• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

uefa: carmarthen borte

Started by kih, June 29, 2007, 13:03:44 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

mobli

Var en flott kamp, og en herlig stemning blant Brannsupporterne.
De fremmøtte hjemmetilskuerne så ut til å være godt imponert over oss, og ga oss faktisk applaus da de gikk forbi oss etter kampslutt.
Var en engelsk Brannsupporter ved navn James som sa det var første gang han hadde sett politi på en LoW arena.  Var i hvert fall 6 politi der.
Herlig å lese i både Carmarthen Journal og kampprogrammet at Brann er "the pride of Bergen". De har skjønt det der borte.

Etter kampen tok vi turen til klubbhuset der det ble noen drinker med Carmarthenspillerne. Snakket kort med Helstad og Dahl d.e. etter kampen og de var som forventet rimelig fornøyd.

Et av høydepunktene var på stillingen 5-0 til Brann, da keeperen til Carmarthen reddet et skudd til corner. Det var en rimelig bra redning, og vi begynte å synge "One Neil Thomas, there's only one Neil Thomas" (vi var ikke helt sikker på om det faktisk var Neil Thomas som stod i mål eller om det var han andre keeperen), og vi høstet stor applaus fra hjemmepublikummet. På den påfølgende corneren gikk Brann opp til 6-0, og vi fortsatte å synge "One Neil Thomas". Var ganske morsomt egentlig.
You shouldn't insult scousers, they're quick to take offence. And a gate and a shed and whatever else they can lay their hands on...

mobli

You shouldn't insult scousers, they're quick to take offence. And a gate and a shed and whatever else they can lay their hands on...

KjellMo

Er det noen av de som var i Carmarthen som har billetten sin og ikke har tenkt å ta vare på den? Han Belgieren som var her og spurte etter billett har sendt meg private meldinger om det og jeg har lovet å spørre om det.
Forresten så var Carmarteh fantastisk bra.

Det kommer rapport og bilder fra turen på Feltz en av de neste dagene.
GGG Travel

sveinarne85

Quote from: "28966mustang"Nå må vel Mjelde gå?


Kan ikkje forstå det utsagnet. Er det bare meg eller ?
Helsing stolt Bømling som har vert brann fan siden 1985 :)

28966mustang

Humor er tydeligvis ikke din sterkeste side.Og vitser blir sjelden gode når en må forklare dem etterpå.  Vel møtt på stadda i dag
Hvil i fred- 1963!

Fabregas

Noen som har sett scoringene som ikke dro over?
Ble jo ikke sendt på nyhetene på nrk, tv2 nyhetene utover kvelden, noe jeg ikke kan skjønne iom at VIF- og LSK-kampen ble vist klipp av og kampen vel ikke ble sendt på noen norsk TV-kanal som evt ikke ville gi slipp på rettighetene.

Klaus_Brann

Quote from: "Fabregas"Noen som har sett scoringene som ikke dro over?
Ble jo ikke sendt på nyhetene på nrk, tv2 nyhetene utover kvelden, noe jeg ikke kan skjønne iom at VIF- og LSK-kampen ble vist klipp av og kampen vel ikke ble sendt på noen norsk TV-kanal som evt ikke ville gi slipp på rettighetene.


Jeg har ikke hørt noe om at kampen ble foreviget, hvis den ble det hadde det jo vært artig å få se målene...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up