• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Ffk 16.mai

Started by Vestkanten, May 13, 2007, 21:51:56 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Tore Larsen

Quote from: "kapteinen"Er det for en sutring og grining for at noen applauderte en gammel brann helt??Ser virkelig ikke problemet!


Er ikke dette flesteparten reagerer på. Det er at man sang for en motspiller!
Quote
Jeg klappet for han, men sang ikke, det var måten jeg takket han på.
Og størsteparten av Hansa sang faktisk for han, så folk må jo sutre så mye de gidder for faktum er at størsteparten av de syngende supporterene hyllet han.


SÃ¥ man kan ikke si sin mening fordi "flesteparten" gjorde noe man er uenig i ?
Mvh

Tore

tr0Ndemann

Har desverre ikke fått med meg kampen annet enn på radio, eller på TV2 sin kampanalyse. Det som er så surt er at i dag burde Brann ha utnyttet det at LSK tapte i nord. Svir at vi ikke fikk tatt tre poeng i dag.

Er egentlig det eneste jeg har å si om denne kampen. Gleder meg til LSK kampen på Staddaen!
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Nixon

Quote from: "kapteinen"Og størsteparten av Hansa sang faktisk for han, så folk må jo sutre så mye de gidder for faktum er at størsteparten av de syngende supporterene hyllet han.


Jeg tror nok neppe størsteparten sang med. Såvist jeg fikk med meg kom ulyden fra de to nedre feltene på midten. Et stakkarslig lite mindretall tror jeg vi heller sier.
Rød makt på Hansa!

Memelli

Quote from: "Nixon"
Quote from: "kapteinen"Og størsteparten av Hansa sang faktisk for han, så folk må jo sutre så mye de gidder for faktum er at størsteparten av de syngende supporterene hyllet han.


Jeg tror nok neppe størsteparten sang med. Såvist jeg fikk med meg kom ulyden fra de to nedre feltene på midten. Et stakkarslig lite mindretall tror jeg vi heller sier.


Det var vel den sangen det var mest trøkk i av alle, så da må det ha vært få med på de andre sangene!

Nixon

Quote from: "Memelli"Skal vi vente til etter kampen fordi du vil det? Skal huske å spørre deg neste gang, Nixon. Må vel kanskje ta en rundtur i Bergen, å høre om 10-15 stykker har noe i mot det, for da må vi jo selvfølgelig ta hensyn til dem, og vente til etter kampen.


Det triste er at dette burde være en selvfølge.
Hvis man må spørre om det er greit å synge til en motspiller under kampen er det virkelig noe alvorlig galt!
Rød makt på Hansa!

Erlend

Quote from: "tr0Ndemann"Har desverre ikke fått med meg kampen annet enn på radio, eller på TV2 sin kampanalyse. Det som er så surt er at i dag burde Brann ha utnyttet det at LSK tapte i nord. Svir at vi ikke fikk tatt tre poeng i dag.

Er egentlig det eneste jeg har å si om denne kampen. Gleder meg til LSK kampen på Staddaen!

Spiller de sÃ¥nn som nÃ¥, vil vi bli rævkjørt av LSK.  De kan ogsÃ¥ spille langs bakken og har i tillegg enda mer hodestyrke pÃ¥ dødballer.  Men det var ikke det trÃ¥den var til, beklager, men mÃ¥tte bare pÃ¥peke det

RC

Opdal løfter for mye vekter ser det ut som. Han er blitt mye større og tregere. Helt feil trening.

Memelli

Kvisvik er ikke bare "en motspiller". Vist han er bare "en motspiller" for deg, så lurer jeg på hvor du var, når han spilte for oss.

Erlend

Quote from: "Memelli"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "kapteinen"Og størsteparten av Hansa sang faktisk for han, så folk må jo sutre så mye de gidder for faktum er at størsteparten av de syngende supporterene hyllet han.


Jeg tror nok neppe størsteparten sang med. Såvist jeg fikk med meg kom ulyden fra de to nedre feltene på midten. Et stakkarslig lite mindretall tror jeg vi heller sier.


Det var vel den sangen det var mest trøkk i av alle, så da må det ha vært få med på de andre sangene!

