• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann - Lillestrøm 10.06.2007

Started by vebo, May 07, 2007, 19:55:45 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

vebo

Dagen vi tar serieledelsen tilbake? Eller kan Viking, Tromsø eller Lyn hjelpe oss før den tid?
Tiocfaidh ár lá

krøvel vellevold

Quote from: "vebo"Dagen vi tar serieledelsen tilbake? Eller kan Viking, Tromsø eller Lyn hjelpe oss før den tid?

Eller Sandefjord, Fredrikstad og Odd kan hjelpe LSK?
Legg ned hele klubben!

skb!

Brann bør egentlig ikke ta serieledelsen før det gjennstår et par runder - max. Hvis vi tar den før den tid sprer gullruset seg, og vi kan være sikker på at det går til helvete...

Men det blir en intresant kamp, for all del. Måtte vi banke LSK både på banen og på tribunen.

Erlend

Quote from: "skb!"Brann bør egentlig ikke ta serieledelsen før det gjennstår et par runder - max. Hvis vi tar den før den tid sprer gullruset seg, og vi kan være sikker på at det går til helvete...

Men det blir en intresant kamp, for all del. Måtte vi banke LSK både på banen og på tribunen.

Ja fjoråret var flaut med tanke på tribunen. Ble overdøvet av en gjeng med trommer og shalallala sanger

skb!

Quote from: "Erlend"
Quote from: "skb!"Brann bør egentlig ikke ta serieledelsen før det gjennstår et par runder - max. Hvis vi tar den før den tid sprer gullruset seg, og vi kan være sikker på at det går til helvete...

Ja fjoråret var flaut med tanke på tribunen. Ble overdøvet av en gjeng med trommer og shalallala sanger

vebo

Den jææævla trommen! Må brennes om de tar den med til stadion igjen.
Tiocfaidh ár lá

Bassew

Kan ikke trommen effektivt stoppes ved at den nektes å bli tatt med inn på Stadion? Den kan jo kastes på folk og stikkene, kan jo brukes som både slagvåpen og stikkvåpen. Trommer bør jo bli vurdert som en sikkerhetsrisiko. Det kan da ikke være så vanskelig å fikse dette?
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

fortune

Var på RBK-kampen og fikk da en ide angående tromme. Hva om vi stiller med en egen tromme? Nei, vi skal ikke stå og "lalle" slik RBK og LSK gjør, men hva om vi stiller en trommemann rett ved siden av "Fugla" Og får vår utsendte trommemann til å slå fullstendig uten takt? Vanskelig å holde rytmen da, kanskje Kanarifuglene gir opp sin egen tromme...
First is first, second is nothing

Xminator

God ide. Still opp ett buekorps foran kanarifansen og slå ivei ;)

Vestkanten

Quote from: "fortune"Var på RBK-kampen og fikk da en ide angående tromme. Hva om vi stiller med en egen tromme? Nei, vi skal ikke stå og "lalle" slik RBK og LSK gjør, men hva om vi stiller en trommemann rett ved siden av "Fugla" Og får vår utsendte trommemann til å slå fullstendig uten takt? Vanskelig å holde rytmen da, kanskje Kanarifuglene gir opp sin egen tromme...

Tanken har streifet meg også, det hadde gjerne stoppet de. Helvete kor den trommen irriterer.
Heia Brann!

chris_henrik

Quote from: "Xminator"

Enig. Vil ikke ha noe Forza-Ultra-Lalling på stadion, men når det er sagt må Kanaris berømmes for trøkket.
<BRANN> ..... DKFM

Northside

Er det en tromme som virkelig irriterer må det være Sandedfjord sin. En ting er å tromme en hel kamp og synge, en annen ting er å kun tromme en hel kamp, slik som Sandefjord.

tormi

Trommer er så jævlig kjedelig å høre på. Har faen meg ikke noe å gjøre på en fotballbane. Ikke overraskende at de ekle bartene har hevet seg på den latterlige tromme bølgen.

Trommer hører kanskje sammen langrenn, Kjell Kr. Rike, solbærtoddy og "skulder kne og tå" i skauen.

