• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Enda en forbannelse over Brann.

Started by Breiflabben, June 19, 2007, 14:55:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Breiflabben

It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of sigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!.

tr0Ndemann

Vet ikke om jeg skal le eller gråte..
What a waste of council tax, we paid for your hats!


Northside

Får gå ut å starte bilen og håpe på globaloppvarming! Samene forsvinner og vi slipper kunstgress på stadion!

Negative er at vi kanskje må svømme til bryggen, men så pass klarer vi.

crator

Kødder IMN eller tror han faktisk på dette bullshitet?

Forresten har alle her frihet til å kaste alle slags forbannelser mot meg. Både ganning og woododukker.

Keep´em coming....

Xminator

Hadde jeg vert Mjelde ville jeg tatt de 5 minuttene det tar å ringe. Sånn for sikkerhets skyld.

jako

Flott da har vi en passende syndebukk hvis Lyn-kampen blir avgjørende for hvem som får gullet.


Idioten står sikkert i katalogen også.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Erlend

Quote from: "crator"Kødder IMN eller tror han faktisk på dette bullshitet?

Tror det er en slags del av samisk kultur, sÃ¥ han tror nok pÃ¥ det ja.  Og han "gannet jo Hammerfest en gang, og da tapte de resten av kampene og rykket ned.

En liten kuriositet er jo at i BA og BT (begge papir) uttalte han at han var Brannsupporter mens dagbladet nett beskriver han som Enga-patriot

steinbygger

Klart dette virker. Er jo en grunn for at samelandslaget vant VM for urbefolkning eller hva det nå var. Vår venn Ivar Morten var jo trener for de, så han snakker av erfaring.

MariusPS

Quote from: "Erlend"

En liten kuriositet er jo at i BA og BT (begge papir) uttalte han at han var Brannsupporter mens dagbladet nett beskriver han som Enga-patriot


Det er nok IMN de referer til.

Brannfrelst

Syns absolutt vi skal ta dette seriøst. Altså en vet jo aldri. Syns Mjelde skal ringe denne Sami Mika fyren.
2.10.07-Gullet kom hem!

Go Up