• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Odd-Brann

Started by Pondan, May 17, 2007, 14:44:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

jako

Odd må vinne. Så det blir nok uavgjort eller tap for Brann. Hvis ikke vi klarer å flakse oss til tre poeng som mot Sandefjord.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

tormi

Quote from: "jako"Hvis ikke vi klarer å flakse oss til tre poeng som mot Sandefjord.


Holder for meg :)
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

BrannSupporter

Quote from: "SKBMiller"noen som vet hvor mange vi var i sandefjord? det var lørdagskamp da. men alikevel. mot stabæk (som var mandagskamp) var det også ganske mange. om det bare er 500 plasser tror jeg det blir fullt =)



Vi var 900 i Sandefjord.

Hausberg

halloen, vi er noen kamerater som har tenkt å kjøre selv med bil til skien, men ingen av oss har vært der:( hehe. er det lett å finne fram? ligger stadion i sentrumskjernen? og har noen ett hotell å anbefale??

mvh eirik
itt hjerte står i Brann......

Klaus_Brann

Quote from: "Hausberg"halloen, vi er noen kamerater som har tenkt å kjøre selv med bil til skien, men ingen av oss har vært der:( hehe. er det lett å finne fram? ligger stadion i sentrumskjernen? og har noen ett hotell å anbefale??

mvh eirik
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

brann.avd.molde

Quote from: "Hausberg"halloen, vi er noen kamerater som har tenkt å kjøre selv med bil til skien, men ingen av oss har vært der:( hehe. er det lett å finne fram? ligger stadion i sentrumskjernen? og har noen ett hotell å anbefale??

mvh eirik


Stadion kan også ses fra utkanten av byen. Lysene kunne hvertfall ses derfra i fjor når du kommer inn til skien fra bergen. Ellers stå i vei kanten å se vakker ut så er det nok noen som gir dere haik;-)  :wink:
Eg må inn!

ElskerBrann

Går kampen vår på TV2 eller Zebra? Eller er det TV2 Sport denne gangen også?
-:En, to, tre på det fjerde skal det skje, Bergen By skal brenne på ny:-

brann.avd.molde

Quote from: "ElskerBrann"Går kampen vår på TV2 eller Zebra? Eller er det TV2 Sport denne gangen også?


Den går nok på tv2 sport.
Eg må inn!

Sopp

Svarte heller da!! ALLE Brann sine kamper går på Tv2 Sport (med unntak av de mot VIF,LSK o.l.) Er det så forbanna vanskelig å sende noen på Zebra?! Blodsugende parasitter
K Brann

Gepard

Mandagskamp er vel Zebra ikke ? Har no vært det tidligere.

Hausberg

hvor mange timer regner man med at man bruker bergen-skien? en fin tur med noen stopp.
itt hjerte står i Brann......

Klaus_Brann

Quote from: "Hausberg"hvor mange timer regner man med at man bruker bergen-skien? en fin tur med noen stopp.


5 timer og 23 minutter uten stopp:-)

http://kart.gulesider.no/kart/map.c?startId=a_10000325244&imgt=MAP&stopId=a_10000357207
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hausberg

var det jeg så jeg og, men fant ut det kunne ikke stemme. du bruker vel ca 3 timer bare til odda? men med stopp og ferjeventing og slike ting så fant jeg ut at en ca 7 timer skulle holde. håper ihvertfall det:)
itt hjerte står i Brann......

brann.avd.molde

Quote from: "Gepard"Mandagskamp er vel Zebra ikke ? Har no vært det tidligere.


Joda men det går flere kamper om mandagen. En i dag fredag en i morgen en på søndag og 4 på mandag. En klokken 4 (tromsø kampen) så begynner brann + en til klokken 6 og ut i fra sende skjema til tv2 går denne på tv2 sport desverre.
Eg må inn!

Brannfrelst

Jaja. Heldig vi som har Tv2 sport da;)
2.10.07-Gullet kom hem!

brann.avd.molde

Ja deilig med tv2sport;-). Til opplysning kan man også kjøpe kamp billett på tv2 sumo til kampen men er nesten like dyrt som et måndes abonemang på internetten, så er jo bare å kjøre en kollokvie gruppe med kompiser å kjøp kampen. Eller folk kan stikke på pub.
Eg må inn!

