Notice: A non well formed numeric value encountered in /home/bataluser/test.bataljonen.no/forum/Sources/Subs.php on line 4296
Andresen og Sæternes forsvinner - Page 6
  • Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Andresen og Sæternes forsvinner

Started by Petter Puddefjord, June 29, 2007, 09:12:22 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

enavgutta

Hva var den egentlige grunnen til at Sæternes gikk Petter? Tror jeg vet også vet - den alle burde vite pga tjokkabollafeitene.. For Odense er virkelig en drætaklubb uten ambisjoner. Tviler på de klarer å matche Brann i lønn en gang. Anlegget deres ser ikke ut... rønne og laget ikke vært over 5 plass på 10 år.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

enavgutta

Noe annet enn lønn må ha fått mannen til å lage et alt annet enn verdig karrierepunktum. Jeg vil ha sannheten frem !! Selvom fyren fikk nok av skandalemiljøet, ledelse og trenerteam - skal det litt til å kaste all ære og en stor klubb som Brann med muligheter for gull og evt Champions League på båten...   og jeg synes det er drøyt med tanke på sign og fee Brann betalte mannen og den gode lønnen og privilegiene han har hatt i klubben - nå som vi trengte ham til seriegull.

Sæternes har tjent godt, hvorfor skulle han ønske å spare 1 mill ekstra pga noen skatteregler i en bakgårdsklubb i Danmark når han kunne vært med på noe stort noe her hjemme? Grunnen må være ganske alvorlig.

Toa

Quote from: "Petter Puddefjord"Hahaha... Utrolig at du klarer å vri om på sannheten ved enhver anledning Vellevold. Jeg VISSTE at Sæternes var på vei ut. Hvilken DUM bortforklaring (offisiell grunn) de kommer med, er meg revnende likegyldig. Martin A. blir fordi Brann veiet gullet tyngre enn å selge ham nå, da de tror det er større sjanse med Martin A. enn uten. Jeg VET dette, for jeg har det direkte fra meget sentralt hold i Brann. Når det gjelder kapasiteten så vil den bli som jeg har sagt når alle svingene er ferdig utbygget. Bare vent så skal dere få se at jeg har rett- IGJEN !

SYNSERE!

Svært så gøy du syntes dette var da. Største som har skjedd deg på en stund? Lite action i hverdagen?
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Brannmus

Quote from: "enavgutta"laget ikke vært over 5 plass på 10 år.

Nå må du sjekke fakta før du bare begynner å slenge ut fakta..
OB har vært over 5. plass fire av de fem siste sesongene..

Når det gjelder sannheten som "må" ut så må du jo gjerne komme med din teori.. Men antar vi vanlige mennesker ikke er verdig..

enavgutta

Rolig no Brannmus, eg è egentlig ganske snill og grei, bare no i harnisk ! hehe

grei

Quote from: "enavgutta"Sæternes har tjent godt, hvorfor skulle han ønske å spare 1 mill ekstra pga noen skatteregler i en bakgårdsklubb i Danmark når han kunne vært med på noe stort noe her hjemme? Grunnen må være ganske alvorlig.

Nå kan han ikke ha syntes at det var forferdelig her, det er tross alt ikke mange dagene siden han ønsket treårskontrakt..

Nightfox

Quote from: "Petter Puddefjord"Hahaha... Utrolig at du klarer å vri om på sannheten ved enhver anledning Vellevold. Jeg VISSTE at Sæternes var på vei ut. Hvilken DUM bortforklaring (offisiell grunn) de kommer med, er meg revnende likegyldig. Martin A. blir fordi Brann veiet gullet tyngre enn å selge ham nå, da de tror det er større sjanse med Martin A. enn uten. Jeg VET dette, for jeg har det direkte fra meget sentralt hold i Brann. Når det gjelder kapasiteten så vil den bli som jeg har sagt når alle svingene er ferdig utbygget. Bare vent så skal dere få se at jeg har rett- IGJEN !

SYNSERE!

Så kopiér ordrett det du sa da, i en quote, så får vi se. Etter det kan vi diskutere.

