• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

TV2 WebTV

Started by tormi, May 11, 2007, 09:35:25 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

tormi

Er det ikke lenger mulig å bestille kamp billett? Får bare opp valgmuligheter om Månedskort eller GULL pakken.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Breiflabben

Joda du kan fremdeles bestille kampbillett men svinepelsene har nærmest doblet prisen fra kr. 50 til kr 99.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of sigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!.

tormi

drøyt - men greit nok med månedspris denne gangen. 3 tv2sport kamper på en måned.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Dr. Nansen

noen som vet kordann kvaliteten e på disse sendingene..? e det med komentator og greier? husker RL med 1 kamera som skulle få med seg alt.. e jo ganske stiv pris så det må vel vere sånn noenlunde bra opplegg vertfall

Doffen85

Det er med kommentator ja, det fungerer som en tv2 sport sending. Personlig har jeg investert i månedsabonnement til 149 kr siden jeg mest sannsynlig ikke får billett til 16. mai og det er et par bortekamper som ikke vises på verken vanlig tv2 eller på zebra.

eksilbergenser

Kvaliteten er ca 1300kbit/s så det er rimelig grei kvalitet. Opplever sjelden lagging lenger. Kan anbefales.
lt for Brann!

Desperado

Quote from: "Dr. Nansen"noen som vet kordann kvaliteten e på disse sendingene..? e det med komentator og greier? husker RL med 1 kamera som skulle få med seg alt.. e jo ganske stiv pris så det må vel vere sånn noenlunde bra opplegg vertfall


Dette er samme sending som sendes på TV2 sport og tilhørende tippeligakanaler, så det er flerkameraproduksjon og kommentator ja.

Tullpip

Jada, vet at det er politisk ukorrekt (og at jeg er sent ute), men funker det å dele ip-adressen til kampene, slik som i fjor?

Spør da jeg og en kamerat har spleiset på sesong-kort, og vi befinner oss på forskjellige steder i landet...

chris_henrik

Det kan være greit å få med deg seg følgende når du betaler for tv2sport: "Dette kjøpet er et løpende abonnement med automatisk fornyelse. Du vil bli belastet på nytt ved periodens slutt inntil du selv velger å si det opp."
<BRANN> ..... DKFM

KEA

Jeg er blant de mange som er fucked up (eller pissed off, for dem som liker å analysere engelske utsagn) fordi jeg knapt kunne se noe som helst av Sandefjord-Brann den første halvtimen. Stillbilder: javel, men det kunnne jeg også se fra et meget stort antall meget attraktive websider jeg IKKE betaler for. SKJERP EDER!

Tullpip

Quote from: "KEA"Jeg er blant de mange som er fucked up (eller pissed off, for dem som liker å analysere engelske utsagn) fordi jeg knapt kunne se noe som helst av Sandefjord-Brann den første halvtimen. Stillbilder: javel, men det kunnne jeg også se fra et meget stort antall meget attraktive websider jeg IKKE betaler for. SKJERP EDER!


Nå vet ikke jeg hvilken oppløsning du kjørte, men ved å stille den ned slipper du slideshowet. Jeg endte tilslutt helt nede på 300, men heller det enn å sitte å vri meg pga stillbildene.

Stalin

Jeg kjørte glatt på 2000..

Det ekke web-TVen det er noe galt med.

Nightfox

Gikk helt fint her. Helt perfekt sending, dog skulle jeg ønske at det jeg så av Brann i første omgang var helt feil og et resultat av elendig kameraføring, men det er faktisk sant virker det som..

monzilla

KEA - ta kontakt med kundeservice til internettleverandøren din og forhør deg om det er noen porter du må åpne. Evt sjekk brannmur-instillinger, og linjehastighet.

Lilleheil

jaja. god kvalitet. men denne produseren te tv2 burde fått seg et kurs. en store sjansen etter den andre der midtbanen eller en reprise ble filmet. utrolig irriterende,...

tr0Ndemann

Quote from: "Lilleheil"jaja. god kvalitet. men denne produseren te tv2 burde fått seg et kurs. en store sjansen etter den andre der midtbanen eller en reprise ble filmet. utrolig irriterende,...


Og så var det å klage på TV2 igjen, som alltid. :)
Eneste jeg kunne se, som fikk meg til å le, var at i en 5sekunders periode filmen kameramannen midt på banen mens det foregikk foran Sandefjords mål.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

AtroZ

Merket enorm forskjell på kvaliteten på bilde jeg fikk servert når jeg har sett på nextgentel og tele2 linje. Begge linjene var mer enn rask nok, men tele2 har en dårligere avtale med tv2. Når jeg så kamp på tele2 hakket det og var generelt uklart og vanskelig å få med seg hva som skjedde.

Hjemme med nextgentel linje er det en helt annen verden. Her er kvalitetet strålende og jeg har ingen hakking.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Maam

Eg sitter på 4000kbps linje, men måtte stille kvaliteten ned til 600 tror eg det var. Noe jævlig drit det, men fikk med meg alle Brann målene, kun Sandefjord sine eg gikk glipp av  :)
ergen te eg dør!

tormi

Må si jeg ble litt imponert over sendingen i igår. Min første webtv kamp i år. Jeg så en rekke ifjor og jeg må si at produksjonen var blitt langt bedre. Med repriser og gode greier.

Seff latterlig at kameramannen sovnet på midtstreken ved en anledning og seff latterlig at det kun er kamera på midtbanen. Hater når vi ikke får se offside situasjoner i reprise og med mulighet for å se om det var riktig eller galt.

Forøvrig synes jeg kommentatorene holdt laber kvalitet. TV2 er alt for opptatt av å hause opp spillet/spillerne.

Når en Sandefjord spiller gjentatte ganger blir omtalt som "GIGANTEN". Da er det bare å legge inn årene.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Maam

Quote from: "tormi"Må si jeg ble litt imponert over sendingen i igår. Min første webtv kamp i år. Jeg så en rekke ifjor og jeg må si at produksjonen var blitt langt bedre. Med repriser og gode greier.

Seff latterlig at kameramannen sovnet på midtstreken ved en anledning og seff latterlig at det kun er kamera på midtbanen. Hater når vi ikke får se offside situasjoner i reprise og med mulighet for å se om det var riktig eller galt.

Forøvrig synes jeg kommentatorene holdt laber kvalitet. TV2 er alt for opptatt av å hause opp spillet/spillerne.

Når en Sandefjord spiller gjentatte ganger blir omtalt som "GIGANTEN". Da er det bare å legge inn årene.


Skulle vel egentlig bare mangle med tanke på at det i år er dyrere enn i fjor. Komentatorene kunne sikkert vært bedre, men ingenting er så patetisk som RL kommentatorene på TVN...
ergen te eg dør!

Go Up