• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Samletråd for treningsleir i Florø

Started by Xminator, July 11, 2007, 14:33:46 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Xminator

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Quote from: "dudo"http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5571

Likte veldig godt Mjelde`s uttalelser. Det at folk ofte kan mene noe på feil grunnlag, og fordi de ikke vet alt, er kanskje noe alle og enhver bør ta til seg før man slenger med leppa her inne...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brannmus

Beste måten å skape entusiasme på er å blåse Aalesund av banen og knuse Carmarthen. Da kommer nok optimismen til å leve for fullt igjen foran kampen mot Stabæk.

Nixon

Quote from: "tauraren1"Kansje det er mulig å skape litt ENTUSIASME i alle de svartmalerene her inne slik at også vi drar i samme retning?

Her på forumet skulle man tro at mange hadde lest Ari Behn sin bok Entusiasme og raseri...:)
Rød makt på Hansa!

dudo

Walde er ikke med på turen pga giftermål. Noen som vet om kampene vises noen steder?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nesten

eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

Xminator

Quote from: "Nesten"

Kanskje du kan starte en hundreogfemti tråder om gressmatter og plastduker i morgen så du kan lage ny konto på ett annet forum neste uke?

Nixon

Hvorfor tåler vi ikke seier hvis kampene er så ubetydelige? Jeg tror neppe Bergen tar av etter seier i en treningskamp oppe i Florø. Men for spillerne kan det være utrolig viktig å få til en god kamp. � tape kamper har aldri gjort noe godt for noen!
Rød makt på Hansa!

Xminator

Quote from: "dudo"Walde er ikke med på turen pga giftermål. Noen som vet om kampene vises noen steder?

thesevs

Quote from: "Nixon"
Quote from: "tauraren1"Kansje det er mulig å skape litt ENTUSIASME i alle de svartmalerene her inne slik at også vi drar i samme retning?

Her på forumet skulle man tro at mange hadde lest Ari Behn sin bok Entusiasme og raseri...:)

Du e nærmere sannheten enn du kanskje tror.. fikk den boken til bursdagen min...den har lagt pÃ¥ bordet en stund, og der kommer den nok til Ã¥ ligge ganske lenge..  litt skeptisk nÃ¥r hovedpersonen heter Kryx, som møter en jente som heter Vera Sara
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

tauraren1

Quote from: "dudo"Walde er ikke med på turen pga giftermål.

Så med andre ord abdiserer han som sjef på mer en en måte?
ordan har "vi" det i dag da?

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"

Kanskje du kan starte en hundreogfemti tråder om gressmatter og plastduker i morgen så du kan lage ny konto på ett annet forum neste uke?

Som du selv ville sagt det: "Det er egentlig nok nå. Dette hører ikke hjemme i denne tråden. Dra inn e-penisen din og diskuter det som tråden omhandler!"
Legg ned hele klubben!

dudo

Klaus_Brann

Jeg har fortsatt håp om at vi signer Kjartan (?) Finnbogasson jeg da.
Han virket, ut i fra det som ble sagt i media, som en veldig spennende spiller med fremtiden foran seg.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Kampen mot "Firdalaget" går i kveld klokken 18 i Eikefjord. Alle skal få prøve seg, og man vil spisse laget først mot Aalesund.

Sjøhage får sin debut, Bjørnsson er fortsatt skadet.

dudo

vebo

Regner med at TJ er tilbake snart, da laget hans røk ut i dag. Evt etter en liten ferie.
Tiocfaidh ár lá

Baunebob

Håper noen her inne får sett kampen ikveld og kan gi ett fyldig referat. Mjelde har lovet alle og enhver spilletid idag visst.

Xminator

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2876362.ece

Andresen forlater treningsleiren!

- skal være med på konens fødsel. Lurer på hva Ivar Hoff har å si til slikt. Prioritere fødsel før showkamp! Slikt gjør da ikke ekte mannfolk...

dudo

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2876447.ece

Jokke begynner bra med ett mål og én målgivende i første omgang.

