• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Andresen og Sæternes forsvinner

Started by Petter Puddefjord, June 29, 2007, 09:12:22 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KenFeltZ


Tore Larsen

Mjelde sa vel ifjor at om han ikke innen 2 år tok Brann til gull så ville han trekke seg tilbake?
Mvh

Tore

Super Hasund

Dette her må slåes ner på fra oss supportere. Vi kan isje godta sånnt øk. Alle sytere vil få konstant piping i fra meg. Om det koster oss gullet?- shit la gå!

Geddy!!! kom hem
La Folket Synge

*Feltz*

Kjell249

Quote from: "stian sv"miller forsvant pga mjelde, samme med ludvigsen, samme med sæternes.. så forsvinner andresen pga han og! tenk laget vi hadde hatt uten mjlede som trener!!!!! spark mjelde  NO!!


Nå må det skilles mellom de som bytter klubb pga av Mjelde og de som gjør det pga av spilletid:

TFL, Haugen og Huseklepp bytter klubb pga mangel på spilletid.

Miller har vært i trøbbel i alle klubbene han har vært i, og det var forsåvidt ikke noe stor overraskelse at det skjedde i Bergen.

Så MA er misfornøyd med at Mjelde har vist litt pondus, og gir han mindre innvirkning på de beslutningene som i forhold til laget. Synd, for MA er en god leder, men er over toppen som fotballspiller og fyller 31 i år. Helt greit at han går etter sesongen.

Sæternes er enig i det MA mener, og er også godt over 30 og scorer for lite.  

Bjarnason er også gammel, og er redd for å ta opp konkurransen mot yngre spillere fra Adeccoligaen. Helt greit at han går også.

Så får vi inn noen skikkelige erstattere etter sesongen, så har vi gjort et generasjonsskifte relativt smertefritt og vi har i tillegg fått ut noen primadonnaer av troppen. Vinn vinn situasjon.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Stoffi

Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Red Rabitt

Det er ikke så vanskelig å se konturene av hva som er i emning.
Brann har valgt å gi mjelde kjangsen ut 07, visst han vinner gull blir han , visst ikke er han ferdig.
Tror planen til sæternes og andresen var å vente til sesongen var over for å se hva som skjedde med mons, tror andresen forlenger visst brann ansetter ny trener etter sesongen.
Andresen var nok derfor veldig skuffet over bengt som stakk før sesongen var over.
Tror nok ikke andresen er tapt enda.
Visst ikke de media påståtte problemene blir avslått av mons og martin snarest, er det ihvertfall helt sikkert at det stemmer og at det kanskje er enda verre en det media har fremstilt det som.
Tror martin og sæternes har stor påvirkningskraft og det kan bety at så og si hele troppen er negativ i forhold til mjelde.
Samtidig er det ikke lenge siden hele spillergruppen utropte full tillit til mjelde, når det ble tatt opp i media.
Det var da mjelde gikk ut og sa at han kunne gå visst det var han som var problemet.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Stoffi

Quote from: "Red Rabitt"Det er ikke så vanskelig å se konturene av hva som er i emning.
Brann har valgt å gi mjelde kjangsen ut 07, visst han vinner gull blir han , visst ikke er han ferdig.
Tror planen til sæternes og andresen var å vente til sesongen var over for å se hva som skjedde med mons, tror andresen forlenger visst brann ansetter ny trener etter sesongen.
Andresen var nok derfor veldig skuffet over bengt som stakk før sesongen var over.
Tror nok ikke andresen er tapt enda.
Visst ikke de media påståtte problemene blir avslått av mons og martin snarest, er det ihvertfall helt sikkert at det stemmer og at det kanskje er enda verre en det media har fremstilt det som.
Tror martin og sæternes har stor påvirkningskraft og det kan bety at så og si hele troppen er negativ i forhold til mjelde.
Samtidig er det ikke lenge siden hele spillergruppen utropte full tillit til mjelde, når det ble tatt opp i media.
Det var da mjelde gikk ut og sa at han kunne gå visst det var han som var problemet.



Jeg tror du analyserer bra her. Det virket som om MA og BS ventet for å se om Brann fikk ny trener, eller om ting forandret seg. At BS nå har gitt helt opp, skuffet Andresen.

Sparker vi ikke Mjelde ASAP, mister vi Andresen, og flere spillere. Jeg mener Andresen er EKSTREMT viktig, og at han ikke kan erstattes. Spark Mjelde ASAP.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Super Hasund

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Red Rabitt"Det er ikke så vanskelig å se konturene av hva som er i emning.
Brann har valgt å gi mjelde kjangsen ut 07, visst han vinner gull blir han , visst ikke er han ferdig.
Tror planen til sæternes og andresen var å vente til sesongen var over for å se hva som skjedde med mons, tror andresen forlenger visst brann ansetter ny trener etter sesongen.
Andresen var nok derfor veldig skuffet over bengt som stakk før sesongen var over.
Tror nok ikke andresen er tapt enda.
Visst ikke de media påståtte problemene blir avslått av mons og martin snarest, er det ihvertfall helt sikkert at det stemmer og at det kanskje er enda verre en det media har fremstilt det som.
Tror martin og sæternes har stor påvirkningskraft og det kan bety at så og si hele troppen er negativ i forhold til mjelde.
Samtidig er det ikke lenge siden hele spillergruppen utropte full tillit til mjelde, når det ble tatt opp i media.
Det var da mjelde gikk ut og sa at han kunne gå visst det var han som var problemet.



Jeg tror du analyserer bra her. Det virket som om MA og BS ventet for å se om Brann fikk ny trener, eller om ting forandret seg. At BS nå har gitt helt opp, skuffet Andresen.

Sparker vi ikke Mjelde ASAP, mister vi Andresen, og flere spillere. Jeg mener Andresen er EKSTREMT viktig, og at han ikke kan erstattes. Spark Mjelde ASAP.