Må noen faen meg få stanset disse ekle trommejævlene - og de må IHVERTFALL ikke få ta de med seg på vår elskelige stadda.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

TcK

NÃ¥r legges det ut billetter til lsk-kampen?
Jesus elsker alle barna

naitsirk

QuoteEnig. Vil ikke ha noe Forza-Ultra-Lalling på stadion, men når det er sagt må Kanaris berømmes for trøkket.

klart det blir trøkk når ein står og hamrer på ei tromme.
eg blir fysisk kvalm av å sjå på lsk kamper og dei forferdelige sangane dei har. kanarifansen har sånne treige songar, som ihvertfall irriterer meg.

Corran

En liten avsporing egentlig. Men det er jo litt artig og kanskje litt ironisk at det stedet i Norge som har størst kultur for trommer er det eneste stedet (omtrent) hvor det ikke brukes av supportere.

Ellers likte eg litt ideen om å kjøre nokken slagere som kjører noen skikkelige buekorps marsjer når lsk prøver å dra i gang sine trommer (så lenge det ikke blir for mye). Og så fulgt opp meed skikkelig trommeløs sang.
Hadde kanskje tatt litt knekken på trommisen til lsk
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krøvel vellevold

Quote from: "Corran"En liten avsporing egentlig. Men det er jo litt artig og kanskje litt ironisk at det stedet i Norge som har størst kultur for trommer er det eneste stedet (omtrent) hvor det ikke brukes av supportere.

Legg ned hele klubben!

skb!

Quote from: "Corran"En liten avsporing egentlig. Men det er jo litt artig og kanskje litt ironisk at det stedet i Norge som har størst kultur for trommer er det eneste stedet (omtrent) hvor det ikke brukes av supportere.

Ellers likte eg litt ideen om å kjøre nokken slagere som kjører noen skikkelige buekorps marsjer når lsk prøver å dra i gang sine trommer (så lenge det ikke blir for mye). Og så fulgt opp meed skikkelig trommeløs sang.
Hadde kanskje tatt litt knekken på trommisen til lsk

Hehe, stiller meg bak denne ideen. Bare å plassere noen slagere like ved borteseksjonen, med beskjed om å lage et skikkelig liv når LSK starter med sin bongo-tromme. Forøvrig bør denne kampen benyttes til å vise LSK hva sikkelig supporterkultur er. Satser på fult trøkk mot denne gjengen, som jeg personlig syns er mye mer irriterende enn Klanen.

Klaus_Brann

Quote from: "TcK"NÃ¥r legges det ut billetter til lsk-kampen?

http://www.brann.no/index.php?mapping=102

Vær så god.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

TcK

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "TcK"NÃ¥r legges det ut billetter til lsk-kampen?

http://www.brann.no/index.php?mapping=102

Vær så god.

Tusen hjertelig.

tck.
Jesus elsker alle barna

Erlend

Jeg har ikke anledning til Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ kampen, og leste et eller annet sted at man kan fÃ¥ "solgt" de til Brann for halve verdien.  Hvordan fÃ¥r man gjort dette?

KennethS

Kasey Wherman fikk nettopp sitt 3 gule kort og må stå over mot Brann.
tå på Brann

Hansakongen

Quote from: "Erlend"Jeg har ikke anledning til Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ kampen, og leste et eller annet sted at man kan fÃ¥ "solgt" de til Brann for halve verdien.  Hvordan fÃ¥r man gjort dette?

du må sende mail til brann tror det var innen 5 dager før kamp skal spilles.. eller var det 6 litt usikker der...

EvenSteven

Quote from: "Erlend"Jeg har ikke anledning til Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ kampen, og leste et eller annet sted at man kan fÃ¥ "solgt" de til Brann for halve verdien.  Hvordan fÃ¥r man gjort dette?

