• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Branns ambisjoner

Started by RC, July 11, 2007, 20:38:36 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

RC

ChRiStEr87

Brann klarte ikke å holde luksus probleme, tror dette var litt bra for laget jeg.

Nå kan Mons fokusere på spillet, å ikke hvem han skal bruke i hver kamp.

KW var et bomkjøp det er vel de fleste enige i, men han tåler kansje litt flis i rompen.

Håper ikke de henter så mange fler spillere nå. Heller konsentrere seg om de som er igjen. Liker combacken til Gundtveit.

Stallen er ennå sterk, nå gjelder det å utnytte dette.

Brann hadde nok for stor og god stall, det er vanskelig å holde.

Se på Stabæk, de har få stjerne spillere. Men laget har samspill. Håper Brann finner dette i tide.

Håper vi tar gull, håper Mons blir i klubben.
roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

mads1..

No må vi slutte og være så negative til alt og alle...
Vi har mistet Sutreklepp og Sæternes,og hva så.
De fleste her inne har klaget over all spille tiden BS har fått,og om hvor dårlig han har vært.Og no kommer Odense og betaler Brann 2,5 mill.
Og Brann sparer mye lønnsutgifter på han å.Klart vi må kvitte oss m BS.
Sutreklepp e ung og fra bergen,klart han skulle fortsatt spilt for Brann.
Men når han ikke vil mer og har en sånn oppførsel ovenfor klubben kan han bare ryke og reise han å.
Men stakkars han resten av året han skal spille for Brann  :lol: hahah
Men alt i alt så tror eg d meste har m MJELDE å gjøre...............
Martin fortsetter ut året og ser hva som skjer ang trener spm neste år før han bestemmer seg................
Ser lyst på året..

RC

Vel, Sa ikke BS at han ikke tok noen avgjørelse før MA?
Det betyr vel at MA forsvinner også.

ChRiStEr87

Synd BS forsvinner. Men fikk Brann 2,5 mill for han? Det e jo greit med penger for en som blir bosmann spiller om tre måneder.

Huseklepp ble slått ut av laget, Solli er mye bedre. Det er ikke plass til Huseklepp i laget. Han vil utvikle seg, det er menneskelig. La oss hylle Solli, istedenfor å grine over Huseklepp.

God tur Huseklepp

Nixon

Quote from: "ChRiStEr87"KW var et bomkjøp det er vel de fleste enige i.

Ja, makan til dårlig debut skal du lete lenge etter!!!
Rød makt på Hansa!

dudo

Quote from: "RC"Vel, Sa ikke BS at han ikke tok noen avgjørelse før MA?
Det betyr vel at MA forsvinner også.

Jeg mener det var omvendt; at han ikke kom til å drøye avgjørelsen etter hva MA bestemte seg for?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

naitsirk

nok ein idiottråd.
og folk skjønner ikkje kvifor brann aldri blir seriemester...

sydnes76

Quote from: "Nixon"
Quote from: "ChRiStEr87"KW var et bomkjøp det er vel de fleste enige i.

Ja, makan til dårlig debut skal du lete lenge etter!!!

Ja helt enig! Kampen mot stabæk viste at Knut Walde kan pelle seg ned til Askøy 2. Ikke har han vært god i Løv ham i år heller...laget som har klart seg utmerket i adecco til tross for at de har en så elendig bergenser på banen.

ChRiStEr87

Quote from: "naitsirk"nok ein idiottråd.
og folk skjønner ikkje kvifor brann aldri blir seriemester...

Det er greit at tråden havna i en litt negativ retning. Men ka faen har det med gullet å gjør?

Ligge probleme her på forumet meine du? dust.

krøvel vellevold

Er ikke dette en tråd som omhandler akkurat det samme som et par andre for tiden?
Legg ned hele klubben!

naitsirk

trur nok ikkje gullet kviler på forumet nei, men holdningane til den gjengse bergensar.
ingen andre klubbar i norge, kanskje verden, som klarer å vri ting til det negative som oss.

uansett tabellposisjon så er det nok som er gale. virker som om eindel leiter etter problem.

Klaus_Brann

Quote from: "ChRiStEr87"Brann klarte ikke å holde luksus probleme, tror dette var litt bra for laget jeg.

Nå kan Mons fokusere på spillet, å ikke hvem han skal bruke i hver kamp.

KW var et bomkjøp det er vel de fleste enige i, men han tåler kansje litt flis i rompen.

Håper ikke de henter så mange fler spillere nå. Heller konsentrere seg om de som er igjen. Liker combacken til Gundtveit.

Stallen er ennå sterk, nå gjelder det å utnytte dette.

Brann hadde nok for stor og god stall, det er vanskelig å holde.

Se på Stabæk, de har få stjerne spillere. Men laget har samspill. Håper Brann finner dette i tide.

Håper vi tar gull, håper Mons blir i klubben.

Er veldig enig i det meste du skriver, men å si at Walde er et bomkjøp før han i det hele tatt har fått på seg drakta er å dra det altfor langt. La nå mannen få litt tid før vi kapper hodet av han.
Ja, blablabla, jeg vet han har vært her før, men han har vært veldig stabil på Løv-Ham, og en av de desidert beste stopperne i Adecco. Det kunne jo være en bitteliten sjanse for at han faktisk kan spille litt ball.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

RC

Quote from: "naitsirk"trur nok ikkje gullet kviler på forumet nei, men holdningane til den gjengse bergensar.
ingen andre klubbar i norge, kanskje verden, som klarer å vri ting til det negative som oss.

uansett tabellposisjon så er det nok som er gale. virker som om eindel leiter etter problem.

Sånn er vi, kan ikke forandre det over natten.
Ihvertfall ikke slik mann holder på i Brann.

ChRiStEr87

Quote from: "naitsirk"trur nok ikkje gullet kviler på forumet nei, men holdningane til den gjengse bergensar.

Jeg e litt enig. Vi ligger på andre plass, så slakter vi laget som det skulle ligget på nedrykk.

Men vi har forventninger. Gullet skal hem!

krøvel vellevold

Falske forhåpninger har et navn...
Legg ned hele klubben!

Brannfrelst

Quote from: "krøvel vellevold"Falske forhåpninger har et navn...

Her tror jeg vi snakker banner til neste hjemmekamp..
2.10.07-Gullet kom hem!

C@Bøe_79

BS er det internasjonale forkortelsen for biseksuell..
Og biseksuelle klarer ikke helt å bestemme seg, no som virker hele roten til hva Sæternes sier..
Ikke glem at Ophaug sin kone hadde VELDIG god kontakt meg puddingen til Bengt, det kan også ha tippet i favør OB og tvile på at han hadde sagt det hvis det var konen som hadde "tvunget" han..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Go Up