Klaus_Brann

Quote from: "Hausberg"var det jeg så jeg og, men fant ut det kunne ikke stemme. du bruker vel ca 3 timer bare til odda? men med stopp og ferjeventing og slike ting så fant jeg ut at en ca 7 timer skulle holde. håper ihvertfall det:)


Jeg stussa litt på den korte tiden jeg og..Jeg har aldri kjørt dit før, så jeg aner ikke..Men 7 timer hørtes mer riktig ut.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: "brann.avd.molde"Ja deilig med tv2sport;-). Til opplysning kan man også kjøpe kamp billett på tv2 sumo til kampen men er nesten like dyrt som et måndes abonemang på internetten, så er jo bare å kjøre en kollokvie gruppe med kompiser å kjøp kampen. Eller folk kan stikke på pub.


Akkurat. Klart man skulle ønske at flere kamper gikk på zebra, men det er ikke verre enn å finne seg en pub. Der er det også gjerne bedre stemning enn hjemme i stua:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Belfort

Hva er oddsen på at Mjelde etter kampen uttaler at han ble overrasket over innsatsen til Odd?

brann.avd.molde

Quote from: "Belfort"Hva er oddsen på at Mjelde etter kampen uttaler at han ble overrasket over innsatsen til Odd?


Den er vel heller lav gir den sterke 1.10 i odds hehe

Men er det ikke på tide at det er brann som for en gang skyld åpner i et forrykende tempo slik som mot enga. (selv om enga hadde den første sjangsen.) odd kan jo alltids bli tatt litt på senga av dette. Stå høyt og presse fra første stund, dette innebærer også at alle begynner å løpe etter 1 min og ikke etter det 81 som i noen av de siste kampene
Eg må inn!

Corran

Quote from: "Hausberg"var det jeg så jeg og, men fant ut det kunne ikke stemme. du bruker vel ca 3 timer bare til odda? men med stopp og ferjeventing og slike ting så fant jeg ut at en ca 7 timer skulle holde. håper ihvertfall det:)


Går greit på 5,5 timer
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

zreak

Når det gjelder billetter, så er det altså ikke noe å være bekymret for, for oss bergensere som bor på østlandet og kommer til Skien utpå ettermiddagen mandag?

Hausberg

Quote from: "Corran"
Quote from: "Hausberg"var det jeg så jeg og, men fant ut det kunne ikke stemme. du bruker vel ca 3 timer bare til odda? men med stopp og ferjeventing og slike ting så fant jeg ut at en ca 7 timer skulle holde. håper ihvertfall det:)


hvilken rute skal bataljonens buss kjøre hjem??

Går greit på 5,5 timer


er dette med livet som innsats eller så og si vanlig kjøring uten stopp? eller kanskje en mellomting :p
itt hjerte står i Brann......

skip

Såvidt jeg vet er bussen i Bergen ca 0800. Dersom den da kjører rundt 2000 fra Skien vil den altså ta rundt 12 timer!

Hausberg

Quote from: "skip"Såvidt jeg vet er bussen i Bergen ca 0800. Dersom den da kjører rundt 2000 fra Skien vil den altså ta rundt 12 timer!


skal den kjøre om slik at den kjører i gjennom lærdalstunnelen?? vet noen hvilken reiserute det er??:)
itt hjerte står i Brann......

Tifo-gruppen

Bruker nok ikke 12 timer hjem igjen. De fleste sover hjemover så bør nok klare det en del raskere enn dette.


Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Klaus_Brann

Quote from: "zreak"Når det gjelder billetter, så er det altså ikke noe å være bekymret for, for oss bergensere som bor på østlandet og kommer til Skien utpå ettermiddagen mandag?


Helt riktig...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Jay Tee

starter Gshi denne kampen??
eia brann

skip

I følge dagens BT er det Jaiteh som starter ved siden av Andresen

Corran

Quote from: "Hausberg"
Quote from: "Corran"
Quote from: "Hausberg"var det jeg så jeg og, men fant ut det kunne ikke stemme. du bruker vel ca 3 timer bare til odda? men med stopp og ferjeventing og slike ting så fant jeg ut at en ca 7 timer skulle holde. håper ihvertfall det:)


hvilken rute skal bataljonens buss kjøre hjem??