Vi har jo nesten ingen spillersanger

tr0Ndemann

Quote from: "Erlend"
Quote from: "tr0Ndemann"Har desverre ikke fått med meg kampen annet enn på radio, eller på TV2 sin kampanalyse. Det som er så surt er at i dag burde Brann ha utnyttet det at LSK tapte i nord. Svir at vi ikke fikk tatt tre poeng i dag.

Er egentlig det eneste jeg har å si om denne kampen. Gleder meg til LSK kampen på Staddaen!

Spiller de sÃ¥nn som nÃ¥, vil vi bli rævkjørt av LSK.  De kan ogsÃ¥ spille langs bakken og har i tillegg enda mer hodestyrke pÃ¥ dødballer.  Men det var ikke det trÃ¥den var til, beklager, men mÃ¥tte bare pÃ¥peke det


Da er det vel bare å håpe på at laget tar seg sammen og viser Bergen, Norge og Verden hva de er gode for.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Memelli

Quote from: "Erlend"
Quote from: "Memelli"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "kapteinen"Og størsteparten av Hansa sang faktisk for han, så folk må jo sutre så mye de gidder for faktum er at størsteparten av de syngende supporterene hyllet han.


Jeg tror nok neppe størsteparten sang med. Såvist jeg fikk med meg kom ulyden fra de to nedre feltene på midten. Et stakkarslig lite mindretall tror jeg vi heller sier.


Det var vel den sangen det var mest trøkk i av alle, så da må det ha vært få med på de andre sangene!

Vi har jo nesten ingen spillersanger


Vel, vi sang Bengt Sæternes sin sang, Robbie Winters, Jan Gunnar Solli, Thorstein Helstad ++, og ingen av de var det like mye trøkk på.

kapteinen

Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "kapteinen"Er det for en sutring og grining for at noen applauderte en gammel brann helt??Ser virkelig ikke problemet!


Er ikke dette flesteparten reagerer på. Det er at man sang for en motspiller!
Quote
Jeg klappet for han, men sang ikke, det var måten jeg takket han på.
Og størsteparten av Hansa sang faktisk for han, så folk må jo sutre så mye de gidder for faktum er at størsteparten av de syngende supporterene hyllet han.


SÃ¥ man kan ikke si sin mening fordi "flesteparten" gjorde noe man er uenig i ?


Har aldri påstått at man ikke kan si sin mening!
Sa bare at det var veldig mye sutring, les:flaut,patetisk,alle ler av oss,pinlig,tragisk..

Hvor i mitt innlegg du følte deg frarøvet retten til si din mening begriper ikke jeg.
Z

klysa

Quote from: "kapteinen"Er det for en sutring og grining for at noen applauderte en gammel brann helt??Ser virkelig ikke problemet!
Jeg klappet for han, men sang ikke, det var måten jeg takket han på.
Og størsteparten av Hansa sang faktisk for han, så folk må jo sutre så mye de gidder for faktum er at størsteparten av de syngende supporterene hyllet han.


Svada fra ende til annen att størsteparten av hansa sang denne sangen, syngingen kom fra nedre-b-c. Var flust av folk som reiste seg og fortalte akkurat hva de mente om gesten denne gjengen hadde til kvisen. Men visst disse to feltene er størsteparten av hansa, så har du helt riktig.

Nixon

Quote from: "Memelli"Kvisvik er ikke bare "en motspiller". Vist han er bare "en motspiller" for deg, så lurer jeg på hvor du var, når han spilte for oss.


Under kampen er han bare en motspiller. En svikefull en sådan!
Rød makt på Hansa!

Memelli


jako

Quote from: "Bassew"
Quote from: "Memelli"Vi? Skjekke hodene våre? Det er du, og dere andre, som er historieløse tullinger. Han spiller ikke på Brann lenger, nei, men betyr det at vi skal glemme det han har gjort for oss? Nei, det blir for tragisk, du. Kvisvik fortjener å bli hyllet. Basta.


Memeli, ta deg en tur til legen, du trenger virkelig hjelp.
I følge ditt forskrudde hode så skal vi hylle alle tildligere Brann spillere når vi spiller mot dem! Jeg vet hva han har gjort for klubben vår, og han har fått rikelig betalt for det. Vi skylder han ikke en dritt, og i dag gjør han det han kan for å ødelige for oss, og likevel så hyller du og dine han!
Kvisvik og andre fortjener ikke en dritt mer enn de andre spillerne på de lagene vi møter. Gå å ta deg en bolle


Drikk deg full og kom sterkere tilbake ved en annen anledning. Du fremstår kun som en inngrodd tufs med slike barnslige innlegg.

