• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Andresen og Sæternes forsvinner

Started by Petter Puddefjord, June 29, 2007, 09:12:22 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Stoffi

Quote from: "eivhelle"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "eivhelle"Andresen var en flopp da han prøvde seg i england og det er typisk en liga med autoritære trenere som forlanger at spillerene gjør som de blir fortalt.


Du må nok være litt mer spesifikk enn det. "Alle" amerikanere er dumme, men det stemmer nok ikke.
Så dessverre, utdyp hvis du vil noe med dette.


Det er en del av den engelske kulturen at manageren er suveren. Drillo prøvde seg med en mer inkluderende stil og mislykkes fordi han mistet all respekt fra spillergruppen. Poenget er at Andresen ikke er så fordømt god som spiller at det i seg selv gir suksess for laget. Han fungerer best når han får være den dominerende spilleren på laget og styre spillerene rundt seg.



Hvorfor fungerer Andresen i alle andre klubber? Hvorfor fungerer han på landslaget?
Hvorfor er det mange nøkkelspillere som har gjort opprør mot mjelde?

Problemet er ikke Andresen, det er Mjelde. Mjelde lager uro, ikke Andresen.


Quote from: "Xminator"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Xminator"
QuotePussig at Andresen har blomstret tidligere uten å manipulere trenere. Veldig pussig.


Nå er det vel ett utrykk som går igjen hos gamletrenerene, "Andresen er Andresen".



Xminator er Xminator.

Du hadde ikke mye å fare med her. Mjelde er et uromoment, det kommer man ikke utenom. Du kan ikke legge dette på Andresen, han er laaaangt i fra den eneste Mjelde har blitt uvenner med.


Personangrep!




Det der blir så dumt at jeg ikke gidder å kommentere det videre. Takk til deg for ditt "bidrag" til debatten.
Kanskje moderator har lyst å slette innlegget til Xminator?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

krøvel vellevold

Quote from: "Stoffi"[ Hvorfor fungerer Andresen i alle andre klubber? Hvorfor fungerer han på landslaget?
Hvorfor er det mange nøkkelspillere som har gjort opprør mot mjelde?

?


Har Andresen fungert i alle andre klubber? Er det Stabæk som er "alle andre klubber"???

Hvorfor er det så mange spillere som har vært misfornøyd med Andresens væremåte?
Legg ned hele klubben!

Stoffi

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Stoffi"[ Hvorfor fungerer Andresen i alle andre klubber? Hvorfor fungerer han på landslaget?
Hvorfor er det mange nøkkelspillere som har gjort opprør mot mjelde?

?


Har Andresen fungert i alle andre klubber? Er det Stabæk som er "alle andre klubber"???

Hvorfor er det så mange spillere som har vært misfornøyd med Andresens væremåte?



Andresen har spilt i Ski, moss, Wimbledon, Stabæk, Blackburn, molde, Viking og Brann + landslaget.

Det fungerte alle andre steder, hvorfor ikke her? Hvorfor er det så mange spillere som ikke fungerer i brann?
hvor lenge skal du leve i fornektelse? Mjelde er et problem og kommer i konflikt med gode spillere, basta!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

krøvel vellevold

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Stoffi"[ Hvorfor fungerer Andresen i alle andre klubber? Hvorfor fungerer han på landslaget?
Hvorfor er det mange nøkkelspillere som har gjort opprør mot mjelde?

?


Har Andresen fungert i alle andre klubber? Er det Stabæk som er "alle andre klubber"???

Hvorfor er det så mange spillere som har vært misfornøyd med Andresens væremåte?



Andresen har spilt i Ski, moss, Wimbledon, Stabæk, Blackburn, molde, Viking og Brann + landslaget.

Det fungerte alle andre steder, hvorfor ikke her? Hvorfor er det så mange spillere som ikke fungerer i brann?
hvor lenge skal du leve i fornektelse? Mjelde er et problem og kommer i konflikt med gode spillere, basta!


I hvilke av de nevnet klubber har Andresen vært en suksess da? Stabæk?

Det har lenge vært sagt at Andresen er en sånn viktig mental motor i laget. Jeg er ikke så sikke rpå det lenger. Mange i spillergruppen er drita lei hans sjefing og kjefting. Tror nesten han sprer mer misnøye enn motivasjon for tiden.