Spark andresen langt oppi rævhølet.
La Folket Synge

*Feltz*

Brannmus

Quote from: "Stoffi"Spark Mjelde ASAP.

Hva er "As soon as possible" da? Det er vel nettopp dette som gjør at Mjelde ikke får sparken nå.

Ingen ser på det som "possible" og sparke Mjelde midt under sesongen når Brann ligger på en andreplass og fortsatt kjemper om gullet.

Jeg tror ikke det er "possible" før etter sesongen. Sier ikke nødvendigvis jeg ville fjernet han da, men tror ikke det kommer til skje før den tid uansett. Om det bør skje da avventer jeg med å kommentere til jeg ser hvordan denne høsten går..

Stoffi

Quote from: "Brannmus"
Quote from: "Stoffi"Spark Mjelde ASAP.

Hva er "As soon as possible" da? Det er vel nettopp dette som gjør at Mjelde ikke får sparken nå.

Ingen ser på det som "possible" og sparke Mjelde midt under sesongen når Brann ligger på en andreplass og fortsatt kjemper om gullet.

Jeg tror ikke det er "possible" før etter sesongen. Sier ikke nødvendigvis jeg ville fjernet han da, men tror ikke det kommer til skje før den tid uansett. Om det bør skje da avventer jeg med å kommentere til jeg ser hvordan denne høsten går..


Laget vårt rakner innen sesongen er ferdig. Da er det for sent, og vi må vente på nok en lang "stein på stein" prosess der laget skal bygges og "innen 3 år skal vi ta gull".

Jeg tror heller ikke Brann kommer til å sparke Mjelde midt i sesongen, men hvis vi skal ha noe håp om gull denne eller neste sesong, må han vekk nå.

Alle våre store profiler har sagt klart fra om at Mjelde er for dårlig. Vi har til og med mistet en sportsdirektør pga Mjelde. Hvorfor skal alle dyktige folk gå for at Mjelde skal bli? Det er da mye bedre at en dårlig trener går i stedet for et halvt lag og en sportsdirektør.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Corran

Quote from: "Stoffi"
Laget vårt rakner innen sesongen er ferdig. Da er det for sent, og vi må vente på nok en lang "stein på stein" prosess der laget skal bygges og "innen 3 år skal vi ta gull".

Jeg tror heller ikke Brann kommer til å sparke Mjelde midt i sesongen, men hvis vi skal ha noe håp om gull denne eller neste sesong, må han vekk nå.

Alle våre store profiler har sagt klart fra om at Mjelde er for dårlig. Vi har til og med mistet en sportsdirektør pga Mjelde. Hvorfor skal alle dyktige folk gå for at Mjelde skal bli? Det er da mye bedre at en dårlig trener går i stedet for et halvt lag og en sportsdirektør.


Vi kommer i alle fall ikke til å få gull denne sesongen om vi sparker MIM nå
og alle våre store profiler har ikke sagt klart fra om at MIM er for dårlig Eg har ikke hørt det fra en eneste en. Og eneste som det er anntydet at mener det er BS og MA. MA får leve med manglende tillt til MIM fram til etter sesongen og forsvninner han da skal eg juble. Eg personlig e dritt lei MA.
Og når du sier vi mistet en sportsdiriktør så mistet vi en sportsdirektør som ikke var så mye å sammle på. De fleste her inne ville faktisk at POL skulle sparkes og det er mange av de samme som sier at vi mistet ham pga MIM

Får dere som vil fjerne MIM midt i sesongen viljen deres så er Brann ødelagt for flere år framover.
Det kommer til å ta lang tid å bygge opp tillit igjen etter det. Venter en til etter sesongen så kan det gjøre på en ryddig måte
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Stoffi

Quote from: "Corran"
Quote from: "Stoffi"
Laget vårt rakner innen sesongen er ferdig. Da er det for sent, og vi må vente på nok en lang "stein på stein" prosess der laget skal bygges og "innen 3 år skal vi ta gull".

Jeg tror heller ikke Brann kommer til å sparke Mjelde midt i sesongen, men hvis vi skal ha noe håp om gull denne eller neste sesong, må han vekk nå.

Alle våre store profiler har sagt klart fra om at Mjelde er for dårlig. Vi har til og med mistet en sportsdirektør pga Mjelde. Hvorfor skal alle dyktige folk gå for at Mjelde skal bli? Det er da mye bedre at en dårlig trener går i stedet for et halvt lag og en sportsdirektør.


Vi kommer i alle fall ikke til å få gull denne sesongen om vi sparker MIM nå
og alle våre store profiler har ikke sagt klart fra om at MIM er for dårlig Eg har ikke hørt det fra en eneste en. Og eneste som det er anntydet at mener det er BS og MA. MA får leve med manglende tillt til MIM fram til etter sesongen og forsvninner han da skal eg juble. Eg personlig e dritt lei MA.
Og når du sier vi mistet en sportsdiriktør så mistet vi en sportsdirektør som ikke var så mye å sammle på. De fleste her inne ville faktisk at POL skulle sparkes og det er mange av de samme som sier at vi mistet ham pga MIM

Får dere som vil fjerne MIM midt i sesongen viljen deres så er Brann ødelagt for flere år framover.
Det kommer til å ta lang tid å bygge opp tillit igjen etter det. Venter en til etter sesongen så kan det gjøre på en ryddig måte



Du glemmer Scharner, Miller og Winters, og sannsynligvis fler som ikke tør stå frem. Ingen stjerner vil komme til Brann etter dette, hvem faen vil ha en udugelig trener.

Det kommer ikke til å ta lang tid å bygge opp tillit. Vi har ikke slått en hund som ikke stoler på oss lenger. En ny, autoritær trener kommer til å få tillit og respekt fra første stund, siden han kommer til å fremstå som den reneste Alex Ferguson i forhold til Mjelde.
Beholder vi Mjelde ut sesongen, er stammen i laget borte og vi kommer til å kjempe om 3.-7. plasser de neste årene. Det blir gøy.

