• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann2...

Started by Kararay, May 21, 2007, 11:48:27 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Kararay

Kor mange er det som går og ser på disse kampene deres?
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

vebo

Var kanskje 30-40 mot Bjørnar. En del var nok i Brann apparatet og en del var for å se Bjørnar. Kan tenke meg at vi var 10 supportere.
Tiocfaidh ár lá

Kararay

noen som skal i morgen?
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

vebo

Tror nok jeg venter til neste kamp, orker ikke reise til Salhus!
Tiocfaidh ár lá

Kararay

eg skal dit... hehe
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Clish

Det er vel overhodet ingenting galt med Salhus!?!
 Predict a RIOT!!!

Nixon

Quote from: "Kararay"noen som skal i morgen?


Nei, og ikke onsdag heller når kampen spilles...
Rød makt på Hansa!

Kararay

den går i morgen... er flyttet fra onsdag til tirsdag kl 20.00
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Nixon

Quote from: "Kararay"den går i morgen... er flyttet fra onsdag til tirsdag kl 20.00


Ok, sjekket både brann.no og fotball.no. Ingen har oppdatert dette.
Jeg vil tro at flyttingen har sammenheng med CL-finalen.
Rød makt på Hansa!

Kararay

se på Speaker.no...

Den mest oppdaterte når det gjelder kamper... er Kretsen og fotballforbundet som legger de ut...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

vebo

Quote from: "Clish"Det er vel overhodet ingenting galt med Salhus!?!


Neida, Salhus er vel en fin plass det. Bare litt langt borte. Hvertfall for en stakkar uten bil.
Tiocfaidh ár lá

gunkar

Tror buss 90 går forbi Salhus Stadion. Ut på tur.
rann, Brann og bare Brann

Clish

90'en stopper 20m fra banen ja.
Er det bestemt at det blir i kveld kl 20.00?
Kansje Knut Langeland gjør comeback på BGN sitt A-lag i kveld.... hehe.
 Predict a RIOT!!!

Kararay

kampen går kl 20.00 i kveld på Salhus...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Northside

260 bussen går halv fra terminalen. Stopper rett nedenfor banen.

90 stopper jo der med toppe. Tar du den får du deg en gåtur, med mindre det er ekspress som kjører helt til salhuskaien.

Tar selv turen...

Kararay

19.04 fra perrong 14 i byn
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

vebo

Tiocfaidh ár lá

Kararay

ingen kjente hvertfall. og keeperen var verre enn Jørn Jamt(feil)fall...
Grisedårlig Brann2 lag.. eneste positive var siste målet til brann. en fin volley i lengste.

Rævvakamp..
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Clish

Stakk etter 5-1 til BGN hva ble sluttresultatet?
 Predict a RIOT!!!

Baunebob

Ble vel 6-2 tilslutt.

Hvem stod i mål ?

Clish

Kjente ikke igjen Brann keeperen, men Eddie-Hund sto som en panter i BGN målet...
 Predict a RIOT!!!

bubba

Det er Morten Iversen som sto i mål for Brann. Han er 15 år og sønnen til vår litt mer kjente Knut Iversen. Han sto også i mål mot Varegg og gjorde en relativt god innsats den gang.

Var ingen god kamp igår, men synes kampen ble litt ødelagt av en håpløs linjedommer på ene siden. Skulle tro det var 17.mai slik at vinftet med flagget.

Kararay

hvilken av de da? han med garderobene?

Vel, uansett kem han er sønn til eller kor gammel han er så var det vel en tre-fire keepertabber av han.... Slik eg såg det fra der eg stod...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Northside

Quote from: "Kararay"hvilken av de da? han med garderobene?

Vel, uansett kem han er sønn til eller kor gammel han er så var det vel en tre-fire keepertabber av han.... Slik eg såg det fra der eg stod...


Må jo være deg det siktes til? :wink:  

neida. Kjedelig kamp i normalt vær. Han nr 10 (husker ikke navnet) gjorde veldig mye bra. En av få som virkelig utmerket seg.
hurtig spiss!

littaventype

[
Quotequote="bubba"]Det er Morten Iversen som sto i mål for Brann. Han er 15 år og sønnen til vår litt mer kjente Knut Iversen.


kan bli gøy når han kommer på a-laget....   hahaha  merker jeg gleder meg allerede..... nei, jeg ville heller vært sønn av "et realt festmenneske" enn av (K)snuten. den er rimelig grei

gunkar

Fra brann.no:

"Onsdag skal Brann 2 i aksjon igjen, og denne gangen blir det også noen innslag fra A-stallen. Johan Thorbjørnsen, Cato Guntveit, Armann Bjørnsson, Erlend Hanstveit, Erik Huseklepp, Helge Haugen og Robbie Winters skal alle få sjansen når Brann tar i mot Hald på Stadion kl. 18:30 i kveld."
rann, Brann og bare Brann

Xminator

Problemet om Brann2 nå skulle rykke opp, noe som jo er ganske sannsynlig med det laget vi stiller i de fleste kampene, så får Brann ett problem igjen. Det blir nok betydelig vanskeligere å flytte kamper i 2. divisjon enn det har vert å få ting ordnet i 3. divisjon. I 3. har jo de andre lagene nærmest forlangt å få flytte kamper, i 2. divisjon er nok klubbene litt mer stivbeinte.

