• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Rosenborg

Started by Nixon, July 05, 2007, 09:56:35 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Bombefar

Nå har det faktisk skjedd før at (nesten) hele Stadion har sunget med. Så vidt jeg kan huske vaar dette mot Vålerengen i fjor og RBK samme år

grei

Og mange, mange ganger før det oppgjennom årene.

kabelmann

Jepp, men de gangene kan som oftest telles på en hånd i løpet av en sesong. Misforstå meg rett, jeg er ikke noe tilhenger av at Hanøy skal stå der og kauke, men om målet er å få hele stadion med så er det noe sånn som må gjøres.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Speedy

Det var allsang mot Sandefjord i fjor også, da vi kjempet oss til en 5-3 seier.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

grei

Siden det er først er så utrolig vanskelig å innføre nye sanger eller få folk til å skjønne at de ikke skal klappe som besatt, bør det være greit med litt grasrotstyrt småskala-organisering av typen dele-ut-noen-lapper-i-svingen-eller-på-båten fra tid til annen. Men å ha en hoiende cheerleader-klovn av en Brann-ansatt speaker blir bare pinlig. Stemning på kommando er ingenting å være stolt av. Heldigvis er vel denne typen speakervirksomhet ulovlig etter NFFs regelverk, så de som vil få en slutt på dette har gode kort på hendene.

Det hele minner om disse latterlige seansene fra diverse vintersportsarrangementer der en eller annen typisk sindig nordmann har fått en seier. "Kom igjen da, la oss høre et skikkelig jubelbrøl" skriker den overivrige NRK-reporteren opp i trynet på idrettsmannen som svarer med å brydd løfte armen halvslapt og mumle ut et "jee..".

krøvel vellevold

Syns egentlig ikke det var så ille at Hanøy tok litt tak før kampen og i pausen. I utgangspunktet var det eneste han gjorde å oppfordre folk til å synge med. Og han ba jo Hansa om å starte - det var jo ikke han selv som var forsanger. MEN han kunne gitt seg der. Ikke forstyrre allsangen med å brøle: "Og så fortsetter vi! Kom igjen no!" eller noe lignende. DET ble for dumt! Så lenge ikke speaker begynner å administrere stemningen under kampen, så er det ikke så ille at han tok et tak før kampen og i pausen!
Legg ned hele klubben!

Vicar in a Tutu

Svar til Kabelmann: Jeg tror ikke det at "hele" stadion sang med i andre omgang har så mye å gjøre med Hanøys pausevirksomhet. Jeg tror faktisk ikke det har noe å gjøre med dette i det hele tatt. Det har å gjøre med det faktum at Brann nettopp hadde økt til 3-0 og pisset på Rosenborg, intet annet.

Jeg husker hvor fett vi synes det var i gamle dager, da Terje Bø kom bort og hoiet foran SS og dro igang Byen e Bergen eller Youlls nevvar walks alones.  Men jeg har heller ikke noe problem å se tilbake på det og se hvor toskete det var.

Speakerstyrt stemning er lavmål, uansett i hvilken grad det forekommer. Dette er ikke noe vi som Brannsupportere kan være bekjent med.
Bruun-Hansen, Jæger, Algerøy, Reistad, J. T. Guntveit og Nystemten må gå!

Super Hasund

La Folket Synge

*Feltz*

Klaus_Brann

Quote from: "krøvel vellevold"Syns egentlig ikke det var så ille at Hanøy tok litt tak før kampen og i pausen. I utgangspunktet var det eneste han gjorde å oppfordre folk til å synge med. Og han ba jo Hansa om å starte - det var jo ikke han selv som var forsanger. MEN han kunne gitt seg der. Ikke forstyrre allsangen med å brøle: "Og så fortsetter vi! Kom igjen no!" eller noe lignende. DET ble for dumt! Så lenge ikke speaker begynner å administrere stemningen under kampen, så er det ikke så ille at han tok et tak før kampen og i pausen!


Der traff du ja. Det var når han fortsetter etter å ha "startet" oss, at han skulle holdt kjeft.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brann4

Alt i alt var det et meget gost tiltak, uten hanøy er jeg stygt redd for det ikke hadde blitt sunget noe..

Klaus_Brann

Quote from: "Brann4"Alt i alt var det et meget gost tiltak, uten hanøy er jeg stygt redd for det ikke hadde blitt sunget noe..


Har du drukket litt for mye nå?
Stemningen har vel aldri vært bedre enn i denne kampen..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Super Hasund

Et lite spørsmål. Kordan? og om det e mulig å finne brann-rbk inne på sumo? e nødt å se kampen igjen
La Folket Synge

*Feltz*

Roald

Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

Super Hasund

Quote from: "Roald"
Quote from: "Super Hasund"e nødt å se kampen igjen

http://thepiratebay.org/tor/3774086/Tippeligaen.2007.R17.Brann.Rosenborg.PDTV.XviD-BARiSH


Hasje peiling på ¨sånnt. HJELP?
La Folket Synge

*Feltz*

Speedy

Quote from: "Super Hasund"
Quote from: "Roald"
Quote from: "Super Hasund"e nødt å se kampen igjen

http://thepiratebay.org/tor/3774086/Tippeligaen.2007.R17.Brann.Rosenborg.PDTV.XviD-BARiSH


Hasje peiling på ¨sånnt. HJELP?


Last ned Azureus, et program som gjør kan laste ned filer lagt ut av andre folk: http://azureus.sourceforge.net/download.php

Så åpner du torrenten som er på Piratebay og velger hvor du vil lagre kampen, så er det bare å smøre seg med tålmodighet til kampen er lastet ned. Skal være så lett, noen har problemer med at de må åpne noen porter, men der kan ikke jeg hjelpe deg. Håper det hjelper.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Gud

Quote from: "Super Hasund"Et lite spørsmål. Kordan? og om det e mulig å finne brann-rbk inne på sumo? e nødt å se kampen igjen


Send mail til TV 2 og be dem sende linken til kampen til deg. Gå inn på profilen din i Sumo, der finner du et innsendingskjema. Har gjort det flere ganger;)

Super Hasund

Quote from: "Speedy"
Quote from: "Super Hasund"
Quote from: "Roald"
Quote from: "Super Hasund"e nødt å se kampen igjen

http://thepiratebay.org/tor/3774086/Tippeligaen.2007.R17.Brann.Rosenborg.PDTV.XviD-BARiSH


Hasje peiling på ¨sånnt. HJELP?


Last ned Azureus, et program som gjør kan laste ned filer lagt ut av andre folk: http://azureus.sourceforge.net/download.php

Så åpner du torrenten som er på Piratebay og velger hvor du vil lagre kampen, så er det bare å smøre seg med tålmodighet til kampen er lastet ned. Skal være så lett, noen har problemer med at de må åpne noen porter, men der kan ikke jeg hjelpe deg. Håper det hjelper.


Takker å bukker. Ska prøve meg på den
La Folket Synge

*Feltz*

Go Up