• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Andresen og Sæternes forsvinner

Started by Petter Puddefjord, June 29, 2007, 09:12:22 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannfrelst

Fikk nettopp melding på Brannvarsel fra BA at Sæternes blir ut sesongen. Hva syns folk om dette?
2.10.07-Gullet kom hem!

HeiaBrann!

BA varsel: Bengt Sæternes blir ikke solgt i sommer. Spissen blir i brann ut sesongen sier RBH.

tr0Ndemann

Quote from: "HeiaBrann!"BA varsel: Bengt Sæternes blir ikke solgt i sommer. Spissen blir i brann ut sesongen sier RBH.


Fikk den nettop jeg og. HURRA!
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Manx

Fikk den samme meldingen, er jo positivt i den grad vi slipper noen panikkjøp for å få inn en tanksenter.
Men er i utgangspunktet lite glad i spillere som vil gå etter sesongslutt(andresen, bengt) Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å gi ett svar på om de vil være eller ikke...
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

tr0Ndemann

Quote from: "Manx"Fikk den samme meldingen, er jo positivt i den grad vi slipper noen panikkjøp for å få inn en tanksenter.
Men er i utgangspunktet lite glad i spillere som vil gå etter sesongslutt(andresen, bengt) Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å gi ett svar på om de vil være eller ikke...


Tror nok det er -meget- mye som spiller inn før en spiller skal ta en slik beslutning. Sportslig, økonomisk men også familien spiller selvfølgelig en viktig rolle.

Jeg personlig er utrolig glad for at vi får beholde han ihvertfall ut høsten.

Her er forøvrig en link om saken.
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2867397.ece (Blir sikkert oppdatert utover dagen.)
What a waste of council tax, we paid for your hats!

tintin

Quote from: Petter PuddefjordEn liten hilsen fra glohete Kypros... HVA SA JEG?

Hadde det ikke vaert fordi Brann ofrer noen mill. ved aa holde paa Andresen ut sesongen, av den grunn at de tenker seriegull, hadde han ogsaa blitt solgt naa i dette overgangsvinduet.

So long suckers! Naa hopper jeg i bassenget igjen..[/quote


ja ka sa du, begge blir jo!!

Superjack

Da har vi en stor og sterk stall ut denne sesongen og man har ikke krise før 2008 sesongen, i tillegg god tid til å sondere marked og se på hva som trengs av nyankomne i vinterpausen.

En god nyhet at han blir, og at man ikke trenger å selge for knapper og glansbilder.
i taper ALDRI!


Xminator

Da får vi håpe Andresen, Sæternes og deres agenter svarer "ingen kommentar" etterhvert som ryktene om at de har skrevet under her eller der begynner å komme. Ideelt sett burde deres agenter nå sagt at "alle samtaler med andre klubber er lagt på is til november".

Jeg tror likevel vi får minst en sak der en av dem blir observert i "hemmelige" samtaler med andre klubber.

Hva Huseklepp måtte gjøre eller ikke betyr absolutt ingenting. Andresen og Sæternes er viktige for laget, og jeg tror de klarer å yte 100% uavhengig av kontraktssituasjon. De og Brann har forhåpentligvis samme mål - sportslig suksess.

Xminator

Quote from: "Nightfox"Hahaha <-- [Trykk]


Lurer på hvor lenge han hadde holdt ut på benken i Brann...

olebrann3

Du som ville ha nannskog for 10 mill, det er å kaste 10 mill ut av vinduet, karen er 33 år gammel.. Er sikkert ikke lenge før han vil hjem og legge opp


Erlend

Quote from: "tolind"Er vi egentlig god nok til å ta det etterlengtede gullet?
God mulig.  Men gjør vi det? ikke fullt sÃ¥ godt mulig.  Er jo Brann vi heier pÃ¥ her

enavgutta

Forstår overhodet ikke hvorfor Sæternes har takket nei til 2 års kontrakt med Brann ? Hvilken agenda har mannen? Har han det ikke bra i Brann? Vil han til Odd Grenland? Skjønner virkelig ikke noe av dette... Andresen og Sæternes har en plan ?

Er det noen som vet??

Brannmus

Quote from: "enavgutta"Forstår overhodet ikke hvorfor Sæternes har takket nei til 2 års kontrakt med Brann ? Hvilken agenda har mannen? Har han det ikke bra i Brann? Vil han til Odd Grenland? Skjønner virkelig ikke noe av dette... Andresen og Sæternes har en plan ?

Er det noen som vet??

Andresen kommer neste sesong til å ta over som spillende trener om det ikke blir gull i år, og kommer da tïl å gjøre Bengt til spillende assistent trener..

el-diego

Quote from: "enavgutta"Forstår overhodet ikke hvorfor Sæternes har takket nei til 2 års kontrakt med Brann ? Hvilken agenda har mannen? Har han det ikke bra i Brann? Vil han til Odd Grenland? Skjønner virkelig ikke noe av dette... Andresen og Sæternes har en plan ?

