• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Rosenborg

Started by Nixon, July 05, 2007, 09:56:35 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Marek

Quote from: "Brannmus"Sier ikke Hanøy har æren for det, men han er en viktig bidragsyter. Et poeng er at Hanøy ikke bare får med seg et samlet Store Stå, men han kan dra i gang hele Stadion.

Jeg tror flere på SPV, og BT tør å dra i gang litt sang når de vet at nå skal "alle" synge samtidig. Blir ikke så skummelt for dem som ikke vanligvis tør å åpne kjeften.


Godt poeng! Og sannelig på tide at noen forteller folkene på Frydenbø at det finnes andre på stadion!
ons Ivar skal hem...

Petter Puddefjord

Hvis det skulle spilles en sang på anlegget etter kampen i går, burde det DEFINITIVT vært Beach Boys' "Sloop John B".

GULLET SKA HEM - GULLET SKA HEEEEM - HEM TE BERGEN - GULLET SKA HEM !

Er så drittlei av å høre "Helt fra Kniksen til Paldan"... Paldan; - et lite parantes i historien. Hadde vært mye bedre med;- helt fra Kniksen var vår mann, har mitt hjerte stått i Brann.

For øvrig synes jeg at "Gullet ska hèm" burde vært spilt inn, så den kunne bli spilt over anlegget ved passende anledninger.

Stoffi

Quote from: "Marek"
Quote from: "Brannmus"Sier ikke Hanøy har æren for det, men han er en viktig bidragsyter. Et poeng er at Hanøy ikke bare får med seg et samlet Store Stå, men han kan dra i gang hele Stadion.

Jeg tror flere på SPV, og BT tør å dra i gang litt sang når de vet at nå skal "alle" synge samtidig. Blir ikke så skummelt for dem som ikke vanligvis tør å åpne kjeften.


Godt poeng! Og sannelig på tide at noen forteller folkene på Frydenbø at det finnes andre på stadion!



Det heter Hansa....



Forøvrig er den Geir Hasund trudelutten i Gullet skal Hem, ødeleggende for sangen. Andre kan ikke høre trudelutten, og det oppstår en altfor lang pause som gjør at man kan tro sangen er ferdig, det blir alt for oppstykket.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Super Hasund

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Marek"
Quote from: "Brannmus"Sier ikke Hanøy har æren for det, men han er en viktig bidragsyter. Et poeng er at Hanøy ikke bare får med seg et samlet Store Stå, men han kan dra i gang hele Stadion.

Jeg tror flere på SPV, og BT tør å dra i gang litt sang når de vet at nå skal "alle" synge samtidig. Blir ikke så skummelt for dem som ikke vanligvis tør å åpne kjeften.


Godt poeng! Og sannelig på tide at noen forteller folkene på Frydenbø at det finnes andre på stadion!



Det heter Hansa....



Forøvrig er den Geir Hasund trudelutten i Gullet skal Hem, ødeleggende for sangen. Andre kan ikke høre trudelutten, og det oppstår en altfor lang pause som gjør at man kan tro sangen er ferdig, det blir alt for oppstykket.


geir hasund trudelutten som du kaller det... e jo herlig
La Folket Synge

*Feltz*

Stoffi

Quote from: "Super Hasund"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Marek"
Quote from: "Brannmus"Sier ikke Hanøy har æren for det, men han er en viktig bidragsyter. Et poeng er at Hanøy ikke bare får med seg et samlet Store Stå, men han kan dra i gang hele Stadion.

Jeg tror flere på SPV, og BT tør å dra i gang litt sang når de vet at nå skal "alle" synge samtidig. Blir ikke så skummelt for dem som ikke vanligvis tør å åpne kjeften.


Godt poeng! Og sannelig på tide at noen forteller folkene på Frydenbø at det finnes andre på stadion!



Det heter Hansa....



