• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

UEFA CUP 2007/08

Started by Espen73, June 26, 2007, 16:05:33 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Natan

Minner om at 2. runde i UEFA-cuppen trekkes klokken 13 i morgen.
Fra Uefa.com :
Big names include 1999/00 UEFA Cup winners Galatasaray SK, 1982/83 UEFA Cup Winners' Cup winners Aberdeen FC, FC Lokomotiv Moskva, R. Standard de Liège and FC Basel 1893.

Får inderlig håpe vi får en lett trekning slik at vi iallefall kan komme oss til 1.runde.

Nixon

Quote from: "Natan"Minner om at 2. runde i UEFA-cuppen trekkes klokken 13 i morgen.
Fra Uefa.com :
Big names include 1999/00 UEFA Cup winners Galatasaray SK, 1982/83 UEFA Cup Winners' Cup winners Aberdeen FC, FC Lokomotiv Moskva, R. Standard de Liège and FC Basel 1893.

Får inderlig håpe vi får en lett trekning slik at vi iallefall kan komme oss til 1.runde.


Vi kan ikke møte de lagene som er nevnt her.
Det kommer i 1. runde.
Rød makt på Hansa!

Red Rabitt

Quote from: "kabelmann"
Quote from: "Fabregas"Skal bli overkjøring dette her, de lærte nok en del i fjor og både Mjelde og laget er nok kjempetent foran disse kampene.

Du må jo være blodfersk som Brannsupporter om du forveneter overkjøring. Kan ikke huske sist Brann overkjørte noe som helst i UEFA-cupen. De klarer jo knapt nok overkjøre tredjedivisjonslagene i NM.


Så kan man si..:)
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Candyman

10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Xminator


krøvel vellevold

Quote from: "Candyman"
Legg ned hele klubben!

Strandlien

Trekning i morra. Her er lagene som Brann kan trekke. Samtlige lag bør være overkommelig motstand. Verste her er vel Hammarby, mulig et av de finske? Ser også for meg at Dinamo Minsk kanskje kan skape litt trøbbel. Brann skal uansett være bedre enn samtlige av disse lagene over 2 kamper.

QuoteDisse kan Brann, VIF og FFK møte (useedede lag)

Hammarby (Sverige)
Häcken (Sverige)
Mypa-47 (Finland)
Metalurgs (Latvia)
Dinamo Minsk (Hviterussland)
Sudava (Litauen)
Ekranas (Litauen)
HJK Helsinki (Finland)
Haka (Finland)
Drogheda (Irland)
Käerjeng (Luxemburg)
[/quote]

Brannfrelst

Vil unngå de 2 svenske og Dynamo Minsk. Helst ikke de finske heller. Tipper det blir Ekranas eller Metalurgs.
2.10.07-Gullet kom hem!

Alzheimer/Silverspurs

QuoteDisse kan Brann, VIF og FFK møte (useedede lag)

Hammarby (Sverige)
Häcken (Sverige)
Mypa-47 (Finland)
Metalurgs (Latvia)
Dinamo Minsk (Hviterussland)
Sudava (Litauen)
Ekranas (Litauen)
HJK Helsinki (Finland)
Haka (Finland)
Drogheda (Irland)
Käerjeng (Luxemburg)
[/quote][/quote]

Foruten Bajen og Minsk så syns eg det her høyres ganske ok ut. Häcken veit ein jo aldri med, men slo ut KR Reykjavik på målstreken. Drogheda held bra irsk nivå. HJK, Haka og Mypa bør ikkje by på problem. Käerjeng taper vi 15-0 mot totalt, mens eg er usikker på nivået til vår alles kjære Suduva og Metalurgs. Lurer på korleis det kan vere i Stockholm om ein møter på riktig Bajen-supporter... er jo kjende for litt av kvart :p

Ricky

Vil gjerne ha et godt lag i den siste kvalikrunden, slik at vi får vent oss til å møte motstand som i det minste holder noenlunde TL-nivå. Håper på et av de svenske/finske lagene eller Dinamo Minsk. Vi bør slå dem uansett, og hvis ikke, så har vi heller ikke noe i Europacupen å gjøre.

Men Suduva og Käerjéng hadde også vært greit, siden Brann antageligvis ville ha funnet litt ekstra motivasjon i å møte dem :)

Xminator

Käerjeng uten tvil. Både fordi de nok er den enkleste motstanderen, men også fordi vi kan gni det litt ekstra inn i pippipene.

krøvel vellevold

Da er den nordlige sonen ytterligere delt inn i to grupper. Dermed står vi igjen med følgende aktuelle motstandere: Hammarby (Swe), Häcken (Swe), Suduva (Lit), Haka (Fin), Dinamo Minsk (Hv.Russl.), UN Kaerjeng (Lux).

http://www.uefa.com/competitions/uefacup/news/kind=1/newsid=567035.html
Legg ned hele klubben!

