• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Viking - Brann

Started by Ricky, June 20, 2007, 21:33:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

Quote from: "Vestkanten"Så en gladmelding til alle dere her inne som håpet viking skulle slå Brann i siste serieomgang ifjor. Dere har fått det som dere ville, dette er vel gøy?? Artige lokalderby som alltid går Brann sin vei...?
.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "jonny_ques"Men ellers var viking hordene gode. til  være sÃ¥ smÃ¥ som de er :wink:
Men det gikk mest i viking(klapp-klapp-klapp)viking(klapp-klapp-klapp) osv..
...


Var Vigrid-horene gode? De er vel strengt tatt en av landets dårligste supportergjenger! Og hvor mange kan de være? 300-400? I beste fall 500.
Legg ned hele klubben!

tormi

Quote from: "RC"Forsvaret er tragisk, og jeg krever Pelle inn nå. Makan til dårlig forsvar altså, gutte feil.
Og igjen er EH skyldig!!!!
Han står og ser på mens gaarde slår inn til 0-1. Står og ser på når det er hans jobb å presse ballfører. greit at mannen har ferdigheter offensivt, men det tar ikke fra han det defensive ansvaret når det går ut over laget. Selg han til et eller annet lag.

Forsvaret må styrkes. Så mange baklengs, selv med norges beste keeper, hmmm... hint hint.


Skal ikke si at EH er verdens beste spiller men jeg synes faen meg dere er en gjeng navlebeskuende tapere som trekker frem EH som den skyldige etter denne kampen. UFATTELIG.

Andre du heller kunne skyldt på:

Dahl - Følger ikke markeringer - elendig kamp
Bjarnasson - For treg, driter seg ut både på 1-0 og straffe/utvisning
Corrales - Elendig kamp, elendig pasninger
Helstad - Dårlig effektivitet, utilgivelig å ikke score på legget fra Solli.
Solli- begynte bra, men forsvant utover i kampen - må kunne forvente mer av en så dyr spiller.

Alle disse spilte dårligere enn Huseklepp. Andresen/Bakke/Gashi var vel jevngode med EH.

Opdal kampens store ener.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

jonny_ques

Quote from: "krøvel vellevold"
Var Vigrid-horene gode? De er vel strengt tatt en av landets dårligste supportergjenger! Og hvor mange kan de være? 300-400? I beste fall 500.

De er 1600 medlemmer, 200 av de synger ca  :lol:  , men i gÃ¥r syntes jeg at de var gode.  :idea:

Xminator

EH trekkes frem fordi vi har ett bedre alternativ både på høyre og venstre kant. At Solli kostet mer penger har ingenting med saken å gjøre all den tid han er bedre for laget. EH skulle være ett offensivt våpen. Stort sett gjemte han seg bak nærmeste Vikingspiller. Du trekker frem også Dahl, Huseklepp er ikke høyreback. Eller venstreback. Eller midtstopper, eller spiss.

Vi er tilbake i steget fra i fjor høst. Vi skaper sjanser, er vaksinert mot å score og slipper inn altfor lette mål. Jeg har hatt en mistanke om at dette kom til å skje. 45% uttelling på sjansene er langt i overkant, og nå kommer korreksjonen.

Vi er 100% nødt til å ha 3 poeng mot Tromsø nå om vi ikke skal bli hektet av i gullkampen.

tormi

Quote from: "Xminator"Du trekker frem også Dahl, Huseklepp er ikke høyreback. Eller venstreback. Eller midtstopper, eller spiss.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Xminator

QuotePS: Igår var heller ikke Solli bedre enn Huseklepp så har du/dere delt ut klippekort eller?


Solli var sånn ca 3 ganger bedre enn Huseklepp. Nei, Vaagan Moen og Solli på kantene fra nå av.

Brann_ruler86

Quote from: "jonny_ques"
Quote from: "krøvel vellevold"
Var Vigrid-horene gode? De er vel strengt tatt en av landets dårligste supportergjenger! Og hvor mange kan de være? 300-400? I beste fall 500.

De er 1600 medlemmer, 200 av de synger ca  :lol:  , men i gÃ¥r syntes jeg at de var gode.  :idea:


En eller annen gang i 2. omgang når Viging hadde frispark, begynte publikum bak målet til Opdal å reise seg. Alsaker nærmest roper ut: "SE på disse scenene! Det er fest i Stavanger!!!"