Forøvrig er den Geir Hasund trudelutten i Gullet skal Hem, ødeleggende for sangen. Andre kan ikke høre trudelutten, og det oppstår en altfor lang pause som gjør at man kan tro sangen er ferdig, det blir alt for oppstykket.


geir hasund trudelutten som du kaller det... e jo herlig



Ja, men det er veldig internt og ingen andre enn de i umiddelbar omkrets kan høre ropet. For andre høres det ut som en lang pause i sangen, og det kan ødelegge for "allsangen".
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

kapteinen

Men det blir jo det samme som lalala i "byen e bergen".

Helt sinnsyk stemning igår.Var stolt over alle igår
Z

skb!

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Super Hasund"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Marek"
Quote from: "Brannmus"Sier ikke Hanøy har æren for det, men han er en viktig bidragsyter. Et poeng er at Hanøy ikke bare får med seg et samlet Store Stå, men han kan dra i gang hele Stadion.

Jeg tror flere på SPV, og BT tør å dra i gang litt sang når de vet at nå skal "alle" synge samtidig. Blir ikke så skummelt for dem som ikke vanligvis tør å åpne kjeften.


Godt poeng! Og sannelig på tide at noen forteller folkene på Frydenbø at det finnes andre på stadion!



Det heter Hansa....



Forøvrig er den Geir Hasund trudelutten i Gullet skal Hem, ødeleggende for sangen. Andre kan ikke høre trudelutten, og det oppstår en altfor lang pause som gjør at man kan tro sangen er ferdig, det blir alt for oppstykket.


geir hasund trudelutten som du kaller det... e jo herlig



Ja, men det er veldig internt og ingen andre enn de i umiddelbar omkrets kan høre ropet. For andre høres det ut som en lang pause i sangen, og det kan ødelegge for "allsangen".


Enig! Det tar seg ikke opp igjen før man kommer litt uti verset igjen, hadde vært bedre å bare kjørt på direkte. men det blir vel gjerne vanskelig å ordne på dette nå...

C@Bøe_79

Quote from: "Klaus_Brann"Dette er noe av det råeste jeg har vært med på!Stemningen var det sykeste jeg har opplevd!Når SPV, uoppfordret, reiser seg strekker armene i været og synger med på Gullet ska hem, da er det noe på gang!
Det forsto hele stadion i går!
En ting som hjalp på stemningen var motstanderen, men det var uansett helt sinnsykt..Gleder meg vannvittig til fortsettelsen. Fint å starte med Bakke i går også.


Liker å driste meg til å si BULL SHIT!
Du har rett i at motstander og stilling gir god stemning, det er ikke noe forbedring å spore i det hele tatt..
Men tilsvarende mot Sandefjord, da kan man snakke om "noe på gang"..
For all del, det var bra stemning i går uten at jeg er imponert..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Chris*

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "Klaus_Brann"Dette er noe av det råeste jeg har vært med på!Stemningen var det sykeste jeg har opplevd!Når SPV, uoppfordret, reiser seg strekker armene i været og synger med på Gullet ska hem, da er det noe på gang!
Det forsto hele stadion i går!
En ting som hjalp på stemningen var motstanderen, men det var uansett helt sinnsykt..Gleder meg vannvittig til fortsettelsen. Fint å starte med Bakke i går også.


Liker å driste meg til å si BULL SHIT!
Du har rett i at motstander og stilling gir god stemning, det er ikke noe forbedring å spore i det hele tatt..
Men tilsvarende mot Sandefjord, da kan man snakke om "noe på gang"..
For all del, det var bra stemning i går uten at jeg er imponert..


Stemningen i går var magisk!
Motstander og anledning påvirker selvfølgelig stemning, men det undergraver ikke det faktum at dette var en av de kampene som har vært best steming i, NOEN SINNE.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Stoffi

Quote from: "kapteinen"Men det blir jo det samme som lalala i "byen e bergen".

Helt sinnsyk stemning igår.Var stolt over alle igår
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Brannesen

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "kapteinen"Men det blir jo det samme som lalala i "byen e bergen".

