• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Billett-sp.mål fra utenbysfra

Started by OC, June 19, 2007, 08:04:57 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

OC

Brann - Rosenborg på plakaten også. (12.08)

Det vi/jeg lurer på er hvordan vi skal gå frem for å være sikre på at vi får billetter til denne matchen med tanke på at vi ikke bor i Bergen.

Starter salget likt både i Bergen og på nett (billettluka.no er det vel?) slik at vi kan handle online, eller bør vi ha en person i Bergen som handler for oss, eller hva?

Kan noen hjelpe?

PÃ¥ forhÃ¥nd takk  :wink:
:: B R A N N ::.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!

Desperado

Quote from: "OC"
Det vi/jeg lurer på er hvordan vi skal gå frem for å være sikre på at vi får billetter til denne matchen med tanke på at vi ikke bor i Bergen.

Det selges billetter i samtlige 7-eleven og Narvesen-kiosker over HELE LANDET - kjenner til at folk har fått kjøpt på 7-eleven i Oslo mens både folk og billettsystemer har vært nær sammenbrudd i Bergen.

Hvis ikke Brann kjører noe spesial-greier med "kun billettsalg i brann-butikken" til den kampen, vil jeg anbefale en mann på billettluka.no og en mann på 7-eleven.

OC

takker og bukker!

:D

Hvordan er det med tv-matcher egentlig? Dersom Brann-RBK skulle bli tv-sendt, vil den bli flyttet fra søndag til lørdag eller noe da? LITT kjipt å bestille tur til Bergen for så å oppleve at matchen blir flyttet til en annen helg/uke.

Tenkte Bergen-opphold fra fre 10.aug - mandag 13.

Matchdato nå er satt til sønd 12. august.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!

Rune felt F

Den kampen vil mest sannsynlig gå søndag kl 20. Det kan bli meget vanskelig å få fatt i billett dersom dere ønsker billetter til normalpris.

OC

har satt av litt penger til denne turen, så vi er forberedt :)

eivtress

Hvilken dato/klokkeslett vil billetter bli lagt ut for salg?
Jeg har også tenkt meg over fjellene.

Tore Larsen

Quote from: "eivtress"Hvilken dato/klokkeslett vil billetter bli lagt ut for salg?
Jeg har også tenkt meg over fjellene.

Det er ikke kommet info om det enda, følg med her : http://www.brann.no/index.php?mapping=220
Mvh

Tore

OC

da var flybilletter booka, så nå mangler bare hotell og matchbilletter!

noen anbefalinger når det kommer til greie hoteller i Bergen?

anders_flanderz

Quote from: "OC"da var flybilletter booka, så nå mangler bare hotell og matchbilletter!

SAS bryggen e perfekt!
rite Drite Drite Drite på Oslo By

C@Bøe_79

Quote from: "OC"da var flybilletter booka, så nå mangler bare hotell og matchbilletter!

P-hotels.. Ligger rett over Fotballpuben..
Ellers er Radisson SAS Hotel Norge sentralt og fint...

Bare lurte på om det er "kjendisen" OC som kommer over for å oppleve Brann på hjemmebane..??
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Alzheimer/Silverspurs

På Hotell.no kan ein alltids finne hotell i sentrum alt etter prisklasse. Trur ein kan få ned i få hundre pr pers og opp i fleire tusen. Bergen sentrum er også eigen søkekategori så det er jo morro og lettvint.

OC

Quote from: "C@Bøe_79"

P-hotels.. Ligger rett over Fotballpuben..
Ellers er Radisson SAS Hotel Norge sentralt og fint...

Bare lurte på om det er "kjendisen" OC som kommer over for å oppleve Brann på hjemmebane..??

hehe... jeg jobber i chat-tv om det er det du sikter til..

Takker for tips!

Brann Patriot

Bergen Travel Hotel, fantastisk mat ;p

Bjorni

Jeg og noen venner skal over fjellet på en av høskampene. Så lurte jeg på om det selges løse billetter til Hansa? Eller er alle partoutkortplasser?
Og hvor på stadion er felt T? Fant ikke det feltet på kartet.

Erlend

Quote from: "Bjorni"Jeg og noen venner skal over fjellet på en av høskampene. Så lurte jeg på om det selges løse billetter til Hansa? Eller er alle partoutkortplasser?
Og hvor på stadion er felt T? Fant ikke det feltet på kartet.

Det finnes vel noen fÃ¥ ledige her og der, men du bør være tidlig ute med Ã¥ kjøpe isÃ¥fall.  

Felt T er nedenfor den ene langsiden, anbefales ikke hvis du ikke er desperat.  Man stÃ¥r pÃ¥ et ganske flatt felt, og de beste plassene er tatt en time før det braker løs

SKBMiller

noen som har link til noen billige overnattingssteder i bergen for noen studenter som skal overnatte i forbindelse med kamp? så billig som mulig.

Klaus_Brann

Quote from: "SKBMiller"noen som har link til noen billige overnattingssteder i bergen for noen studenter som skal overnatte i forbindelse med kamp? så billig som mulig.

Her har du en del å velge i:

http://www.hotell.com/hotell-norge/hotell-bergen/
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Stoffi

Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Xminator

Finner normalt de beste tilbudene på kelkoo.

OC

Quote from: "Stoffi"fikk dere billetter?

Billetter, fly og hotell i boks  :D

Gleder oss!

Ble P-hotels.. skulle ifølge enkelte her inne ligge i grei avstand fra supporter-pub osv?

OC

nok et sp.mål:

Jeg har tenkt meg på kampen mot FFK i Fredrikstad i september (ja, langt frem i tid), og VIF-kampen nå til helgen (om jeg får fri fra jobb).

MEN: Jeg vil selvsagt befinne meg i Brann-leiren og ikke sitte "fanget" blant hjemmefansen. Jeg er ikke medlem av Bataljonen, vil jeg likevel kunne kjøpe billetter av dere på møtestedet (ser dere skal holde til på Saras Telt i Oslo foran VIF-kampen, og blir vel et "oppvarmingssted" foran FFK-kampen også), til tross for at jeg ikke er medlem, men Brann supporter?

For dersom jeg handler billetter gjennom hjemmelaget ender jeg opp på en hvilkensomhelst tribune..

Takker for svar :)

vebo

Tiocfaidh ár lá

OC

Go Up