• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Latterlige VG

Started by millermania, May 28, 2007, 22:54:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

millermania

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=185080

Hva faen er de prøver å koke opp???

Nå er skotten misfornøyd - igjen.

- Alle vil starte. Når man gjør det bra i en kamp, håper man å starte neste. Da blir man selvsagt skuffet når det ikke skjer, sier Winters til VG Nett.

- Vi har tre gode spisser. Men alle kan ikke spille samtidig, sier Winters.

Det er et HELT normalt og greit svar. VG prøver vel å skape rabalder i Brann eller noe, men dette er jo bare tåpelig. Det er ikke syting Winters kommer med. Alle blir vel for faen skuffet om de ikke får spille?!?

Alastor

Tja...VG fremstiller det jo ikke som om Winters er misfornøyd heller da..de fremstiller det jo faktisk som at det er god lag-moral i brann, noe det ser ut til å være for tiden :).

Det fine med brann nå, er jo at vi egentlig har så og si dobbel dekning på alle lagdeler - så får vi håpe at folk ikke blir for misfornøyde, eller at media klarer å ødelegge.

Texas

Mener det sto ganske ordrett at nå er skotten misfornøyd igjen.

millermania

De har forskjellige overskrifter på linken på sportssidene og selve artikkekkelen.

"Misfornøyd etter scoring og seier" står det på vg.no/fotball

Det er jo tullete det de holder på med. Winters vil jo selvsagt spille, det vil vel alle med ambisjoner.

LandåsKongen

tre GODE spisser? Sæternes er elendig. Og jeg kan ikke fatte hvorfor han får spille igjen og igjen og igen. Han har definitivt fått fornyet klippekortet sitt. Tragisk spiller.

tormi

Quote from: "LandåsKongen"tre GODE spisser? Sæternes er elendig. Og jeg kan ikke fatte hvorfor han får spille igjen og igjen og igen. Han har definitivt fått fornyet klippekortet sitt. Tragisk spiller.

Regner jo med han mener seg selv, Helstad og TFL.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Erlend

Quote from: "Texas"Mener det sto ganske ordrett at nå er skotten misfornøyd igjen.

fra artikkelen:
QuoteNå er skotten misfornøyd - igjen.

Roald

Det pleier jo vanligvis å være dagbladet som koker opp drit om brann, men maken til lavpannet journalistikk fra VG skal du lete lenge etter. Her virker det som om journalisten har fått beskjed på forhånd om at han skal få til en overskrift om at Winters er misfornøyd. Elendig av VG.
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

Klaus_Brann

Quote from: "LandåsKongen"tre GODE spisser? Sæternes er elendig. Og jeg kan ikke fatte hvorfor han får spille igjen og igjen og igen. Han har definitivt fått fornyet klippekortet sitt. Tragisk spiller.

Han mener Helstad, Sæternes og seg selv.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

monzilla

Brann bør hente inn en ung og talentfull spiss. Vi mister jo Winters etter sesongen, muligens Sæternes og.

Speedy

Quote from: "monzilla"Brann bør hente inn en ung og talentfull spiss. Vi mister jo Winters etter sesongen, muligens Sæternes og.

Sæternes har kjøpt hus i Bergen..
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

thesevs

hus kan selges.... :-D
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Speedy

Quote from: "thesevs"hus kan selges.... :-D

Hvorfor kjøpe hus hvis du ikke er sikker om skal bli eller ei? Alt kan skje selvfølgelig, men jeg ser på det som et sterk pekepinn at han blir iallefall.

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

monzilla

Joda, men Brann kan ikke det. De har en kontrakt å forholde seg til. Problemet til Sæternes er at dersom han nøler lenge nok samtidig som han spiller piss, så ender det med at det er Brann som ikke vil skrive ny kontrakt.

Nixon

Quote from: "Speedy"Sæternes har kjøpt hus i Bergen..

Har han det? Jeg trodde han bare var på en del visninger i vinter.
Jeg tror uansett han velger å bli.
Rød makt på Hansa!

Knasen

jeg veit at jeg er helt av her, men hvor er Gashi fortiden? hører ikke om at han glager. Er litt sånn at man blir redd når man ikke hører noe :S

Jeg synes ikke at han bør sitte på benkten, og sture.

Speedy

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Speedy"Sæternes har kjøpt hus i Bergen..

Har han det? Jeg trodde han bare var på en del visninger i vinter.
Jeg tror uansett han velger å bli.

Beklager, jeg som husket feil:)

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Go Up