Helt sinnsyk stemning igår.Var stolt over alle igår


enten må det brukes eller så må det ikke brukes...disse hasund ropene altså! Av og til begynner bataljonen litt før oss på d-feltet på andre gjennomgangen av gullet ska hem...eller på fjerde og femte gjennomgangen som det ofte blir!
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

dudo

Hvis det er noen som har en bedre idé til å holde takten er det jo bare å gi beskjed. Det er tross alt det som er misjonen til Geir Hasund-messingen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "Klaus_Brann"Dette er noe av det råeste jeg har vært med på!Stemningen var det sykeste jeg har opplevd!Når SPV, uoppfordret, reiser seg strekker armene i været og synger med på Gullet ska hem, da er det noe på gang!
Det forsto hele stadion i går!
En ting som hjalp på stemningen var motstanderen, men det var uansett helt sinnsykt..Gleder meg vannvittig til fortsettelsen. Fint å starte med Bakke i går også.


Liker å driste meg til å si BULL SHIT!
Du har rett i at motstander og stilling gir god stemning, det er ikke noe forbedring å spore i det hele tatt..
Men tilsvarende mot Sandefjord, da kan man snakke om "noe på gang"..
For all del, det var bra stemning i går uten at jeg er imponert..


Hvem skal vi måle oss med a?
Du er vel den eneste jeg har hørt om som sier noe sånt...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Henriki

For å komentere dette me hanøy, så syns eg kan godt kan kutte ut alt det derre reklame preiket mitt i kampen når noen ligger nede eller det er stop i spillet. Syns han ødelegger en god del av stemmingen på denne måten.

Helt greit at han e me pÃ¥ Ã¥ skape stemmning før kampen og i pausen men alt den reklame preikingen mÃ¥ vekk.  :evil:

Brannfrelst

Quote from: "Henriki"For å komentere dette me hanøy, så syns eg kan godt kan kutte ut alt det derre reklame preiket mitt i kampen når noen ligger nede eller det er stop i spillet. Syns han ødelegger en god del av stemmingen på denne måten.

Helt greit at han e me pÃ¥ Ã¥ skape stemmning før kampen og i pausen men alt den reklame preikingen mÃ¥ vekk.  :evil:


På dager som dette kommer stemningen stort sett av seg selv. Burde heller dratt det igang på kamper der stemningen ikke er så rå som igår;)
Og jeg er jo imot forsangere
2.10.07-Gullet kom hem!


monzilla

Det brakte frem smilet hos meg ihvertfall!

BrannSupporter

Et bilde av tifoen: http://bildr.no/view/94017
Filmsnutt av tifo: http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=813F7C9A1DEFE5CB

Skjedde det forresten noe borte hos Kjernen i pausen? Så de begynte å gestikulere mot et eller annet samt at mange i BT festet blikket mot de.

tolind

Snakket akkurat med en tjommi som sto på BT tribunen. Det som skjedde var at en god del Brannsupportere sang: Rosenborg RYKKER ned til bartepakket! Da klikket det for en del av snurrbartene! He he!!!
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

krøvel vellevold

Quote from: "tolind"Snakket akkurat med en tjommi som sto på BT tribunen. Det som skjedde var at en god del Brannsupportere sang: Rosenborg RYKKER ned til bartepakket! Da klikket det for en del av snurrbartene! He he!!!


Ja, de ropte sikkert krakilsk tilbake; "jammen vi vainn jo tiiiiii noill! Tiiiiii noiill! Kor læng e de sia Brainnn vainn serien? Vi vainn trætten på raaaa'! Vi vainn tiiiiiiii noill! Tjue seriegoill har vi! Vi ska te sjæmpjånns liiiiiiiiig, sjø! I fjor leda dåkk me tiiiiiiiii poeng! Vi vainn tiiiiiii noill! Spæll itj nån rolle kæm så vinnj i år! For vi vainn i fjooooor, sjø! Tiiiiii noill!", mens de fektet med armene.

Det var mildt sagt deilig å gi dem den ydmykelsen å tape gullet på Brann Stadion og med en feststemning de aldri ville vært i nærheten av på Lerkendal om de så vant semifinalen i Sjæmpjånns Liiiiiiig!
Legg ned hele klubben!

