• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hva skjer med "Brannsupportere"?

Started by Brann_Askøy, July 11, 2007, 08:04:03 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Brann_Askøy

FeltZ4ever

Quote from: "Brann_Askøy"

Nei, jeg synes vi bør vente til etter sesongen med å skrike og sutre. JA - det skal være lov å ytre sine meninger, men stå for det samme også etter sesongslutt!
Den e' Bruun...

Brann_Askøy

Quote from: "FeltZ4ever"

Nei, jeg synes vi bør vente til etter sesongen med å skrike og sutre. JA - det skal være lov å ytre sine meninger, men stå for det samme også etter sesongslutt!

Nei, jeg er enig i det du skriver. Men vi har tidligere sett eksempler på mye kritikk fra supporterne når Brann har hentet inn nye spillere. Ingen kan vel feks si at Miller og Dahl ble flopper i Brann? Det jeg ikke skjønner er hvorfor man alltid skal klage, mene det verste o.l når Brann foretar et valg, som kanskje ikke helt tilfredstiller supporterne i utgangspunktet.

FeltZ4ever

Quote from: "Brann_Askøy"Det jeg ikke skjønner er hvorfor man alltid skal klage, mene det verste o.l når Brann foretar et valg, som kanskje ikke helt tilfredstiller supporterne i utgangspunktet.

Vi vil ha gull i år..
Derfor er det forståelig at folk mister nattesøvnen når man ikke føler at laget er forsterket.
Det Brann har vist til nå i år holder neppe til å vinne serien med mindre alle andre bæsjer på leggen i høstsesongen.
Den e' Bruun...

Brann_Askøy

[/quote]

Vi vil ha gull i år..
Derfor er det forståelig at folk mister nattesøvnen når man ikke føler at laget er forsterket.
Det Brann har vist til nå i år holder neppe til å vinne serien med mindre alle andre bæsjer på leggen i høstsesongen.[/quote]

Der sier jo du akkurat det jeg er ute etter. Du mener at det Brann har vist så langt i år ikke er godt nok. Men det er jo et Brann lag MED Sæternes og Huseklepp.
Vi har ikke forsterket så alt for mye, men Sæternes er byttet ut med en spiss jeg har troen på hvertfall. Walde kommer inn for å prøve å stabilisere ett av TL mest gavmilde lag..

tauraren1

Der sier jo du akkurat det jeg er ute etter. Du mener at det Brann har vist så langt i år ikke er godt nok. Men det er jo et Brann lag MED Sæternes og Huseklepp.
Vi har ikke forsterket så alt for mye, men Sæternes er byttet ut med en spiss jeg har troen på hvertfall. Walde kommer inn for å prøve å stabilisere ett av TL mest gavmilde lag..

De klarer ikke se det i sitt depresive mørke univers!
ordan har "vi" det i dag da?

Nightfox

Quote from: "Brann_Askøy"Nå har jeg sittet lenge å tenkt på hvorfor i all verden vi bergensere alltid skal skrike så jævlig høyt hver gang noe ikke går vår vei.

Jo, det skal jeg si deg...

Quote from: "Brann_Askøy"Vi slår tilbake mot Vikings heldige seier i cupen.

1) Seieren til Viking var ikke heldig, den var rett og slett helt fortjent.
2) Hva vet du om at vi kommer til å slå tilbake?

Quote from: "Brann_Askøy"Vi får inn Sjøhagen, som er ung og fremmadstormende.

1) Han er ung, men hva vet du om at han er fremadstormende? Kan selvfølgelig hende at du kjenner til spilleren fra før, men har du virkelig peiling?

Quote from: "Brann_Askøy"Publikum sang at Huseklepp burde få spille fremfor Moen, men da Moen scorte.. Da var det en annen lyd. Dobbelmoral!

Jepp. Det var nok akkuratt det som skjedde. Hele stadion sang på Huseklepp, og så scorte Moen RETT etterpå. Da tok ALLE helomvending, hver eneste sjel. Skjerp deg.

Quote from: "Brann_Askøy"Walde kommer tilbake, stor og sterk midtstopper som ruver i luften.

1) Nå er vel jeg en av dem som har vært mest positiv til Walde-kjøpet, men Walde-kjøpet er i bunn og grunn et veldig usikkert kjøp. Og slik som du beskriver han virker det virkelig som om du har sesongkort på Krohnsminde. "Ruver i luften"? I tippeligaen? Jeg håper, men jeg er ikke sikker. Hva med deg?