PARTOUTKORT 2007

Videresalg av partoutkort til enkeltkamper
Dersom du ikke har anledning til å stille på en kamp kan du selge plassen din til oss for 50% av løssalgsprisen som du har betalt. Alt du trenger å gjøre er å sende en e-post til oss med partoutkortinnehavers navn, felt, rad, plass og hvilken kamp dette gjelder. Vi frigjør da plassen til gjeldende kamp og selger den på nytt.
NB: Gjelder kun hvis plassen blir videresolgt. Evt utbetaling skjer etter sesongslutt.

link til mailadressen: http://www.brann.no/index.php?mapping=185

Xminator

HÃ¥per for guds skyld Nordli benker Sundgot mot Brann...

Liten seriefinale allerede i juni...

Brannfrelst

Quote from: "KennethS"Kasey Wherman fikk nettopp sitt 3 gule kort og må stå over mot Brann.

Triste nyheter :(
2.10.07-Gullet kom hem!

Mick

Quote from: "Siggen"

Fra LSK- IFK kampen i RL: Ikke så verst den da.

http://www.youtube.com/watch?v=qPKB-l6F3pA
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

chris_henrik

Kan ikke noen i Bataljonen kontakte Brann og sørge for at undulatene ikke får ta med seg tromme inn på bortefeltet. Kan begrunne det med at de ser på tromme som kastevåpen e.l. Etter å ha sett en omgang av LSK - Stabæk har jeg fått nok av storband og orkestermusikk.
<BRANN> ..... DKFM

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5450

Billettsalget til kampen starter i morgen. Blir sikkert ikke 16. mai tendenser, men at nettet bryter sammen og at du bør stå i kø en plass rundt kl. 17.00 er vel rimelig sikkert..

Brann_copper

Quote from: "vebo"Den jææævla trommen! Må brennes om de tar den med til stadion igjen.

En LSK-tromme stanses mest effektivt med 10 Brann-trommer.
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

Brann_copper

We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

Xminator

Opdal
Dahl - Bjarnason - Sigurdsson - Hanstveit
Solli - Andresen - Jaiteh - Vaagan Moen
Helstad - Sæternes

thesevs

Quote from: "Brann_copper"

Denne oppstillingen e mer offensiv en xminator sin, men eg støtter forslaget. Vi trenger litt offensivitet i angrepet vårt!
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Tore Larsen

Quote from: "chris_henrik"Kan ikke noen i Bataljonen kontakte Brann og sørge for at undulatene ikke får ta med seg tromme inn på bortefeltet. Kan begrunne det med at de ser på tromme som kastevåpen e.l. Etter å ha sett en omgang av LSK - Stabæk har jeg fått nok av storband og orkestermusikk.

Ja det hadde vært noe. Det som er fint med tvkampene med lillestrøm er at man kan ta av lyden, så det blir et helvette å høre bongolongoshallalallolele i 90 min live....

Får overdøve de med synging!
Mvh

Tore

Fabregas

Quote from: "Xminator"Opdal
Dahl - Bjarnason - Sigurdsson - Hanstveit
Solli - Andresen - Jaiteh - Vaagan Moen
Helstad - Sæternes

Spilte ikke Huseklepp bra nok på lørdag? Huseklepp skal i alle fall være en av to vinger. Så får Solli-PVM-Dahl sloss om de to siste plassene av venstrekant, høyrekant og høyreback. Corrales er for tiden en klart bedre spiller enn Hanstveit, og om Hanstveit skal spille nå er vel det kun hvis Corrales løftes opp på kanten, noe som kanskje bør prøves. Vaagan Moen kommer nok utover sesongen, men nå er han altfor dårlig. Han skaper INGENTING i spill og når han heller ikke jobber nok så er benken neste. Dødballene han slår er på ingen måte god nok, Corrales kan få prøve seg isteden.

monzilla

Forslag:
Still byens bauekorps opp på rekke foran Hansa. De trommer lagene inn på banen, og BBB stiller med banner : "Det er dette trommer skal brukes til" eller noe i den duren. Idèen er orginal, umulig å kopiere. Og jeg vil ha bauekorps på stadion. Tror Brann hadde vært villig til å være med på dette.

