? Jo, skandalefiasko, ikke pga Sigurdssons skade men pga høy sigarføring visse steder. Ikke på stadion, men i Bergen. I mediene, på ordførerkontoret, unnskyld borgermesterkontoret. Man begynte å gjøre det som er feil, å prate, å tenke laangt fremover. Mjelde skal ihvertfall ha for at han messer;, en kamp av gangen. Alle kamper lever sitt eget liv, noen kamper er drittkamper med dueller, spark og løp, og det er de Brann ofte taper. Trolig fordi Brann er dårlig til å spille dårlig fotball.

Kampene mot Lyn og Viking minnet ikke mye om duell-, spark og løp-drittkamper. Og det er vel de eneste to tapene vi har etter 15 runder. Lag som spilte feiende frisk angrepsfotball langs bakken.

Men men, du har jo messet om dette siden vi tapte 0-1 mot Moss i seriepremieren 1998, og kommer vel sikkert også til å fortsette med det helt til vi får bedre nivå på forumadministreringen.

KenFeltZ

-

Jeg trodde knapt t.o.m. du skulle klare å finne masse negativt men jammen tok jeg feil. Idag gjorde Brann sin kanskje beste kamp iår og det atpåtil på bortebane. Spillerene viste bra innsats og Mjelde klarte seg bra. Skal man være kritisk til noe som helst så er det kun at vi slapp inn ett par mål noe unødvendig men det gidder vi ikke bry oss om idag...vel, utenom du da.

Nightfox

Han har jo et lite poeng da. Vi må se alle sider av saken. Det er realistisk at RBK vinner neste runde mot Stabæk på lerkendal (tror jeg det var). Går Brann på en smell mot VIF er RBK 7 bak. Med seier til RBK på Brann Stadion er RBK 4 bak, nesten "ingenting" til Rosenborg å være. Og vi bør ikke leke for mye med tanken om at RBK kan være 16 poeng bak oss i midten av august.

benny

Tipper vi slår VIF på Ullevall, før eller siden må vi klare å slå dette middelmådige østkantlaget på deres hjemmebane igjen. Og at Stabæk og RBK spiller uavgjort. I påfølgende omgang punkterer vi alle rosenborgs forhåpninger om gull i år.

Nesten

Quote from: "KenFeltZ"

-

Jeg trodde knapt t.o.m. du skulle klare å finne masse negativt men jammen tok jeg feil. Idag gjorde Brann sin kanskje beste kamp iår og det atpåtil på bortebane. Spillerene viste bra innsats og Mjelde klarte seg bra. Skal man være kritisk til noe som helst så er det kun at vi slapp inn ett par mål noe unødvendig men det gidder vi ikke bry oss om idag...vel, utenom du da.

_
Jeg finner ikke noe negativt om gårsdagen jeg. Hvis du gidder å lese ser du at det gjelder situasjonen som er lik fjorårets. Brann leder, Bergen, og profilerte folk tror Brann vinner. Kollegaer, andre lags spillere og ca 200000 bergenserer TROR de vinner. Det er altså kun 1 år siden sist.
De har ikke lært noe fra ifjor heller tydeligvis for de sier feil når de sier en bredere stall gir mer trygghet. Det er jo oppi i hodet det svikter, man begynner å tenke på november. Istedenfor bør de høre på strilen :
EN KAMP AV GANGEN, NULLSTILLING, OSV OSV.
Men det er vel for kjedelig for mange her på forumet ikke sant.

grei

Quote from: "Nightfox"Han har jo et lite poeng da. Vi må se alle sider av saken. Det er realistisk at RBK vinner neste runde mot Stabæk på lerkendal (tror jeg det var). Går Brann på en smell mot VIF er RBK 7 bak. Med seier til RBK på Brann Stadion er RBK 4 bak, nesten "ingenting" til Rosenborg å være. Og vi bør ikke leke for mye med tanken om at RBK kan være 16 poeng bak oss i midten av august.