Nixon

2. divisjon spilles vel i helgene, og da blir det begrenset hvor mange A-lagsspillere som kan være med (sist de spilte i 2. divisjon var det vel stort sett bare Egil Ulfstein som reiste rundt med Brann2). Noe som betyr at Brann bør ha en egen rekruttstall med de beste unge spillerne i byen. De har jo en del legionærer i lokale lokale klubber som de kan hente tilbake. Men da bør de også, med litt hjelp fra A-lagstroppen, kunne klare å hevde seg bra. De klarer det i Stavanger der Viking2 leder sin avdeling, og da burde det være mulig også her.
Rød makt på Hansa!

Stoffi

Quote from: "Xminator"Problemet om Brann2 nå skulle rykke opp, noe som jo er ganske sannsynlig med det laget vi stiller i de fleste kampene, så får Brann ett problem igjen. Det blir nok betydelig vanskeligere å flytte kamper i 2. divisjon enn det har vert å få ting ordnet i 3. divisjon. I 3. har jo de andre lagene nærmest forlangt å få flytte kamper, i 2. divisjon er nok klubbene litt mer stivbeinte.



Det har jo fungert før, og fungerer for alle andre tippeligalag, så jeg ser ikke helt problemet. :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

gunkar

Bare nevner at Start forrige fredag (25.05.07) stilte lag både i Tippeligaen og i 2. div.
rann, Brann og bare Brann

gunkar

Vanligvis spiller 2. lagene dagen etter Tippeligakampen.
rann, Brann og bare Brann

Speedy

Liten rapport om dagens kamp.

2 tilskuere på bt, 4 på nordre, 7 på Hansa og 200 på GS.

Brann 2 vant vel 6-0 tilslutt etter en artig og fartsfylt kamp.
Hald fikk ikke en jævla målsjanse, så fikk dessverre ikke sett Torbjørnsens ferdigheter annet enn YMCA tøyinger.

Huseklepp var klart BB og holder den gode formen oppe. Leker seg og er alltid farlig fremover, scorte vel et, selvom noen andre pirket den såvidt over. Ble litt anonym mot slutten.
Robbie Winters var også i slag. Giftig og frisk hele kampen igjennom. Scoret vel 2, kanskje 3 mål.
Bjørnsson hadde lite å gjøre som midstopper, men ingen merkbare feil på ham. Ble etterhvert byttet ut.
Hanstveit, den dårligste i dag. Bra defensivt, men fremover hadde han 2 horrible gjennombruddspasninger. Må skjerpe seg!
Cato leverte varene. Ble etterhvert byttet ut.
Skal jeg være helt ærlig la jeg ikke merke til haugen, skal til optiker imorgen.

Ellers spenstig at det var et svært tifo på Hansa idag. Kred.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Klaus_Brann

Quote from: "Speedy"Liten rapport om dagens kamp.

2 tilskuere på bt, 4 på nordre, 7 på Hansa og 200 på GS.

Brann 2 vant vel 6-0 tilslutt etter en artig og fartsfylt kamp.
Hald fikk ikke en jævla målsjanse, så fikk dessverre ikke sett Torbjørnsens ferdigheter annet enn YMCA tøyinger.

Huseklepp var klart BB og holder den gode formen oppe. Leker seg og er alltid farlig fremover, scorte vel et, selvom noen andre pirket den såvidt over. Ble litt anonym mot slutten.
Robbie Winters var også i slag. Giftig og frisk hele kampen igjennom. Scoret vel 2, kanskje 3 mål.
Bjørnsson hadde lite å gjøre som midstopper, men ingen merkbare feil på ham. Ble etterhvert byttet ut.
Hanstveit, den dårligste i dag. Bra defensivt, men fremover hadde han 2 horrible gjennombruddspasninger. Må skjerpe seg!
Cato leverte varene. Ble etterhvert byttet ut.
Skal jeg være helt ærlig la jeg ikke merke til haugen, skal til optiker imorgen.

Ellers spenstig at det var et svært tifo på Hansa idag. Kred.


Tror ikke det er øynene dine det er noe feil med, dessverre.
Det var slik i forrige Brann2 kamp jeg så han og. Eller ikke så han. Gjorde lite ut av seg, annet enn å løpe mye....
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

Quote from: "Speedy"
Ellers spenstig at det var et svært tifo på Hansa idag. Kred.