De fleste her inne ville IKKE at POL skulle sparkes, det er blank løgn. Jeg var skeptisk til POL i starten, men etter at han dro den ene kaninen ut av hatten etter den andre, ombestemte jeg meg.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Petter Puddefjord

Ro, ro til fiskeskjær......

Jada Krøvel, jeg skjønner at det er pinlig for deg å bli avkledd på denne måten. Selvsagt må du komme meg slag under beltestedet tilbake, når du skjønner at du har esset. Jeg VET hva jeg snakker om, i motsetning til visse synsere. Jeg har det direkte fra en særdeles godt plassert person i Branns ledelse. Det ble sagt at Sæternes og Andresen ikke ville bli tilbudt nye kontrakter, og at de ønsket å selge begge nå i sommer. Dette er 100% sant. Det kan godt hende at ledelsen gikk tilbake på dette, og vurderte andre løsninger, men faktum er at begge disse spillerne var ønsket UT av klubben, og at de skulle selges nå i sommer. Jeg VET dette, så bare klapp igjen med idiotiske motinnlegg. Tilhengerskaren din blir ikke mindre her inne på forumet av den grunn. Til det har de klint seg for tett opptil deg allerede. Jeg skjønner utmerket godt at det er populært å angripe meg, fordi jeg kommer av og til med kontroversielle uttalelser. At det skal ha blitt vurdert å kaste meg ut av forumet, sier mer om dem som bestemmer her på forumet, enn meg. Jeg sier bare det jeg mener, og i mange tilfeller det jeg vet om Brann og det som rører seg. Hvis noe av dette er upopulært, så skal jeg altså kastes ut? Hahahaha...

Du er ynkelig i dine angrep mot meg.

For å bruke fotballspråket: Ta heller ballen enn mannen, men du klarer aldri ta ballen fra meg, derfor prøver du til stadighet å ta beina mine. Lykke til Krøvel! De her inne på forumet som klarer å legge sammen to og to, skjønner hvem av oss som er i water, og hvem som er i tåkeheimen.

Petter Puddefjord

Ang. Andresen, Sæternes og deres posisjon i fotballmiljøet i Norge:

Disse spillerne har såpass stor innflytelse blant andre fotballprofiler i Norge. Hvem vil spille for Brann etter dette, med Mons Ivar Mjelde som trener?

Brann bør etterhvert skjønne at bålet under Mjeldes føtter begynner å bli temmelig stort.

Nixon

Quote from: "Stoffi"Du glemmer Scharner, Miller og Winters, og sannsynligvis fler som ikke tør stå frem. Ingen stjerner vil komme til Brann etter dette, hvem faen vil ha en udugelig trener.


Så Scharner hadde sagt nei til England dersom vi hadde hatt en annen trener?
Og hvorfor prøvde Winters å snakke sin egen bror inn på laget dersom han mener at Mjelde er udugelig?
Rød makt på Hansa!

jako

Quote from: "Corran"
Quote from: "Stoffi"
Laget vårt rakner innen sesongen er ferdig. Da er det for sent, og vi må vente på nok en lang "stein på stein" prosess der laget skal bygges og "innen 3 år skal vi ta gull".

Jeg tror heller ikke Brann kommer til å sparke Mjelde midt i sesongen, men hvis vi skal ha noe håp om gull denne eller neste sesong, må han vekk nå.

Alle våre store profiler har sagt klart fra om at Mjelde er for dårlig. Vi har til og med mistet en sportsdirektør pga Mjelde. Hvorfor skal alle dyktige folk gå for at Mjelde skal bli? Det er da mye bedre at en dårlig trener går i stedet for et halvt lag og en sportsdirektør.


Vi kommer i alle fall ikke til å få gull denne sesongen om vi sparker MIM nå
og alle våre store profiler har ikke sagt klart fra om at MIM er for dårlig Eg har ikke hørt det fra en eneste en. Og eneste som det er anntydet at mener det er BS og MA. MA får leve med manglende tillt til MIM fram til etter sesongen og forsvninner han da skal eg juble. Eg personlig e dritt lei MA.
Og når du sier vi mistet en sportsdiriktør så mistet vi en sportsdirektør som ikke var så mye å sammle på. De fleste her inne ville faktisk at POL skulle sparkes og det er mange av de samme som sier at vi mistet ham pga MIM

Får dere som vil fjerne MIM midt i sesongen viljen deres så er Brann ødelagt for flere år framover.
Det kommer til å ta lang tid å bygge opp tillit igjen etter det. Venter en til etter sesongen så kan det gjøre på en ryddig måte


Da hadde jeg altså rett likevel Corran. Den godeste Jako hadde litt bedre kilder enn deg. Kanskje du ikke skal være så bombastisk neste gang;)

For å være litt mer alvorlig, så liker jeg denne bekreftelsen meget dårlig. Begynner å bli litt lei at Mjelde kommer på kant med nøkkelspillere, har hørt en del negativt fra noen av de yngre spillerne også. En eller to kan aksepteres, men når de to som liksom skulle være hans viktigste støttespillere faller han i ryggen, da begynner det å bli litt for gale. Regner med at Mjelde enten trekker seg etter sesongen eller ser seg litt i speilet for slik som dette kan det ikke fortsette. Vi er avhengig av en viss kontinutet på spillersiden også.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Stoffi

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Stoffi"Du glemmer Scharner, Miller og Winters, og sannsynligvis fler som ikke tør stå frem. Ingen stjerner vil komme til Brann etter dette, hvem faen vil ha en udugelig trener.


Så Scharner hadde sagt nei til England dersom vi hadde hatt en annen trener?
Og hvorfor prøvde Winters å snakke sin egen bror inn på laget dersom han mener at Mjelde er udugelig?



Niks. Men Scharner sa rett ut at Mjelde var udugelig. Men nå er det Mjeldes to største støttespillere som vender ham ryggen.

