• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Nye Brann.no - Ris og Ros

Started by brann.no, June 15, 2007, 10:55:17 AM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

dudo

Jeg tror dette er NTF og ikke NFFs verk - sånn for ikke å rette baker for smed.

Men ja, det er en helt utrolig rar greie. Hvor mye kan man egentlig ha tjent på dette?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

21 nyheter og 7 videoinnslag i uken - men kilden er vgd, så det kan kanskje tas med en aldri så liten klype salt i første omgang.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Utmedsnolken

Da blir nok Brann open gående året rundt i alle mulige grener
"og der snubler Sæternes igjen"

Jose Arrogantio

Bli med Birkir på handletur!

Roald: her bor vi!

Skarsfjord: ennå god fremgang på trening.

Masse spennende nyheter å se fram til.

roaldinho

Quote from: Jose Arrogantio on May 03, 2012, 19:22:23 PM
Bli med Birkir på handletur!

Roald: her bor vi!

Skarsfjord: ennå god fremgang på trening.

Masse spennende nyheter å se fram til.

Roalds fax-kurs: Sånn gjør man det. Birkir på guidet tur til Island, samt de i kiosken forteller om sine travle kampdager med lunkne pølser og kald kaffe. Mye å glede seg til.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

kabelmann

Jeg kunne godt tenkt meg en reportasje om kiosk-crewet på kampdag. Der har du ineffektivitet satt i system.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krøvel vellevold

Dette blir jo latterlig! Tippeligaen er i ferd med å bli som NHL, NBA, MLB og NFL. Der er "klubbene" mer eller mindre i ligaens hule hånd (de er tross alt franschiser - ikke selvstendige klubber), og alle "klubbenes" nettsider er skåret over samme lest.

En annen ting er at man med minumum så og så mange saker pr dag, får en haug med svadanytt. De viktige nyhetene - og viktig info, risikerer å drukne i pisspreik.
Legg ned hele klubben!

dudo

Quote from: kabelmann on May 03, 2012, 20:50:25 PM
Jeg kunne godt tenkt meg en reportasje om kiosk-crewet på kampdag. Der har du ineffektivitet satt i system.

Det kunne vært verre - det kunne vært som på Stavollen. Der måtte en venninne av meg regne ut hvor mye det ble for en kaffe og en hotdog for jenten i kiosken. 30+20.

Og a propos, hva skjer med dette betalingssystemet vi skulle få? Hvis det er hurtig, og jeg slipper å tenke på cash er det midt i blinken.

Markmus

Quote from: krøvel vellevold on May 03, 2012, 20:53:34 PM
Dette blir jo latterlig! Tippeligaen er i ferd med å bli som NHL, NBA, MLB og NFL. Der er "klubbene" mer eller mindre i ligaens hule hånd (de er tross alt franschiser - ikke selvstendige klubber), og alle "klubbenes" nettsider er skåret over samme lest.

Har ikke ePL-klubbene det samme?
Ka du ve?

Jose Arrogantio

Quote from: Markmus on May 03, 2012, 22:47:43 PM

Jeg vet ikke om sidene deres bruker samme plattform som NFF vil vi skal her i Norge, men de har ikke samme system som NHL og NBA i hvert fall.

kabelmann

Quote from: dudo on May 03, 2012, 21:09:04 PM
Det kunne vært verre - det kunne vært som på Stavollen. Der måtte en venninne av meg regne ut hvor mye det ble for en kaffe og en hotdog for jenten i kiosken. 30+20.

Jeg mistenker at disse stavollenjentene er leid inn fra stadion.

Det hadde vært digg å kunne betale med kort i kiosken, men på den annen side tror jeg ting ville tatt dobbelt så lang tid. Som om ikke kontanter er vanskelig nok.

Mine tips til økt effektivitet:

1. Kutt ned på utvalget. F, eks. to typer sjokolade holder. Det er ingen vits i å gi kjøperen for mange valg - han klarer ikke bestemme seg. Dessuten er det bare enda et vareutvalg som må fylles opp når hyllene er tømt. Det er det ikke tid til.

2. Ha lageret under disken eller hvor som helst innenfor kioskens fire vegger. Det er da helt unødvendig å måtte løpe stadion rundt for å finne flere Kvikk-lunsj.

3. To stykker betjener hver sin kasse, en tredje dedikeres til hotdogmekking. Og mens første omgang pågår, smekk sammen tohundre hotdogs og ha de i et varmeskap eller noe.