Det er tydeligvis fest i Bergen hver gang Brann har corner altså.....
GÃ¥ ta banen!

tormi

Quote from: "Xminator"
QuotePS: Igår var heller ikke Solli bedre enn Huseklepp så har du/dere delt ut klippekort eller?


Solli var sånn ca 3 ganger bedre enn Huseklepp. Nei, Vaagan Moen og Solli på kantene fra nå av.


Sterkt uenig med deg!

Solli var vel og direkte årsak til frisparkmålet. Men det glemmer selvfølgelig en del av dere å nevne når det er hetse lokale spillere timen.

Utrolig at Haugen slipper unna øksen - han spilte jo de siste 2 minuttene og utrettet faen meg ikkje en drit.

For en gjeng!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Texas

Quote from: "Xminator"
QuotePS: Igår var heller ikke Solli bedre enn Huseklepp så har du/dere delt ut klippekort eller?


Solli var sånn ca 3 ganger bedre enn Huseklepp. Nei, Vaagan Moen og Solli på kantene fra nå av.


om ikke tre ganger, så er han ihvertfall bedre. Huseklepp gjør en del fantastiske ting, men så gjør han så mange håpløse ting at han til tider fremstår som en elendig spiller. gutten gjør en del fine detaljer med ballen, men i enkelte situasjoner har han null kontroll på ballen, men klarer ofte å hente seg inn igjen pga farten. Men for all del, det var flere spillere så spilte langt dårligere enn huseklepp i går.

Xminator


Belfort

Når det gjelder Bjørn Dahl skal vi huske på at han fikk et løft forrige år pga overgangen til Brann,noe som er vanlig for mange spillere. Men,husk på at Bjørn Dahl leverte flere middelmådige sesonger i viking før han kom hit. Nå har han konsolidert det nivået som er representativt for han. Når sant skal sies så er han ingen stor spiller da.

sambaen

Quote from: "Belfort"Når det gjelder Bjørn Dahl skal vi huske på at han fikk et løft forrige år pga overgangen til Brann,noe som er vanlig for mange spillere. Men,husk på at Bjørn Dahl leverte flere middelmådige sesonger i viking før han kom hit. Nå har han konsolidert det nivået som er representativt for han. Når sant skal sies så er han ingen stor spiller da.


Og sÃ¥ mÃ¥ vi ikke glemme det viktigste med B Dahl. Han har jævlig høyt  O2 opptak :lol:

Vestkanten

Quote from: "Brann_ruler86"
Quote from: "jonny_ques"
Quote from: "krøvel vellevold"
Var Vigrid-horene gode? De er vel strengt tatt en av landets dårligste supportergjenger! Og hvor mange kan de være? 300-400? I beste fall 500.

De er 1600 medlemmer, 200 av de synger ca  :lol:  , men i gÃ¥r syntes jeg at de var gode.  :idea:


En eller annen gang i 2. omgang når Viging hadde frispark, begynte publikum bak målet til Opdal å reise seg. Alsaker nærmest roper ut: "SE på disse scenene! Det er fest i Stavanger!!!"

Det er tydeligvis fest i Bergen hver gang Brann har corner altså.....


HA HA HA, jævlig bra! Jeg fikk også med meg denne kommentaren fra Alsaker. Han nevnte også flere ganger at det var fantastisk stemning og at det "koker" på viking stadion. De som var der fra Bergen har vel et litt annet inntrykk. Jeg har ennå ikke opplevd stor stemning, hverken på den nye eller gamle stadion, tviler på det var annerledes i denne kampen. På TV hørte man Brann tilhengerne veldig godt.
Heia Brann!

Northside

Dette bildet sier vel det meste om stemningen Viking fikk til. Stillingen er 2-0 og dette er gjengen som stod og sang.
http://img357.imageshack.us/img357/2281/p1010850zz5.jpg

Før 2-0 hørte vi de aldri utenom Viking "klapp" "klapp".