Folk er i sin fulle rett til å hylle hvem faen de vil når de er på Stadion. Du har null rett til å kalle de dårlige supportere for det.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

kapteinen

Quote from: "Nixon"
Quote from: "kapteinen"Og størsteparten av Hansa sang faktisk for han, så folk må jo sutre så mye de gidder for faktum er at størsteparten av de syngende supporterene hyllet han.


Jeg tror nok neppe størsteparten sang med. Såvist jeg fikk med meg kom ulyden fra de to nedre feltene på midten. Et stakkarslig lite mindretall tror jeg vi heller sier.


Hvor er alle disse syngende supporterene da.
Er de ikke er på bataljonsfeltene?
Felt z er per idag en skygge av det de var ifjor og hvis z var stille så sang 2 av 3 sangfelt og det er vel ikke et mindretall!
Z

Nixon

Quote from: "jako"Folk er i sin fulle rett til å hylle hvem faen de vil når de er på Stadion.


Og vi er i vår fulle rett til å mislike det intenst!
Rød makt på Hansa!

Memelli

Quote from: "Nixon"
Quote from: "jako"Folk er i sin fulle rett til å hylle hvem faen de vil når de er på Stadion.


Og vi er i vår fulle rett til å mislike det intenst!


Men bare ikke kall oss dårlige supportere!

kapteinen

Quote from: "klysa"
Quote from: "kapteinen"Er det for en sutring og grining for at noen applauderte en gammel brann helt??Ser virkelig ikke problemet!
Jeg klappet for han, men sang ikke, det var måten jeg takket han på.
Og størsteparten av Hansa sang faktisk for han, så folk må jo sutre så mye de gidder for faktum er at størsteparten av de syngende supporterene hyllet han.


Svada fra ende til annen att størsteparten av hansa sang denne sangen, syngingen kom fra nedre-b-c. Var flust av folk som reiste seg og fortalte akkurat hva de mente om gesten denne gjengen hadde til kvisen. Men visst disse to feltene er størsteparten av hansa, så har du helt riktig.


Hyggelig at de gadd å reise seg opp for å fortelle hva de syntes da.
Trodde det bare var under cornere man skulle reise seg
Z

jako

Quote from: "Nixon"
Quote from: "jako"Folk er i sin fulle rett til å hylle hvem faen de vil når de er på Stadion.


Og vi er i vår fulle rett til å mislike det intenst!


Selvfølgelig, på samme måte som jeg er i min fulle rett til å mene at du representerer klubben på en dårlig måte med dine holdninger.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

krøvel vellevold

Quote from: "kapteinen"Og størsteparten av Hansa sang faktisk for han, så folk må jo sutre så mye de gidder for faktum er at størsteparten av de syngende supporterene hyllet han.


Og flertallet har alltid rett?
Legg ned hele klubben!

sambaen

Vi har en god hodespiller. Hvorfor sitter arnasson på benken kamp etter kamp. Har sett ham i enkelte treningskamper og noen få innhopp i serien. Han har hodestyrken og tøffheten som til de grader mangler i Brann forsvaret. Bjørnsson ut og inn med Arnasson.
Når det gjelder Jaiteh så leverte han godkjent og vel som det i 60 minutter. Burde gjerne byttet ham ut med Gashi i stedet for Corrales med Hanstveit. Og hvor er Guntveit, er det snakk om amputasjon på lillefingeren hans??? Dahl er langt fra god om dagene og Guntveit må tilbake, med Guntveit for vi inn aggresiviteten og kan igjen begynne å styre kamper. Hanstveit kan muligens få prøve seg på venstresiden istedet for PVM som ikke er bra for tiden.
Og Martin Andresen, stopper hver mulige Brann overgang med å taen 3-4 piruetter før han slår støttepasningen. Mjelde fikser ikke å komme frem med plan b-c-d når motstanderne har funnet ut av Brann sin spillestil. de aller fleste lag kommer til staddaen med innstilling om et uavgjort resultat, da må MIM kunne ha noen løsninger på dette.
Brann vinner ikke serien i år heller hvis de snart ikke viser tegn til bedre spill og innsats.