Er det noen som vet??


Planen vet de nok bare selv. Tviler på at Brann inngår i den planen i 2008. Da hadde de nok signert for lenge siden
udere est facere

Nixon

Quote from: "enavgutta"Skjønner virkelig ikke noe av dette... Andresen og Sæternes har en plan ?

Er det noen som vet??


Vel, jeg trodde vi var enige om at det var prisen vi måtte betale...:)
Rød makt på Hansa!

enavgutta

Enig og enig.. Andresen saken er grei, men at Sæternes inngår i planen ser jeg ikke helt... Trodde han var fornøyd og happy med å avslutte karrieren i klubben.

enavgutta

Bengt Sæternes skal allerede ha ferdigforhandlet sin personlige avtale med Odense-klubben. Danske kilder forteller at han kan tjene over to millioner kroner i året.


leser jeg i BA... er det pengene som er incentivet? han fikk jo fem millioner i sin tid for å skrive under for brann og tjener nok 1,5 i brann nå... fatter ikke hva han vil i danmark.

Laget i oppløsning med MIM...

thesevs

"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Xminator

Quote from: "enavgutta"Enig og enig.. Andresen saken er grei, men at Sæternes inngår i planen ser jeg ikke helt... Trodde han var fornøyd og happy med å avslutte karrieren i klubben.


Hvor har du fått det inntrykket fra? Dette er leiesoldater. De går der det passer dem best.

krøvel vellevold

Quote from: "Brannmus"
Quote from: "enavgutta"Forstår overhodet ikke hvorfor Sæternes har takket nei til 2 års kontrakt med Brann ? Hvilken agenda har mannen? Har han det ikke bra i Brann? Vil han til Odd Grenland? Skjønner virkelig ikke noe av dette... Andresen og Sæternes har en plan ?

Er det noen som vet??

Andresen kommer neste sesong til å ta over som spillende trener om det ikke blir gull i år, og kommer da tïl å gjøre Bengt til spillende assistent trener..


Og Dan Riisnes skal være spillende keepertrener.

Og Bjørn Dahl skal være spillende direktør. (Eller er det to forskjellige personer?)
Legg ned hele klubben!

m0rten

Tenkte bare eg sku spørre Petter Puddefjord om han ville kjøpe noen nye kilder av meg ;D

chris_henrik

Hva?? Nå sa de på TV2 at Bengt muligens er på vei bort likevel, og at Brann vuderer David Nilsen (Start) som erstatter.
<BRANN> ..... DKFM



Nixon

Det kan fort vise seg å være en bra handel det for Brann...
Rød makt på Hansa!

Kararay

David nielsen trengs ikkje i brann... gi oss heller Veigar.... nielsen er jo en flopp i start... kordan skal han da kunne prestere for Brann?
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Baunebob

Tv2 har vel bare ikke funnnet noe nytt og går tilbake i arkivet sitt. Dette var jo saker som folk meldte om for lenge siden. Hvis Bengt er på vei vekk tror jeg IKKE Nielsen er riktig for Brann. Vi bør satse tyngre enn som så. En middelmådig spiss som scorer hver sjette kamp har vi nok av.


Xminator

Nielsen er ikke god nok. Skal vi først rote rundt etter skadde spillere i tippeligaen burde vi gå for Lange. Han har ihvertfall en historie som målscorer.

enavgutta


Bolsen

http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5568

Bengt Sæternes' sterke ønske om å få forlate Brann til fordel for danske Odense har fått klubbledelsen til å skifte mening. Det er nå bestemt at Sæternes har spilt sin siste kamp, og at Danmark blir neste stoppested.

enavgutta


dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

enavgutta


bernu

HANSA - Z


enavgutta

De pisser på supporterne ved å ikke avsette trenerteamet umiddelbart!

Sier jo litt om hvor galt det er der oppe nå, når en spiller så sterkt ønsker seg vekk fra et miljø .. til en drætaklubb i Danmark som ikke er i nærheten av heder eller ære..

Superjack

OK, Hva er i gang?

Er det noe stort på gang på spissplassen? David Nielsen er ikke akkurat en spiss i storform?

Veigar Pall kanskje? NÃ¥ har vi 8,2 mill fra Hardball, + Huseklepp, hva skjer, hva skjer?

Eller kommer det rekende enda en spiller fra Fana eller Løv-Ham? Er det RBH lokale talentsatsing?

Eller er det pengesamling til Pelle Nilsson?
i taper ALDRI!

dudo

Jeg håper da for Guds skyld at noe stort er i gjære. Uansett skulle jeg helst sett at dette skiftet ikke kom før i vinter.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gepard

"For å imøtekomme Sæternes' ønske åpnet sportssjef Roald Bruun-Hanssen for nye forhandlinger med Odense"

Er så møkk lei av at vi imøtekommer ethvert ønske fra spillere i denne klubben, ser ut til å ha blitt en tradisjon. Huseklepp får nok gå til Stabæk for en mill skal dere se....