4. Sett opp et anstendig køsystem så man slipper smiterne.

Osv.

Klaus_Brann

Jeg vet ikke om de har det, men klubbene i Championship har det i alle fall.
Utrolig trauste saker.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

May 04, 2012, 04:21:22 AM #63 Last Edit: May 04, 2012, 04:23:54 AM by krøvel vellevold
Quote from: Jose Arrogantio on May 03, 2012, 23:02:45 PM

Jeg vet ikke om sidene deres bruker samme plattform som NFF vil vi skal her i Norge, men de har ikke samme system som NHL og NBA i hvert fall.

Jeg snakker ikke om at vi får samme nettsystem som de amerikanske ligaene. Jeg snakker om at "klubbene" (franschisene) i hver amerikansk liga har strengt tatt like nettsider. Det var i hvert fall slik før.
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Korleis i all verden kan NFFs medieavtale ha juridisk bindende forpliktelser for webansvarlige hos Brann, engen og resten av klubbene i TL?
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dudo

Jose Arrogantio

May 04, 2012, 10:34:31 AM #66 Last Edit: May 04, 2012, 10:37:35 AM by Jose Arrogantio
Quote from: krøvel vellevold on May 04, 2012, 04:21:22 AM
Quote from: Jose Arrogantio on May 03, 2012, 23:02:45 PM

Jeg snakker ikke om at vi får samme nettsystem som de amerikanske ligaene. Jeg snakker om at "klubbene" (franschisene) i hver amerikansk liga har strengt tatt like nettsider. Det var i hvert fall slik før.

Det har de nok ennå.  Tok en rask titt, og eneste som skiller Edmonton Oilers, Anaheim Ducks og Colombus Blue Jackets er fargene.

Edit: og ser man på NBA klubbenes nettsider er ikke de bare like hverandre, men like NHL klubbene også.

Utmedsnolken

holdt på å klage på at vi nettopp brukte masse penger på å lage våre sider, men så oppdaget jeg at det var 5 år siden nå. Fryktelig så fort tiden går.

kabelmann

Denne tråden ble vel opprettet i forbindelse med forrige nettsidelansering, ikke nåværende.

Utmedsnolken

May 04, 2012, 11:49:38 AM #69 Last Edit: May 04, 2012, 11:54:44 AM by Utmedsnolken
Quote from: kabelmann on May 04, 2012, 11:19:58 AM
Denne tråden ble vel opprettet i forbindelse med forrige nettsidelansering, ikke nåværende.

det virker mer logisk ja. mente å huske det var betydelig mer klaging enn i denne korte tråden.

kan jeg da syte over at vi sikkert har brukt millioner på vår egen nettside og nå må vi over på et helt nytt system rett etterpå

kabelmann

dudo

http://fotball.bt.no/eliteserien/article234830.ece

I denne artikkelen bekreftes det at alle skal over på den nye medieplattformen.

Jose Arrogantio

Ser ut til å bli et tilbakesteg fra den gode hjemmesiden Brann har nå. Veldig kjedelig den siden man ser i artikkelen der.

Henrik8

Kjør over pakket 09`

dudo

Quote from: Henrik8 on August 17, 2012, 15:59:12 PM
Gikk inn på brann.no i dag for å melde meg inn i klubben.

Har vi en optimist mtp finale her eller?

Gulløl

August 17, 2012, 23:40:33 PM #75 Last Edit: August 17, 2012, 23:48:09 PM by Gulløl
Brann har blitt en dansk klubb  :o (så ikke bare Brann sin hjemmeside som sliter).
http://www.futaa.com/football/article/kim-ojo-calls-for-fans-support
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Henrik8

Quote from: dudo on August 17, 2012, 16:00:12 PM
Quote from: Henrik8 on August 17, 2012, 15:59:12 PM
Gikk inn på brann.no i dag for å melde meg inn i klubben.

Har vi en optimist mtp finale her eller?

Var kvartfinalen som gjorde at det avgjørende steget kom nå, ja! Har vurdert å melde meg inn i klubben i flere år, men som så mye annet blir det med tanken. I fjor fikk jeg cupfinalebillett på VIFs kvote, har en bekjent som har kontakter i VIF etter et sponsorskap og av VIFs billetter var det mange som ikke ble brukt.
Kjør over pakket 09`

Go Up