Quote from: "Brann_Askøy"Vi får et mer slagkraftig forsvar da, enn vi har nå. Dette har Walde vist i Løv-Ham, og Adeccoligaen generelt.

monzilla

Vi bergensere fra askøy ja...

Manx

Quote from: "Nightfox"

Quote from: "Brann_Askøy"Vi får inn Sjøhagen, som er ung og fremmadstormende.

1) Han er ung, men hva vet du om at han er fremadstormende? Kan selvfølgelig hende at du kjenner til spilleren fra før, men har du virkelig peiling?

Quote from: "Brann_Askøy"Walde kommer tilbake, stor og sterk midtstopper som ruver i luften.

1) Nå er vel jeg en av dem som har vært mest positiv til Walde-kjøpet, men Walde-kjøpet er i bunn og grunn et veldig usikkert kjøp. Og slik som du beskriver han virker det virkelig som om du har sesongkort på Krohnsminde. "Ruver i luften"? I tippeligaen? Jeg håper, men jeg er ikke sikker. Hva med deg?

Sjøhage blir beskrevet som ett av de største spisstalenten i sverige, halve allsvenskan og halve sas ligaen prøvde å få han, ikke at eg har personlig kjennskap til spilleren, men etter det som har kommet frem kan vi trykt si han er fremadstormende.

Walde viste forrige gang han var i brann som midtstopper, som kompanjong med Ophaug, at han var en meget duellsterk spiller. At han har blitt dårligere duellspiller av tut og kjør ligaen tviler jeg på. Han har vel stortsett stått bak og gått i dueller i samtlige 90 minutter for Løv-Ham de siste årene.

SÃ¥ dine argumenter har vel ikke helt rot i virkligheten de heller.
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

Brann_Askøy

Kjære Nightfox:

Det er ingen her inne som har påstått at de to kjøpene jeg nevner, blir en suksess. Walde har jeg kjennskap til, og vet han er en god spiller. Sjøhagen har jeg aldri sett spille, men som det blir nevnt tidligere, så elsker Elfsborg denne mannen.
Jeg vet heller ikke at Viking taper mot Brann, men håper det virkelig.

Det virker som det innlegget ditt er ment for å provosere. For det er lite saklig det du skriver. Det skal for eksempel ikke mer enn to ører for og ha hørt at publikum sang på Huseklepp før Moen scorte. Da endret det seg og vi sang Moens navn.
JA, det er vanlig Ã¥ synge mÃ¥lscorers navn etter en scoring, men sÃ¥ hørte vi ikke noe mer om Huseklepp den kampen. Skal jeg skjerpe meg?  :?

Som sagt, så var ikke det forrige innlegget mitt ment som at dette var jeg 100% sikker på, men det gjenstår å se. Det er vel i bunn og grunn det hele innlegget går ut på.

Dersom du skal leve etter den tankegangen om at Brann aldri vinner serien, fordi at det har vært en realitet siden 1963 så lurer jeg på hvorfor du i det hele tatt gidder å se kamper, diskutere på forumet, og i det hele tatt bry deg. Vi kommer til å vinne serien, men det er uvisst når. (Og NEI, dette vet jeg heller ikke, og NEI det er ikke 100 % sikkert)

Nightfox

Quote from: "Manx"
Sjøhage blir beskrevet som ett av de største spisstalenten i sverige, halve allsvenskan og halve sas ligaen prøvde å få han, ikke at eg har personlig kjennskap til spilleren, men etter det som har kommet frem kan vi trykt si han er fremadstormende.

Walde viste forrige gang han var i brann som midtstopper, som kompanjong med Ophaug, at han var en meget duellsterk spiller. At han har blitt dårligere duellspiller av tut og kjør ligaen tviler jeg på. Han har vel stortsett stått bak og gått i dueller i samtlige 90 minutter for Løv-Ham de siste årene.

SÃ¥ dine argumenter har vel ikke helt rot i virkligheten de heller.

Sjøhage blir BESKREVET. Tygg litt på den. Fra hvem da? Pressen..? Som egentlig for det meste bare lirer av seg svada? Selv om halve allsvenskan var etter han vet vi jo ingenting. Til gjengjeld er visstnok halve eliteserien ute etter Huseklepp.

Waldes "spesialiteter" er at han er duellsterk. Men hvordan er han i norsk målestokk? Sist han var her holdt vi på å rykke ned.