Prøver du å bruke Winters sin bror som et argument? Jaja, du gjør ikke annet enn å servere til meg på sølvfat. Hvis man mistrives under en dårlig leder, blir det ikke lettere å avtjene tiden sin sammen med venner/familie som man kan snakke med?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Kararay

Noen mener at hvis vi fjerner mjelde no er laget ødelagt for flere år fremover...

Eg mener om at hvis vi ikkje gjør noen grep no så mister vi fler spillere og kommer til å ende opp med en stall som er svakere enn ODD sin...

helvete heller, er så lei av at spillere trekker seg pga han ostringen...

Andresen har ikkje vært så god i år og eg har slengt med leppa om det. Kun fordi eg vet han kan så mye bedre....
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Nixon

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Stoffi"Du glemmer Scharner, Miller og Winters, og sannsynligvis fler som ikke tør stå frem. Ingen stjerner vil komme til Brann etter dette, hvem faen vil ha en udugelig trener.


Så Scharner hadde sagt nei til England dersom vi hadde hatt en annen trener?
Og hvorfor prøvde Winters å snakke sin egen bror inn på laget dersom han mener at Mjelde er udugelig?



Niks. Men Scharner sa rett ut at Mjelde var udugelig. Men nå er det Mjeldes to største støttespillere som vender ham ryggen.

Prøver du å bruke Winters sin bror som et argument? Jaja, du gjør ikke annet enn å servere til meg på sølvfat. Hvis man mistrives under en dårlig leder, blir det ikke lettere å avtjene tiden sin sammen med venner/familie som man kan snakke med?


Når sa Scharner at Mjelde var generelt udugelig som trener? Greit nok at de var uenige i noen kamper, men det er slikt som hører med. Og hvis nå dette skulle være sant. Hvorfor gjorde Mjelde den umaken å invitere Scharner tilbake til kampen mot LSK?
Og joda, Winters driter i at broren må spille under en udugelig trener i 2-3 år så lenge han har noen å snakke med i et halvt år. Det høres ut som noe man gjør mot en bror.

Poenget her er at det er for mange lettvinte konklusjoner i denne saken. Alle spillere som har forlatt Brann de siste årene kan ikke settes i samme sammenheng som Andresen og Sæternes.
Rød makt på Hansa!

jako

Nei men når tre spillere, kanskje fire forlater Brann pga av de ikke har tillit til Mjelde begynner det å bli litt alvorlig. Vi kan ikke bare lukke øynene og håpe at det går over av seg selv. Vi har ikke råd til å ha en trener som til stadighet kommer i konflikt med sine beste spillere. Kanskje dette innkluderende lederskapet i kombinasjon med mye fravær fra lagets treninger ikker er ideellt for en fotballklubb? Og da spesielt ikke med så mang3e sterke personligheter.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

krøvel vellevold

Quote from: "Petter Puddefjord"Ro, ro til fiskeskjær......

Jada Krøvel, jeg skjønner at det er pinlig for deg å bli avkledd på denne måten. Selvsagt må du komme meg slag under beltestedet tilbake, når du skjønner at du har esset. Jeg VET hva jeg snakker om, i motsetning til visse synsere. Jeg har det direkte fra en særdeles godt plassert person i Branns ledelse. Det ble sagt at Sæternes og Andresen ikke ville bli tilbudt nye kontrakter, og at de ønsket å selge begge nå i sommer. Dette er 100% sant. Det kan godt hende at ledelsen gikk tilbake på dette, og vurderte andre løsninger, men faktum er at begge disse spillerne var ønsket UT av klubben, og at de skulle selges nå i sommer. Jeg VET dette, så bare klapp igjen med idiotiske motinnlegg. Tilhengerskaren din blir ikke mindre her inne på forumet av den grunn. Til det har de klint seg for tett opptil deg allerede. Jeg skjønner utmerket godt at det er populært å angripe meg, fordi jeg kommer av og til med kontroversielle uttalelser. At det skal ha blitt vurdert å kaste meg ut av forumet, sier mer om dem som bestemmer her på forumet, enn meg. Jeg sier bare det jeg mener, og i mange tilfeller det jeg vet om Brann og det som rører seg. Hvis noe av dette er upopulært, så skal jeg altså kastes ut? Hahahaha...

Du er ynkelig i dine angrep mot meg.

For å bruke fotballspråket: Ta heller ballen enn mannen, men du klarer aldri ta ballen fra meg, derfor prøver du til stadighet å ta beina mine. Lykke til Krøvel! De her inne på forumet som klarer å legge sammen to og to, skjønner hvem av oss som er i water, og hvem som er i tåkeheimen.


Du skrev Brann ville kvitte seg med BEGGE i løpet av sommeren!

Det er kun Sæternes som har forsvunnet.  Andresen er blitt. Sæternes ble det bestemt skulle bli også (ETTER at du sa Brann ville kvitte seg med ham), men OB tilbød så mye penger tilslutt at Brann ga etter. Brann takket nei til OBs første bud. Hadde de villet kvitte seg med ham med en gang, så hadde de mer enn gjerne sendt ham for småpenger.

Du skrev også at Brann ikke ville tilby dem ny kontrakt.

Men det ble jo minst en av dem etter at du sa dette.

Så hva har du egentlig fått rett i?

Og hvorfor er du så opptatt av å trekke frem MEG hele tiden? Jeg uttalte meg IKKE om det du skrev angående Sæternes og Andresen før det viste seg at Brann ville beholde begge. Det var først da at jeg kom inn på banen. Før dette påstod jeg aldri at det var løgn. Men med tanke på dine fablerier om kilder som snakker om en stadionkapasitet som skulle bli 24000+ for ikke lenge siden (som det noen dager senere viste seg var helt feil), så er det vel ikke mange som tar disse kildene dine seriøst i utgangspunktet!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"[ Når sa Scharner at Mjelde var generelt udugelig som trener? Greit nok at de var uenige i noen kamper, men det er slikt som hører med.  .
Legg ned hele klubben!