Dessuten er Andresen en spiller med et stort ego. Han er ikke opptatt av lagets/klubbens beste. Han er opptatt av seg og sitt og at HAN skal oppleve seriegull. Uansett hvilken klubb det måtte være med! Andresen er overhodet ikke til å stole på. Får ikke han viljen sin, så er han gone.
Legg ned hele klubben!

eivhelle

I treningskampen mot Aalesund i dag var Andresen en av banens dårligste. Det er ikke rart at det blir tynnt sentralt på midten når Gashi er den eneste som løper. Hvis fyren er så demotivert at han ikke gidder å jobbe kan vi like godt kvitte oss med han først som sist.

Selv om en neppe kan ta skriveriene på ibergen.no for god fisk vil det være ganske alvorlig for klubben hvis Andresen ikke ønsker å ta gull med Brann fordi han ikke ønsker at Mjelde skal få æren for det. Men det luktet mer nedrykk enn gull av det han viste som kaptein i dagens kamp.

Den beste løsningen for Brann nå hadde vært en byttehandel der VIF fikk Andresen pluss et par mill. mot at Brann fikk Grindheim i bytte.

gashi

Jeg har observert at de fleste innlegg av "Stoffi" går ut på å henge ut Mjelde. Uansett hva som går mot Brann er et MIM sin feil. Det virker på meg som om Soffi har en personlig vendetta mot MIM. Hva er årsaken til ditt intense hat? Jeg foreslår at du prøver å få et mer oversiktelig bilde av hendelsene før du anklager MIM. Det kan godt være at du har rett i at det beste er å fjerne MIM, men det hadde vært hyggelig om du hadde noe som helst beviser eller iallefall klarer å trekke forståelige og logiske sluttninger til tesene dine.

Håper du ikke tar dette innlegg som et personalangrep, meningen er ikke å gjøre narr av deg. Ta det heller som et råd

jako

Quote from: "Xminator"Du mener under en trener han kan manipulere og selv ta ansvar for alt unntatt sportslig nedtur? Andresen selv skal på død og liv spille i den defensive rollen.

Han passer best i den offensive, noe blant annet en av gamletrenerene i Stabæk påpekte under RL-kampen i Danmark nå i vinter.

La oss håpe VIF rykker ned og at vi får tak i Grindheim til 2008. Da er vi klar for 3 nye år med sportslig suksess uavhengig av hvem som trener laget.


Hvor har du dette fra at Andresen på død og liv vil spille i den defensive rollen på Branns midtbane?

At Grindheim er noen frelser har jeg veldig liten tro på. Mannen er feit, utrent og oppskrytt. Håper Brann heller prøver å fiske litt i utlandet.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Tom C

Grindheim er glimtvis bra men Doffen er tre hakk bedre... Om man kunne velge og vrake da...
Aldri mer Obos....

Stoffi

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Stoffi"[ Hvorfor fungerer Andresen i alle andre klubber? Hvorfor fungerer han på landslaget?
Hvorfor er det mange nøkkelspillere som har gjort opprør mot mjelde?

?


Har Andresen fungert i alle andre klubber? Er det Stabæk som er "alle andre klubber"???

Hvorfor er det så mange spillere som har vært misfornøyd med Andresens væremåte?



Andresen har spilt i Ski, moss, Wimbledon, Stabæk, Blackburn, molde, Viking og Brann + landslaget.

Det fungerte alle andre steder, hvorfor ikke her? Hvorfor er det så mange spillere som ikke fungerer i brann?
hvor lenge skal du leve i fornektelse? Mjelde er et problem og kommer i konflikt med gode spillere, basta!


I hvilke av de nevnet klubber har Andresen vært en suksess da? Stabæk?

Det har lenge vært sagt at Andresen er en sånn viktig mental motor i laget. Jeg er ikke så sikke rpå det lenger. Mange i spillergruppen er drita lei hans sjefing og kjefting. Tror nesten han sprer mer misnøye enn motivasjon for tiden.

Dessuten er Andresen en spiller med et stort ego. Han er ikke opptatt av lagets/klubbens beste. Han er opptatt av seg og sitt og at HAN skal oppleve seriegull. Uansett hvilken klubb det måtte være med! Andresen er overhodet ikke til å stole på. Får ikke han viljen sin, så er han gone.