Brannmus

Spennende å se om det var superfarten som førte til målet. Kom i hvert fall alene med keeper

Nixon

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2876527.ece

Det ble 5-1. Og Sjöhage imponerte ifølge BA.
Skal bli spennende å se hvordan han klarere seg på søndag.
Rød makt på Hansa!

Baunebob

Hm. Ikke værst med Sjøhage. Noen som har lagoppstillingene for de 2 omgangene ?

dudo

Er jo umulig å finne ut av noen ting. BT lovet at de skulle komme med kampreferat o.l. straks etter kampen, nå har det gått en time - ingenting. Skjønner de ikke at vi er sulteforet?! ;-p

Brannmus

Sitter å oppdaterer BT, Firdaposten og Brann.no og venter på rapport fra kampen, men kun BA som har fått ut noe så langt.

tauraren1

dudo

Hvem i all verden er Ole Martin Sunnarvik?

Ellers artig å se Børge Fedjes navn igjen, han var gått fullstendig i glemmeboken min.

Nixon

Quote from: "dudo"Hvem i all verden er Ole Martin Sunnarvik?

Han er en lokal spiller der oppe fra Eikefjord. Tror neppe han er en spiller som Brann sjekker ut, var nok bare for å fylle ut på spissplass.
Rød makt på Hansa!

tauraren1

Husekleppen hele 90 minutt!
ole martin sunnarvik spiller for den lokale klubben eikefjord antar brann manglet folk å sette innpå vist det ikke er en trykkleif da...

Brann_ruler

Kan ikke si hvor godt det er at det er kamper igjen, selv om det kun er en treningskamp mot heller laber motstand.

Etter de ukene etter tromsø kampen har vært fæle. Avisene griper begjærlig om "krisen" som de overdramatisere. Dette forumet har heller ikke vært lystig lesing.

Forsvaret lekker, mjelde er udugelig, Brun Hansen er idiot, Bjørn Dahl er handlingslammet, Huseklepp er dott (men det er jo mjelde sin feil), Sæternes sin overgang er det værste som har skjedd siden kniksen dro til skotland, Kong Helge er nøkkelspilleren vi mistet. Sjøhage er kun en middels signering, Walde isteden for Nilsson er latterlig. Like depressiv som om vi hadde 13 poeng etter 13 kamper, ikke scoret mål og stadig synkende tilskuer snitt. (Nei pokker det er jo VIF det...)

Er innimellom greit å minne seg selv på at vi er på 2 plass. Vi sliter ikke spesielt økonomisk og stadion blir bedre og bedre (uansett om det er 21 eller 24 tusen som blir kapasiteten.) Fremtiden er lys og vi kjemper i toppen.

dudo

http://fotball.bt.no/eliteserien/article85377.ece

Der var BT sin kommet òg. Det som definitivt varmer mest er rosen fra Robbie!

Brannmus

Med fasitt i hånd så må jeg si at jeg er meget positiv til Sjöhage.
To målgivende og ett mål, til tross for litt svak form er meget positivt Motstanden ikke er all verden, men mål er fortsatt mål.

Gode anmeldelser fra BT, BA og Brann.no. Mons Ivar, Espen Steffensen og Robbie Winters skryter alle over svensken.

Oppløftende dette. Nå gleder jeg meg til kampen mot Aalesund.

BrannFlorø

Eg var og såg kampen. Sjøhage er en spennende spiller.

Klaus_Brann

Han høres veldig lovende ut, og hvis vi lar han få litt tid på seg og ikke kaller han kongen helt enda, så tror jeg det blir bra utover jeg.
Denne gutten kan prestere godt for oss noen år, og så kommer det nok et heftig bud på han.
Er det kun Hardball som sitter igjen med pengene da i så fall?

BrannFlorø

Tom C

Quote from: "Brann_ruler"Kan ikke si hvor godt det er at det er kamper igjen, selv om det kun er en treningskamp mot heller laber motstand.

Etter de ukene etter tromsø kampen har vært fæle. Avisene griper begjærlig om "krisen" som de overdramatisere. Dette forumet har heller ikke vært lystig lesing.