Går greit på 5,5 timer


er dette med livet som innsats eller så og si vanlig kjøring uten stopp? eller kanskje en mellomting :p


Det er vanlig kjøring uten stopp og uten masse tyske bobiler på veiene. Det går om en får kjøre i fartsgrensen hele veien.
Kjører en i snitt litt over (ca 10 km) slik eg pleier så kan en ta en pølse, vente litt på ferge og ligge bak en sinke eller to et lite stykke
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Hausberg

oki, takker for svar:)
itt hjerte står i Brann......

Stoffi

Ser ut som vi blir 3-4 stykker som kjører over i privatbil, enkelt og greit. Bruker kortere tid en vei enn bussen bruker begge veier, genialt. :) Da blir det kun en dagstur. Minuset er jo selvsagt at en sjåfør ikke kan drikke noe særlig før kampen.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Hausberg

Quote from: "Stoffi"Ser ut som vi blir 3-4 stykker som kjører over i privatbil, enkelt og greit. Bruker kortere tid en vei enn bussen bruker begge veier, genialt. :) Da blir det kun en dagstur. Minuset er jo selvsagt at en sjåfør ikke kan drikke noe særlig før kampen.


når skal dere kjøre da og ruten hjemover?
itt hjerte står i Brann......

Stoffi

Quote from: "Hausberg"
Quote from: "Stoffi"Ser ut som vi blir 3-4 stykker som kjører over i privatbil, enkelt og greit. Bruker kortere tid en vei enn bussen bruker begge veier, genialt. :) Da blir det kun en dagstur. Minuset er jo selvsagt at en sjåfør ikke kan drikke noe særlig før kampen.


når skal dere kjøre da og ruten hjemover?




Ingen anelse. :) Tar det på "gefühlen".
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

kapteinen

Quote from: "Stoffi"Ser ut som vi blir 3-4 stykker som kjører over i privatbil, enkelt og greit. Bruker kortere tid en vei enn bussen bruker begge veier, genialt. :) Da blir det kun en dagstur. Minuset er jo selvsagt at en sjåfør ikke kan drikke noe særlig før kampen.


Si ikke det,,kan garantere deg at G kjører feil ett eller annet sted
Z

Stoffi

Quote from: "kapteinen"
Quote from: "Stoffi"Ser ut som vi blir 3-4 stykker som kjører over i privatbil, enkelt og greit. Bruker kortere tid en vei enn bussen bruker begge veier, genialt. :) Da blir det kun en dagstur. Minuset er jo selvsagt at en sjåfør ikke kan drikke noe særlig før kampen.


Si ikke det,,kan garantere deg at G kjører feil ett eller annet sted



Det er der jeg kommer inn, orienteringsmesteren som i militæret snek seg innpå våpendepot i den tro at det var en fiendebase(der det kun var telt, ingen bygninger). Dette skal gå så bra så!

Så lenge vi har solen foran oss bortover, går det bra! Hvis den er foran oss på vei hjem igjen også, da har vi et problem.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

DJ_ADG

For de som skal kjøre e det greit å få med seg dette
http://www.vegvesen.no/servlet/Satellite?cid=1174979574568&pagename=vegvesen/SVVartikkel/SVVartikkelMedRelatert&c=SVVartikkel

eller, bare glem det, det sto vist at tunelene e åpen nå i pinsen
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Roald

Troppen:
Håkon Opdal, Johan Thorbjørnsen, Bjørn Dahl, Kristjan Sigurdsson, Armann Bjørnsson, Olafur Bjarnason, Ramiro Corrales, Erlend Hanstveit, Jan Gunnar Solli, Erik Huseklepp, Martin Andresen, Ardian Gashi, Tijan Jaiteh, Helge Haugen, Petter Vaagan Moen, Bengt Sæternes, Robbie Winters, Thorstein Helstad.