Snakker vi om sukess som spiller her da? Det er jo en helt annen ting. Jeg trodde vi diskuterte om han kom på kant med trenerne, det var ihvertfall det jeg snakket om.
Andresen går pga dårlig sportslig ledelse, og mange tenker som Andresen.



Quote from: "gashi"Jeg har observert at de fleste innlegg av "Stoffi" går ut på å henge ut Mjelde. Uansett hva som går mot Brann er et MIM sin feil. Det virker på meg som om Soffi har en personlig vendetta mot MIM. Hva er årsaken til ditt intense hat? Jeg foreslår at du prøver å få et mer oversiktelig bilde av hendelsene før du anklager MIM. Det kan godt være at du har rett i at det beste er å fjerne MIM, men det hadde vært hyggelig om du hadde noe som helst beviser eller iallefall klarer å trekke forståelige og logiske sluttninger til tesene dine.

Håper du ikke tar dette innlegg som et personalangrep, meningen er ikke å gjøre narr av deg. Ta det heller som et råd



Tesene? Et halvt lag har forsvunnet/forsvinner pga Mjelde. POL gikk pga Mjelde. Så godt som alle våre beste spillere de siste årene har kritisert Mjelde for å være en dårlig trener. Han har hatt 5 år på seg, masse penger, kontinuitet, ro og støtte.
Nå raser byggverket.

Jeg ønsker å beholde dyktige spillere som Andresen. Derfor synes jeg det blir feil at en dårlig trener skal få skvise ut halve laget fordi han er en dårlig trener.


Du kan jo få lov til å kalle det teser, men det fremstår klart og tydelig for mannen i gaten. Jeg har ikke møtt en person som vil beholde Mjelde etter sesongen. Kun her på forumet ser jeg noen som kjemper for Mjelde.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

jako

Quote from: "Tom C"Grindheim er glimtvis bra men Doffen er tre hakk bedre... Om man kunne velge og vrake da...


Jeg er mer med på Hæstad ja. Han har i all fall treningsiver.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Xminator

Grindheim var VIFs klart beste spiller mot oss på Stadion. Enhver som har sett litt fotball ser jo når en spiller har det lille ekstra, selv på ett lag som blir overspilt.

Corran

Quote from: "Stoffi"
Andresen har spilt i Ski, moss, Wimbledon, Stabæk, Blackburn, molde, Viking og Brann + landslaget.

Det fungerte alle andre steder, hvorfor ikke her? Hvorfor er det så mange spillere som ikke fungerer i brann?
hvor lenge skal du leve i fornektelse? Mjelde er et problem og kommer i konflikt med gode spillere, basta!


Men Mjelde har aldri hatt problemer med noen før Andresen kom så da må det jo være noe med andresen da?
Ellers har eg hørt at MA ikke var særlig populær blant spillerene i Wimbledon og blant spillere og trenere i Newcastel (nei eg har ikke referanser her)
Men kanskje det rett og slett er to personligheter som ikke passer sammen?
I så fall ser eg heller at MA drar en mim
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Tom C

Som sagt, glimtvis god. Har også sett flere kamper der han er dritdårlig...
Aldri mer Obos....

Tom C

I rettferdighetens navn skal det nå nevnes at Mjelde har hatt åpenlyse krangler med både Sharner og Miller... I tillegg til småkonflikter med bl.a. Winters og Knarvik...
Aldri mer Obos....

jako

Quote from: "Xminator"Grindheim var VIFs klart beste spiller mot oss på Stadion. Enhver som har sett litt fotball ser jo når en spiller har det lille ekstra, selv på ett lag som blir overspilt.


Han er utvilsomt talentfull. Hvis ikke hadde han aldri vært på landslaget. Men han virker useriøs og er ofte på fylla i Oslo. Ikke en slik spiller jeg ønsker meg til Brann. Da synes jeg heller vi skal strekke oss litt lenger for å få tak i Fakiri.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

dudo

Hva med å børste støv av Strømstad-ønsket igjen? Han må da være mer lei av Bjørnebyes herkinger i Start enn Andresen er av Mjelde...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

jako

Quote from: "Corran"
Quote from: "Stoffi"
Andresen har spilt i Ski, moss, Wimbledon, Stabæk, Blackburn, molde, Viking og Brann + landslaget.