Kort sagt, hvis RBK er bedre enn oss i høst, så tar de oss igjen og kommer foran oss på tabellen. Joda, vi har opplevd det før og er klar over det...

tormi

Quote from: "Nesten"Jeg finner ikke noe negativt om gårsdagen jeg. Hvis du gidder å lese ser du at det gjelder situasjonen som er lik fjorårets. Brann leder, Bergen, og profilerte folk tror Brann vinner. Kollegaer, andre lags spillere og ca 200000 bergenserer TROR de vinner. Det er altså kun 1 år siden sist.
De har ikke lært noe fra ifjor heller tydeligvis for de sier feil når de sier en bredere stall gir mer trygghet. Det er jo oppi i hodet det svikter, man begynner å tenke på november. Istedenfor bør de høre på strilen :
EN KAMP AV GANGEN, NULLSTILLING, OSV OSV.
Men det er vel for kjedelig for mange her på forumet ikke sant.

Jeg tror du tar feil!

Altså det kan godt hende vi ikke vinner serien. Kollaps er et velkjent ord selv om vi virker mere rutinert og sterkere i år enn i fjor.

Men du tar riv ruskende feil om når du påstår at det er høy sigarføring og at alle bergensere er sikre på gull.

Er DU østlending selv eller bergenser - er du bergenser så lurer jeg isåfall på om du bor i bergen?

For her i byen er det ingen gullfeiring enda, ingen BERGENSKE aviser skriver at gullet er sikret.

Bergensere er vel det mest myte omspunne folkeslaget i Norge, men at vi tar seieren på forskudd er bare piss.

Seff snakker vi om det før serien - men til de idiotene i landet som ikke har skjønt det - vi er også et folkeslag full av selvironi. Derfor vi alltid er selverklærte seriemestre i april!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

eivhelle

Quote from: "grei"
Quote from: "Nightfox"Han har jo et lite poeng da. Vi må se alle sider av saken. Det er realistisk at RBK vinner neste runde mot Stabæk på lerkendal (tror jeg det var). Går Brann på en smell mot VIF er RBK 7 bak. Med seier til RBK på Brann Stadion er RBK 4 bak, nesten "ingenting" til Rosenborg å være. Og vi bør ikke leke for mye med tanken om at RBK kan være 16 poeng bak oss i midten av august.

Kort sagt, hvis RBK er bedre enn oss i høst, så tar de oss igjen og kommer foran oss på tabellen. Joda, vi har opplevd det før og er klar over det...

Jeg tror duellen mot RBK er avgjort hvis vi vinner hjemme. Hvis vi klarer uavgjort mot RBK må de være mye bedre oss resten av sesongen. Hvis vi taper er det kamp igjen.

Ellers frykter jeg først og fremst Viking og Stabæk. Lillestrøm må ta seg kraftig sammen for å bli med i gullkampen igjen. Men ting snur fort i fotball og det er mange om beinet så jeg tror neppe det blir enklere å ta gull i år enn det var i fjor.

Det blir spennende å se hvordan vi takler det når det kommer karantener og evt. skader.