Super Hasund

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Nixon"[ Når sa Scharner at Mjelde var generelt udugelig som trener? Greit nok at de var uenige i noen kamper, men det er slikt som hører med.  .

Ka har det å si
La Folket Synge

*Feltz*

krøvel vellevold

Quote from: "Super Hasund"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Nixon"[ Når sa Scharner at Mjelde var generelt udugelig som trener? Greit nok at de var uenige i noen kamper, men det er slikt som hører med.  .

Ka har det å si


At det ikke trenger å bevise at det er MJELDE det er noe i veien med, men SCHARNER.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Quote from: "Super Hasund"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Nixon"[ Når sa Scharner at Mjelde var generelt udugelig som trener? Greit nok at de var uenige i noen kamper, men det er slikt som hører med.  .

Ka har det å si


Krøvel mener vel det har med Scharners personlighet å gjøre. Nå virket ikke Scharner mye på kant med Mjelde.

Andresen er vel mest sur for å ha mistet kosepraten og innflytelsen han hadde de to forrige sesongene.

Man stiller spørsmål ved Mjeldes autoritet i spillergruppen. Men hvor står egentlig Andresen akkurat nå? Flere spillere kjefter i år åpenlyst tilbake. Det var utenkelig i fjor.

Super Hasund

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Super Hasund"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Nixon"[ Når sa Scharner at Mjelde var generelt udugelig som trener? Greit nok at de var uenige i noen kamper, men det er slikt som hører med.  .

Ka har det å si


At det ikke trenger å bevise at det er MJELDE det er noe i veien med, men SCHARNER.

Ja okei. Sorry misforstod poenget.
La Folket Synge

*Feltz*

Stoffi

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Petter Puddefjord"Ro, ro til fiskeskjær......

Jada Krøvel, jeg skjønner at det er pinlig for deg å bli avkledd på denne måten. Selvsagt må du komme meg slag under beltestedet tilbake, når du skjønner at du har esset. Jeg VET hva jeg snakker om, i motsetning til visse synsere. Jeg har det direkte fra en særdeles godt plassert person i Branns ledelse. Det ble sagt at Sæternes og Andresen ikke ville bli tilbudt nye kontrakter, og at de ønsket å selge begge nå i sommer. Dette er 100% sant. Det kan godt hende at ledelsen gikk tilbake på dette, og vurderte andre løsninger, men faktum er at begge disse spillerne var ønsket UT av klubben, og at de skulle selges nå i sommer. Jeg VET dette, så bare klapp igjen med idiotiske motinnlegg. Tilhengerskaren din blir ikke mindre her inne på forumet av den grunn. Til det har de klint seg for tett opptil deg allerede. Jeg skjønner utmerket godt at det er populært å angripe meg, fordi jeg kommer av og til med kontroversielle uttalelser. At det skal ha blitt vurdert å kaste meg ut av forumet, sier mer om dem som bestemmer her på forumet, enn meg. Jeg sier bare det jeg mener, og i mange tilfeller det jeg vet om Brann og det som rører seg. Hvis noe av dette er upopulært, så skal jeg altså kastes ut? Hahahaha...

Du er ynkelig i dine angrep mot meg.

For å bruke fotballspråket: Ta heller ballen enn mannen, men du klarer aldri ta ballen fra meg, derfor prøver du til stadighet å ta beina mine. Lykke til Krøvel! De her inne på forumet som klarer å legge sammen to og to, skjønner hvem av oss som er i water, og hvem som er i tåkeheimen.


Du skrev Brann ville kvitte seg med BEGGE i løpet av sommeren!

Det er kun Sæternes som har forsvunnet.  Andresen er blitt. Sæternes ble det bestemt skulle bli også (ETTER at du sa Brann ville kvitte seg med ham), men OB tilbød så mye penger tilslutt at Brann ga etter. Brann takket nei til OBs første bud. Hadde de villet kvitte seg med ham med en gang, så hadde de mer enn gjerne sendt ham for småpenger.

Du skrev også at Brann ikke ville tilby dem ny kontrakt.

Men det ble jo minst en av dem etter at du sa dette.

Så hva har du egentlig fått rett i?

Og hvorfor er du så opptatt av å trekke frem MEG hele tiden? Jeg uttalte meg IKKE om det du skrev angående Sæternes og Andresen før det viste seg at Brann ville beholde begge. Det var først da at jeg kom inn på banen. Før dette påstod jeg aldri at det var løgn. Men med tanke på dine fablerier om kilder som snakker om en stadionkapasitet som skulle bli 24000+ for ikke lenge siden (som det noen dager senere viste seg var helt feil), så er det vel ikke mange som tar disse kildene dine seriøst i utgangspunktet!



Rolig, rolig. Petter hadde jo delvis rett. Brann vurderte lenge om de skulle selge Andresen.



Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Super Hasund"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Nixon"[ Når sa Scharner at Mjelde var generelt udugelig som trener? Greit nok at de var uenige i noen kamper, men det er slikt som hører med.  .

Ka har det å si


At det ikke trenger å bevise at det er MJELDE det er noe i veien med, men SCHARNER.



Hva med alle de andre som er kommet i unåde og konflikt med Mjelde? Er det noe i veien med alle disse også?

Krøvel, se det åpenlyse. Mjelde er grunnen til disse konfliktene. Sterke personligheter våger å si at ting er galt, derfor kommer disse i konflikt med Mjelde.

Skulle nesten tro Mjelde var onkelen din, slik som du har lagt din elsk på ham. Mjelde har sine feil, og de er åpenlyse. At du nekter for dem, blir bare absurd.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Super Hasund

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Petter Puddefjord"Ro, ro til fiskeskjær......

