• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann og billettsalg

Started by Fles, May 08, 2007, 12:11:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Fles

Ryktes at man fikk kjøpt billetter på tlf billettluka kl 15!!!!!

Setter meg veldig kritisk til hvordan Brann håndterer billettsalget.
Ikke mye som fungerer.

Samtidig var det en venn av meg som ringte samme telefon, kom igjennom kl 16.56 og fikk ikke kjøpt billetter.

Hvordan kan man selge ut så mange billetter, når hverken nettet, telefonlinjene eller Narvesen/ 7 eleven fungerer som salgssted?

Er det da altså kun i Brann butikkene man kan få kjøpt billetter?
Hvorfor informerer ikke da Sk Brann om dette?

KRITIKK!

RC

Enig. Systemet er tragisk, rett og slett.
En venn av meg fikk kjøpt på billettluka, men ikke jeg som var der minst ett kvarter tidligere.

Bossmann

Jeg fikk kjøpt på billettluka klokken 16.50.

Fles

Quote from: "Bossmann"Jeg fikk kjøpt på billettluka klokken 16.50.

DETTE ER HELT UTROLIG!

Flott for deg altså , men nå er det på tide at Sportsklubben Brann tar et oppgjør med seg selv!

De går ut og klager på svartebørshandel, men slik som de driver nå.. så er ikke det spesielt mye bedre.

De setter en start på salget til kl 17, når folk da får kjøpt billetter kl 15 og på flere tidspunkt før 17 så er det for meg noen som ikke gjør jobben sin!

Begynner å bli mektig lei alt billettstyret med SK Brann!

Var selv på Narvesen, de var forferdelig frustrerte. Stakkars folk.

Rune felt F

På radioen i går så sa de billettsalget åpnet kl 16. Tror det var nrk P1 eller noe lignende.

Bossmann

Quote from: "Rune felt F"På radioen i går så sa de billettsalget åpnet kl 16. Tror det var nrk P1 eller noe lignende.

Riktig. NRK Hordaland.

fettnok

brann har vel tenkt å kvitte seg med billettluka.no, men er noe med kontrakt å noe greier.
ette går aaaaaldri bra!

Erlend

som sagt i en annen tråd, kontrakten går ut etter sesongen og da bør det skje noe

Fotballjent'n=)

Jeg kjenner også flere som fikk kjøpt billetter kl. 15.00 i går. Dette var da fordi billettluka skulle teste systemet, og noen var så heldig å slippe i gjennom akkurat i det tidsrommet.
Men helt enig i at billettluka er noe piss. Er glad jeg har partoutkort;)
ølv betyr ikke en skitt!:)

Corran

Noen god grunn for at denne tråden ikke kunne være i allerede eksisterende tråd om billettsalg?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Erlend

Quote from: "Corran"Noen god grunn for at denne tråden ikke kunne være i allerede eksisterende tråd om billettsalg?

hvis det er "billettsalgstall" du sikter til, så er vel den slik at Krøvel kan fortelle oss om hvor mye som er solgt i de forskjellige arenaene i Norge, mens skal man diskutere Branns udugelighet rundt billettsalg.
Men er egentlig enig med deg i at de kunne fortsatt i den andre tråden

Fles

Quote from: "Corran"Noen god grunn for at denne tråden ikke kunne være i allerede eksisterende tråd om billettsalg?

Fordi jeg synes emnet kunne få en egen tråd iom at det var såpass mange sterke meninger om det som skjedde i går.

Hvis det var helt grusomt for deg så får du bare la være å lese/skrive.

erikdale

NÃ¥ vil det bli ramaskrik her..

Naboen min kjøpte 7 billetter rundt klokken 14.00 i DAG 08.05. Han gikk inn på billettluka og oppdaget at Brann-Fredriksstad stod som åpen post. Der viste det 66 ledige plasser på Frydenbø, og han handlet raskt. Kjøpte 5 i eget navn og 2 i søsterens navn.
Fikk skrevet dem ut på narvesen også.
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

Fles

Quote from: "erikdale"NÃ¥ vil det bli ramaskrik her..