Kampen gidder jeg ikke å snakke så mye om, men må innrømme at selveste Dodda har et lite poeng i "dagens" blogg hvor han siteres Scharner.
For å bli best, er Brann nødt til å spille på Brann-måten, ikke bare se på motstanderen

Det er jo faktisk helt riktig, hvorfor skal vi bestemme taktikk ut fra motstanderen? Med det laget vi har burde det holdt med en taktikk, kanskje med noen ørsmå endringer av og til. Angrip!!!

Klaus_Brann

Quote from: "Xminator"
QuotePS: Igår var heller ikke Solli bedre enn Huseklepp så har du/dere delt ut klippekort eller?


Solli var sånn ca 3 ganger bedre enn Huseklepp. Nei, Vaagan Moen og Solli på kantene fra nå av.


Som en annen påpeker her, man blir ikke bedre av å sitte på benken. Forventer folk at Huseklepp som pleier å få 10 min på slutten av en kamp, skal storspille en hel kamp når han først får sjansen??
Han trenger tid på seg, akkurat som en del andre på Brann som får sjansen uten å imponere stort.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

jonny_ques

Quote from: "Vestkanten"
Quote from: "Brann_ruler86"
Quote from: "jonny_ques"
Quote from: "krøvel vellevold"
Var Vigrid-horene gode? De er vel strengt tatt en av landets dårligste supportergjenger! Og hvor mange kan de være? 300-400? I beste fall 500.

De er 1600 medlemmer, 200 av de synger ca  :lol:  , men i gÃ¥r syntes jeg at de var gode.  :idea:


En eller annen gang i 2. omgang når Viging hadde frispark, begynte publikum bak målet til Opdal å reise seg. Alsaker nærmest roper ut: "SE på disse scenene! Det er fest i Stavanger!!!"

Det er tydeligvis fest i Bergen hver gang Brann har corner altså.....


HA HA HA, jævlig bra! Jeg fikk også med meg denne kommentaren fra Alsaker. Han nevnte også flere ganger at det var fantastisk stemning og at det "koker" på viking stadion. De som var der fra Bergen har vel et litt annet inntrykk. Jeg har ennå ikke opplevd stor stemning, hverken på den nye eller gamle stadion, tviler på det var annerledes i denne kampen. På TV hørte man Brann tilhengerne veldig godt.

Det er pga mikrofonene pÃ¥ Viking stadion er med bortesuporterne  :lol:
Så når Tromsø kommer ned med ca 40 personer, hørrer du like godt til de som du hører vikinghordene

Vestkanten

Quote from: "jonny_ques"
Quote from: "Vestkanten"
Quote from: "Brann_ruler86"
Quote from: "jonny_ques"
Quote from: "krøvel vellevold"
Var Vigrid-horene gode? De er vel strengt tatt en av landets dårligste supportergjenger! Og hvor mange kan de være? 300-400? I beste fall 500.

De er 1600 medlemmer, 200 av de synger ca  :lol:  , men i gÃ¥r syntes jeg at de var gode.  :idea:


En eller annen gang i 2. omgang når Viging hadde frispark, begynte publikum bak målet til Opdal å reise seg. Alsaker nærmest roper ut: "SE på disse scenene! Det er fest i Stavanger!!!"

Det er tydeligvis fest i Bergen hver gang Brann har corner altså.....


HA HA HA, jævlig bra! Jeg fikk også med meg denne kommentaren fra Alsaker. Han nevnte også flere ganger at det var fantastisk stemning og at det "koker" på viking stadion. De som var der fra Bergen har vel et litt annet inntrykk. Jeg har ennå ikke opplevd stor stemning, hverken på den nye eller gamle stadion, tviler på det var annerledes i denne kampen. På TV hørte man Brann tilhengerne veldig godt.

Det er pga mikrofonene pÃ¥ Viking stadion er med bortesuporterne  :lol:
Så når Tromsø kommer ned med ca 40 personer, hørrer du like godt til de som du hører vikinghordene


Mulig man hører 40 personer fra Tromsø like godt som vikinghordene på tv, på selve stadion overdøver de hordene.
"Hordene", aldri har vel denne betegnelsen passet dårligere på en supportergruppering, enn de fra stavanger!
Heia Brann!

Professoren

Quote from: "NorthsideFCDH"

Det er jo faktisk helt riktig, hvorfor skal vi bestemme taktikk ut fra motstanderen? Med det laget vi har burde det holdt med en taktikk, kanskje med noen ørsmå endringer av og til. Angrip!!!