Det fungerte alle andre steder, hvorfor ikke her? Hvorfor er det så mange spillere som ikke fungerer i brann?
hvor lenge skal du leve i fornektelse? Mjelde er et problem og kommer i konflikt med gode spillere, basta!


Men Mjelde har aldri hatt problemer med noen før Andresen kom så da må det jo være noe med andresen da?
Ellers har eg hørt at MA ikke var særlig populær blant spillerene i Wimbledon og blant spillere og trenere i Newcastel (nei eg har ikke referanser her)
Men kanskje det rett og slett er to personligheter som ikke passer sammen?
I så fall ser eg heller at MA drar en mim


Andresen og Mjelde var jo perlevenner for senest to år siden. Så det er ganske tydelig at noe har gått fryktelig galt. Hva eksakt kan man jo bare spekulere i.

At personen Mjelde ikke har hatt konflikter har du helt rett i. Men treneren Mjelde har i løpet av det siste året kommet på kant med en god del spillere. Og det er ikke spillere som kun er misfornøyd med at de ikke får spille. Det er sentrale spillere som er ment å være bærebjelker i Brannlaget. Og det er vel får mye å håpe på at det stopper med Andresen? Denne konflikten hørte jeg om for et halvt år siden. Den gangen hadde jeg problemer med å tro på det, men det er jo åpenbart nå at det lå noe i det.

Dette er fryktelig dumt for Brann, og jeg håper klubben virkelig vet hva de gjør hvis de gir Mjelde fortsatt tillit og kvitter seg med Andresen. For jeg er stygt redd flere vil komme til å slå følge.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

tauraren1

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Stoffi"[ Hvorfor fungerer Andresen i alle andre klubber? Hvorfor fungerer han på landslaget?
Hvorfor er det mange nøkkelspillere som har gjort opprør mot mjelde?

?


Har Andresen fungert i alle andre klubber? Er det Stabæk som er "alle andre klubber"???

Hvorfor er det så mange spillere som har vært misfornøyd med Andresens væremåte?



Andresen har spilt i Ski, moss, Wimbledon, Stabæk, Blackburn, molde, Viking og Brann + landslaget.

Det fungerte alle andre steder, hvorfor ikke her? Hvorfor er det så mange spillere som ikke fungerer i brann?
hvor lenge skal du leve i fornektelse? Mjelde er et problem og kommer i konflikt med gode spillere, basta!

Synes å minnes når stabekk rykket ned sist ga Trener Gaute Larsen MA skylden eller?
ordan har "vi" det i dag da?

Lennono8

Når Martin forsvinner etter sesongen og Bakke forsvinner i løpet av neste år (kontrakten går ut i 2008 og er han frisk forlenger han neppe) står vi ribbet igjen. Gashi og Jaiteh blir den nye sentrale midtbanen vår, med mindre det handles.

Det som tilsynelatende var tidenes midtbane i Norge ser plutselig skrekkelig tynn ut.

Vinner vi ikke serien i år er jeg redd det tar veldig lang tid før vi er i posisjon igjen...

Klaus_Brann

Quote from: "Lennono8"Når Martin forsvinner etter sesongen og Bakke forsvinner i løpet av neste år (kontrakten går ut i 2008 og er han frisk forlenger han neppe) står vi ribbet igjen. Gashi og Jaiteh blir den nye sentrale midtbanen vår, med mindre det handles.

Det som tilsynelatende var tidenes midtbane i Norge ser plutselig skrekkelig tynn ut.

Vinner vi ikke serien i år er jeg redd det tar veldig lang tid før vi er i posisjon igjen...


Så du tror Brann bare sitter på ræven etter sesongen og lar ting gå som det går?
Det tviler jeg sterkt på, og RBH har vel sagt at de kommer til å forsterke en del...
Scharner og Olof tilbake:-) og vips så har vi skandinavias beste midtbane!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Snublefot

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Lennono8"Når Martin forsvinner etter sesongen og Bakke forsvinner i løpet av neste år (kontrakten går ut i 2008 og er han frisk forlenger han neppe) står vi ribbet igjen. Gashi og Jaiteh blir den nye sentrale midtbanen vår, med mindre det handles.

Det som tilsynelatende var tidenes midtbane i Norge ser plutselig skrekkelig tynn ut.

Vinner vi ikke serien i år er jeg redd det tar veldig lang tid før vi er i posisjon igjen...


