• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Intervju under kampen?

Started by Brannmus, May 18, 2007, 14:09:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannmus

Svensk TV4 skal denne cupsesongen intervju spillerne mens kampen pågår. Scorer du mål, så løper du bort til sidelinjen og blir intervjuet. Når du er ferdig, så blåser dommeren i gang kampen igjen.

Hva hadde du sagt om dette ble innført på Stadion og i resten av Tippeligaen, evt i cupen?

Kan ikke tenke meg noe mer idiotisk enn akkurat dette helt personlig, men kan være noen mener dette er en god ting..

Kilde:
http://fotball.bt.no/internasjonal/article81444.ece

Nixon

Dette er kanskje noe av det dummeste jeg har sett. Hva er det neste? Spille fire omganger for å få plass til flere reklamepauser?
Rød makt på Hansa!

Speedy

Hadde dette skjedd på Stadda, skulle jeg løpt bort i nærheten av der det var, og skreke som et helvete og prøvd å sabotere mest mulig. Dette er kanskje det dummeste jeg har hørt, trenere blir intervjuet under kampen er irriterende nok, spillere haha! IQ er en fin bil!
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

SKBMiller

de er ikke dumme, bare svenske

Xminator

Quote from: "Nixon"Dette er kanskje noe av det dummeste jeg har sett. Hva er det neste? Spille fire omganger for å få plass til flere reklamepauser?

Nei, men de har jo allerede skumlet om 3...

Ikognoti

"Etter scoringen til Mikael Dahlberg for Djurgården i forlengelsen mot Gefle var det først jubling før spilleren løp ut på benken, tok på seg hørtelefoner og mikrofon, før han svarte på spørsmål om målet."

SÃ¥ utrolig latterlig.

Lilleheil

Dette må være noe av det dummeste eg noen gang har hørt. skal 20.000 mennesker vente på at en spiller blir intervjuet under kamp. HALLO sier eg då... dette måtte komme fra svenskene, men stoler ikkje et sekund på de grådige toppene i NFF som sikkert ser på den som en potensiell ny inntekstkilde.

Memelli

Det mest latterlige jeg noen gang har hørt om. Svensker!!!

kabelmann

Og TV2 synes dette var en artig ide. Jeg blir kvalm.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

RC

Northside

Snart er det kanskje lurere å investere i sofa fremfor sesongkort, er visst "fansen" hjemme det satses på!

Nei til moderne fotball!

kapteinen

Da snakker vi avansert uthaling av tid med lange avhandlinger om hvordan man føler seg akkurat nå.
Får virkelig håpe at dette ikke er noe de innfører
Z

Brann&Bergen<3

Vi vil se fotball med minst mulig pauser, derfor du er på stadion.
Folk blir sure når noen ligger nede å haler ut tiden, hvordan skal det gå me intervjuer på 5 min?

Go Up