• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

billetter til viking-Brann for utenbysboende

Started by kih, June 12, 2007, 12:38:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

kih

ser at dere har lagt ut info om billettsalg for medlemmer i Bergen

i tråden Viking-Brann 24.06 tur-tråd er det flere som har spurt om hvordan vi som bor i Stavanger kan fikse oss billett

da ble det gitt til svar at: Til alle som lurer på noe angående billetter til kampen: Alle reisende er selvfølgelig garantert billett. De øvrige billettene kommer det mer info om på nettsidene våre i løpet av noen dager.

informasjonen som er lagt ut svarer ikke på spm om oss stavangerbosatte da det referes til salg på fotballpuben som ligger ca 20 mil og 3 ferger unna

et annet spm er billetter til folk som ikke er medlem av bataljonen?
på viking sin hjemmeside står det om kampen viking-Brann at det er viktig å merke seg at folk med Brann-supportereffekter kan bli bortvist fra øvrig tribune grunnet sikkerhetsbestemmelser.

det kan ikke bety annet enn at også ikke-medlemmer skal plasseres på tribuneseksjonen som bbb har fått billetter til, og dermed gjentar jeg spm:
hvordan fikser vi som bor i Stavanger oss billett til borteseksjonen?

feltf

Velidig bra at du tar opp det der, for jeg er en av de som lurer på dette siden jeg bor i Stavanger og skrev spørsmål i den andre tråden. Det samme skjedde i fjor da jeg spurte om billetter. Samme svar, info legges ut på siden osv, men det var lite info for folk uten for Bergen.
Kampen i fjor droppet jeg uansett å gå på siden Brann ikke hadde noe å spille for. En avgjørelse jeg ikke angret på kan du si.

Tore Larsen

sender dere en mail til styret@bataljonen.no så får dere nok svar på spørsmål omkring dette.
Mvh

Tore

feltf

Vi kan sikkert skrive en mail, men nå er det vel ikke bare oss to som lurer på dette. Bor mange bergensere i stavangerområdet som sikkert skal på kamp. Blir sikkert litt kjedelig for styret@bataljonen.no og få 30-40 for ikke å si 100 mail om det samme. Det å klare og skrive litt mer utfyllende informasjon på forsiden, også fordi som ikke bor i Bergen, bør ikke være vanskelig.

Men for all del kan godt sende avgårde en mail jeg.

Stalin

Har spurt om det samma til ca hver bortetur, hva med oss som ikke bor i Bergen. Har aldri fått no svar, har kun fått beskjed at billetter kan kjøpes på fotballpuben. Det hjelper oss lite når det er x-antall mil til Bergen. Møte opp og håpe på at man får kjøpt billetter i døra er rimelig uaktuelt.

Brannforalltid

har nå fått tak i ett lite antall billetter til kampen gjennom Brann Bataljonen Bergen.
De som er medlemmer hos oss (og hos BB Bergen), og er førstemann til mølla, kan følgelig få seg noen billetter gjennom oss.
Send meg gjerne en mail, så tar vi tingene derfra.

Mvh
Kristian G. Moe
ed supportherhilsen
Kristian Georg Moe
Initiativtaker
Brann Bataljonen Sør
http://home.no.net/bbsor

Go Up