Texas

Enavgutta: Ingen kan si at du ikke har engasjement :)

Jeg tror hovedgrunnen til at sæternes forsvant var at han ikke ble tilbydd en treårs kontrakt i brann, men det fikk han derimot i OB.

Hva er situasjonen på sentral midtbane dersom Andresen forsvinner etter denne sesongen? Gashi, Bakke, og Tijan?

jako

Det lukter indre stridigheter her. Det virker ikke som om Mjelde har baller nok til å lede dette laget.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

monzilla

RBH snakket om at pr dags dato manglet det 5 mann for å ha neste års stall ferdig. Det var nok ikke innberegnet om det forsvinner folk etter sesongen.

c_grantoft

Nu virker det som om, at Sæternes er på vej til OB, så må jeg lige spørge, hvordan har han fungeret for jer? Vil i se det som værende en svækkelse at miste ham?
Ang. OB Odense, så vandt vi pokalen sidste sæson, hvor vi også kvalificerede os til UEFA grupperne. Vi sluttede vagt af i ligaen, og det resulterede så i en 4 plads. Vi lå ellers trygt i svinget til en 2 plads. Men det glippede så.

I taler noget om David Nielsen. Han bør i holde jer fra. Han scorer slet ikke nok, foruden det, så skaber han også en masse splid i alle de klubber han har været i. Han blev vidst nok fyret fra Midtjylland i DK. Men fakta er, at manden altid underpræstere.

Mvh. C_Grantoft

krøvel vellevold

SYNSERE!
Legg ned hele klubben!

tormi

Quote from: "krøvel vellevold"

SYNSERE!

Med all resepekt for alle parter så må Puddikken få rett i at Sæternes går i sommer... Så får vi se om resten blir korrekt da  :)
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

tormi

Quote from: "jako"Det lukter indre stridigheter her. Det virker ikke som om Mjelde har baller nok til å lede dette laget.

Ja akkurat det der er det ingen tvil om.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Nixon

Quote from: "tormi"
Quote from: "jako"Det lukter indre stridigheter her. Det virker ikke som om Mjelde har baller nok til å lede dette laget.

Hvis det ikke er slik at Mjelde nå etterhvert har fått såpass med baller at Sæternes ikke lenger får viljen sin hele tiden...

Hvem vet. Sæternes antyder ellers i BA at grunnen til at han går er manglende tro på det sportslige opplegget i Brann.
Rød makt på Hansa!

Superjack

Quote from: "Nixon"

Hvis det ikke er slik at Mjelde nå etterhvert har fått såpass med baller at Sæternes ikke lenger får viljen sin hele tiden...

Hvem vet. Sæternes antyder ellers i BA at grunnen til at han går er manglende tro på det sportslige opplegget i Brann.

Og tror man ikke så går det uansett ikke bra. Så greit at han går. :) Hadde i grunnen mistet troen på Sæternes jeg også.

2,2 mill for 32 år gammel spiss laaaaangt over the top, med 3 måneder igjen av kontrakten. Tror noen gliser hele veien til banken (Er vel nok til å dekke kjøpet av Sjøhage)
i taper ALDRI!

Petter Puddefjord

Må bare le! Kjekt å se deg fossro IGJEN Vellevold!

HappyRoy

Sæternes til Danmark... uten å bli beskylt for annet enn spekulasjoner så får jeg en følelse av at Andresen også drar til Danmark etter sesongen... FC København eller Brøndby?

krøvel vellevold

Quote from: "krøvel vellevold"

SYNSERE!

Med all resepekt for alle parter så må Puddikken få rett i at Sæternes går i sommer... Så får vi se om resten blir korrekt da  :)

Så hvorfor tilbød Brann Sæternes kontrakt rett etter at Puddingsen påstod at Brann ville kvitte seg med Sæternes i sommer? Hvorfor ble de enige om at han skulle fortsette ut sesongen? Grunnen til at Brann lar Sæternes gå nå, er jo ikke at Brann vil ha ham vekk. Grunnen er jo at Sæternes selv har bedt om å gå nå OG at Odense legger en vesentlig sum på bordet for å få det til. Og uansett tok han feil angående Andresen.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "Petter Puddefjord"Må bare le! Kjekt å se deg fossro IGJEN Vellevold!

