• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Storspiller på vei til Brann!!:D

Started by TheWiseMan, June 28, 2007, 19:59:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Falkman

Quote from: "Erlend"
Quote from: "Falkman"
Quote from: "Belfort"Likte denne. Har sans for spillere som har helt ekstraordinære kvaliteter.
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,797749,00.html


ingen grunn tilå betvile  at  mannen e rask..sjøl om den 30-meterstiden det blir  henvist til e umenneskelig.

Umenneskelig nei.  Folk løper hundre meter på under 10 sekunder som vil si over 10 meter i skundet.  Hvis han løper litt over 10 meter i sekundet blir det 2,87 på 30 meter


verdens raskeste løper muligens 30 meter på 2,87..men då snakker vi om de siste 30 meterene på en 100-meter.. tipper det skulle stått 3,87..isåfall tipper eg han springer 40 meter ned mot 4,70. det e absolutt i toppklasse.

Brannmus

Quote from: "TheRock"
Quote from: "Brannmus"
Fikk delvis bekreftet de samme ryktene i dag.. Eller rettere sagt, det som i det minste kan være de samme ryktene.

En skandinavisk spiller, med stort potensiale (=ung) er på vei til klubben. Ville ikke betegne han som en "storspiller", så får nesten håpe vi ikke mener samme person, men samtidig er det nok et solid tilskudd til stallen om de opplysningene jeg har klarte å sanke om han er korrekt.

Kan dessverre ikke si så mye mer, så folk får ta dette litt som de vil.

EDIT: Kan i hvert fall si at det er ingen av spillerne som så langt er nevnt i denne tråden..

Er det Sjøhage da?

Joda, ingen grunn til å ruge på det mer nå når det er avslørt både her og alle andre steder. Var navnet jeg hørte, så virker som om kilden var troverdig nok.

Overgangen kan gå i boks allerede i løpet av tirsdagen. Det meste skal være klart, så her er det bare å begynne å dikte sanger..

Mick

Quote from: "TheRock"Finnes jo sjøgress og planter? Ikke helt naturlig med sjøhager da vel?

Når det gjelder topic, og ikke minst de siste nyhetene om en lovende spiller, så prøver jeg å ikke tenke så mye på hvem som kan være på vei, selv om det er vanskelig å la være. Mange lovende spillere i skandinavia. En spiller jeg kunne tenkt meg å se er Dennis Boskalio: http://www.dif.se/sidor/match/truppresentation.asp?action=player&id=79


Det finnes forsåvidt et skånsk band fra 70-tallet som heter "Algarnas trägård"(Les:Algenes), kan det være en link?

Vel tilbake til saken, synes det er lovende at Brann igjen prøver å hente inn en skandinavisk spiller som ikke trenger lang tid til å tilpasse seg spillestilen.
Vi trenger en spiller som kan spille seg inn over et halvt år og helst bidra så fort som mulig.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

kallis


HeiaBrann!

Såklart selger de heller til brann enn en konkurent...

TheRock

At Djurgården er etter han er ett kvalitetstegn!

dudo

Wrap it up! Denne ventingen er uutholdelig!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

tormi

Quote from: "dudo"Wrap it up! Denne ventingen er uutholdelig!



Sitter her og føler det samme  :)
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Brems

Sier det igjen; Høiland HAR vært i Branns søkelys. Nå ble det etterhvert brettet ut i avisene, også...

http://www.ba.no/sport/fotball/article2871337.ece

Brems
Som har visst dét lenge...

dudo

"Har vært"? Som i "ikke lengre"?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Brems

Quote from: "dudo""Har vært"? Som i "ikke lengre"?


Mye frem og tilbake. Han har vært i søkelyset som en korresponderende spiller mellom forsvar/midtbane. Har ikke status nå, men vet at man fra spillerens hold har ytret ønske om å komme tilbake til Norge siden i vinter. Brann var spent på Guntveits skade/form og ditto Bjørn Dahls utvikling. Videre Bakkes skadeutvikling og om Andresen ville forsvinne i transfervinduet i vinter. Ting rant dog ut i sanden, sies det...

Brems

FeltZ4ever

Quote from: "Falkman"
verdens raskeste løper muligens 30 meter på 2,87..men då snakker vi om de siste 30 meterene på en 100-meter.. tipper det skulle stått 3,87..isåfall tipper eg han springer 40 meter ned mot 4,70. det e absolutt i toppklasse.


Verdensrekorden på 60 meter er rundt 6,39. På 100 meter er den 9,77.
Dersom man regner med at de første 60 på 100 meteren går i v-rekordtempo vil de siste 40 metrene gå på 3,38sek.
Dette tilsvarer 0,845 sek pr 10 meter.
Det igjen gir en tid på 30 meter på 2,535 sek.
En 30 metertid på 2,87 gir 0,957 s pr 10 meter.
Dersom man tar utgangspunlt i et tap pr 10 meter som tilsvarer det man har på 30 meter vil man ha et tap over 100 meter på 1,16 sek. Det gir en 100 metertid på ca 10,9 sekund. Det høres raskt ut,men er ingen umulighet.
Den e' Bruun...

Ewen

Geir Hasund tar over for Klyseklepp.

Go Up