Så du tror Brann bare sitter på ræven etter sesongen og lar ting gå som det går?
Det tviler jeg sterkt på, og RBH har vel sagt at de kommer til å forsterke en del...
Scharner og Olof tilbake:-) og vips så har vi skandinavias beste midtbane!


og europas største gjeld:D

Snublefot

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Lennono8"Når Martin forsvinner etter sesongen og Bakke forsvinner i løpet av neste år (kontrakten går ut i 2008 og er han frisk forlenger han neppe) står vi ribbet igjen. Gashi og Jaiteh blir den nye sentrale midtbanen vår, med mindre det handles.

Det som tilsynelatende var tidenes midtbane i Norge ser plutselig skrekkelig tynn ut.

Vinner vi ikke serien i år er jeg redd det tar veldig lang tid før vi er i posisjon igjen...


Så du tror Brann bare sitter på ræven etter sesongen og lar ting gå som det går?
Det tviler jeg sterkt på, og RBH har vel sagt at de kommer til å forsterke en del...
Scharner og Olof tilbake:-) og vips så har vi skandinavias beste midtbane!


og europas største gjeld:D

Nesten

eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

naitsirk

QuoteAndresen og Mjelde var jo perlevenner for senest to år siden. Så det er ganske tydelig at noe har gått fryktelig galt. Hva eksakt kan man jo bare spekulere i.

At personen Mjelde ikke har hatt konflikter har du helt rett i. Men treneren Mjelde har i løpet av det siste året kommet på kant med en god del spillere. Og det er ikke spillere som kun er misfornøyd med at de ikke får spille. Det er sentrale spillere som er ment å være bærebjelker i Brannlaget. Og det er vel får mye å håpe på at det stopper med Andresen? Denne konflikten hørte jeg om for et halvt år siden. Den gangen hadde jeg problemer med å tro på det, men det er jo åpenbart nå at det lå noe i det.

Dette er fryktelig dumt for Brann, og jeg håper klubben virkelig vet hva de gjør hvis de gir Mjelde fortsatt tillit og kvitter seg med Andresen. For jeg er stygt redd flere vil komme til å slå følge.


som eg skreiv i ein annan tråd, så er andresen ikkje lenger på favorittlista mi.det samme gjeld forresten sæternes som nekta å varme opp under tromsø kampen, fordi han måtte starte på benken.
andresen og sæternes har øydelagt brannlaget innvendig, mens mjelde no får skulda!

Xminator

Hvor glad var Andresen i Linderoth før og etter 8-1 i Bergen?

naitsirk


Xminator

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1223505.ece

Visekaptein Guntveit driver litt Brannslukning. Det har ikke vert endring i forholdet det siste halvannet året og hele greien er medieskapt.

Falkman

Quote from: "Nesten"


Lokale talenter.. finnes de??

Nightfox


Belfort

Når Bjørn Dahl går ut i vg i dag og uttrykker sin fulle tillit til Mjelde så pleier det vanligvis og være første tegn på at treneren sitter løst.


kabelmann

Quote from: "Petter Puddefjord"

Da kan vi ihvertfall konstatere at bunnen er nådd hva Brann-supportere angår.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Janki

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1224431.ece

Ja, dette her var vell så illojalt det går ann å bli.
Lykke til Bengt! Måtte du sette den danske salamien i halsen!

chris_henrik

Quote from: "Janki"http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1224431.ece

Ja, dette her var vell så illojalt det går ann å bli.
Lykke til Bengt! Måtte du sette den danske salamien i halsen!


Eller mellom den fordømt ømme setemuskulaturen sin!
Ketsjup-Bengt!
<BRANN> ..... DKFM

Petter Puddefjord

Klubbfølelse?

Hahahahaha.....

Dagens fotballspillere tenker ikke på andre enn seg selv.

jako

Merkelig hvor mange "svikere" vi produserer i denne klubben. Lurer på hva årsaken er.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

monzilla


Stoffi

Quote from: "Corran"
Quote from: "Stoffi"
Andresen har spilt i Ski, moss, Wimbledon, Stabæk, Blackburn, molde, Viking og Brann + landslaget.

Det fungerte alle andre steder, hvorfor ikke her? Hvorfor er det så mange spillere som ikke fungerer i brann?
hvor lenge skal du leve i fornektelse? Mjelde er et problem og kommer i konflikt med gode spillere, basta!