Utrolig hvor lav selvtillit du må ha! Med en gang det skjer noe som DU SELV mener må være et slags "bevis" på at noe du har sagt kanskje kan ha et snev av sannhet i seg, så kommer du med svar à la: "H A H A H A ! ! ! J E G   H A D D E    R  E  T  T  !!! ALLE ANDRE ER IDIOTER!". Store bokstaver, stort mellomrom mellom bokstavene, osv. Du går fullstendig av skaftet fordi du tror du har fått rett i noe! Sliter du med en hverdag der du pleier å ta mye feil og blir mobbet mye, slik at du må ta det igjen de få gangene du mener å være i nærheten av å få rett?

Forklar meg hvorfor Brann tilbød Sæternes ny kontrakt rett etter at du påstod Brann ville kvitte seg med ham i sommer! Forklar meg også hvordan det henger sammen at Sæternes må trygle om å få gå med en gang til OB, hvis det faktisk er slik at Brann ville kvitte seg med ham i utgangspunktet! Du har ikke vært i nærheten av å få rett, selv om du skriver 1000 ganger at du fikk rett. At Sæternes gikk nå, er fordi han selv ville det og fordi OB ville det og kunne betale ham ut.

Og hvordan går det forresten med Andresen som du også sa Brann ville kvitte seg med i sommer? Har du fått rett der også?

Du har aldri fått rett i noe som helst, Petter Pudding!
Legg ned hele klubben!

Nesten

Hørte et rykte om Amin Askar, Mossespilleren.
En driblefant som har spilt mest back iår men som herjet med Strømsgodset i NM i en fri rolle like bak spissene. Før var han høyreving så en Sæternes-erstatning er han ikke med sine ca 160 centimeter. Men han er minst like god som Huseklepp. Farvet spiller, en publikumsspiller.
Likevel er det vel en kraftspiss om haster mest.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Petter Puddefjord

Lav selvtillit?

Hvem er det som skriver en skolestil til motsvar hvis noen mener noe annet?

-> Krøvel Vellevold

Kom igjen nå Krøvel! Skriv et nytt innlegg om meg... :-D

PATETISK!

Lurkin

Til BA sier Bengt at han drar pga han har mistet troen på seriegull. Ganske merkelig egentlig, at han drar når vi ligger på andreplass etter halvspilt serie, hvis han mener at gull ville vært viktig for han.

Jeg er nervøs.
Berømte Brann fra Bergen

Azzurri

Du vet ingen verdens ting Petter Puddefjord!!

Du sa at Martin og Bengt var på vei ut, for at det var for mange sjefer på Stadion! Og at Bengt og Martin var uønsket. Brann vil ha begge, og det er laaaaaaaaangt fra det du sa. Bengt fikk en ny og forbedret kontrakt, og det er veldig rart at man gir en forbedret kontrakt til en som er uønsket! Brann avslo også Odense sitt første forsøk på å hente Bengt, også dette er rart hvis han er uønsket. Hvis han hadde vært uønsket, så hadde de forhandlet med Odense tvert og kommet til enighet. Når Odense kom med et nytt bud og Bengt sa selv at han ville til Odense, da ble saken en annen.

Så les innleggene dine Petter Puddefjord før du sier hva var det jeg sa. Martin er her fremdeles, og av det du sa så stemmer ikke noe av det. Bengt gikk, men er ikke av den grunnen som du nevnte. Er vel mange som kjenner noen i administrasjoen, men alle kan ikke bestemme hvem som skal selges eller ikke. Hvem er din kilde? Hvor sitter den personen i administrasjonen? Fortell da? Du sier du har rett? Så da kan du fortelle? Hvis din kilde plaprer så lett rundt til alle og enhver, da er det synd. Så kilden din er ei "kjærring"! Er skuffende at Brann admistrasjonen har slike ansatte. Hvorfor skal din kilde fortelle akkurat deg Petter Puddefjord på hva som skjer i de "lukkete rom" på Stadion? Hvis det hadde vært noe hold i det du sa, så hadde alledere BA og BT vært på banen med sine skriverier om interne konflikter med for mange sjefer!