Ikke hver dag det kjøres banner på 10x20 meter i en Brann2 kamp nei. Riktignok så kom ikke tifoen opp før i 2 omgang, men tifo er tifo!

Då har vi altså en kamp med bluss og en kamp med banner denne sesongen, under Brann2 sine kamper.  

Stemningen var egentlig ikke helt på topp, bare for å være negativ her. Kun 5-6 stykker reiste seg på scoringer, kunne gått vært 10-12 flere liksom.

Savnet også vekselsang, kunne han ikke snakke han på BT kanskje?

Utenom det var det en underholdene kamp hvor man lett så hvem som virkelig er nærmt en kamp for A-laget (Huseklepp og Winters).

Tore Larsen

Quote from: "Speedy"
Skal jeg være helt ærlig la jeg ikke merke til haugen, skal til optiker imorgen.


Sikkert fordi han spilte med drakt nummer 9 idag og ikke nummer 6:)

Ellers var tifoen meget bra idag:) hehe
Mvh

Tore

Bossmann

Quote from: "Speedy"Liten rapport om dagens kamp.

2 tilskuere på bt, 4 på nordre, 7 på Hansa og 200 på GS.

Brann 2 vant vel 6-0 tilslutt etter en artig og fartsfylt kamp.
Hald fikk ikke en jævla målsjanse, så fikk dessverre ikke sett Torbjørnsens ferdigheter annet enn YMCA tøyinger.

Huseklepp var klart BB og holder den gode formen oppe. Leker seg og er alltid farlig fremover, scorte vel et, selvom noen andre pirket den såvidt over. Ble litt anonym mot slutten.
Robbie Winters var også i slag. Giftig og frisk hele kampen igjennom. Scoret vel 2, kanskje 3 mål.
Bjørnsson hadde lite å gjøre som midstopper, men ingen merkbare feil på ham. Ble etterhvert byttet ut.
Hanstveit, den dårligste i dag. Bra defensivt, men fremover hadde han 2 horrible gjennombruddspasninger. Må skjerpe seg!
Cato leverte varene. Ble etterhvert byttet ut.
Skal jeg være helt ærlig la jeg ikke merke til haugen, skal til optiker imorgen.

Ellers spenstig at det var et svært tifo på Hansa idag. Kred.




sakset fra Brann.no " Etter 72 minutter kommer det som kanskje må betegnes som dagens mål, signert av Helge Haugen. Et innlegg blir headet ut i returrommet, der står Haugen klar og klinker til. Ballen suser i mål, og dermed står det 5-0 til Brann. "

"Mot slutten av oppgjøret setter Erlend Hanstveit inn sitt andre mål for dagen, og den desidert siste spikeren i kisten når han blir spilt fint igjennom"


Ifølge Brann.no var både Haugen og Hanstveit toneangivende. Hanstveit med 2!! Må vel ikke skjerpe seg så mye. Haugen puttet også.


Håper virkelig optikeren får fikset synet ditt:-)

sydnes76

Hanstveit skal virkelig ha vært god i dag. Ingenting er bedre om han banker på døren. Håper han tar et steg nå når det er konkurranse. Bra Erlend!!

Brannfrelst

Konkurranse om plassene er jo helt supert! Syns litt synd på lagene i 3.divisjon som må møte gode eliteseriespillere.
2.10.07-Gullet kom hem!

Speedy

Quote from: "Bossmann"
Quote from: "Speedy"Liten rapport om dagens kamp.

2 tilskuere på bt, 4 på nordre, 7 på Hansa og 200 på GS.

Brann 2 vant vel 6-0 tilslutt etter en artig og fartsfylt kamp.
Hald fikk ikke en jævla målsjanse, så fikk dessverre ikke sett Torbjørnsens ferdigheter annet enn YMCA tøyinger.

Huseklepp var klart BB og holder den gode formen oppe. Leker seg og er alltid farlig fremover, scorte vel et, selvom noen andre pirket den såvidt over. Ble litt anonym mot slutten.
Robbie Winters var også i slag. Giftig og frisk hele kampen igjennom. Scoret vel 2, kanskje 3 mål.
Bjørnsson hadde lite å gjøre som midstopper, men ingen merkbare feil på ham. Ble etterhvert byttet ut.
Hanstveit, den dårligste i dag. Bra defensivt, men fremover hadde han 2 horrible gjennombruddspasninger. Må skjerpe seg!
Cato leverte varene. Ble etterhvert byttet ut.
Skal jeg være helt ærlig la jeg ikke merke til haugen, skal til optiker imorgen.

