• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Tijan Jaiteh-sang

Started by Memelli, May 16, 2007, 19:44:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Memelli

Kan noen av dere som kan dette med å lage tekster finne på en ordentlig sang til denne mannen? Fantastisk kamp i dag, og han fortjener virkelig en ordentlig sang.

Erlend

la oss vente litt før vi gir han en sang sier nÃ¥ jeg.  I hvert fall til han kan norsk.  Og han var da ikke sÃ¥ altfor god heller.  Mye feilpasninger, men kjempet jo som Helge Haugen og hadde ogsÃ¥ noen fine tversoverpasninger og driblinger.  Ganske bra for en 18-Ã¥ring som debuterer for et fullsatt Brann stadion

Brannfrelst

Quote from: "Memelli"Kan noen av dere som kan dette med å lage tekster finne på en ordentlig sang til denne mannen? Fantastisk kamp i dag, og han fortjener virkelig en ordentlig sang.

Fantastisk? Han var vel ikke noe enestående i forhold til de andre på laget. Men nå er jo ikke du noe lag-elsker heller da..
2.10.07-Gullet kom hem!

monzilla

Gjør det enkelt. Samme melodi som "rykker ned til løvham".

Memelli

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Memelli"Kan noen av dere som kan dette med å lage tekster finne på en ordentlig sang til denne mannen? Fantastisk kamp i dag, og han fortjener virkelig en ordentlig sang.

Fantastisk? Han var vel ikke noe enestående i forhold til de andre på laget. Men nå er jo ikke du noe lag-elsker heller da..

Herre, skal du begynne å dømme meg etter Kvisvik greiene? Her er det faen ikke lov å være begeistret for en 18-åring som kommer inn og gjør en fantastisk kamp i mine øyne. En fantastisk kamp til å være så ung, en fantastisk kamp til å ha spilt så lite i Tippeligaen. Når man blir begeistret over sånt, da blir man stemplet som en som ikke bryr seg om laget. Hva er problemet ditt?

Tore Larsen

Han var ikke "fantastisk" i denne kampen men imponerte ift sin unge alder. Man ser tydelig at det bor mye fotball i denne mannen og får han mer spilletid utover sesongen tror jeg han vil vokse mer og mer.

Minner meg litt om Sissoko.
Mvh

Tore

smaalanda

Quote from: "Tore Larsen"Minner meg litt om Sissoko.

Bare at Jaiteh treffer på passningene sine = )
KMO!!!

Go Up