Deg, Petter Puddefjord, kan jeg aldri ta seriøst. ALDRI! Og er det noen som er patetisk, så er det deg Petter Puddefjord.

Doffen85

Quote from: "HappyRoy"Sæternes til Danmark... uten å bli beskylt for annet enn spekulasjoner så får jeg en følelse av at Andresen også drar til Danmark etter sesongen... FC København eller Brøndby?

Solbakken har vel handlet inn et par stjerner fra egen liga nå, så tror neppe Andresen reiser dit. Mitt tips er at Andresen legger opp dersom Brann vinner serien, og hvis ikke, så skriver han en ny 2-årskontrakt! :)

Nightfox

Quote from: "Petter Puddefjord"Må bare le! Kjekt å se deg fossro IGJEN Vellevold!

Det er umulig at din "kilde" kunne vite om dette ved månedsskiftet, for Odense valgte ikke å bla opp over to millioner før for et par dager siden. Før det var alle i Brann fast bestemt på å beholde Sæternes ut sesongen, og de tilbydde han i tillegg ny kontrakt. Det er ikke å ro, det er fakta.

Hvis jeg har en bil til en verdi av 10 000, slitt, gammel & rusten, som jeg vil beholde så sier jeg at jeg ikke kommer til å selge den til alle mine venner, men når noen byr 100 000, så selger jeg den selvfølgelig.

javsnes

Quote from: "HappyRoy"Sæternes til Danmark... uten å bli beskylt for annet enn spekulasjoner så får jeg en følelse av at Andresen også drar til Danmark etter sesongen... FC København eller Brøndby?

Håper virkelig ikke at jan forsvinner gratis ved sesongslutt. I så fall er det ganske illojalt av Andresen, OG lite takknemlig mot klubben som bygget opp en skadet spiller til igjen å ha muligheten til å få ut sitt potensiale. Det siste ser vi noa av konturene til nå som sesongen er halvspilt og han har hatt sin første skadefrie sesong (iallefall med tanke hva som har plaget ham tidligere) Så skriv under ny kontrakt Martin, eller tåler du ikke at Bakke av og til kjefter på DEG en gang i blant, som under Viking-kampen?

krøvel vellevold

Quote from: "Petter Puddefjord"Lav selvtillit?

Hvem er det som skriver en skolestil til motsvar hvis noen mener noe annet?

!

Jo, det er de som har argumenter
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: "javsnes"

Håper virkelig ikke at jan forsvinner gratis ved sesongslutt. I så fall er det ganske illojalt av Andresen, OG lite takknemlig mot klubben som bygget opp en skadet spiller til igjen å ha muligheten til å få ut sitt potensiale. Det siste ser vi noa av konturene til nå som sesongen er halvspilt og han har hatt sin første skadefrie sesong (iallefall med tanke hva som har plaget ham tidligere) Så skriv under ny kontrakt Martin, eller tåler du ikke at Bakke av og til kjefter på DEG en gang i blant, som under Viking-kampen?

Lite takknemlig?Det finnes nok av klubber som hadde tatt den "byrden" på seg for å ha en slik spiller i klubben.
Apropos kjefting; Jeg registrerer med et stort smil at Hanstveit i flere av de siste kampene har begynt å "kjefte tilbake" på andre spillere. Ser ut som han begynner å få enda mer guts og tæl på banen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

QuoteJeg registrerer med et stort smil at Hanstveit i flere av de siste kampene har begynt å "kjefte tilbake" på andre spillere. Ser ut som han begynner å få enda mer guts og tæl på banen.

Han ser vel at posisjonen som kaptein ligger vid åpen fra neste sesong. Litt bekymringsmessig er det at de 3 største kapteinsemnene Guntveit, Hanstveit og Bakke alle har kontrakter som går ut neste sesong.

Klaus_Brann

Quote from: "Xminator"
QuoteJeg registrerer med et stort smil at Hanstveit i flere av de siste kampene har begynt å "kjefte tilbake" på andre spillere. Ser ut som han begynner å få enda mer guts og tæl på banen.