Ellers spenstig at det var et svært tifo på Hansa idag. Kred.




sakset fra Brann.no " Etter 72 minutter kommer det som kanskje må betegnes som dagens mål, signert av Helge Haugen. Et innlegg blir headet ut i returrommet, der står Haugen klar og klinker til. Ballen suser i mål, og dermed står det 5-0 til Brann. "

"Mot slutten av oppgjøret setter Erlend Hanstveit inn sitt andre mål for dagen, og den desidert siste spikeren i kisten når han blir spilt fint igjennom"


Ifølge Brann.no var både Haugen og Hanstveit toneangivende. Hanstveit med 2!! Må vel ikke skjerpe seg så mye. Haugen puttet også.


Håper virkelig optikeren får fikset synet ditt:-)


hehe... Hanstveit sitt første mål burde jeg fått med meg at var han som scorte, men det andre hans skulle nesten vært signert huseklepp, han gjør all jobben og lumper ballen forbi keeperen. Ferdiscoret. Uansett, passningene bør sitte bedre.
I og med at jeg ikke "så" haugen tok jeg sjansen på at det ikke var han som scoret. til mitt forsvar tror jeg Haugen har klippet seg og Lund, han ser "helt" annerledes ut:). Målet hans var pent forresten.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Endre

Quote from: "NorthsideFCDH"
Savnet også vekselsang, kunne han ikke snakke han på BT kanskje?

hehe, dagens :D

Xminator

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Xminator"Problemet om Brann2 nå skulle rykke opp, noe som jo er ganske sannsynlig med det laget vi stiller i de fleste kampene, så får Brann ett problem igjen. Det blir nok betydelig vanskeligere å flytte kamper i 2. divisjon enn det har vert å få ting ordnet i 3. divisjon. I 3. har jo de andre lagene nærmest forlangt å få flytte kamper, i 2. divisjon er nok klubbene litt mer stivbeinte.



Det har jo fungert før, og fungerer for alle andre tippeligalag, så jeg ser ikke helt problemet. :)


Nå må du tenke på hva som skal til for å gi A-laget

Xminator

Ellers positivt å høre at A-lagspillerene har det gøy på Brann2 kamp. Det *kan* signalisere en holdningsendring i troppen, der andrelagskamp er blitt en arena for å vise seg frem og ikke bare en dag med hendene i lommene. Lover godt før neste runde i cupen...

Brannmus

Kamp igjen i dag.. Lørdag kl. 15 er i hvert fall en publikumsvennelig tid å spille kamp på, så regner med det blir et par så stiller opp.

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5458

Johan Thorbjørnsen, Armann Bjørnsson, Erlend Hanstveit, Helge Haugen, Erik Huseklepp og Robbie Winters kommer til å være med fra A-laget..

Gulløl

Noen som var på kampen ? Hvem utmerket seg mest av benksliterene ? Noen av de unge utenom A-stallen som imponerte og som nærmer seg førstelaget ?

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5459&brann=df995f168ca4325f431a394c48d9ac58
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Gulløl

Ser at Brann skal spille mot Voss i dag uten A-lagsspillere. Trodde da at troppen ville bestå av gutte- og juniorspillere, men ser at troppen inneholder noen "gamlinger". Hvem er spillerene under(alder i parantes), og er dette spillere som i det hele tatt er i nærheten av A-laget ?

Stian Haaheim (22), Stian Nordvik Johnsen (24), Oddvar Hjortland (25), Morten Fredrikson (25), Arild Eilerås (26).
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Brannmus

Reagerte på det sammen (forsåvidt gjort det tidligere i år også). Eneste forklaringen jeg kan ha er at dette er habile 3.divisjonsspillere som har vært i Brann i en årrekke, og er i laget kun for å passe på at det ikke blir noen videre nedrykk.

Kunne fort blitt veldig ille med et rent junior-/guttelag mot noen av de bedre i avdelingen.

Tore Larsen

Mvh

Tore

tr0Ndemann

Quote from: "Tore Larsen"http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5469

Gikk ikke så veeldig bra idag...


Den er lei.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Belfort

Hva vil egentlig Brann med 2.laget? Dette laget rykker hverken opp eller ned. Har det ikke blitt sagt i en årrekke at 3 divisjon er en alt for dårlig arena for de nestbeste i stallen? Da må jo en bruke toppet lag slik at de rykker opp. Virker som de er i fullstendig villrede på stadion hvordan de skal forholde seg til et 2.lag.

Nixon

Det er mange hensyn å ta, og alle valgene er nok ikke like enkle. Men tankegangen er at A-laget må komme først. Brann har en rimelig viktig kamp på søndag, og en Brann2-kamp i dag hadde ødelagt to treningsdager for potensielle nøkkelspillere som Gashi, Winters og Huseklepp. I stedet kunne Mjelde kjøre noen ekstra intensive treninger med tilnærmet full tropp.
Rød makt på Hansa!

Go Up