Nightfox

Quote from: "BrannSupporter"Skjedde det forresten noe borte hos Kjernen i pausen? Så de begynte å gestikulere mot et eller annet samt at mange i BT festet blikket mot de.


Var en bart som ble fraktet ut av stadion. En full faen. Så sang vi "ut med pakket", og så kom folk litt i stemning, og da kom "Rosenborg rykker ned".

Brannfrelst

Ble fyrt av en del nødbluss og røykbomber der borte såg eg. Og ble det hauset opp i media? Neida selvsagt ikke. Rosenborg rykker ned ja;) Første gangen på lenge det har vert synging i pausen.
2.10.07-Gullet kom hem!

OC

:: B R A N N ::.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!

Klaus_Brann

Quote from: "OC"



Jeg er blant de som står der, men det er pga. at folk ikke klarer å stå foran setet sitt på raden vår, og vaktene kommer til stadighet og maser om at vi må trekke inn..Forbanna irriterende og forstyrrende under kampen med det tjaset.

Forstår ikke helt hva problemet er med det for deg?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Var ute etter noen adresser, så jeg kjøpte like godt Adresseavisen i dag. Eller Udresfeabifen, som det egentlig ser ut som den heter. Pussig nok var det en trønder bak disken. Men det var ikke det jeg skulle fortelle. Det stod ikke en dritt om kampen på forsiden, og det stod en og en halv side om den på innsiden. Jeg mener bestemt at Adressa ikke har søndagsavis, og dessuten stod matchfacts og spillerbørs i dagens avis, så jeg tviler også av den grunn på at det kom ut noen avis i går. Men at det kun stod en og en halv side om kampen, og ingenting på forsiden, fikk meg til å lure. Altså: BT skriver jo fire sider og BA skriver fem sider etter hvilken som helst kamp. Dessuten pleier Brann å legge beslag på deler av forsiden til alle kamper. Den manglende dekningen ble jeg noe overrasket over, midt inni all leteingen etter adresser. Kan noen der oppe (Arntf eller Jako) fortelle sannheten? Har jeg gått glipp av en søndagsutgave av Adressa stappfull av negativitet og skamfullhet på RBKs vegne?
Legg ned hele klubben!


arntf

Quote from: "krøvel vellevold"Var ute etter noen adresser, så jeg kjøpte like godt Adresseavisen i dag. Eller Udresfeabifen, som det egentlig ser ut som den heter. Pussig nok var det en trønder bak disken. Men det var ikke det jeg skulle fortelle. Det stod ikke en dritt om kampen på forsiden, og det stod en og en halv side om den på innsiden. Jeg mener bestemt at Adressa ikke har søndagsavis, og dessuten stod matchfacts og spillerbørs i dagens avis, så jeg tviler også av den grunn på at det kom ut noen avis i går. Men at det kun stod en og en halv side om kampen, og ingenting på forsiden, fikk meg til å lure. Altså: BT skriver jo fire sider og BA skriver fem sider etter hvilken som helst kamp. Dessuten pleier Brann å legge beslag på deler av forsiden til alle kamper. Den manglende dekningen ble jeg noe overrasket over, midt inni all leteingen etter adresser. Kan noen der oppe (Arntf eller Jako) fortelle sannheten? Har jeg gått glipp av en søndagsutgave av Adressa stappfull av negativitet og skamfullhet på RBKs vegne?


Neida, du har ikke gått glipp av noen søndagsutgave. Jeg reagerte også på at det ikke var noe å se på forsiden, og kun en liten bit på forsida av sportsseksjonen (som ellers ble viet til en sleggekaster fra Kolvereid). Jeg antar skuffelsen må ha vært såpass stor også i Adressas redaksjon, at de valgte å gi blaffen i å gjøre noe videre nummer av det. Konsensus er jo likevel at Brann vant helt fortjent...
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