Jada Krøvel, jeg skjønner at det er pinlig for deg å bli avkledd på denne måten. Selvsagt må du komme meg slag under beltestedet tilbake, når du skjønner at du har esset. Jeg VET hva jeg snakker om, i motsetning til visse synsere. Jeg har det direkte fra en særdeles godt plassert person i Branns ledelse. Det ble sagt at Sæternes og Andresen ikke ville bli tilbudt nye kontrakter, og at de ønsket å selge begge nå i sommer. Dette er 100% sant. Det kan godt hende at ledelsen gikk tilbake på dette, og vurderte andre løsninger, men faktum er at begge disse spillerne var ønsket UT av klubben, og at de skulle selges nå i sommer. Jeg VET dette, så bare klapp igjen med idiotiske motinnlegg. Tilhengerskaren din blir ikke mindre her inne på forumet av den grunn. Til det har de klint seg for tett opptil deg allerede. Jeg skjønner utmerket godt at det er populært å angripe meg, fordi jeg kommer av og til med kontroversielle uttalelser. At det skal ha blitt vurdert å kaste meg ut av forumet, sier mer om dem som bestemmer her på forumet, enn meg. Jeg sier bare det jeg mener, og i mange tilfeller det jeg vet om Brann og det som rører seg. Hvis noe av dette er upopulært, så skal jeg altså kastes ut? Hahahaha...

Du er ynkelig i dine angrep mot meg.

For å bruke fotballspråket: Ta heller ballen enn mannen, men du klarer aldri ta ballen fra meg, derfor prøver du til stadighet å ta beina mine. Lykke til Krøvel! De her inne på forumet som klarer å legge sammen to og to, skjønner hvem av oss som er i water, og hvem som er i tåkeheimen.


Du skrev Brann ville kvitte seg med BEGGE i løpet av sommeren!

Det er kun Sæternes som har forsvunnet.  Andresen er blitt. Sæternes ble det bestemt skulle bli også (ETTER at du sa Brann ville kvitte seg med ham), men OB tilbød så mye penger tilslutt at Brann ga etter. Brann takket nei til OBs første bud. Hadde de villet kvitte seg med ham med en gang, så hadde de mer enn gjerne sendt ham for småpenger.

Du skrev også at Brann ikke ville tilby dem ny kontrakt.

Men det ble jo minst en av dem etter at du sa dette.

Så hva har du egentlig fått rett i?

Og hvorfor er du så opptatt av å trekke frem MEG hele tiden? Jeg uttalte meg IKKE om det du skrev angående Sæternes og Andresen før det viste seg at Brann ville beholde begge. Det var først da at jeg kom inn på banen. Før dette påstod jeg aldri at det var løgn. Men med tanke på dine fablerier om kilder som snakker om en stadionkapasitet som skulle bli 24000+ for ikke lenge siden (som det noen dager senere viste seg var helt feil), så er det vel ikke mange som tar disse kildene dine seriøst i utgangspunktet!



Rolig, rolig. Petter hadde jo delvis rett. Brann vurderte lenge om de skulle selge Andresen.



Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Super Hasund"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Nixon"[ Når sa Scharner at Mjelde var generelt udugelig som trener? Greit nok at de var uenige i noen kamper, men det er slikt som hører med.  .

Ka har det å si


At det ikke trenger å bevise at det er MJELDE det er noe i veien med, men SCHARNER.



Hva med alle de andre som er kommet i unåde og konflikt med Mjelde? Er det noe i veien med alle disse også?

Krøvel, se det åpenlyse. Mjelde er grunnen til disse konfliktene. Sterke personligheter våger å si at ting er galt, derfor kommer disse i konflikt med Mjelde.

Skulle nesten tro Mjelde var onkelen din, slik som du har lagt din elsk på ham. Mjelde har sine feil, og de er åpenlyse. At du nekter for dem, blir bare absurd.

Ka jobber du med? Du har vel feil du og. Håper du får sparken. Du e åpenbart isje god nok viss du har feil med deg. Blæææ. Ingen e perfekt. Sånn som eg ser det så e det ingen åpenbar bedre kandidat. Før brann finner det så må vi støtte mons
La Folket Synge

*Feltz*

Stoffi

Quote from: "Super Hasund"
Ka jobber du med? Du har vel feil du og. Håper du får sparken. Du e åpenbart isje god nok viss du har feil med deg. Blæææ. Ingen e perfekt. Sånn som eg ser det så e det ingen åpenbar bedre kandidat. Før brann finner det så må vi støtte mons



Jeg har feil også, titt og ofte, men jeg er ingen leder for en stor bedrift. Du er på jordet.

brann har nok kandidater klare, men de går selvfølgelig ikke ut med dette før de vil sparke Mjelde.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Super Hasund

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Super Hasund"
Ka jobber du med? Du har vel feil du og. Håper du får sparken. Du e åpenbart isje god nok viss du har feil med deg. Blæææ. Ingen e perfekt. Sånn som eg ser det så e det ingen åpenbar bedre kandidat. Før brann finner det så må vi støtte mons



Jeg har feil også, titt og ofte, men jeg er ingen leder for en stor bedrift. Du er på jordet.

brann har nok kandidater klare, men de går selvfølgelig ikke ut med dette før de vil sparke Mjelde.

Hallo? din jobb e like viktig som sjefen din. Alle må prestere for å bli best.
Se på en pumpe for eks. det e mons. Lageret e andresen. Lageret isje optimal, pumpen fungerer isje. Første inntrykk e at pumpen isje fungerer. Men det e jo bare et lager som e slitt( isje yter sitt beste)

Det e som regel lederne som får refs. Men det jo arbeiderene som egentlig har ansvaret.
La Folket Synge

*Feltz*

krøvel vellevold

Quote from: "Stoffi"[ Skulle nesten tro Mjelde var onkelen din, slik som du har lagt din elsk på ham. Mjelde har sine feil, og de er åpenlyse. At du nekter for dem, blir bare absurd.
Legg ned hele klubben!

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

eivhelle

Når det nå ser ut til at Andresen stikker så er jeg i grunnen mest lei meg for at Brann har brennt av så mange kroner på å få han til klubben. Det føles aldri godt når en såpass dyr spiller går som bosman spiller.