Nesten

Jeg tror ihvertfall ikke RBK kommer foran Brann hvis kampen i Bergen mot bartene ender med et annet resultat enn borteseier. RBK skal nå ut i CL-kvalik og trolig forstyrrer det litt. Nei, jeg frykter Brann og Bergen skal ødelegge for seg selv. Brann er Branns største fiende. Mjelde er ikke den som legger press, han må få gjennnomslag for sine utrettelige formaninger om hardt arbeid, en kamp av gangen. Nullstilling er nøkkelen. Lav profil i medier, aldri ta av, minne om fjoråret hele tiden, ta motstanderne på alvor, angripe når man kan, bruke 4-4-2. Vi i Bergen kan ikke påvirke at f eks Fagermo, VG eller Dagladet tror på gull, vi kan bare være nøkterne og ikke puste til ilden. Journalister elsker råflotte skryteuttalelser fra Bergen, det bør de ikke få. Det gørrkjedelige en kamp av gangen er fint, til slutt gidder de ikke prøve å lokke uansvarlige skryteuttalelser ut av spillerne. BT og BA kommer nok til å ødelegge dette opplegget med å fokusere på slutt-tabell allerede nå. Det er mulig å takle ved å latterliggjøre slike avisartikler.
Vi vet at VIF-spillerne er flinke til å arbeide, de er innbitte og forvaret er bra. Brann må derfor stålsette seg, ikke dvele med ballen, men spille den fort slik at dueller unngås mest mulig. Må de klarere så skal de det. Kan de ikke starte angrep bakfra uten risiko må de droppe det. Mye er også tilfeldigheter, men jeg tror det er vikitg å beholde hungeren etter scoringer borte. Sniker det seg inn passivitet og ( U er ok ) taper man lett på slutten. Ingen aner hvordan en fotballkamp blir, noen kan bli utvist etter 7 minutter, Andresen kan brekke beinet, Helstad kan bli langtidsskadet. Laget mangler 1 spiss egentlig, 3 er for lite. Hvis Brann kommer tidlig under 0-1 og motstanderen bare ligger i forsvar er det mulig å komme til innlegg, skudd fra litt distanse osv, men i tillegg er det da kjekt med en hodespiller av format.
Brann har 3 plasser de er sårbare på :
Opdahl, skades han er det krise.
Sigurdsson, skades han har vi ingen flere kjappe stoppere
Andresen, uerstattelig
Er de uheldig skades en av de 3, det er nok det værste som kan skje på spillerfronten.

monzilla

Stråmyhr er en kuk, stråmyhr er en kuk. det er sikkert, det er sikkert, stråmyhr er en kuk!

Snart på tide at mod får fingen ut og banner ip-adressen hans?

Snublefot

man skal ikke tro at man er noe... eller hva nesten?

trygghet på egne kvaliteter, spille på egne styrker, og selvtillit er jo noe som må være fandens verk...

indreløper

litt morsomt å se at Nesten går fra Mjelde hater til nå å skylde fjorårets høstsmell på sigarrøykere på stadion og borgermesterenskontor. Hva blir det neste. Etter å ha hatt et utallige negative uttalelser om årets sesong så skifter han plutselig om taktikken og snakker om det som skjedde i fjor. Det må jo gjøre vondt for deg at Brann leder serien enda. Ta deg en lykkepille vi andre som du sikkert har merket er rimelig lei dine flåsete innlegg

Nixon

Nesten bør notere ned stikkord når han hamrer løs på tastaturet. Ikke lett å holde orden på om motstanderlaget har spillere som er på høyde med Brann sine, eller om treneren til motstanderlaget er et geni som har fått mye ut av lite. Men det kommer seg vel når han blir litt eldre...;)
Rød makt på Hansa!

KenFeltZ

NESTEN er for meg motparten til Komiske Ali eller som han som kjent heter Mohammed Saeed al-Sahhaf. Der Komiske Ali var evig optimist uansett hva som skjedde med Irak så er NESTEN evig pessimist uansett hva som skjer med Brann. Morsomme er det begge to...på en litt tragisk måte.

Snublefot

Quote from: "Nixon"Nesten bør notere ned stikkord når han hamrer løs på tastaturet. Ikke lett å holde orden på om motstanderlaget har spillere som er på høyde med Brann sine, eller om treneren til motstanderlaget er et geni som har fått mye ut av lite. Men det kommer seg vel når han blir litt eldre...;)

jeg har en følelse av at han er "litt eldre" jeg da..  litt "eldre og "litt" sinnsforvirret=)

Ekte lidenskap har et navn: Brann

Ekte negativitet og depresjon har også et navn: Nesten

Nesten

Quote from: "Snublefot"man skal ikke tro at man er noe... eller hva nesten?

trygghet på egne kvaliteter, spille på egne styrker, og selvtillit er jo noe som må være fandens verk...

Go Up