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5447
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

RC

Hvor sendes kampen?

bulldog

tv 2 sport, tippeligakanal 4
bulldog

SKBMiller

noen ting som bør nevnes før kampen i morra som ikke funka borte mot sandefjord. om noen skal dra i gang vekselsropet må det pekes hvilken side som tar hvilken del. det ble ikke gjort sist. ble bare surr. og om du vruderer å starte gullet skal hem - tenk deg om når sist den ble sunget. kan ikke ta den hele tiden.

brann.avd.molde

Quote from: "SKBMiller"noen ting som bør nevnes før kampen i morra som ikke funka borte mot sandefjord. om noen skal dra i gang vekselsropet må det pekes hvilken side som tar hvilken del. det ble ikke gjort sist. ble bare surr. og om du vruderer å starte gullet skal hem - tenk deg om når sist den ble sunget. kan ikke ta den hele tiden.


Og vi e brann - vi e brann. Ble startet mye oftere i løpet av kampen en gullet skal hem. Men gullet skal hem ble startet alt for mange ganger før kamp start. Tror vi telte 10 stk på rundt en halvtime.
Og jeg fikk med meg at det ble pekt, men var nok ikke så veldig mange flere en meg som fikk det med seg :wink:
Eg må inn!

Corran

Quote from: "Stoffi"Ser ut som vi blir 3-4 stykker som kjører over i privatbil, enkelt og greit. Bruker kortere tid en vei enn bussen bruker begge veier, genialt. :) Da blir det kun en dagstur. Minuset er jo selvsagt at en sjåfør ikke kan drikke noe særlig før kampen.

Ja håper for guds skyld at dere med bil klarer å kjøre en vei raskere en bussen bruker begge veier. Hvis ikke så burde dere være startet nå:-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Quote from: "Corran"
Quote from: "Stoffi"Ser ut som vi blir 3-4 stykker som kjører over i privatbil, enkelt og greit. Bruker kortere tid en vei enn bussen bruker begge veier, genialt. :) Da blir det kun en dagstur. Minuset er jo selvsagt at en sjåfør ikke kan drikke noe særlig før kampen.

Ja håper for guds skyld at dere med bil klarer å kjøre en vei raskere en bussen bruker begge veier. Hvis ikke så burde dere være startet nå:-)


Kremt. Kampen går i morgen...:)

Ellers er jeg litt mer bekymret for tilbaketuren med en sjåfør som ikke har kunnet drikke noe særlig før kampen. Hvor mye er ikke noe særlig?;)
Rød makt på Hansa!

Roald

Quote from: "Nixon"Ellers er jeg litt mer bekymret for tilbaketuren med en sjåfør som ikke har kunnet drikke noe særlig før kampen. Hvor mye er ikke noe særlig?;)

Bare et par - tre halvlitere. Ingenting å bekymre seg for;)
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

Corran

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Corran"
Quote from: "Stoffi"Ser ut som vi blir 3-4 stykker som kjører over i privatbil, enkelt og greit. Bruker kortere tid en vei enn bussen bruker begge veier, genialt. :) Da blir det kun en dagstur. Minuset er jo selvsagt at en sjåfør ikke kan drikke noe særlig før kampen.

Ja håper for guds skyld at dere med bil klarer å kjøre en vei raskere en bussen bruker begge veier. Hvis ikke så burde dere være startet nå:-)


Kremt. Kampen går i morgen...:)

Ellers er jeg litt mer bekymret for tilbaketuren med en sjåfør som ikke har kunnet drikke noe særlig før kampen. Hvor mye er ikke noe særlig?;)


Ja og bussen bruker vel ca 15 timer begge veier så de må snart starte om de skal bruke like lang tid en vei:-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

HansaZ

Er det Tv2 Sport 4 eller er det en egen kanal?

brann.avd.molde

det er tv 2 sport, som igjen har sin underkanal akkurat som tippeligakanalene hadde i fjor. Kampen vises da på tv 2 sport sin kanal nummer 4. (litt dårlig forklart kanskje?) har du tv2 sport så er det lett å finne fram til det bare å bla på kanalene videre ned over til kampen dukker opp
Eg må inn!

HansaZ

Hmm, hos meg er det Tippeligaen 2007 på Sport1, Noe Spansk på Sport2 og ingenting på 3,4 og 5. Står bare at det kommer Sevilla-Zaragoza kl 2100..

brann.avd.molde

muligens den går på tv sport 1 da siden tromsø kampen er flyttet og den andre går på zebra.  Ikke sett i det siste men hos meg stod det tv 2 sport 4 for noen dager siden hvertfall. Den går nok uansett på en av de ledige. Alle kampene vises.
Eg må inn!

Go Up