krøvel vellevold

Quote from: "arntf"
Quote from: "krøvel vellevold"Var ute etter noen adresser, så jeg kjøpte like godt Adresseavisen i dag. Eller Udresfeabifen, som det egentlig ser ut som den heter. Pussig nok var det en trønder bak disken. Men det var ikke det jeg skulle fortelle. Det stod ikke en dritt om kampen på forsiden, og det stod en og en halv side om den på innsiden. Jeg mener bestemt at Adressa ikke har søndagsavis, og dessuten stod matchfacts og spillerbørs i dagens avis, så jeg tviler også av den grunn på at det kom ut noen avis i går. Men at det kun stod en og en halv side om kampen, og ingenting på forsiden, fikk meg til å lure. Altså: BT skriver jo fire sider og BA skriver fem sider etter hvilken som helst kamp. Dessuten pleier Brann å legge beslag på deler av forsiden til alle kamper. Den manglende dekningen ble jeg noe overrasket over, midt inni all leteingen etter adresser. Kan noen der oppe (Arntf eller Jako) fortelle sannheten? Har jeg gått glipp av en søndagsutgave av Adressa stappfull av negativitet og skamfullhet på RBKs vegne?


Neida, du har ikke gått glipp av noen søndagsutgave. Jeg reagerte også på at det ikke var noe å se på forsiden, og kun en liten bit på forsida av sportsseksjonen (som ellers ble viet til en sleggekaster fra Kolvereid). Jeg antar skuffelsen må ha vært såpass stor også i Adressas redaksjon, at de valgte å gi blaffen i å gjøre noe videre nummer av det. Konsensus er jo likevel at Brann vant helt fortjent...


Men pleier Adressa å kun ha en og en halv side om kampene?
Legg ned hele klubben!

Xminator

Det er slik lokalavisene for de andre 13 klubbene behandler sportslige nedturer Krøvel. Det er bare i Bergen begge avisene skriver mer og med større bokstaver når laget taper.

The Boss

Siden eg var førstemann til å nevne roy helge som dommer og hvordan han "kom til å ødelegge kampen" får eg gjøre som tv2's bengt eriksen å legge meg paddeflat: roy helge var overaskende god, og holdt kampen meget rolig og unngikk NOEN som helst tvilsomme situasjoner.. Imponerende!

olebrann3

du er tilgitt, hehe... Tenkte det samme når eg så det var han, men han hadde en god kamp, utenom at han ikke lengre tør å dømme hands

Candyman

Quote from: "Gjallarhorn"

Helt hærlig!!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

arntf

Quote from: "krøvel vellevold"
Men pleier Adressa å kun ha en og en halv side om kampene?


Som oftest. Til gjengjeld er det RBK-stoff hver bidige dag. RBK får såpass mye dekning og oppmerksomhet at Adressa har begynt med en spesialserie artikler om de andre sportsklubbene i byen; passende nok kallt I skyggen av Rosenborg.

Forøvrig kommer det vel til å ta seg opp i morgen og neste uke og eventuelt når vi kommer til gruppespillet.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

krøvel vellevold

Quote from: "arntf"
Quote from: "krøvel vellevold"
Men pleier Adressa å kun ha en og en halv side om kampene?


Som oftest. Til gjengjeld er det RBK-stoff hver bidige dag.  .


Næææææ? Hver dag?

Det er faktisk Brann-stoff i bergensavisene hver dag og. Gjerne en side i BT og to-tre sider i BA. Uansett merkelig at Adressa nøyer seg med halvannen side etter kamp. Det er jo rett og slett latterlig lite!
Legg ned hele klubben!

jako

Det er ingen konkurranse i trøndelag. Er bare en en avis. Dua har trønderavisa i Nord-Trøndelag, men det er alt.

Kampen mot Brann hadde kun to sider, og den handlet for det meste om hvordan Bergenserne feiret seieren. PÃ¥ forsiden har de ingenting.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Klaus_Brann

Quote from: "jako"Det er ingen konkurranse i trøndelag. Er bare en en avis. Dua har trønderavisa i Nord-Trøndelag, men det er alt.

Kampen mot Brann hadde kun to sider, og den handlet for det meste om hvordan Bergenserne feiret seieren. PÃ¥ forsiden har de ingenting.