Brann_Askøy

Quote from: "monzilla"Vi bergensere fra askøy ja...

Haha, diskusjon på høyt nivå.
Stå på Monzilla!

Nixon

Quote from: "Nightfox"Waldes "spesialiteter" er at han er duellsterk. Men hvordan er han i norsk målestokk? Sist han var her holdt vi på å rykke ned.

Pelle Nilsson holdt på å rykke ned med Odd i fjor.
Mange vil likevel ha han...
Rød makt på Hansa!

Nightfox

Et relativt godt poeng, dog prøver jeg ikke å svartmale overgangene, bare å få inn en litt bredere realisme i denne diskusjonen, da trådstarter kommer inn her og kommer med mange antagelser.

monzilla

Quote from: "monzilla"Vi bergensere fra askøy ja...

Haha, diskusjon på høyt nivå.
Stå på Monzilla!

Greide ikke å dy meg.

Ang diskusjonen så er jeg uenig i at brann var uheldig å tapte mot Viking. Men så ligger det i den bergenske folkesjelen å blåse storm i vanglass.

Klaus_Brann

Quote from: "Nightfox"Et relativt godt poeng, dog prøver jeg ikke å svartmale overgangene, bare å få inn en litt bredere realisme i denne diskusjonen, da trådstarter kommer inn her og kommer med mange antagelser.

Det er bra, men samtidig må man tenke på at det hadde lite diskusjon her inne hvis alle som skrev noe VISSTE at det de skrev var 100% fakta. Nei, da hadde det ikke vært en dritt å diskutere en gang.
Du spør Brann_Askøy om han VET ditten og datten. Selvfølgelig vet han ikke det, men han håper og tror. Tullete måte å debbatere på.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nightfox

Hvis du leser det han skriver så skriver han på en sånn måte der man lett kan anta at han "vet" det. Det kan like gjerne være rake motsetningen av det han sier, og han skriver åpningsinnlegget som om det skulle basert på fakta, noe det ikke er. Og det er HAN som stiller spørsmål om hva som "skjer" med oss brannsupportere, da fasitsvaret ligger i hans underbevisste optimisme om nye spilleres ferdigheter og fremtidige cupresultater.

Et eksempel: Han sier at Brann kommer til å slå tilbake mot Viking. Det er da faen ingen selvfølge. Faktisk er jeg rimelig nervøs foran den kampen. Det er ikke fordi jeg er negativ. Jeg er rett og slett bare skeptisk på om Brann har "full fokus" på cupen. Personlig vil jeg helst at Brann skal ha full fokus på tippeligaen, DERETTER cupen. Men det er kjipt å ha rykket ut av cupen i juli når man innser at det er for langt opp til gull i september.... Men vi får se. Men for all del ingen "selvfølge", som jeg tolker ut fra åpningsinnlegget. Så hadde trådstarter vært litt mer realistisk, så kunne man lettere se konturene av hva som "skjer" med brannsupportere. For da begynner vi (kritiske) å ikke bli så forskjellig fra han.

KEO

En ting som er sikkert er at Brann får ett bedre forsvar, en ekstra spiller inn og ingen ut ,det er vel en forsterkning?
Når det gjelder resten av sesongen så er det vell ingen som vet noen ting da hadde jo fotballen vært gørr kjedelig. Men slik som det ser ut nå så er vell Brann verken styrket eller svekket men jeg håper og tror at det blir litt mer harmoni i spiller gruppen. og ett par nye unggutter som kommer inn og er sugen på å vise seg frem er positivt.
Nu kør vi!

Klaus_Brann

Quote from: "Nightfox"Hvis du leser det han skriver så skriver han på en sånn måte der man lett kan anta at han "vet" det. Det kan like gjerne være rake motsetningen av det han sier, og han skriver åpningsinnlegget som om det skulle basert på fakta, noe det ikke er. Og det er HAN som stiller spørsmål om hva som "skjer" med oss brannsupportere, da fasitsvaret ligger i hans underbevisste optimisme om nye spilleres ferdigheter og fremtidige cupresultater.