Enig. Feighet straffer seg i fotball, gang på gang, selv om vi har sett det verre enn i går. Brann hadde sine sjanser de også

Klaus_Brann

Dette er sant, noe bl.a. Stabæk har forstått:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=145066

"Vi må konsentrere oss om oss selv, og ikke ha fokus på noen andre. Opplever man en liten svekkelse så faller man raskt, det så vi med Brann i fjor høst, sier Stabæk-toppscoreren."
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: "Vestkanten"HA HA HA, jævlig bra! Jeg fikk også med meg denne kommentaren fra Alsaker. Han nevnte også flere ganger at det var fantastisk stemning og at det "koker" på viking stadion. De som var der fra Bergen har vel et litt annet inntrykk. Jeg har ennå ikke opplevd stor stemning, hverken på den nye eller gamle stadion, tviler på det var annerledes i denne kampen. På TV hørte man Brann tilhengerne veldig godt.


Jeg vil si at det var bra stemning på Viking Stadion. Sant å si minner det litt om stemningen på Brann Stadion til tider: En syngende gjeng som ikke er helt på høyden, men bra innlevelse rundt hele banen.
Rød makt på Hansa!

Klaus_Brann

Ganske enig. Det var ikke veldig bra fra Hordene, men resten av stadion hang bra med på notene, og jeg ble litt overrasket.

Samtidig er det irriterende at de spiller musikk etter scoringa...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Rune felt F

Satt i nærmere hordene enn bataljonen og bataljonen var overlegen. Når det ble for mye av det gode så begynte de med en tromme for å få litt fart på det. Men det var forholdsvis bra trøkk fra resten av tribunen og, mer enn jeg hadde forventet. Men det er mange etasjer opp til nivået på brann stadion.

weirus

bare lurer på en ting fra denne kampen egentlig....hvorfor får ikke pereira gult når han feller helstad (straffesituasjonen), mens olafur får gult i taklingen der han får stt 2. gule? e vel ikkje forskjell på situasjonene?
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Slabbedaskovic

Men syntes det e elendig at ik alle spillerene fant seg tid til til å komme bort til oss å takke for kampen. Martin Andresen var vel bortom så vidt eg husker men ik alle.

RC

Quote from: "weirus"bare lurer på en ting fra denne kampen egentlig....hvorfor får ikke pereira gult når han feller helstad (straffesituasjonen), mens olafur får gult i taklingen der han får stt 2. gule? e vel ikkje forskjell på situasjonene?



Samme lurte jeg på igår. TH skal akkurat til å skyte når han blir felt og han er gjennom. Soleklart rødt kort.

krøvel vellevold

Quote from: "Klaus_Brann"Ganske enig. Det var ikke veldig bra fra Hordene, men resten av stadion hang bra med på notene, og jeg ble litt overrasket.

..


Tja. De syns jo det å slå storebror Brann fra storebror Bergen er det største i verden... Så det burde jo være litt stemning når de slår erkefienden og serielederen!
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Tja. De syns jo det å slå storebror Brann fra storebror Bergen er det største i verden... Så det burde jo være litt stemning når de slår erkefienden og serielederen!


Jepp, det blir som når hele Stadion synger med når vi slår Rosenborg...
Rød makt på Hansa!

grei

Quote from: "Nixon"
Jeg vil si at det var bra stemning på Viking Stadion. Sant å si minner det litt om stemningen på Brann Stadion til tider: En syngende gjeng som ikke er helt på høyden, men bra innlevelse rundt hele banen.

Dette slo meg også. Allsangene manglet riktignok, men ellers minnet engasjementet som var rundt banen mot slutten mye om Stadion.

Xminator

Så lenge de holder seg borte fra tromming og alalallalala, så er det vel greit. Virker som supporter-norge deler seg i to leire hva tribunekultur angår.

steinbygger

Quote from: "RC"
Quote from: "weirus"bare lurer på en ting fra denne kampen egentlig....hvorfor får ikke pereira gult når han feller helstad (straffesituasjonen), mens olafur får gult i taklingen der han får stt 2. gule? e vel ikkje forskjell på situasjonene?



Samme lurte jeg på igår. TH skal akkurat til å skyte når han blir felt og han er gjennom. Soleklart rødt kort.