At man snur så fort må nok bety at en annen spiller er på vei inn, og kan fort være denne Nielsen. Fra Danmark kan man lese at Nielsen har en klausul i kontrakten som gjør at han kan forlate klubben om han vil.
Jeg er i utgangspunktet veldig skeptisk til om Nielsen, som har vært langt unna formen etter skade tildligere i vår, er rette løsningen nå.

sydnes76

Quote from: "enavgutta"De pisser på supporterne ved å ikke avsette trenerteamet umiddelbart!

Sier jo litt om hvor galt det er der oppe nå, når en spiller så sterkt ønsker seg vekk fra et miljø .. til en drætaklubb i Danmark som ikke er i nærheten av heder eller ære..


På tide å roe seg litt ned...Poenget ditt ble nådd etter 1 innlegg, ikke noe vits å ta helt av på tastaturet. Vi får se hva som skjer de neste timene/dagene...Siden de har latt han gå er det jo mulig det kan komme en bra erstatter. Hvis ikke er det passe kjipt. Og er enig at det er merkelig med en slik helomvending. Blir pissed selv, om det ikke kommer en bra spiss inn. Men kommer ikke til å skrive 100 meldinger med "mjelde må gå" av den grunn....

krøvel vellevold

Quote from: "Petter Puddefjord"H V A - S A - J E G  ?


http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5568&brann=f0284697f0f71981f0998295fe70da4c

Petter Puddefjord har 'SOM ALLTID' rett! :-D


Du har aldri hatt rett i noe som helst!

Du sa at Brann ville kvitte seg med Andresen og Sæternes i sommer, fordi Brann ikke ville ha dem i klubben lenger. Etter du sa dette ble det avgjort at Andresen blir ut sesongen. Etter du sa dette ble dessuten Sæternes tilbudt et nytt kontraktsforslag, og det ble avgjort at han også blir ut sesongen. At Sæternes senere har forsøkt å grine seg til OB, har jo ingenting å gjøre med det du sa om at Brann i utgangspunktet ville kvitte seg med ham. Hvorfor ga de ham et nytt kontraktsforslag da? Hvorfor kom de først til enighet med Sæternes at han skulle bli ut sesongen?

Sitat fra brann.no: "Bengt Sæternes' sterke ønske om å få forlate Brann til fordel for danske Odense har fått klubbledelsen til å skifte mening." Altså var meningen det motstatte inntil nylig. Noe som altså er stikk i strid med det du påstod!

Det var forresten heller ikke rett at kapasiteten på Stadion skulle bli 24000+, som du hardnakket påstod for et par uker siden. Og du tok feil alle gangene i fjor du lo av oss som ikke trodde på fullt hus, for du selv kunne GARANTERE fullt hus, og så ble det heller ikke i nærheten av fullt hus...

Jeg har fremdeles til gode å se deg få rett i noe som helst!
Legg ned hele klubben!

Superjack

Jeg skal svare for Petter: Det er jo ironi, alt er ironi! :D

Tror Petter P er det samme som Petter FO, som driver ironi på høyt plan med oss :D
i taper ALDRI!

Erlend

Quote from: "krøvel vellevold"Det var forresten heller ikke rett at kapasiteten på Stadion skulle bli 24000+, som du hardnakket påstod for et par uker siden. Og du tok feil alle gangene i fjor du lo av oss som ikke trodde på fullt hus, for du selv kunne GARANTERE fullt hus, og så ble det heller ikke i nærheten av fullt hus...

Vær så snill ikke begynn igjen

Xminator

Spørsmålet er; Hvilken klubb signerte Andresen for og når får han ønsket om å dra oppfylt?

Superjack

Quote from: "Xminator"Spørsmålet er; Hvilken klubb signerte Andresen for og når får han ønsket om å dra oppfylt?


Stabæk, og han går snart.
i taper ALDRI!

Nesten

Andresen er uerstattelig og gjør uansett best nytte for seg i Brann, som innpisker og kjeftesmelle, og som strateg.
Han er uerstattelig nå med all turbulensen.
eg er HELT sikker pÃ¥ at Brann taper de 2 neste seriekampene.  OgsÃ¥ ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke Ã¥ gjøre.-

Petter Puddefjord

Hahaha... Utrolig at du klarer å vri om på sannheten ved enhver anledning Vellevold. Jeg VISSTE at Sæternes var på vei ut. Hvilken DUM bortforklaring (offisiell grunn) de kommer med, er meg revnende likegyldig. Martin A. blir fordi Brann veiet gullet tyngre enn å selge ham nå, da de tror det er større sjanse med Martin A. enn uten. Jeg VET dette, for jeg har det direkte fra meget sentralt hold i Brann. Når det gjelder kapasiteten så vil den bli som jeg har sagt når alle svingene er ferdig utbygget. Bare vent så skal dere få se at jeg har rett- IGJEN !

SYNSERE!

Go Up