Han ser vel at posisjonen som kaptein ligger vid åpen fra neste sesong. Litt bekymringsmessig er det at de 3 største kapteinsemnene Guntveit, Hanstveit og Bakke alle har kontrakter som går ut neste sesong.

Hanstveit og Guntveit tror jeg ikke forsvinner allikevell..Signerer nok uten noe særlig tull.
Bakke blir det derimot større blest rundt tror jeg, når/hvis han kommer tilbake i skikkelig kampform.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brannmus

Stoffi

Quote from: "Texas"Enavgutta: Ingen kan si at du ikke har engasjement :)

Jeg tror hovedgrunnen til at sæternes forsvant var at han ikke ble tilbydd en treårs kontrakt i brann, men det fikk han derimot i OB.

Hva er situasjonen på sentral midtbane dersom Andresen forsvinner etter denne sesongen? Gashi, Bakke, og Tijan?

Du må lese avisene. ;)

Sæternes går fordi han har mistet troen på det sportslige apparetet i Brann, og ser ingen fremtid i å bli værende.
Det samme kommer Andresen til å gjøre. Det eneste som kan redde Andresen for oss, er et trenerbytte. Merk mine ord.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Petter Puddefjord

HELT KORREKT STOFFI !

Det er ulming begge veier i Idrettsveien, bare så det er sagt.

monzilla

Hva med å tilby Andresen rollen som spillende trener?

Stoffi

Quote from: "monzilla"Hva med å tilby Andresen rollen som spillende trener?

I en annen situasjon hadde dette vært greit, kanskje. Men ikke nå, etter å ha nettopp ansatt en brannspiller som trener. :)
Det beste er uansett en erfaren trener som har autoritet, og som helst kan vise til gode resultater. Men alt er bedre enn Mjelde.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Corran

jaja stoffi så siden du mener at alt er bedre en MIM så tar du i mot Tørum med åpne armer når han får sparken i rbk etter sesongen?
Eller Keiko som har fått sparken over alt han har vært?
Eller uspiselige Rekdal ?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

olebrann3

andresen som spillende trener er jo det vi har no, eneste forskjellen blir en lønning mindre til Mjelde men sikkert høyere til Andresen, ingen vits å sparke mjelde når ingen andre kan ta over

eivhelle

Quote from: "monzilla"Hva med å tilby Andresen rollen som spillende trener?

Jeg tror aldri vi noensinne får se Andresen som trener. Han spiller til han ikke gidder lenger og da blir han møbelselger på heltid. Jeg ser dessuten ingen grunn til at Brann skal velge å sparke Mjelde for å få Andresen til å fortsette. Hvor lenge tror dere egentlig at Andresen gidder å være i Bergen? Han hører hjemme i Oslo området og kommer til å flytte dit straks det passer for ham.

Hvis det er så at Mjelde og Andresen ikke er på bølgelengde er den eneste riktige løsningen å la Andresen dra. Hvis Mjelde sparkes er det ikke sikkert at Andresen vil akseptere hvem som helst som trener. Skal vi kanskje la Andresen få rekruttere den neste treneren slik at vi kan ha et håp om å beholde ham?

Hvis en trener skal ha mulighet til å lykkes må spillerene være lojale til de valgene han gjør. Hvis ikke er det best for klubben å kvitte seg med de spillerene som ikke vil innordne seg.

Nixon

http://www.ba.no/sport/fotball/article2878695.ece

Andresen drar etter sesongslutt melder BA.
Og Brann var inne på tanken å selge han i sommer, så det varer vel ikke lenge før en hoverende PP er inne her nå...;)
Rød makt på Hansa!

Nesten

eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

eivhelle

I ettertid virker det som Andresen er en gedigen feilinvestering. Første året gikk han skadet og bidro for lite. Andre året var noenlunde ok, men Andresen må også ta sin del av skylden for at det glapp på  slutten. Dette året har han startet svakt, men spillt seg noe opp i de siste kampene. Det må en kanonavsluttning til for at han skal sikre seg et noenlunde bra ettermæle.