Det er ikke så rart at de skriver så lite, når 70% av folka som går på Lerkendal knapt har gått ut av barnehagen...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

arntf

Quote from: "krøvel vellevold"
Det er faktisk Brann-stoff i bergensavisene hver dag og. Gjerne en side i BT og to-tre sider i BA. Uansett merkelig at Adressa nøyer seg med halvannen side etter kamp. Det er jo rett og slett latterlig lite!


Siden dere har to aviser som kjemper om de samme kundene så er det vel til å forstå at de forsøker gjøre så mye som mulig ut av de sakene som opptar bergensere.

En annen sak er vel at Klubben selv i større grad enn tidligere styrer informasjonsstrømmen, siden de innførte restriksjoner på pressens adgang til spillerne og har profesjonalisert webtjenestene og startet Web-tv.

Min antagelse blir da at Adressa skriver om det de får vite av klubben, og behøver ikke gjøre mer ut av det enn de trenger, siden de ikke har nevneverdig konkurranse i løssalg og abonnement.
BT og BA derimot, koker antagelig mere suppe på omtrent samme mengde spiker, siden de konkurrerer.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

C@Bøe_79

Quote from: "arntf"
Quote from: "krøvel vellevold"
Det er faktisk Brann-stoff i bergensavisene hver dag og. Gjerne en side i BT og to-tre sider i BA. Uansett merkelig at Adressa nøyer seg med halvannen side etter kamp. Det er jo rett og slett latterlig lite!


Siden dere har to aviser som kjemper om de samme kundene så er det vel til å forstå at de forsøker gjøre så mye som mulig ut av de sakene som opptar bergensere.

En annen sak er vel at Klubben selv i større grad enn tidligere styrer informasjonsstrømmen, siden de innførte restriksjoner på pressens adgang til spillerne og har profesjonalisert webtjenestene og startet Web-tv.

Min antagelse blir da at Adressa skriver om det de får vite av klubben, og behøver ikke gjøre mer ut av det enn de trenger, siden de ikke har nevneverdig konkurranse i løssalg og abonnement.
BT og BA derimot, koker antagelig mere suppe på omtrent samme mengde spiker, siden de konkurrerer.


Adressa samarbeider med BT og det er jo retningslinjer for hva som skal gjøres når det gjelder intervju..
Merkelig om Rbk har fått blitt herre over egen mdiadekning, men har jo alltid vært likt av Nff..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Nixon

NÃ¥r det gjelder Adressa sin dekning av Brann-Rosenborg mÃ¥ man ikke glemme at det ikke engang var gÃ¥rsdagens nyheter nÃ¥r det kom pÃ¥ trykk.  Nyhetene er gamle nÃ¥ de kommer i avisen dagen etterpÃ¥, to dager etterpÃ¥ er en liten evighet i dagens internett-samfunn.
Rød makt på Hansa!

Xminator

Det hadde ikke vert 1 1/2 side om vi hadde tapt for å si det slik.

Erlend

Quote from: "The Boss"Siden eg var førstemann til å nevne roy helge som dommer og hvordan han "kom til å ødelegge kampen" får eg gjøre som tv2's bengt eriksen å legge meg paddeflat: roy helge var overaskende god, og holdt kampen meget rolig og unngikk NOEN som helst tvilsomme situasjoner.. Imponerende!

Ja nÃ¥r man ser hvordan dømmingen gikk i de andre kampene, sÃ¥ skal vi egentlig vær svært fornøyd med trønderen.  God til Ã¥ slÃ¥ ned pÃ¥ kjeftingen fra RBK-spillerne

jako

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "jako"Det er ingen konkurranse i trøndelag. Er bare en en avis. Dua har trønderavisa i Nord-Trøndelag, men det er alt.

Kampen mot Brann hadde kun to sider, og den handlet for det meste om hvordan Bergenserne feiret seieren. PÃ¥ forsiden har de ingenting.