Pondan

Tror banner eller noe der vi slenger litt drit til disse trommehorene... håper de tar tromme med på puben, blir ikke gammel den da:P

smaalanda

Quote from: "monzilla"Forslag:
Still byens bauekorps opp på rekke foran Hansa. De trommer lagene inn på banen, og BBB stiller med banner : "Det er dette trommer skal brukes til" eller noe i den duren. Idèen er orginal, umulig å kopiere. Og jeg vil ha bauekorps på stadion. Tror Brann hadde vært villig til å være med på dette.

Støttes fult ut!!!

Får vi ikke dette til har vi alltids "Stemning uten kunstige tilsettningstoffer" eller "Kem faen er Ole`" som også har blitt foreslått tidligere.
KMO!!!

Stoffi

Quote from: "smaalanda"

Støttes fult ut!!!

Får vi ikke dette til har vi alltids "Stemning uten kunstige tilsettningstoffer" eller "Kem faen er Ole`" som også har blitt foreslått tidligere.

Genialt forslag. FÃ¥ inn buekorpsene!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nixon

Dette er en glimrende ide!
Og så enkel. Det skal ikke mye organisering til for å engasjere slagere fra et bauekorps og lage et tekstbanner.
Rød makt på Hansa!

kapteinen

Kan ikke vi heller konse om vårt eget tribuneliv og hvordan vi skal synge de ut,..?
Z

Nixon

Quote from: "kapteinen"Kan ikke vi heller konse om vårt eget tribuneliv og hvordan vi skal synge de ut,..?

Må det ene utelukke det andre? Vi snakker om et stunt noen sekunder ved kampstart. Og så har vi 90 minutter å synge de på ræv. Ser ikke det helt store problemet.
Rød makt på Hansa!

kapteinen

Quote from: "Nixon"
Quote from: "kapteinen"Kan ikke vi heller konse om vårt eget tribuneliv og hvordan vi skal synge de ut,..?

Må det ene utelukke det andre? Vi snakker om et stunt noen sekunder ved kampstart. Og så har vi 90 minutter å synge de på ræv. Ser ikke det helt store problemet.

Veldig realistisk at vi gjennomfører dette vi diskuterer her, men ok.
Z

dudo

Dette er kanskje den kampen i året hvor det er viktigst at Bengt spiller, så alle som foreslår å benke han må tenke seg om en gang til. Om Bakke skulle finne storformen til kampen er han også å foretrekke foran de andre ved siden av Andresen, enkelt og greit fordi vi trenger å forsvare oss mot dødballene til LSK. Da nytter det ikke å sulle rundt med Robbie og Gashi i boksen.

Ellers er det svært gledelig om Myklebust må stå over i tillegg til Wehrmann, han er en type som kunne laget et lite helvete mot våre ikke alt for raske backer. Minuset da er vel at Sundgot nok kommer inn. Personlig håper jeg på Essediri... ;-D
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Og så enkel. Det skal ikke mye organisering til for å engasjere slagere fra et bauekorps og lage et tekstbanner.

JA!Støtter denne fullt ut!Og det er en humoristisk og bra måte å fortelle de hva vi synes om trommebruk:)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Det største problemet er vel at ideen er lansert her på forumet.
Tifo-folkene liker jo at alt skal være en overraskelse.
Rød makt på Hansa!

Klaus_Brann

Det er fortsatt ikke så mange som leser her inne, og det hadde uansett vært en bra tifo!

bulldog

Quote from: "dudo"Dette er kanskje den kampen i året hvor det er viktigst at Bengt spiller, så alle som foreslår å benke han må tenke seg om en gang til. Om Bakke skulle finne storformen til kampen er han også å foretrekke foran de andre ved siden av Andresen, enkelt og greit fordi vi trenger å forsvare oss mot dødballene til LSK. Da nytter det ikke å sulle rundt med Robbie og Gashi i boksen.

tor det vil være lurt å spille med arman istedet for ørn 1. bakke er vel et stykke unna duellformen som vil trenges i denne kampen. tror mer på ardian eller jaiteh som makker til andresen.
bulldog

Tore Larsen

Ganske enkelt genialt! Meget godt forslag. Hadde ikke vært noe problem å få til, både undertegnede og andre i styret har kontakter i buekorpsene og de hadde nok lett vært med.
Mvh

Tore

Go Up