Et eksempel: Han sier at Brann kommer til å slå tilbake mot Viking. Det er da faen ingen selvfølge. Faktisk er jeg rimelig nervøs foran den kampen. Det er ikke fordi jeg er negativ. Jeg er rett og slett bare skeptisk på om Brann har "full fokus" på cupen. Personlig vil jeg helst at Brann skal ha full fokus på tippeligaen, DERETTER cupen. Men det er kjipt å ha rykket ut av cupen i juli når man innser at det er for langt opp til gull i september.... Men vi får se. Men for all del ingen "selvfølge", som jeg tolker ut fra åpningsinnlegget. Så hadde trådstarter vært litt mer realistisk, så kunne man lettere se konturene av hva som "skjer" med brannsupportere. For da begynner vi (kritiske) å ikke bli så forskjellig fra han.

Jeg har lest det han skrev, og tolket det annerledes enn deg.
Det eksemplet du kommer med tolker jeg som at han håper og tror at Brann slår tilbake, og med mindre mannen/gutten er komplett idiot så forstår vel han og at det selvfølgelig ikke er noen selvfølge.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nightfox

Jeg tolket det som at han lever sÃ¥pass i troen at han tror selv pÃ¥ det han hÃ¥per. NÃ¥r han skriver at "Brann slÃ¥r tilbake mot den heldige seieren viking hadde i cupen",  sÃ¥ baserer han seg i alle fall ikke seg pÃ¥ fakta, for det er bare en antagelse, og ikke noe man kan basere seg pÃ¥.

Tror han skal ta eg oppgjør med seg selv, så kan han stille spørsmål ved "brannsupportere".

Nightfox

Jeg tolket det som at han lever sÃ¥pass i troen at han tror selv pÃ¥ det han hÃ¥per. NÃ¥r han skriver at "Brann slÃ¥r tilbake mot den heldige seieren viking hadde i cupen",  sÃ¥ baserer han seg i alle fall ikke seg pÃ¥ fakta, for det er bare en antagelse, og ikke noe man kan basere seg pÃ¥.

Tror han skal ta eg oppgjør med seg selv, så kan han stille spørsmål ved "brannsupportere".

Red Rabitt

ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

C@Bøe_79

Quote from: "Nightfox"Jeg tolket det som at han lever sÃ¥pass i troen at han tror selv pÃ¥ det han hÃ¥per. NÃ¥r han skriver at "Brann slÃ¥r tilbake mot den heldige seieren viking hadde i cupen",  sÃ¥ baserer han seg i alle fall ikke seg pÃ¥ fakta, for det er bare en antagelse, og ikke noe man kan basere seg pÃ¥.

Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Nightfox

Viking var klart best og vant fullt fortjent, spørsmålet var vel om de kanskje skulle hatt flere mål. De fikk like grei uttelling som oss føler jeg. Vi var litt svakere, og havner to mål bak. helt greit.

LandåsKongen

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "Nightfox"Jeg tolket det som at han lever sÃ¥pass i troen at han tror selv pÃ¥ det han hÃ¥per. NÃ¥r han skriver at "Brann slÃ¥r tilbake mot den heldige seieren viking hadde i cupen",  sÃ¥ baserer han seg i alle fall ikke seg pÃ¥ fakta, for det er bare en antagelse, og ikke noe man kan basere seg pÃ¥.

Heldige?
på den 1-0 scoringen du skriver om må jeg få si at forsvarte gjør en elendig jobb. �rn1 stopper opp og lar Ijeh jogge aleine inn på 5 meteren der han plutselig får ballen. Resten av målene(avslutningsmessig sett) er det vel ikke noe oppdahl kan gjøre. Men spillet til brann var elendig og viking var ikke heldige som tok 3 poeng.

Brann_Askøy

Quote from: "Nightfox"Hvis du leser det han skriver så skriver han på en sånn måte der man lett kan anta at han "vet" det. Det kan like gjerne være rake motsetningen av det han sier, og han skriver åpningsinnlegget som om det skulle basert på fakta, noe det ikke er. Og det er HAN som stiller spørsmål om hva som "skjer" med oss brannsupportere, da fasitsvaret ligger i hans underbevisste optimisme om nye spilleres ferdigheter og fremtidige cupresultater.

LandåsKongen

poenget er at du skriver med en nesten religiøs optimisme. Alle ting som har gått galt ønsker du å se bort i fra. Det avr bare uflaks og sånn som kan skje, neste gang vinner vi kanskje!

Jeg og mange andre her inne er derimot mer løsningsorienterte. Mjelde or RBH gjør helt utrolige ting for tiden. Og løsningen er at de må gå.