Det er vel og greit at T.A.FLO blir regnet som den store judasen, men tross alt fikk Brann mer tilbake enn de gav for ham. Her har vi et direkte tap på 12 mill. Sett i ettertid hadde det nok vært best å kvittet seg med ham da han nektet å forlenge før jul. Jeg er ikke så sikker på at vi hadde hatt noen dårligere poengfangst så langt i år uten Andresen på laget.

Tore Larsen

Ser at enkeltes innlegg begynner å spore inn på personangrep og dette ønsker vi ikke, så konsentrer heller om trådens opprinnelige tema.
Mvh

Tore

chris_henrik

Hva om det er Mjelde som har et problem med Andresen og ikke omvendt? Andresen har en helt annen agenda enn resten av Brann. Hva han gjør til neste år er avhengig av om Norge kvalifiserer seg til EM, om helsen holder, om Brann tar serien. Tror ikke det er så veldig avhengig av hvem som trener Brann. Situasjonen til Andresen kan ikke sammenlignes med BS. Det er ikke som om mannen må presse ut noen ekstra kroner på slutten av karrieren som BS, av forståelige grunner, gjorde.

Som en skrev lenger oppe her så er Andresen en dårlig høstsesong fra å være tidenes flopp i Brann. En hel sesong på å bli frisk, en sesong under hva vi hadde forventet og en sesong med tre/fire godkjente kamper ved halvspilt. Meget mulig at det er Mjelde som har gått lei Andresen og ikke omvendt.

En ting er å kjefte på medspillere når du selv går frem med et godt eksempel, men når du kjefter på medspillere og selv er den som presterer dårligst kan du like godt holde munn. Jeg tror det er Andresen som har tapt seg mest i spillergruppens øyne, ikke Mjelde.

I etterpåklokskap: Hvem ville ikke heller at Brann sikret seg Grindheim eller Doffen i 2005?

Men spliden mellom Mjelde og Andresen er ikke større enn at det ser ut til å fungere på et vis. Tross alt har begge 100% fokus på å vinne serien. For Mjelde er det sikkert ekstra stort å vinne gull for Brann, For Andresen tror jeg det er ett fett hvem han vinner det med. Men han vil ha det.
<BRANN> ..... DKFM

indreløper

Jeg kan ikke se at Andresen har vært så forbanna god som vi hadde forventet. Faktumet er at han kostet vanvittig mye i forhold til det han har gitt tilbake. Alle hatet Flo da han gikk gratis, at en spiller til 12,5mill går gratis etter å IKKE levert varen er en like stor judas i mine øyne.
Så TIFO gruppe, dere får lage en banner med teksten: DU SKYLDER OSS PENGER ANDRESEN

The Boss

Quote from: "indreløper"Så TIFO gruppe, dere får lage en banner med teksten: DU SKYLDER OSS PENGER ANDRESEN


haha..ser det for meg..dagens!!

tauraren1

Quote from: "chris_henrik"Hva om det er Mjelde som har et problem med Andresen og ikke omvendt? Andresen har en helt annen agenda enn resten av Brann. Hva han gjør til neste år er avhengig av om Norge kvalifiserer seg til EM, om helsen holder, om Brann tar serien. Tror ikke det er så veldig avhengig av hvem som trener Brann. Situasjonen til Andresen kan ikke sammenlignes med BS. Det er ikke som om mannen må presse ut noen ekstra kroner på slutten av karrieren som BS, av forståelige grunner, gjorde.

Som en skrev lenger oppe her så er Andresen en dårlig høstsesong fra å være tidenes flopp i Brann. En hel sesong på å bli frisk, en sesong under hva vi hadde forventet og en sesong med tre/fire godkjente kamper ved halvspilt. Meget mulig at det er Mjelde som har gått lei Andresen og ikke omvendt.

En ting er å kjefte på medspillere når du selv går frem med et godt eksempel, men når du kjefter på medspillere og selv er den som presterer dårligst kan du like godt holde munn. Jeg tror det er Andresen som har tapt seg mest i spillergruppens øyne, ikke Mjelde.

I etterpåklokskap: Hvem ville ikke heller at Brann sikret seg Grindheim eller Doffen i 2005?

Men spliden mellom Mjelde og Andresen er ikke større enn at det ser ut til å fungere på et vis. Tross alt har begge 100% fokus på å vinne serien. For Mjelde er det sikkert ekstra stort å vinne gull for Brann, For Andresen tror jeg det er ett fett hvem han vinner det med. Men han vil ha det.

Veldig bra innlegg!
Men tror nok MA helst vil ha gull i år med Brann!
Har sansen for det bannere til MA.. men det er nok ikke lett for han heller som sliter så mye med å få ut potensialet sitt.. la oss håpe han får det ut no i høst.. slik at banneret blir gjort til skamme!
ordan har "vi" det i dag da?

Nesten

MA er den eneste som kan styre spillet og slå de riktige pasningene til riktig tid og ha oversikt. Gashi har løppstyrke, Bakke kan vel slå en ball av og til men mangler oversikt, de andre er ikke aktuelle som ballsentraler, ennå. Dermed er man avhengig av MA ut denne sesongen.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Stoffi

Quote from: "tauraren1"
Quote from: "chris_henrik"Hva om det er Mjelde som har et problem med Andresen og ikke omvendt? Andresen har en helt annen agenda enn resten av Brann. Hva han gjør til neste år er avhengig av om Norge kvalifiserer seg til EM, om helsen holder, om Brann tar serien. Tror ikke det er så veldig avhengig av hvem som trener Brann. Situasjonen til Andresen kan ikke sammenlignes med BS. Det er ikke som om mannen må presse ut noen ekstra kroner på slutten av karrieren som BS, av forståelige grunner, gjorde.

Som en skrev lenger oppe her så er Andresen en dårlig høstsesong fra å være tidenes flopp i Brann. En hel sesong på å bli frisk, en sesong under hva vi hadde forventet og en sesong med tre/fire godkjente kamper ved halvspilt. Meget mulig at det er Mjelde som har gått lei Andresen og ikke omvendt.

