• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Wathne: - Krise i Brann

Started by Oslo, July 16, 2007, 15:13:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Corran

Det var vel senest i går kveld at MIM nevnte lsk som en av de største konkurentene
Faen meg ikkje mye på nett du nesten :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nesten

Quote from: "Corran"Det var vel senest i går kveld at MIM nevnte lsk som en av de største konkurentene
Faen meg ikkje mye på nett du nesten :-)

-
OK, sorry. Leste et sted at Viking og Stabæk var de han fryktet.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Corran

Og du som påstår du er så gamel må jo for lengst ha insett at avisene ikke alltid har med seg alt.
Men er du dum nok til å tro at MIM har avskrevet lsk pga at det ikke var nevnt i en avisartikkel eller lignende så synes eg litt synd på deg
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

dudo

Quote from: "Nesten"Venter spent ?

Det, Nesten, er det vel strengt tatt bare du som kan svare på.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Corran

Noen som forresten hørte at Helstad uttalte at det var en kjempe harmonisk gjeng i Brann og at miljøet var meget godt og mye bedre en sist han var i Brann
Må jo være et skikkelig skudd for baugen til Stoffi og en del andre som mener det er så mye bråk der oppe
Hørte også at Luddvigsen sa at skriveriene i avisene var på trynet pga at det var et godt miljø i Brann og ikke masse maktkamper og uenigheter slik det var fremstillt i media

Nesten

Quote from: "Corran"Og du som påstår du er så gamel må jo for lengst ha insett at avisene ikke alltid har med seg alt.
Men er du dum nok til å tro at MIM har avskrevet lsk pga at det ikke var nevnt i en avisartikkel eller lignende så synes eg litt synd på deg
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Fabregas

Er Nesten dekknavn for Davy Wathne eller?
Davy klarte i dag å si at LSK kunne ta serieledelsen neste lørdag  :lol: så han er tydeligvis ikke noen skikkelig optimist akkurat :!:

Snublefot

Quote from: "Nesten"
Quote from: "Snublefot"man skal ikke tro at man er noe... eller hva nesten?

trygghet på egne kvaliteter, spille på egne styrker, og selvtillit er jo noe som må være fandens verk...

-
Har du noen forklaring på sprekken ifjor da ? Laget røk ut i NM tidlig mot Start, slapp å bale så mye i UEFA-cupen, så hva var årsaken ? Hvis du ser bort fra at RBK vant mye, hva var årsaken til at Brann ikke tok de poengene som var nødvendig ?
Venter spent ?

Forklaring på sprekken i fjor? Når et lag sprekker, så kan man forklare det med mange forskjellige faktorer. For brann sin del så er det egentlig umulig for oss "utenforstående" å sette fingeren på HVA det var som gjorde at sprekken var et faktum. Skal vi tro alt vi leser, så kan vi kanskje si at Miller, Winters og andre interne uroligheter påvirket laget negativt. Mjelde sin inkluderende lederstil som virket så godt på våren virket plutselig ikke så godt på høsten?  Nøkkelspillere mistet formen? Forandring i måten man spilte på? Ikke lenger marginene på brann sin side?

Det er mye som sikkert kan forklare en sprekk. Om jeg har svaret på det? Nei, langt i fra. Men jeg er nesten sikker på at du har det.

Det som jeg ser på som brann sitt største problem, er nettopp at MIM og spillerne til tider virker som om de har deg som mentor Nesten

Go Up