Nixon

Quote from: "jako"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "jako"Folk er i sin fulle rett til å hylle hvem faen de vil når de er på Stadion.


Og vi er i vår fulle rett til å mislike det intenst!


Selvfølgelig, på samme måte som jeg er i min fulle rett til å mene at du representerer klubben på en dårlig måte med dine holdninger.


En holdning som tilsier at jeg holder kjeft når en motspiller kommer inn på banen? Ja, hvis alle hadde gjort det samme hadde det blitt tilstander!
Rød makt på Hansa!

krøvel vellevold

Quote from: "Memelli"Kvisvik er ikke bare "en motspiller". Vist han er bare "en motspiller" for deg, så lurer jeg på hvor du var, når han spilte for oss.


Hallo? Var han virkelig så fantastisk? Han var jo faen meg høyst variabel! Veldig god på sitt beste, usynlig på sitt dårligste. Uansett: Han fikk sin velfortjente hyllest da han forlot klubben. Nå er det to år siden, og jeg ser ingen grunn til å fortsette å forgude og dyrke ham nå! Fyren gikk til FFK av eget sterke ønske, så hvorfor skal vi holde på å dyrke ham til det patetiske?
Legg ned hele klubben!

kapteinen

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "kapteinen"Og størsteparten av Hansa sang faktisk for han, så folk må jo sutre så mye de gidder for faktum er at størsteparten av de syngende supporterene hyllet han.


Og flertallet har alltid rett?


Det har jeg aldri påstått, men så patetisk kan det ikke ha vært når størsteparten av de syngende supporterene følte det var riktig.
Og igjen skriver jeg syngende supportere, da regner jeg ikke med de som kun reiser seg på corner og mål, og i liten grad bidrar med synging
Z

Nixon

Quote from: "sambaen"Når det gjelder Jaiteh så leverte han godkjent og vel som det i 60 minutter. Burde gjerne byttet ham ut med Gashi i stedet for Corrales med Hanstveit.


Tenkte på det når byttet kom. Men Hanstveit satte virkelig fart på venstresiden da han kom inn for en utkjørt Corrales. Er ikke sikkert Gashi hadde bidratt like mye fremover.
Rød makt på Hansa!

Memelli

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Memelli"Kvisvik er ikke bare "en motspiller". Vist han er bare "en motspiller" for deg, så lurer jeg på hvor du var, når han spilte for oss.


Hallo? Var han virkelig så fantastisk? Han var jo faen meg høyst variabel! Veldig god på sitt beste, usynlig på sitt dårligste. Uansett: Han fikk sin velfortjente hyllest da han forlot klubben. Nå er det to år siden, og jeg ser ingen grunn til å fortsette å forgude og dyrke ham nå! Fyren gikk til FFK av eget sterke ønske, så hvorfor skal vi holde på å dyrke ham til det patetiske?


Kvisvik var fantastisk god for oss. Alle har sine dårlige kamper, og alle er usynlige iblant, Krøvel. Du ser ingen grunn til å hylle han lenger, men det er vel ingen grunn til å reagere når andre har lyst til det? Selvfølgelig, du har din fulle rett til å gjøre det, men hva er poenget? Kvisvik er ikke bare "en motspiller". Kanskje for deg...

jako

Quote from: "Nixon"
Quote from: "jako"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "jako"Folk er i sin fulle rett til å hylle hvem faen de vil når de er på Stadion.


Og vi er i vår fulle rett til å mislike det intenst!


Selvfølgelig, på samme måte som jeg er i min fulle rett til å mene at du representerer klubben på en dårlig måte med dine holdninger.


En holdning som tilsier at jeg holder kjeft når en motspiller kommer inn på banen? Ja, hvis alle hadde gjort det samme hadde det blitt tilstander!
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Memelli"Kvisvik er ikke bare "en motspiller". Vist han er bare "en motspiller" for deg, så lurer jeg på hvor du var, når han spilte for oss.