Jeg kan ikke stå å klappe og smile når jeg ser laget smuldrer opp, ei heller når de dummer seg ut og taper 6-0 mot lyn.

Brann_Askøy

Quote from: "LandåsKongen"poenget er at du skriver med en nesten religiøs optimisme. Alle ting som har gått galt ønsker du å se bort i fra. Det avr bare uflaks og sånn som kan skje, neste gang vinner vi kanskje!

Jeg og mange andre her inne er derimot mer løsningsorienterte. Mjelde or RBH gjør helt utrolige ting for tiden. Og løsningen er at de må gå.

Jeg kan ikke stå å klappe og smile når jeg ser laget smuldrer opp, ei heller når de dummer seg ut og taper 6-0 mot lyn.

Så du mener at dersom MOM eller RBH går, så vinner vi serien, eller at alt blir bare fryd og velstand?
Jeg ser ikke bort fra de harde fakta, men jeg ser optimistisk frem mot resten av sesongen.
I fjor ledet vi serien på denne tiden, dog uten stortap mot andre lag, men vi vant ikke serien av den grunn. Hvem ropte på Mjeldes avgang da? Ingen! I år ligger vi på andre, og ja, vi har mistet en del spillere, hvorav Sæternes som hadde klippekort uansett hvordan han spillte, og Huseklepp, som hadde potensiale, men som mente at han burde få spille hver kamp.

Corran

Men laget smuldrer jo ikke opp

Alt er ikke så svart som du og noen andre her inne mener og det er like mange som mener at det ikke er så gale som du og dine likesinnede vil ha det til.
Vi har mistet et 4 valg og en over the top spiss som scorer i kun et par kamper
Vi har fått inn en reserve i midtforsvaret og en lovende svensk spiss
At vi etter sesongen mister Huseklepp (om ikke stabæk blar opp 3mill), Bjarnason og kanskje andressen er vel ikke så gale det heller
Bjarnason mener de fleste at ikke er god nok lengre
MA har vært skyteskive i år og har fått masse kritikk. Han er ikke så god som han var. Og allikevel kan det være han blir?

Så ikke svartmal alt for jeg og mange andre her inne ser det positive med det som skjer nå
Men eg må si meg enig i at religiøs optimisme ikke er nødvendig å hente opp eller at vi skal smile når de driter seg ut som mot lyn
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

LandåsKongen

jeg sier ikke at dersom Mjelde og RBH går så vinner vi serien uansett. Men når noe ikke funker så må vi prøve noe nytt.
Tror vi i siste rekke er enige, at vi vil det beste for brann, men synes du har en veldig naiv holdning til hvordan vi skal komme oss fremover, og ta gullet.

Corran

Ja for når noe ikke har vært bra før og vi har prøvd noe nytt så har det gått såååå mye bedre :-)
Fakta er at det aldri har fungert så godt som det gjør nå
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Manx

Det blir tull å si at en skal sparke trener når vi ligger i gullkampen etter halvspilt sesong, etter sesongen kan spillere, ledere og trenere evalueres og se hva som kunne blitt gjort bedre.
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

Brann_Askøy

Quote from: "LandåsKongen"jeg sier ikke at dersom Mjelde og RBH går så vinner vi serien uansett. Men når noe ikke funker så må vi prøve noe nytt.
Tror vi i siste rekke er enige, at vi vil det beste for brann, men synes du har en veldig naiv holdning til hvordan vi skal komme oss fremover, og ta gullet.

Hmm, naiv holdning?
Som jeg har skrevet tidligere, så mener jeg at det laget vi har nå ikke nødvendigvis blir dårligere på grunn av at vi har kvittet oss med spillere. Jeg tror derimot at salget av Sæternes kan tippe andre veien når det gjelder moralen i laget..

Stoffi

Det er for sent å vente til etter sesongen. Da har halve laget stukket, og vi står ribbet tilbake. Martin Andresen kan ikke erstattes.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Kjell249

Quote from: "LandåsKongen"

Heldige?
på den 1-0 scoringen du skriver om må jeg få si at forsvarte gjør en elendig jobb. �rn1 stopper opp og lar Ijeh jogge aleine inn på 5 meteren der han plutselig får ballen. Resten av målene(avslutningsmessig sett) er det vel ikke noe oppdahl kan gjøre. Men spillet til brann var elendig og viking var ikke heldige som tok 3 poeng.