Forsvaret lekker, mjelde er udugelig, Brun Hansen er idiot, Bjørn Dahl er handlingslammet, Huseklepp er dott (men det er jo mjelde sin feil), Sæternes sin overgang er det værste som har skjedd siden kniksen dro til skotland, Kong Helge er nøkkelspilleren vi mistet. Sjøhage er kun en middels signering, Walde isteden for Nilsson er latterlig. Like depressiv som om vi hadde 13 poeng etter 13 kamper, ikke scoret mål og stadig synkende tilskuer snitt. (Nei pokker det er jo VIF det...)

Er innimellom greit å minne seg selv på at vi er på 2 plass. Vi sliter ikke spesielt økonomisk og stadion blir bedre og bedre (uansett om det er 21 eller 24 tusen som blir kapasiteten.) Fremtiden er lys og vi kjemper i toppen.

Hey hey... Et herlig innlegg selv om det sikkert er havnet i helt feil tråd... Men er definitivt enig i at det ser ut som mange tar sorgene på forskudd... Egentlig ligger jo vi veldig bra an på mange områder... Har en god feeling i år jeg... (mye lik den følelsen jeg har hatt de siste 15 sesongene) Og vi må aldri glemme å godte oss over våre kjære fiender som sliter big-time...
Aldri mer Obos....

Nesten

eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

Klaus_Brann

I tillegg kan vi nesten kalkulere med et "overraskende" hjemmetap mot en eller annen motstander i en kamp vi dominerer men taper. I fjor var det mot Start, i år sier magefølelsen ikke noe om hvem det skjer mot, bare at det kommer en gang i høst...

Viking, får nok en god sesong, men de skal til Lerkendal 22.7 og blir heller ikke undervurdert lenger. Myhre gir mange extrapoeng.

Dette med "overraskende" hjemmetap er ikke lenger forebeholdt Brann. Det skjer selv med big almighty RBK.

Myhre må vel først jobbe seg opp fra benken, noe som kan bli hardt slik som Austbø står om da`n...

Ellers et veldig bra innlegg hvor jeg er enig i det meste.

Brannfrelst

Quote from: "Klaus_Brann"

I tillegg kan vi nesten kalkulere med et "overraskende" hjemmetap mot en eller annen motstander i en kamp vi dominerer men taper. I fjor var det mot Start, i år sier magefølelsen ikke noe om hvem det skjer mot, bare at det kommer en gang i høst...

Viking, får nok en god sesong, men de skal til Lerkendal 22.7 og blir heller ikke undervurdert lenger. Myhre gir mange extrapoeng.

Dette med "overraskende" hjemmetap er ikke lenger forebeholdt Brann. Det skjer selv med big almighty RBK.

Myhre må vel først jobbe seg opp fra benken, noe som kan bli hardt slik som Austbø står om da`n...

Ellers et veldig bra innlegg hvor jeg er enig i det meste.

Brann taper jo alltid minst en gang hjemme. Og mot lag som skal slås. Start 2006,Glimt 2005,nedrykkstruede Stabæk 2004,Tromsø 03 osv..
2.10.07-Gullet kom hem!

Nightfox

Quote from: "Brannfrelst"Brann taper jo alltid minst en gang hjemme.

Kent

Quote from: "Nightfox"
Quote from: "Brannfrelst"Brann taper jo alltid minst en gang hjemme.

eg vedder imot

dudo

"9-2-2" - Vi spiller ikke mer uavgjort hjemme i år. Men to tap kommer, om man skal tro statistikken.

Tom C

Da vedder jeg på at vi blir det eneste ubeseirede laget på hjemmebane i år... Eneste poengtapene i høst kommer mot RBK og Viking...

9-4-0 blir gull...
Aldri mer Obos....

tauraren1

http://www.firdaposten.no/bildesamlingar/article2876768.ece
Bilde serie fra kampen mot Firda laget..
Er det noen som vet vilken posisjon Huseklepp spilte i?

Baunebob

Var vel Høyrekant. Gashi og Solli spillte sentralt.

Brannmus

Haha.. Under bildeserien så kommer du etter hvert til et bilde av Huseklepp.. Under står det:
QuoteErik Huseklepp er flink med grimaser under fotballkampar.

Lurer på om fotografen er en litt lidenskapelig Brann-supporter?

Go Up