Hallo? Var han virkelig så fantastisk? Han var jo faen meg høyst variabel! Veldig god på sitt beste, usynlig på sitt dårligste. Uansett: Han fikk sin velfortjente hyllest da han forlot klubben. Nå er det to år siden, og jeg ser ingen grunn til å fortsette å forgude og dyrke ham nå! Fyren gikk til FFK av eget sterke ønske, så hvorfor skal vi holde på å dyrke ham til det patetiske?
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Nixon

Rød makt på Hansa!

Bassew

I løpet av kampen var purken fremme på nedre del av Hansa og dro med seg en person med supporterklær, noen som vet hva som skjedde?
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

klysa

Quote from: "jako"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Memelli"Kvisvik er ikke bare "en motspiller". Vist han er bare "en motspiller" for deg, så lurer jeg på hvor du var, når han spilte for oss.


Hallo? Var han virkelig så fantastisk? Han var jo faen meg høyst variabel! Veldig god på sitt beste, usynlig på sitt dårligste. Uansett: Han fikk sin velfortjente hyllest da han forlot klubben. Nå er det to år siden, og jeg ser ingen grunn til å fortsette å forgude og dyrke ham nå! Fyren gikk til FFK av eget sterke ønske, så hvorfor skal vi holde på å dyrke ham til det patetiske?


Kremt. Visst jeg ikke hadde halliser på stadion i dag, så er kvisvik fortsatt en aktiv spiller.

jako

quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

kapteinen

Quote from: "Bassew"I løpet av kampen var purken fremme på nedre del av Hansa og dro med seg en person med supporterklær, noen som vet hva som skjedde?


Tror han hadde kjørt i seg noe han ikke tålte, han var stein galen.
Prøvde å løpe fra politiet når de skulle stoppe han så da røk han i asfalten
Z

olebrann3

til dere som spurte skal vi hylle martin knudsen og, hvorfor ikke han scorer sikkert selvmål eller lager straffe eller noe sånt.. vi hyller tromsø for at de bruker en så dårlig spiller mot oss da...

Tror vi trenger en stor midtstopper vist ikke bjørnson får spille for vi vinner aldri en eneste duel på døballer...

Nixon

Quote from: "jako"


Poenget er vel at mange mener at Kvisvik ikke reiste hjem etter endt Brannkarriere. Han reiste hjem før.
Rød makt på Hansa!

jako

Quote from: "Nixon"
Quote from: "jako"


Hinsides? Det er jo ganske normalt i andre land. SÃ¥ betyr jo kanskje det er deg det er noe galt med?

Selv er jeg langt mer skuffet over at vi ikke fremstÃ¥r som noe mer enn et litt over middels fotballag, og kanpt nok det. Vi makter jo ikke Ã¥ trykke pÃ¥ pÃ¥ samme mÃ¥ten som i fjor. PÃ¥ den mÃ¥ten skaper vi heller ikke spesilet mange sjanser og jeg ser heller ingen bedring i forholdt til andre  kamper. Hva som er galt bør Mjelde finne ut av snarest, men jeg er sygt redd for at problmet er Martin Andresen. Han evner rett og slett ikke Ã¥ styre midtbanen pÃ¥ samme mÃ¥te som i fjor. Dette er vi bare nødt til Ã¥ gjøre noe med ellers vinner vi aldri serien.

Huseklepp viser forøvrig nok en gang at han fortjener startplass. Vaagan Moen har stor innsats men spiller tidvis uten selvtillit. Det holder bare ikke når du spiller på Brann.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

olebrann3

rundens lag på tv2 var både corrales og jaiteh, var de mjelde har byttet inn i sist runde og plutselig startet i dag..

jako

Quote from: "Nixon"
Quote from: "jako"


Poenget er vel at mange mener at Kvisvik ikke reiste hjem etter endt Brannkarriere. Han reiste hjem før.


Ja og han hadde en jævlig god grunn. Noe jeg fortalte deg en gang i tiden men som du blånektet på. Så kom ikke her å lat som du sitter på svarene.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "olebrann3"rundens lag på tv2 var både corrales og jaiteh, var de mjelde har byttet inn i sist runde og plutselig startet i dag..