Olafur er siste mann, det er ikke siddisen

Fabregas

Quote from: "Romarius"Dommerskandale
Tullprat. Vi må for faen være menn nok til å ikke skylde på dommeren hver gang vi taper.

Nightfox

hvorfor i alle dager skal han dømme corner?????

Ricky


Xminator

Quote


Er ikke taklingen utenfor 16-meter på toppen av det hele?

naitsirk

QuoteOlafur er siste mann, det er ikke siddisen


har ingenting med saken å gjera. om angriper blir fratatt ein klar målsjanse, så skal motstander utvises. det er ingenting som heiter siste mann i dommerboka.

Rune felt F

Quote from: "Xminator"Så lenge de holder seg borte fra tromming og alalallalala, så er det vel greit. Virker som supporter-norge deler seg i to leire hva tribunekultur angår.


De brukte tromme når det ble "for mye" lyd fra brannsupporterne, så de kunne få litt fart i klappingen og syngingen sin virket det som. Det var ikke konstant tromming, så det var ikke så plagsomt som bl.a. lsk og rbk.

tomlars1

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Klaus_Brann"Ganske enig. Det var ikke veldig bra fra Hordene, men resten av stadion hang bra med på notene, og jeg ble litt overrasket.

..


Tja. De syns jo det å slå storebror Brann fra storebror Bergen er det største i verden... Så det burde jo være litt stemning når de slår erkefienden og serielederen!


Du store min så mye patetisk det kan skrives fra dårlige tapere.
Tror dere virkelig at Viking supportere/spillere synes det er det største i denne verden å banke Brann ?

Du får jo leve i den troen enda en stund

Normalt sett på forumet til rivaler så er det mulig å lese diverse reflekterende og sportslig meget godt begrunnete kampanalyser etc, men her inne finner jeg stort sett forferdelig dårlige tapere, og folk som synes det er mer interessant å skrive negativt om motstanderlaget/supportere etc

Håper at dette blir bedre med tiden for da kan det faktisk være litt interessant å stikke innom av og til

Fabregas

Quote from: "Nightfox"hvorfor i alle dager skal han dømme corner?????

Fabregas

Quote from: "Nightfox"hvorfor i alle dager skal han dømme corner?????

Sry for dobbeltpost :oops:
Bare slett denne.

knutern

Quote from: "Fabregas"
SÃ¥ det pÃ¥ reprisen under kampen og, rart ingen av kommentatorene nevnte det. Det er faktisk rimelig klart at Bjarnasson er først ut der.  Men samtidig er det sÃ¥ Ã¥ si umulig for Ã?vrebø Ã¥ fÃ¥ med seg at Bjarnasson tar ballen... Shit happens

Snublefot

Quote from: "knutern"
Quote from: "Fabregas"
SÃ¥ det pÃ¥ reprisen under kampen og, rart ingen av kommentatorene nevnte det. Det er faktisk rimelig klart at Bjarnasson er først ut der.  Men samtidig er det sÃ¥ Ã¥ si umulig for Ã?vrebø Ã¥ fÃ¥ med seg at Bjarnasson tar ballen... Shit happens


sant skal sies.  bjarnason treffer ogsÃ¥ ødegÃ¥rd pÃ¥ UTSIDEN av streken, før de begge sklir inn i 16 meteren.

ganske lik situasjonen i første omgang der det ikke ble straffe.

Nightfox

Quote from: "tomlars1"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Klaus_Brann"Ganske enig. Det var ikke veldig bra fra Hordene, men resten av stadion hang bra med på notene, og jeg ble litt overrasket.

..


Tja. De syns jo det å slå storebror Brann fra storebror Bergen er det største i verden... Så det burde jo være litt stemning når de slår erkefienden og serielederen!


Du store min så mye patetisk det kan skrives fra dårlige tapere.
Tror dere virkelig at Viking supportere/spillere synes det er det største i denne verden å banke Brann ?

Du får jo leve i den troen enda en stund

Normalt sett på forumet til rivaler så er det mulig å lese diverse reflekterende og sportslig meget godt begrunnete kampanalyser etc, men her inne finner jeg stort sett forferdelig dårlige tapere, og folk som synes det er mer interessant å skrive negativt om motstanderlaget/supportere etc

Håper at dette blir bedre med tiden for da kan det faktisk være litt interessant å stikke innom av og til


Kanskje er en del av oss dårlige tapere, men dere er jo faktisk en gjeng med dårlige vinnere.