Naboen min kjøpte 7 billetter rundt klokken 14.00 i DAG 08.05. Han gikk inn på billettluka og oppdaget at Brann-Fredriksstad stod som åpen post. Der viste det 66 ledige plasser på Frydenbø, og han handlet raskt. Kjøpte 5 i eget navn og 2 i søsterens navn.

Det sier jo bare sitt , samtidig stod det jo utsolgt på Brann.no

Latterlig!

Christoball

jælva kjekt  sitte Ã¥ prøve pÃ¥ noe pÃ¥ billettluka...
kom inn til der du velger hvor du skal sitte 3 ganger og ene gangen fikk eg til og med valgt plassene mine og trykt videre, før "Tha page cannot be displayed" meldingen kom... sånn var det hele tiden, talentløst!

skal jo ikke være noen overaskelse for de at det er litt pågang

BrannSupporter

Quote from: "erikdale"NÃ¥ vil det bli ramaskrik her..

Jeg også fikk det. Det var ca 12:30 i dag. Da var det ca 160 billetter tilgjengelig over 4 felter.
http://bildr.no/view/63567

erikdale

Kontaktet Brannbutikken som i sin tur kontaktet Brann..

De presterte faktisk å si at de som har kjøpt billetter i dag vil bli kastet bort, fordi billettene er dobbeltbooket..

Grunnen til at d ble solgt billetter i dag var at Brann måtte åpne systemet for å skrive ut billetter til sine egne.. Så de billettene folk eventuelt har kjøpt har også blitt gitt til andre av Brann..
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

Nixon

Såpass? Det kommer helt sikkert til å gå smertefritt for seg.
Lurer på hvem som står først frem i BA...
Rød makt på Hansa!

mbs

Quote from: "Nixon"Såpass? Det kommer helt sikkert til å gå smertefritt for seg.
Lurer på hvem som står først frem i BA...

Billettluken er jaggu et kjempe system de har. Har selv vært med å utvikle forskjellige web applikasjoner og dette tar kaka.
Har ikke brann en admin som gjør at de kan skrive ut billetter uten at systemet er opent?

Da har billettluka et alvorlig problem.

hansagutt1

Quote from: "erikdale"Kontaktet Brannbutikken som i sin tur kontaktet Brann..

De presterte faktisk å si at de som har kjøpt billetter i dag vil bli kastet bort, fordi billettene er dobbeltbooket..

Grunnen til at d ble solgt billetter i dag var at Brann måtte åpne systemet for å skrive ut billetter til sine egne.. Så de billettene folk eventuelt har kjøpt har også blitt gitt til andre av Brann..

Dersom dette stemmer så kan det oppstå tumulter på stadion. Aldri, jeg gjentar ALDRI om jeg hadde forlatt stadion frivillig dersom jeg hadde gyldig billett og en fyr påstod at han hadde rett på min plass. Ta med håndjern og lenk dere fast!

Fles

Quote from: "hansagutt1"
Quote from: "erikdale"Kontaktet Brannbutikken som i sin tur kontaktet Brann..

Dersom dette stemmer så kan det oppstå tumulter på stadion. Aldri, jeg gjentar ALDRI om jeg hadde forlatt stadion frivillig dersom jeg hadde gyldig billett og en fyr påstod at han hadde rett på min plass. Ta med håndjern og lenk dere fast!

Ja da er vi to!

Synes det er merkelig at Brann ikke går ut i media å sier noe.

Vil bli mektig kaos på Stadion 16 mai om dette stemmer, sportsklubben Brann vil også stå ansvarlig om det skulle gå galt på noe vis.

Synes de tar for lett på dette billettrotet!

Men det virker jo ikke som de er intresert i å ordne opp i deres eget rot på noe som helst vis!

Go Up