Utrolig de var da ikke så god. Solli var langt bedre, Winters likeså.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "olebrann3"til dere som spurte skal vi hylle martin knudsen og, hvorfor ikke han scorer sikkert selvmål eller lager straffe eller noe sånt.. vi hyller tromsø for at de bruker en så dårlig spiller mot oss da...


Ikke kødd med Knudsen nå, han har jo nettopp senket LSK;)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

tr0Ndemann

Quote from: "jako"
Quote from: "olebrann3"til dere som spurte skal vi hylle martin knudsen og, hvorfor ikke han scorer sikkert selvmål eller lager straffe eller noe sånt.. vi hyller tromsø for at de bruker en så dårlig spiller mot oss da...


Ikke kødd med Knudsen nå, han har jo nettopp senket LSK;)


QFT.
Konge av Tromsø!
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Nixon

Quote from: "jako"Ja og han hadde en jævlig god grunn. Noe jeg fortalte deg en gang i tiden men som du blånektet på. Så kom ikke her å lat som du sitter på svarene.


God og god. Kvisvik hadde sine grunner som vel alle er kjent med. Men jeg tror fortsatt han kunne blitt ut sesongen. Det er litt av grunnen til at jeg ikke er overvettes imponert over denne hyllesten.
Rød makt på Hansa!

KEA

Quote from: "krøvel vellevold"Og flertallet har alltid rett?
i Island, og ikke på Island.).

TODDII


Klaus_Brann

Quote from: "Memelli"
Quote from: "kabelmann"
Quote from: "Memelli"Vi? Skjekke hodene våre? Det er du, og dere andre, som er historieløse tullinger. Han spiller ikke på Brann lenger, nei, men betyr det at vi skal glemme det han har gjort for oss? Nei, det blir for tragisk, du. Kvisvik fortjener å bli hyllet. Basta.

Jublet du for hans målgivende også? Synge for en motspiller, herlighet så pinlig.


Nei, det gjorde jeg ikke. Hvorfor skulle jeg gjøre det? Jeg er fortsatt Brann-supporter, selv om jeg ikke er så historieløse som en del av dere her inne.
n

Veldig enig!Det var digg å høre Super Ray sangen igjen, og det var faktisk MANGE med å sang den, så det viser vel litt av hva folk føler for han!
Ellers har vi bare oss selv å skylde i dag!Vi spilte ræva!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

Litt artig dette (eller kanskje ikke), Kvisen fikk mer applaus og sang enn noen annen spiller som ble byttet inn eller ut i går! Ikke gale det!

Kanskje vi skal starte heia-bortelaget vi også? for å sette prikken over i-en liksom?

At mjelde får en negativ sang mot seg er på sin plass, håper fyren pakker vesken og båten til øyen rimelig fort, uten returbillett!

En ting er at spillernes innsats suger en kamp, då kan man skylde på spillere. Men når overbetalte østlendinger, landslagspillere osv går rundt, kamp etter kamp, vimser mer enn hva jeg selv gjør på vei hjem etter fylla, då er det treneren som er problemet! Det er hannes jobb å sørge for at spillerne yter maks!

Håper for guds skyld Andresen starter på benken neste kamp, for å vise at folk som er ferdig utdannet i feilpassninger ikke har noe på dette laget å gjøre, med mindre han klarer å snu den trenden rimelig fort, helst før solen titter frem igjen.

God natt

krøvel vellevold

Jeg forstår virkelig ikke denne spiller-fetisjen! Kvisvik var helt i Brann... javel! Men han spiller ikke for Brann, han spiller for en rival, og det er BRANN vi støtter, er det ikke? Kvisvik-sangen runget mer enn de fleste andre spillersanger i går, og det er en skandale! For meg betyr Kvisvik ingenting lenger. Jeg sitter ikke og håper at han skal ha suksess i FFK, slik som det virker som "alle andre" gjør. Jeg driter i Kvisvik, han er fortid og null og niks! Dyrkingen av enkeltspillere har gått altfor langt!
Legg ned hele klubben!

Memelli

Krøvel, jeg respekterer at du er en historieløs person. En person som ikke byr deg noen ting om spillere som har gjort en meget god job for oss. Det får være opp til deg, men når vi andre vil gi denne mannen en hyllest, som varte i maks 30 sekunder, så bør vi få lov til det uten at det blir noen skandale.

Go Up