Trykk her. Synes det bildet var jævlig bra, Northside.

Klaus_Brann

Quote from: "tomlars1"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Klaus_Brann"Ganske enig. Det var ikke veldig bra fra Hordene, men resten av stadion hang bra med på notene, og jeg ble litt overrasket.

..


Tja. De syns jo det å slå storebror Brann fra storebror Bergen er det største i verden... Så det burde jo være litt stemning når de slår erkefienden og serielederen!


Du store min så mye patetisk det kan skrives fra dårlige tapere.
Tror dere virkelig at Viking supportere/spillere synes det er det største i denne verden å banke Brann ?

Du får jo leve i den troen enda en stund

Normalt sett på forumet til rivaler så er det mulig å lese diverse reflekterende og sportslig meget godt begrunnete kampanalyser etc, men her inne finner jeg stort sett forferdelig dårlige tapere, og folk som synes det er mer interessant å skrive negativt om motstanderlaget/supportere etc

Håper at dette blir bedre med tiden for da kan det faktisk være litt interessant å stikke innom av og til


Les på noe av det du siterer da!Der gir jeg dere kred for bra stemning til tider, det samme gjør flere andre også.
Men samtidig så tror jeg de fleste her inne driter en lang marsj i om dette forumet er "koselig nok" for andre lags supportere...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

tomlars1

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "tomlars1"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Klaus_Brann"Ganske enig. Det var ikke veldig bra fra Hordene, men resten av stadion hang bra med på notene, og jeg ble litt overrasket.

..


Tja. De syns jo det å slå storebror Brann fra storebror Bergen er det største i verden... Så det burde jo være litt stemning når de slår erkefienden og serielederen!


Du store min så mye patetisk det kan skrives fra dårlige tapere.
Tror dere virkelig at Viking supportere/spillere synes det er det største i denne verden å banke Brann ?

Du får jo leve i den troen enda en stund

Normalt sett på forumet til rivaler så er det mulig å lese diverse reflekterende og sportslig meget godt begrunnete kampanalyser etc, men her inne finner jeg stort sett forferdelig dårlige tapere, og folk som synes det er mer interessant å skrive negativt om motstanderlaget/supportere etc

Håper at dette blir bedre med tiden for da kan det faktisk være litt interessant å stikke innom av og til


Les på noe av det du siterer da!Der gir jeg dere kred for bra stemning til tider, det samme gjør flere andre også.
Men samtidig så tror jeg de fleste her inne driter en lang marsj i om dette forumet er "koselig nok" for andre lags supportere...


Nå var det ikke akkurat ditt innlegg jeg refererte til. Jeg har heller ingen forventninger til at dette skal være et koselig forum for andre lags supportere. Synes bare generelt dere syter og klager på det meste. Hvis det ikke er motstanderne så er det egne spillere eller trenere.
Kanskje det er typisk bergensk å syte og klage.

Nightfox

Vel, vi har jo klagogsyt da.

Men uansett. Dette er et DISKUSJONSforum. Smak litt på den. Her diskuterer man. Og du prøver fortsatt å vri deg unna det bildet Northside postet, og som jeg prøvde å banke inn i trynet på deg. Det beviser rett og slett at dere er elendige stemningssupportere. Synd, men dessverre sant. Dere har ikke supportersanger, dere har kanskje Norges beste tilrettelagte stadionanlegg med tanke på stemning (tenker da på et tak som gjør at lyd ikke forsvinner, et stort kvadratisk felt, og lignende) og lignende.

Og Krøvel skriver alltid ting som er relativt overdrevent. Men selv når dere møter erkerivalen bare sitter dere. Hva i helvete er bra med dere?

Og når den eneste sangen som runger på Beverly går slik:
"Ingen banker oss på stadion, ingen banker oss på stadion i år...", ja da er det ikke så mye mer å si. Hvor er VIKING-sangene? Den sangen kunne jo alle sunget. Og mesteparten på Beverly så rimelig harry ut. Det gjelder både Viking og Brannsupportere. Men det er min personlige mening da.

tomlars1

Quote from: "Nightfox"Vel, vi har jo klagogsyt da.

