• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Overføring av partoutkort

Started by Stoffi, June 16, 2007, 11:16:15 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Stoffi

Dette er ikke noe som har skjedd så vidt jeg vet, men det kommer nok til å skje i stor grad etterhvert.

En gjeng har kjøpt partoutkort sammen på bataljonsfeltet. Så må en eller flere flytte fra byen, og plutselig er det ett ledig partoutkort. Er det da lovlig for denne personen å overføre partoutkortet til en annen venn som gjerne vil ha plass med kompisene sine, eller må partoutkortet stå på den opprinnelige supporterens navn i evig tid? Jeg vet dessverre ikke hva som tidligere har vært vanlig på vanlige partoutkort rundt omkring på tribunene.

Dere ser vel her dilemmaet. En regel det ikke går an å håndheve. Av de 1000 supporterne på bataljonsfeltet, kommer nok noen til å flytte fra Bergen før neste sesong. Jeg ser jo også svartebørsproblematikken, men dette vil lettere kunne oppdages siden man kjenner de man står med etterhvert. Jeg tviler på at det har vært et problem hittil.

Håper bataljonen kan opplyse litt. Mulig jeg ikke har fulgt med i timen her, i så fall, kan noen peke meg i riktig retning for å finne det ut?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Klaus_Brann

"Kommer til å skje i stor grad?"

De fleste normalt oppegående personer klarer vel å planlegge i april hvor de skal bo i august, så kan ikke se at dette er/blir noe stort problem..
Men hvis det ikke går an at en kompis overtar det, så er det jo ikke verre enn at han kjøper det og bruker det som sitt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

abe78

Kortene kan deles ut til den du vil. Navnet på kortet betyr ikke en dritt.
.og husk!

Nixon

Jeg tror nok neppe dette er noe problem. Brann har aldri vært vanskelig med å oppfylle seteønske dersom det har vært praktisk mulig. Regner med at BBB også kan sørge for at en bestemt person kan overta et bestemt sete til neste sesong.
Rød makt på Hansa!

Veslemøy

Ta kontakt med Anders Tøsse i Brann.
Tlf: 55 59 85 19

Mvh
Veslemøy
BBB

Stoffi

Quote from: "Klaus_Brann""Kommer til å skje i stor grad?"

De fleste normalt oppegående personer klarer vel å planlegge i april hvor de skal bo i august, så kan ikke se at dette er/blir noe stort problem..
Men hvis det ikke går an at en kompis overtar det, så er det jo ikke verre enn at han kjøper det og bruker det som sitt.

Vet du om du skal bo i Bergen om 2 år? 5 år? Kanskje er du student og kommer inn i Trondheim til høsten? Tenk litt før du kommer med slike bastante innlegg. ;)

Quote from: "Nixon"Jeg tror nok neppe dette er noe problem. Brann har aldri vært vanskelig med å oppfylle seteønske dersom det har vært praktisk mulig. Regner med at BBB også kan sørge for at en bestemt person kan overta et bestemt sete til neste sesong.

Ja, det virker slik. Uansett, et "dilemma" jeg ville ha svar på og fikk litt svar på. Man vil jo ikke en fremmed person midt inn i gjengen når man har andre venner som gjerne vil inn, men samtidig er det jo attraktivt med gode plasser i midten og kanskje bataljonen ville fordelt disse selv.

Takk for nummeret fra Veslemøy, selv om dette bare var en hypotetisk problemstilling. :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Speedy

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Klaus_Brann""Kommer til å skje i stor grad?"

Vet du om du skal bo i Bergen om 2 år? 5 år? Kanskje er du student og kommer inn i Trondheim til høsten? Tenk litt før du kommer med slike bastante innlegg. ;)

I tillegg har du militæret. Jeg går glipp av en rekke kamper, noe jeg ikke kunne forutsett, force majeure.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Go Up