Nesten

Vi trekker nok Hammarby eller Minsk.
Tipper onde RBK trekker Tampere, det er så typisk.
Vi trekker et sterkt lag, taper mot VIF og RBK, og taper sammenlagt mot et sterkt lag uten å tjene penger mens vi må LIDE oss gjennom en høst hvor RBK er med i CL, tjener 95 millioner og kan sette inn de mange stortalentene Jamtfall, Ciljan, Jo Sondre Aas ( ultratalent ) og bruke Tettey og spe på med andre juniorer i serien og sikre ne 4 plass mens de topper laget i CL. Derfor vil de være enda bedre neste år når alle talentene er ett år eldre. Fryktelig scenario altså hvis Brann må nøye seg med bronsesmulene, ingen penger og se RBK sope inn penger og et eller annet dritlag ta seriegullet i år.
Nei, flaksen må beholdes, innsatsen må opp og uflaksen må ramme alle andre for at et håp skal leve en stund til. Hvoirdan vil forresten det gå hvis vi går til 1 runde ? likevel, er vi useedet da, eller må vi møte topplag da ?
Tror det. Så at Ronny Johnsen gikk ut, kan vi håpe på at han er småskadet ?
-
Jaja, da fikk jeg desverre rett mht onde RBK. Tampere taper sikkert bare 1-2 borte mot Levski etter at de får feilaktig idømt straffe i sluttminuttet og vi får vel Minsk + at vi taper knepent de to førstkommende seriekampene får noen skader og gule kort mm.
Nå skal jeg tippe Stabækseier i morgen for RBK konser nok enormt på CL for dette vil de neppe gå glipp av. Ville heller hatt tap for Brann i neste runde og annen motgang enn dette. Nye 90-100 RBK-millioner er bad news for alle andre lag enn onde RBK.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Xminator

Quote from: "krøvel vellevold"Da er den nordlige sonen ytterligere delt inn i to grupper. Dermed står vi igjen med følgende aktuelle motstandere: Hammarby (Swe), Häcken (Swe), Suduva (Lit), Haka (Fin), Dinamo Minsk (Hv.Russl.), UN Kaerjeng (Lux).

http://www.uefa.com/competitions/uefacup/news/kind=1/newsid=567035.html

Ricky

Quote from: "krøvel vellevold"Da er den nordlige sonen ytterligere delt inn i to grupper. Dermed står vi igjen med følgende aktuelle motstandere: Hammarby (Swe), Häcken (Swe), Suduva (Lit), Haka (Fin), Dinamo Minsk (Hv.Russl.), UN Kaerjeng (Lux).

http://www.uefa.com/competitions/uefacup/news/kind=1/newsid=567035.html



Håper på Hammarby, Suduva, Dinamo Minsk eller Käerjéng!
Haka eller Häcken blir nedtur; de er gruppens to grå mus. Ikke er de gode, og ikke har noen noe slags forhold til dem.

mobli

Har ikke noe forhold til Haka?
Harri Ylönen spilte jo for de en gang i tiden, det er da noe... :o)

Håper på luxemburgisk motstand, har ikke lyst til å møte et svenskt eller hviterussisk lag.
You shouldn't insult scousers, they're quick to take offence. And a gate and a shed and whatever else they can lay their hands on...

Alzheimer/Silverspurs

Yep det er korrekt at Minsk er nr8 i ligaen.

http://soccerway.com/national/belarus/first

Virkar som dei verken er heime eller bortesterke i år. Meget bra side forøvrig.

Nixon

Jeg vil ha et lag som er lett å reise til.
Det vil si alle utenom Minsk!
Rød makt på Hansa!

Snublefot

når er trekningen? mente den skulle være 11.30 i dag jeg:<

mobli

Den skal være 11:30 GMT, altså 13:30 CET.
You shouldn't insult scousers, they're quick to take offence. And a gate and a shed and whatever else they can lay their hands on...

Red Rabitt

Og rosenborg møter tampere eller vår tidligerere cl motstander levski!
Typisk rbk flaks!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Alzheimer/Silverspurs

Mange interessante oppgjer i CL. Lurer på kor bra Levski er. Snart uefa :)

jako

Quote from: "Alzheimer/Silverspurs"Mange interessante oppgjer i CL. Lurer på kor bra Levski er. Snart uefa :)


Levski var i CL i fjor. De er blitt en god del bedre siden sist.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Fabregas

Nei faen altså, når er helvete løs, vi får bare sørge for å vinne serien slik at det er vi som er med neste høst. RBK får walkover inn till CLtjener massevis av millioner :cry: . Jeg mener å huske at de kom til å møte lag som Barca, Arsenal og Liverpool jeg. Er disse i samme seedingsgruppe som RBK trakk?

Alzheimer/Silverspurs

At dei kunne møte dei? Ja det kunne dei. Vannvittig mange betre lag dei kunne møtt. Som fx dei engelske og spanske.