Det er ikke så rart at de skriver så lite, når 70% av folka som går på Lerkendal knapt har gått ut av barnehagen...


Bare for å ha det klart, interessen for Rosenborg i Trondheim er enorm.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Nixon

Quote from: "jako"Bare for å ha det klart, interessen for Rosenborg i Trondheim er enorm.


Basert på tilskuertall kontra innbyggertall er interessen større enn i Bergen!
Rød makt på Hansa!

jako

Quote from: "arntf"Min antagelse blir da at Adressa skriver om det de får vite av klubben, og behøver ikke gjøre mer ut av det enn de trenger, siden de ikke har nevneverdig konkurranse i løssalg og abonnement.
BT og BA derimot, koker antagelig mere suppe på omtrent samme mengde spiker, siden de konkurrerer.


Adressa skriver forbausende lite kritiske artikler mot Rosenborg. Virker nesten som de operer som støttespiller fremfor kritiker. Ganske forskjellig fra Bergen.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "Nixon"
Quote from: "jako"Bare for å ha det klart, interessen for Rosenborg i Trondheim er enorm.


Basert på tilskuertall kontra innbyggertall er interessen større enn i Bergen!


Interessen er nok ikke større, men de er langt flinkere til å få folk kampene enn det Brann er.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Nixon

Quote from: "jako"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "jako"Bare for å ha det klart, interessen for Rosenborg i Trondheim er enorm.


Basert på tilskuertall kontra innbyggertall er interessen større enn i Bergen!


Interessen er nok ikke større, men de er langt flinkere til å få folk kampene enn det Brann er.


Sikkert sant, jeg ville bare lokke Krøvel utpå med statistikker over befolkningstall i nabokommuner og kjøretid fra Lerkendal...:)
Rød makt på Hansa!

Vicar in a Tutu

MÃ¥ bare kommentere dette som Brannmus sier:

"Syntes faktisk Hanøy gjorde en god jobb både før kampen og i pausen. Han tok på seg ansvaret som "dirigent". Selvfølgelig hater Store Stå dette, slik har det alltid vært, men det er absolutt en ressurs at noen tar på seg dette ansvaret. "

Dette er ikke en ressurs nei, dette er en skandale. Hvis dette fortsetter vil SPV, gamle sitte og BT tenke at "Du verden, nå var det festlig på stadion gitt. Nå må vi vente til Hanøy sier på høyttalerne at vi kan synge". Kanskje dette førte til at noen ekstra sang denne ene gangen, men på lang sikt er dette katastrofe.

I tillegg kommer det selvsagte poeng at mer bondsk stemning må du lete i Bodø etter, evt på håndallkamper. Heldigvis har noen ansvarlige herremenn visstnok allerede tatt tak, og organisert møte med Brann for å få slutt på denne djevelskapen.

Moderator må gjerne flytte dette til en egen Erik Hanøy-tråd, hvis denne finnes.
Bruun-Hansen, Jæger, Algerøy, Reistad, J. T. Guntveit og Nystemten må gå!

kabelmann

Man kan jo til stadighet lese på dette forumet om hvor fett det hadde vært om alle tribunene var med og sang, men at folk er så jævla treig og ingen tør å synge etc. etc..

Si meg, er det noen som virkelig tror at disse kommer til å synge av seg selv - utenom de få gangene de traller med på Byen e Bergen? Eller må det et initativ a la Hanøy til?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Vicar in a Tutu

Det virket som samtlige tribuner sang etter 3-0 scoringen på lørdag - uten hjelp fra Hanøy. Her tror jeg det er en positiv utvikling på gang. Denne utviklingen må ikke drepes i startfasen av Aspmyra-avataren, håndall/basket-speaker og radio1-klovnen Erik Hanøy.
Bruun-Hansen, Jæger, Algerøy, Reistad, J. T. Guntveit og Nystemten må gå!

kabelmann

Det kan være de gjorde det, men det var altså i andre omgang, etter at Hanøy hadde lekt cheerleader. Og om de så sang så tror jeg ærlig talt det var for at de fikk et spark i ræven i pausen.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Go Up