Men uansett. Dette er et DISKUSJONSforum. Smak litt på den. Her diskuterer man. Og du prøver fortsatt å vri deg unna det bildet Northside postet, og som jeg prøvde å banke inn i trynet på deg. Det beviser rett og slett at dere er elendige stemningssupportere. Synd, men dessverre sant. Dere har ikke supportersanger, dere har kanskje Norges beste tilrettelagte stadionanlegg med tanke på stemning (tenker da på et tak som gjør at lyd ikke forsvinner, et stort kvadratisk felt, og lignende) og lignende.

Og Krøvel skriver alltid ting som er relativt overdrevent. Men selv når dere møter erkerivalen bare sitter dere. Hva i helvete er bra med dere?

Og når den eneste sangen som runger på Beverly går slik:
"Ingen banker oss på stadion, ingen banker oss på stadion i år...", ja da er det ikke så mye mer å si. Hvor er VIKING-sangene? Den sangen kunne jo alle sunget. Og mesteparten på Beverly så rimelig harry ut. Det gjelder både Viking og Brannsupportere. Men det er min personlige mening da.


Jeg prøver ikke å vri meg unne noe som helst, men hvis du ønsker en diskusjon rundt dette med supporterne og selve supporterkulturen, så kan jeg ikke annet enn å være enig med deg at Hordene har en ufattelig lang vei å gå før de kan sammenligne seg med det beste i landet.
T.o.m. Hordene er klar over det, men de skal ha for at de har blitt bedre de siste 2-3 årene. Og nei, jeg blir ikke sint eller såret om du drar fram dette. Dette er bare fakta og ingenting jeg kan gjøre noe med. Jeg er nok blant den jevne stadiongjenger og ikke med i noe supporteklubb i den grad som kanskje mange av dere som er her inne.

Klaus_Brann

Quote from: "tomlars1"
Nå var det ikke akkurat ditt innlegg jeg refererte til. Jeg har heller ingen forventninger til at dette skal være et koselig forum for andre lags supportere. Synes bare generelt dere syter og klager på det meste. Hvis det ikke er motstanderne så er det egne spillere eller trenere.
Kanskje det er typisk bergensk å syte og klage.


Det forsto jeg. Men du klaget likefullt over at det bare var syting, det var jeg uenig i. Men at ikke du forstår at folk er skuffet og forbannet når vi forrige bortekamp ble overkjørt av Lyn, og denne bortekampen taper igjen, det kan ikke jeg noe for..
Hvis du ikke har noen forventninger til det, så synes jeg du enten skal slutte å syte over hvor mye vi syter, eller komme deg inn på ditt eget lags forum..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

knutern

Quote from: "tomlars1"
Nå var det ikke akkurat ditt innlegg jeg refererte til. Jeg har heller ingen forventninger til at dette skal være et koselig forum for andre lags supportere. Synes bare generelt dere syter og klager på det meste. Hvis det ikke er motstanderne så er det egne spillere eller trenere.
Kanskje det er typisk bergensk å syte og klage.
Nå sytes det og klages på alle fotballforum rundt om i landet, spesielt når ting går trått. Ikke noe særbergensk over det.

Det kalles engasjement, look it up.

krøvel vellevold

Quote from: "tomlars1"[ Du store min så mye patetisk det kan skrives fra dårlige tapere.
Tror dere virkelig at Viking supportere/spillere synes det er det største i denne verden å banke Brann ?

Du får jo leve i den troen enda en stund


Ja?

Brann er jo Viking-fansens erkerival. Hver gang vi skal ned til Stavanger, så rapporteres det jo om "årets kamp" der nede. Og det er jo ingen kamp i Stavanger der billettene går så fort unna som når dere skal møte oss. Det er DERE som ser prestisje i dette "derbyet". Vi ser på Viking-kampene som like interessante som dem mot Tromsø, Odd og Fredrikstad. Disse kampene er ikke noe spesielt for oss, bortsett fra at det er kjekt å kunne reise på bortetur med båt.

Men jeg tviler selvsagt på at SPILLERNE til Viking bryr seg noe spesielt om Brann. Bortsett fra det faktum at Brann var serieleder før kampen.
Legg ned hele klubben!

Go Up