Falkman

Quote from: "jako"
Quote from: "Alzheimer/Silverspurs"Mange interessante oppgjer i CL. Lurer på kor bra Levski er. Snart uefa :)


Levski var i CL i fjor. De er blitt en god del bedre siden sist.


.. men finnene har 1-0 fra den første kampen.. regner likevel med at de ryker i Sofia. Rbk bør være utrolig godt fornøyd trekningen.. no mangler det bare at vi trekker Hammarby eller Minsk, så e dagen komplett.

Alzheimer/Silverspurs

Om eg ikkje såg feil så hadde Levski 15-0-0 og 63-3 i målforskjell heime i fjor. Kan jo bli interessant å sjå kva RBK får til i Sofia.

sydnes76

Det irriterte enormt mye....men satser på Levski gjør jobben hjemme mot begge lag.

Red Rabitt

30 min til Brann skal opp av bollen..
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Super Hasund

Vi må styre unna disse 2 Hammarby og Dinamo minsk.
Kaerjeng tviler eg på  at blir sendt te norge ennå en gang så liten sjangse der. Häcken  og suduva ser ut som lettvekterene. Så håper på en a de.
La Folket Synge

*Feltz*

Snublefot

Quote from: "Super Hasund"Vi må styre unna disse 2 Hammarby og Dinamo minsk.
Kaerjeng tviler eg på  at blir sendt te norge ennå en gang så liten sjangse der. Häcken  og suduva ser ut som lettvekterene. Så håper på en a de.


det blir jo trukket, så sjansen er like stor.

Hadde vært gøy å fått Kaerjeng, så vi kunne vist europa at LSK ikke er norsk standard=)

Brannfrelst

Fler som ser trekningen på nettet? Ser ut til at det kan ta sin tid. Står å maser om rasisme nå. Kom til saken!
2.10.07-Gullet kom hem!

steinbygger

Ser at Brann ligger sammen med de useedede lagene. Antar at det er en feil siden det er 10 lag som er seedet og 12 som ikke er seedet i oppstillingen fra Uefa.

Brannfrelst

Er så typisk at nettet skal hakke akkurat når Brann skal trekkes..
2.10.07-Gullet kom hem!

Red Rabitt

ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!


BrannSupporter

Eventuelt på Eurosport.

Nesten

Taper vi mot VIF og RBK er jo UEFA eneste trøst. I motsatt fall bør vi vel drite i det og konse serie vel ?
Hvor dyrt er det ikke å reise til Hviterussland, sikkert ikke tilbake før seint en fredagskveld så er det kanskje seriekamp søndag eller mandag. I så fall er det vel best med bortekamp først, før NM som vi er ute av.?
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

BrannSupporter

Brann møter Suduva!

Revansjetid!

Brannfrelst

Det ble Suduva. Helvete heller;)
2.10.07-Gullet kom hem!

Nixon

Rød makt på Hansa!

Strandlien


Rune felt F

Bra trekning, nest-best etter Kærgjengen.

Brannfrelst

Nå håper jeg at Brann spiller borte først,selv om det ikke ser slik ut nå.
Men vi slapp Hammarby(i motsetning til FFK) og Minsk,så er vel fornøyd;)
2.10.07-Gullet kom hem!

krøvel vellevold

Puh! Enkelt å reise dit! Ingen visum-greier, man tar direktefly fra Oslo til Kaunas (kanskje kampen går der i år også, hvis ikke de har fikset stadion i Marijampole), og det ser ut til at vi får bortekamp sist. Ikke noen sportslig fordel, men dette skal vi klare uten hjemmfordelen. Vi er tross alt MYE bedre enn i 2002!!! Supporterfordelen med bortekamp sist, handler selvsagt om bedre tid til å ordne flybilletter og overnatting, samt at det gjerne er billigere billetter jo lengre frem i tid man reiser. Alternativt til Kaunas, tar man fly til Vilnius. Tror det bare er en time unna Kaunas der kampen antagelig går!
Legg ned hele klubben!

KEO

sudova?? blir ikke noe tv kamp dette nei!  Det skal være grei vei til 1 runde nå
Nu kør vi!

Nesten

Quote from: "Brannfrelst"Nå håper jeg at Brann spiller borte først,selv om det ikke ser slik ut nå.
Men vi slapp Hammarby(i motsetning til FFK) og Minsk,så er vel fornøyd;)

-
Fordelene med hjemmekamp først er :
Nyhetens interesse kan fylle stadda.
Ingen tør hvile stjerne i første kamp, og det er ikke seriekamper helgen etter.
HVIS de vinner klart kan de hvile folk i returen. ( Må lede med 3 mål )
Ulempe er at retur borte gir lite hvile før seriekamp..... hvis ikke nassenøff flytter den til mandag ?
Det tristeste idag er likevel griseflaksen til onde, og enda rikere RBK.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Go Up