Men Mjelde har aldri hatt problemer med noen før Andresen kom så da må det jo være noe med andresen da?
Ellers har eg hørt at MA ikke var særlig populær blant spillerene i Wimbledon og blant spillere og trenere i Newcastel (nei eg har ikke referanser her)
Men kanskje det rett og slett er to personligheter som ikke passer sammen?
I så fall ser eg heller at MA drar en mim



Mons Ivar har jo kranglet med så godt som alle gode spillere med litt personlighet. POL gikk pga Mjelde.

Det virker som du har et vrangsyn på dette. Mjelde har altså hatt problemer med MANGE, Andresen kun med Mjelde. Dette er fakta, sug det til deg og deretter lag deg en ny mening.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Stoffi

Faktisk hadde det beste vært om Brann gjør to elendige kamper nå, noe som gjør at Mjelde sparkes og vi får inn en ny trener, og dermed kan vi faktisk vinne serien og beholde Andresen.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Texas

Stoffi, har du i det hele tatt produsert et eneste innlegg den siste tiden der du ikke kritiserer Mjelde???

ingen spillere er større enn klubben..heller ikke Andresen. Ikke mjelde heller selvfølgelig, men vi ligger på andre plass i serien, så så langt har han gjort jobben sin.

jako

Quote from: "Texas"Stoffi, har du i det hele tatt produsert et eneste innlegg den siste tiden der du ikke kritiserer Mjelde???

ingen spillere er større enn klubben..heller ikke Andresen. Ikke mjelde heller selvfølgelig, men vi ligger på andre plass i serien, så så langt har han gjort jobben sin.


Gjort jobben sin? Han kommer jo i konflikt med den ene spilleren etter den andre. Først ute var jo Miller, så var det Sæternes og nå sist var det altså Andresen. Høres dette ut som en trener som har kontroll på troppene sine? Hvorfor kommer vi i slike situasjoner hvert eneste år?

Vi kan ikke ha det sånn i en klubb at vi hvert år må kvitte oss med de beste spillerne våre bare fordi vi synes treneren vår er en grei kar.

Flere av de tyngste argumentene for de som var for Mjelde var at han hadde klart å få ro i Brann. Det argumentet faller jo på steingrunn nå når mye av grumset kommer til overflaten.

Mjeldes innkluderende lederstil kombinert med mye fravær fra lagets treninger har gjort det slik at han har visket ut mye av sin egen autoritet ovenfor sin egen spillergruppe. Resultet kommer til syne i form av et lag som ikke fungerer optimalt kollektivt. Noe vi har sett klart det første halvåret av sesongen.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Endre

Hver gang Miller tas til inntekt for "spark Mjelde" pusherne, så orker jeg ikke lese mer.

Miller er et kronisk uromoment i alle klubber han har vært i, og er bare ute etter å mele sin egen kake. Det eneste Mjelde gjorde feil der, var at han ventet for lenge med å hive han på ræva ut.

jako

Ja hadde det bare vært snakk om Miller så hadde det vært greit. Men det er jo flere spillere som henger seg på her.

Det er bare å innse det. Mjelde er i ferd med å gå ut på dato, og Brann vil lide under det.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Falkman

Quote from: "Stoffi"Faktisk hadde det beste vært om Brann gjør to elendige kamper nå, noe som gjør at Mjelde sparkes og vi får inn en ny trener, og dermed kan vi faktisk vinne serien og beholde Andresen.


å tro at Andresen spiller for oss neste sesong, e i beste fall virkelighetsfjernt, sånn eg ser det. han e ferdig i klubben, uavhengig av ka som skjer med Mjelde

jako

Hadde de gått med på kravene hans hadde han blitt, det er jeg sikker på. Men Mjelde er altfor populær blant ledelse og sponsorer til at så skjer.

Men en ting er sikkert. Mjelde har aldri hatt mindre støtte blant folket enn det han har nå. Gjør vi en dårlig høstsesong nå, er han ferdig.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

tauraren1

Quote from: "jako"Ja hadde det bare vært snakk om Miller så hadde det vært greit. Men det er jo flere spillere som henger seg på her.

Det er bare å innse det. Mjelde er i ferd med å gå ut på dato, og Brann vil lide under det.