Heldig, ikke heldig det er ikke det det er snakk om. Mål preger kamper, og Viking scoret på viktige tidspunkt. Rett før de 2 første målene hadde vi kjempe sjanser ved Helstad. Alene med keeper. Når vi utligner til 1-2, og presser på, så får de uttelling på en døball. Er som mot VIF, VIF hadde noen store sjanser i starten, men BS scorer på alt og da preger det kampen. Men heldig er det ikke, men mer snakk om marginer.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Kjell249

Quote from: "Stoffi"Det er for sent å vente til etter sesongen. Da har halve laget stukket, og vi står ribbet tilbake. Martin Andresen kan ikke erstattes.

SÃ¥ vi mÃ¥ spille med  Martin til han blir 40 for han er sÃ¥ unik, sÃ¥ unik. Løper raskere enn alle andre, løper lengre enn alle andre, avslutter bedre enn alle andre, takler mye bedre enn alle andre og sist men ikke minst klyper brystvorter bedre enn alle andre. Hvis du har fulgt med pÃ¥ kampene i Ã¥r, sÃ¥ tror jeg du kanskje har lagt merke til at det nok er mulig Ã¥ erstatte Martin. Ingen, INGEN er uerstattelige, utenom Branndrakten, det er den vi heier pÃ¥ og blør for. Ingen hever seg over laget.

Synes det er litt morsomt å lese all krisemaksimeringen og MIM må gå. Vi ligge 2 poeng bak 1. plass, og vi er med i gullkampen. Hvordan kan noen kreve seriegull når det er så uendelig lenge siden sist. Skjønner godt hvor stort suget er (det er det hos meg også), men å kreve er patetisk. Tror dere ikke de andre lagene kunne tenkte seg å vinne? Vi har ikke noe bedre tropp enn de andre tetlagene. Spesielt ikke RBK, Viking og LSK. Hvordan kan du sparke en trener som har prestert bedre og jevnere enn noen annen trener de siste 30 årene? Bare fordi de har utviklet og solgt spillere som blant annet har hjulpet økonomien på trygg grunn. Her kan det nevnes: Olof, Scharner, Kvisvik, Soma, Haugen, Sæternes. Klart de har kjøpt nye spillere som har erstattet disse, men netto på spillerne tilsier ikke at de har brukt så mye penger på laget som enkelte her inne skal ha det til. De har rett og slett gjort en veldig bra jobb.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

tauraren1

Helt enig de har gjort en helt fantastisk god jobb!
Hadde de der svartmalerene ;sytekoppene,hylekoret, drad i samme retning å støttet laget hadde det blitt gull i fjor og også i noen av årene før!

Og nå må ikke en eller annen sutrekopp komme å fortelle meg at den sutringen ikke påvirker laget i negativ retning!
med ledere etc!

I år blir det stang inn!
Slik er det bare!
ordan har "vi" det i dag da?

Erlend

Quote from: "Kjell249"SÃ¥ vi mÃ¥ spille med  Martin til han blir 40 for han er sÃ¥ unik, sÃ¥ unik. Løper raskere enn alle andre, løper lengre enn alle andre, avslutter bedre enn alle andre, takler mye bedre enn alle andre og sist men ikke minst klyper brystvorter bedre enn alle andre.

Den siste stemmer ihvertfall.  Men han leder et lag som fÃ¥ andre ogsÃ¥.  Men fullt mulig Ã¥ erstatte, men det mÃ¥ gjøres tidlig i vinteren, sÃ¥ vi fÃ¥r spilt laget inn uten han

Stoffi

Quote from: "Kjell249"
Quote from: "Stoffi"Det er for sent å vente til etter sesongen. Da har halve laget stukket, og vi står ribbet tilbake. Martin Andresen kan ikke erstattes.

SÃ¥ vi mÃ¥ spille med  Martin til han blir 40 for han er sÃ¥ unik, sÃ¥ unik. Løper raskere enn alle andre, løper lengre enn alle andre, avslutter bedre enn alle andre, takler mye bedre enn alle andre og sist men ikke minst klyper brystvorter bedre enn alle andre. Hvis du har fulgt med pÃ¥ kampene i Ã¥r, sÃ¥ tror jeg du kanskje har lagt merke til at det nok er mulig Ã¥ erstatte Martin. Ingen, INGEN er uerstattelige, utenom Branndrakten, det er den vi heier pÃ¥ og blør for. Ingen hever seg over laget.