Det er mange som krever at Mjelde må gå hvis det ikke blir gull i år, men jeg vil hevde at hvis ikke Brann tar gull i år har Andresen vært en flop.

OC

Quote from: "Nesten"Det er dødfødt å bruke spillere som er på oppsigelse, f eks
Bjarnason
Huseklepp
Winters
Andresen

Jeg tviler på om disse makter å gi sitt maksimale nå. Og Brann trenger KUN spillere som gir ALLT i hver duell. Ikke bra dette.

støttes 100%.

Spillere som er satt på å reise bør ikke ta plassen fra spillere som VIL bli i klubben. Spørsmålet er bare om vi har god nok dekning til å la disse reiseklare gutta få slippe å spille.

Synes for øvrig det er synd at så mange vil forlate klubben når vi hele tiden nærmer oss toppen.
:: B R A N N ::.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!

Petter Puddefjord

Det var nettopp det jeg sa for helv...!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=151070

Jeg VET hva jeg snakker om, i motsetning til VISSE andre.

:-D

Det er uansett MEGET beklagelig at Mjelde har så stor makt på stadion, at ingen ser på hans posisjon, men at Brann heller velger å kvitte seg med (eller lar gå) sentrale spillere (uansett hvilken form de har vist i det siste).

Jeg blir ALDRI klok på ledelsen i SK Brann.

krøvel vellevold

Her er hva Petter Puddings skrev:

"Fra 100% sikre kilder har jeg fått opplyst at både Andresen og Sæternes forsvinner nå i sommer. Ledelsen er lei av å ha 4-5 "kapteiner og sjefer" på laget, som det ble sagt da jeg fikk disse opplysningene. De blir ikke tilbudt nye kontrakter, og vil bli solgt med det første. Dette er 100% pottetette opplysninger".

Her står det altså: "De blir ikke tilbudt nye kontrakter". Vel, Sæternes ble det etter at du skrev dette.

Det står også: "Andresen og Sæternes forsvinner nå i sommer" og "de vil bli solgt med det første". Etter at du skrev dette, ble det bestemt at begge to skulle bli ut sesongen. At OB siden kom på banen, har jo ingenting med saken å gjøre. For det skjedde ETTER at de bestemte at Sæternes skulle bli ut sesongen. Når det gjelder Andresen så er han fremdeles i klubben, og det står at de VURDERTE å selge ham i sommer. Men han blir altså sesongen ut.

Det er nok mye som blir VURDERT. Men det er ikke det samme som at det er BESTEMT. F.eks. har det nok vært vurdert å kaste Petter Puddings ut av forumet, men det har foreløbig ikke skjedd.

Så du har altså IKKE rett i at "de ikke blir tilbudt nye kontrakter" (det glaldt i så fall bare en av dem), og du har IKKE rett i at "de forsvinner nå i sommer" (for det gjaldt også bare en av dem, etter at de først bestemte seg for å beholde ham).
Legg ned hele klubben!

KenFeltZ

Dette at Sæternes og Andresen ikke har tillitt til Mjelde har vært kjent blant endel i lengre tid. Dessverre sier kildene at flere andre heller ikke er fornøyd med Mjelde og vi kan forvente enda flere slike "episoder" som de par siste dagene om ikke alt for lenge.

Nå er det på tide at alle Mjelde tilhengerene våkner opp og ser hva som holder på å skje i Brann og at Mjelde skaper mye av denne uroen. Siste ord er ikke sagt om denne saken og flere spillere vil komme frem i media og fortelle om sin misnøye og evt. avskjed med Brann hvis de får anledning til det. Pr. idag har Brann ledelsen valgt klokelig å gi alle spillerene munnkurv for å ikke skape evt. totalt domino effekt der den ene etter den andre kommer frem i lyset og forteller om minøyen sin

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

stian sv

miller forsvant pga mjelde, samme med ludvigsen, samme med sæternes.. så forsvinner andresen pga han og! tenk laget vi hadde hatt uten mjlede som trener!!!!! spark mjelde  NO!!

Go Up