For noe vås!
Brann er hele tiden ute etter å forsterke laget, når de får bedre spillere inn må noen vike.. da blir noen sure.. kor lenge skall vi holde på spillerene til de går rundt med rullator?
(fy f...... nå må Ferguson gå alle de beste spillerene går jo Beckham,Nistelroy,Kean og nå Heinze med flere, det er jo f..... meg bare Ole Gunnar igjen med rullator jo)
Har f... ikke lyst å gå inn på forumet her lenger det er så inni helv.....te dårlige vibrasjoner her!
Ps vil nå takke alle Positive menneskene her inne som prøver å dra folk opp fra gjørmen der de ligger med vrangforestillingene sine!
ordan har "vi" det i dag da?

jako

Quote from: "tauraren1"
Quote from: "jako"Ja hadde det bare vært snakk om Miller så hadde det vært greit. Men det er jo flere spillere som henger seg på her.

Det er bare å innse det. Mjelde er i ferd med å gå ut på dato, og Brann vil lide under det.

For noe vås!
Brann er hele tiden ute etter å forsterke laget, når de får bedre spillere inn må noen vike.. da blir noen sure.. kor lenge skall vi holde på spillerene til de går rundt med rullator?
(fy f...... nå må Ferguson gå alle de beste spillerene går jo Beckham,Nistelroy,Kean og nå Heinze med flere, det er jo f..... meg bare Ole Gunnar igjen med rullator jo)
Har f... ikke lyst å gå inn på forumet her lenger det er så inni helv.....te dårlige vibrasjoner her!
Ps vil nå takke alle Positive menneskene her inne som prøver å dra folk opp fra gjørmen der de ligger med vrangforestillingene sine!


Hvem er disse bedre spillerne du snakker om? Brann ønsket jo i utgangspunktet å forlenge med Andresen, Sæternes og Huseklepp. De ble ikke hivd ut pga at Mjelde ville rydde plass til andre spillere. Men de stikker fordi de ikke har noen særlig tro på det som skjer i Brann.

Selvfølgelig kan det jo hende at Mjelde kun tar en Ferguson kvitter seg med han ikke liker for så å bare stå igjen med trofaste støttespillere igjen. Men tror folk virkelig at det stopper med disse to? Og Mjelde er vel neppe noen ny Ferguson.

Og beklager hvis du føler at jeg drar deg ned i sølen, emn å tape 3-0 for tippeligaens dårligste fotballag gir meg ikke akkurat store forhåpninger. Spesielt ikke når de blir kronet med sitatet "vi ville ikke nok". Snart nesten like mye brukt som stein på stein.

Men for all del, Heia Brann! :) Bare for å gi deg noen gode vibber altså ;)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Stoffi

Quote from: "Texas"Stoffi, har du i det hele tatt produsert et eneste innlegg den siste tiden der du ikke kritiserer Mjelde???

ingen spillere er større enn klubben..heller ikke Andresen. Ikke mjelde heller selvfølgelig, men vi ligger på andre plass i serien, så så langt har han gjort jobben sin.



Ja, ganske mange hvis du gidder å lese noen andre tråder, men du var vel egentlig kun ute etter personangrep.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

megleren

Nå må dere tenke litt.. Setter vi enkeltspillere foran klubben?? Martin kan gå hvor han vil for meg.. Han har ikke vunnet noe i Norsk fotball. Vi klarte oss før Martin og kommer til å klare oss etter Martin. Ingen klubb er har gått nedenom og hjem etter Martin gikk fra de. Og han har vært i endel klubber.
r og blir et sittesvin på Hansa

tintin

Quote from: "jako"Hadde de gått med på kravene hans hadde han blitt, det er jeg sikker på. Men Mjelde er altfor populær blant ledelse og sponsorer til at så skjer.

Men en ting er sikkert. Mjelde har aldri hatt mindre støtte blant folket enn det han har nå. Gjør vi en dårlig høstsesong nå, er han ferdig.


koffor i helvette skal brann la seg diktere av andresen, skal andresen kunne stille krav i hytt og pine? han er en av mange gode brannspillere, etter årets sesong og det han har bidratt med tidligere år har han ikkje vært i posisjon til å komme med så fryktelig høye krav. brann skal ikkje la seg rævkjøre av andresen, andresen skal føle seg beæret over å få lov å spille fotball for Brann. Tror andresen trenger brann mer enn brann trenger andresen. KLOVN

Go Up