En ting er å kjefte på medspillere når du selv går frem med et godt eksempel, men når du kjefter på medspillere og selv er den som presterer dårligst kan du like godt holde munn. Jeg tror det er Andresen som har tapt seg mest i spillergruppens øyne, ikke Mjelde.

I etterpåklokskap: Hvem ville ikke heller at Brann sikret seg Grindheim eller Doffen i 2005?

Men spliden mellom Mjelde og Andresen er ikke større enn at det ser ut til å fungere på et vis. Tross alt har begge 100% fokus på å vinne serien. For Mjelde er det sikkert ekstra stort å vinne gull for Brann, For Andresen tror jeg det er ett fett hvem han vinner det med. Men han vil ha det.

Veldig bra innlegg!
Men tror nok MA helst vil ha gull i år med Brann!
Har sansen for det bannere til MA.. men det er nok ikke lett for han heller som sliter så mye med å få ut potensialet sitt.. la oss håpe han får det ut no i høst.. slik at banneret blir gjort til skamme!



Det er vanskelig for alle spillerne å yte sitt beste under en dårlig trener. Dette har vist seg gjennom hele sesongen, der tidligere stjerner har spilt som ungfoler.
Martin Andresen er slettes ingen flopp, han spilte glimrende i fjor, og har spilt seg grundig opp nå i det siste.
Men uansett, kommer han til en annen klubb, kommer han til å blomstre nok en gang, under en kyndig trener som vet hvordan han skal styre et lag.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Xminator

Du mener under en trener han kan manipulere og selv ta ansvar for alt unntatt sportslig nedtur? Andresen selv skal på død og liv spille i den defensive rollen.

Han passer best i den offensive, noe blant annet en av gamletrenerene i Stabæk påpekte under RL-kampen i Danmark nå i vinter.

La oss håpe VIF rykker ned og at vi får tak i Grindheim til 2008. Da er vi klar for 3 nye år med sportslig suksess uavhengig av hvem som trener laget.

Stoffi

Quote from: "Xminator"Du mener under en trener han kan manipulere og selv ta ansvar for alt unntatt sportslig nedtur? Andresen selv skal på død og liv spille i den defensive rollen.

Han passer best i den offensive, noe blant annet en av gamletrenerene i Stabæk påpekte under RL-kampen i Danmark nå i vinter.

La oss håpe VIF rykker ned og at vi får tak i Grindheim til 2008. Da er vi klar for 3 nye år med sportslig suksess uavhengig av hvem som trener laget.



Pussig at Andresen har blomstret tidligere uten å manipulere trenere. Veldig pussig.


La oss inderlig håpe at vif rykker ned.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Xminator

QuotePussig at Andresen har blomstret tidligere uten å manipulere trenere. Veldig pussig.


Nå er det vel ett utrykk som går igjen hos gamletrenerene, "Andresen er Andresen".

Stoffi

Quote from: "Xminator"
QuotePussig at Andresen har blomstret tidligere uten å manipulere trenere. Veldig pussig.


Nå er det vel ett utrykk som går igjen hos gamletrenerene, "Andresen er Andresen".



Xminator er Xminator.

Du hadde ikke mye å fare med her. Mjelde er et uromoment, det kommer man ikke utenom. Du kan ikke legge dette på Andresen, han er laaaangt i fra den eneste Mjelde har blitt uvenner med.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

eivhelle

Andresen var en flopp da han prøvde seg i england og det er typisk en liga med autoritære trenere som forlanger at spillerene gjør som de blir fortalt.

Stoffi

Quote from: "eivhelle"Andresen var en flopp da han prøvde seg i england og det er typisk en liga med autoritære trenere som forlanger at spillerene gjør som de blir fortalt.


Du må nok være litt mer spesifikk enn det. "Alle" amerikanere er dumme, men det stemmer nok ikke.
Så dessverre, utdyp hvis du vil noe med dette.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

eivhelle

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "eivhelle"Andresen var en flopp da han prøvde seg i england og det er typisk en liga med autoritære trenere som forlanger at spillerene gjør som de blir fortalt.


Du må nok være litt mer spesifikk enn det. "Alle" amerikanere er dumme, men det stemmer nok ikke.
Så dessverre, utdyp hvis du vil noe med dette.


Det er en del av den engelske kulturen at manageren er suveren. Drillo prøvde seg med en mer inkluderende stil og mislykkes fordi han mistet all respekt fra spillergruppen. Poenget er at Andresen ikke er så fordømt god som spiller at det i seg selv gir suksess for laget. Han fungerer best når han får være den dominerende spilleren på laget og styre spillerene rundt seg.

Xminator

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Xminator"
QuotePussig at Andresen har blomstret tidligere uten å manipulere trenere. Veldig pussig.


Nå er det vel ett utrykk som går igjen hos gamletrenerene, "Andresen er Andresen".



Xminator er Xminator.

Du hadde ikke mye å fare med her. Mjelde er et uromoment, det kommer man ikke utenom. Du kan ikke legge dette på Andresen, han er laaaangt i fra den eneste Mjelde har blitt uvenner med.


Personangrep!

Texas

Da Miller forsvant fikk mjelde kritikk for at han spurte Andresen om råd, og at Andresen hadde altfor sterk posisjon i spillergruppen. Nå som Mjelde har en tøffere tone på treningsfeltet så får han kritikk for dette også. for er det ikke denne tøffere tonen som gir utslag i flere diskusjoner mellom Mjelde og Andresen?

Etter å ha lest nettavisens artikkel om problemene mellom Mjelde og Andresen så sitter jeg med en følelse av at Andresen forsurer spillergruppen.

krøvel vellevold

Det er jo en kjent sak at det er flere i spillergruppen som ikke liker Andresens væremåte. Så jeg ser liksom ikke helt grunnen til at vi må sparke Mjelde for å beholde Andresen.
Legg ned hele klubben!

Go Up