Synes det er litt morsomt å lese all krisemaksimeringen og MIM må gå. Vi ligge 2 poeng bak 1. plass, og vi er med i gullkampen. Hvordan kan noen kreve seriegull når det er så uendelig lenge siden sist. Skjønner godt hvor stort suget er (det er det hos meg også), men å kreve er patetisk. Tror dere ikke de andre lagene kunne tenkte seg å vinne? Vi har ikke noe bedre tropp enn de andre tetlagene. Spesielt ikke RBK, Viking og LSK. Hvordan kan du sparke en trener som har prestert bedre og jevnere enn noen annen trener de siste 30 årene? Bare fordi de har utviklet og solgt spillere som blant annet har hjulpet økonomien på trygg grunn. Her kan det nevnes: Olof, Scharner, Kvisvik, Soma, Haugen, Sæternes. Klart de har kjøpt nye spillere som har erstattet disse, men netto på spillerne tilsier ikke at de har brukt så mye penger på laget som enkelte her inne skal ha det til. De har rett og slett gjort en veldig bra jobb.

Nei, Martin skal ikke spille til han er 40. Men per idag er han den klart beste midtbanespilleren i Norge, og skal man finne hans like, må man opp med titalls millioner kroner. Mannen er Leder med stor L, og har de siste kampene vist hvorfor han er best i Norge.

Ja, vi ligger på 2. plass. Men ser man bakom resultatene, ser du et vaklende lag som ikke hadde fortjent 2.plass. Vi har spilt EN god kamp denne sesongen. Når høstsesongen kommer, frykter jeg at vi blir kledd naken slik som høsten pleier å være her i Bergen.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

eivhelle

Quote from: "Nightfox"Viking var klart best og vant fullt fortjent, spørsmålet var vel om de kanskje skulle hatt flere mål. De fikk like grei uttelling som oss føler jeg. Vi var litt svakere, og havner to mål bak. helt greit.

Jeg kan kanskje gå med på at Viking hadde ballen mest, men i antall målsjanser var det temmelig likt. Viking profitterte dessuten på et par tvilsomme dommeravgjørelser. Brann hadde to store målsjanser før Viking skåret første målet og ingen vet utfallet om en av disse hadde gått inn.

Hvis Brann hever seg et lite hakk i forhold til denne kampen er det fint mulig å slå Viking i Stavanger. Det er i hvert fall ingen grunn til å gi opp før kampen er spillt.

Xminator

Helt klart, Vikingkampen tapte vi mer på forsvarstabber og dårlig uttelling enn i banespill.

C@Bøe_79

Heldige?

Hvis ikke folk snart kan lære seg å lese innlegg,så kan de ryke å reise til helvete.. Til de som leste innlegget mitt og ikke svarte: skjønte dere det?
Alt for mange innlegg blir svart på før folk er ferdig å lese hele innlegget..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

jako

Quote from: "Nightfox"Viking var klart best og vant fullt fortjent, spørsmålet var vel om de kanskje skulle hatt flere mål. De fikk like grei uttelling som oss føler jeg. Vi var litt svakere, og havner to mål bak. helt greit.

Hadde Helstad scoret på sin 100% sjanse rett før Viking sin første scoring hadde vi vunnet kampen. Det var kun snakk om marginer akkurat som da vi vant hjemme mot LSK og borte mot Stabæk.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Brann_Askøy

Nightfox

Heldige?

Hvis ikke folk snart kan lære seg å lese innlegg,så kan de ryke å reise til helvete.. Til de som leste innlegget mitt og ikke svarte: skjønte dere det?
Alt for mange innlegg blir svart på før folk er ferdig å lese hele innlegget..

Det eneste du kommer med er jo "Hadde" "Hvis" "kanskje" "Muligens" og så videre... At Brann får et feilaktig frispark imot er ikke akkuratt verdens største dommertabbe, ikke en sensasjon, for slikt skjer hver kamp. Det er dagens fotball. Lær deg det.

peachboy

congratulation!0:8 this is very very nice result.your fan from czech republic.www.zalesnaboys.unas.cz

Hausberg

Quote from: "peachboy"congratulation!0:8 this is very very nice result.your fan from czech republic.www.zalesnaboys.unas.cz

har vi en fan i tjekkia eller hvordan det skrives?? hehe artig det. ser ut som noen rimelig galne fans ihvertfall ut fra bilder. men det er vel vi bergensere og?? hehe
itt hjerte står i Brann......

Go Up