• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Trio - Brann (NM 1. Runde)

Started by vekkreist, May 07, 2007, 13:39:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

vekkreist

Da er det klart, Brann møter Trio i 1 runde. http://fotball.bt.no/nm/article80613.ece  
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2756407.ece

"Det er duket for fest på Husnes 20. mai da kommer rødtrøyene fra Bergen for å møte de lokale heltene på 3. divisjonslaget Trio.
Laget trenes av islendingen Agust Haugsson. Lagets mest kjente spiller er Trond Inge Haugland som har en fortid både i Flora Tallin (Estland), Ionikos (Hellas) og Vålerenga. Etter en sterk start på sesongen kunne Trio ledet sin 3. divisjonsavdeling etter kampen mot Lyngbø i helgen. Men laget tapte hjemmekampen 0-1"

20/5 kl 18:00 Trio – Brann


Hva syns dere? Dette bør jo bli plankekjøring eller?
Trio ligger på 5 plass i  3. div avd 14....


http://www.il-trio.no/sider/Fotball/3.divisjon_menn/
http://www.il-trio.no/image/pic/org/Alaget2007/Trio1.jpg

brann.avd.molde

Ingen ting er planke kjøring med brann vettu;-) Brann bør vinne denne kampen overbevisende lett, men det sa jeg i fjor mot åtvidaberg også. Allikevel bør det være en fin mulighet for "2" laget å få litt matching av en kamp med "verdi" i. Kanskje med en overbevisende forestilling kan noen spille seg inn på laget, selv om det kan være litt usansynelig. Blir en herlig borte tur til gock uansett.
Eg må inn!

Klaus_Brann

Hvor lang tid tar det å kjøre dit??Blir en artig bortetur, og DA skal jeg få blusset:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

brann.avd.molde

Quote from: "Klaus_Brann"Hvor lang tid tar det å kjøre dit??Blir en artig bortetur, og DA skal jeg få blusset:-)


Så vidt jeg har forstått det av en kamerat som spilte mot de i fjor ligger det i hardanger. Så da blir det hot dog på fergen også. Hadde vært morro å fått til noe show i hardanger.
Eg må inn!

Northside

Søndagskamp? Her snakker vi tur!

pidre

Husnes - største bandittbygda i Sunnhordlandsdeltaet - tar ca 2,5-3 timer å kjøre dit. Det er alternative reiseruter, men dette er den raskeste:

Bergen - Hatvik (Os), ca 30-40 min
Ferje Hatvik - Fusa, ca 10 min
Fusa - Gjermundshamn, ca 40 min kjøring
Ferje Gjermundshamn - Løfallstrand, ca 30 min
Løfallstrand - Husnes, ca 40 min kjøring
Saludar a los monos!

brann.avd.molde

Blir det satt opp buss fra bataljonen sin side?
melder meg på den med en gang.
Eg må inn!

Truls A

Blir det satt opp noe busstransport for oss supportermedlemmer, så vil eg og være med.
ruls André

Tore Larsen

Quote from: "pidre"Husnes - største bandittbygda i Sunnhordlandsdeltaet - tar ca 2,5-3 timer å kjøre dit. Det er alternative reiseruter, men dette er den raskeste:

Bergen - Hatvik (Os), ca 30-40 min
Ferje Hatvik - Fusa, ca 10 min
Fusa - Gjermundshamn, ca 40 min kjøring
Ferje Gjermundshamn - Løfallstrand, ca 30 min
Løfallstrand - Husnes, ca 40 min kjøring


Vil no tro det er raskere å kjøre til Fusa og ferge over til Løfallstrand. Skal vel litt til at begge fergene skal klaffe en søndag.
Ca 10 mil fra Bergen til fergen.
Mvh

Tore

vebo

Hvor mange skal til for å sette opp buss?
Tiocfaidh ár lá

vebo

Noen fra Bataljonen som kan svare?
Tiocfaidh ár lá

Tore Larsen

Sikkert bedre å sende en mail til styret@bataljonen.no.....
Mvh

Tore

vebo

Gjort, syns det er blitt litt slapt på svar-fronten siden du gav deg Tore ;)
Tiocfaidh ár lá

pidre

Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "pidre"Husnes - største bandittbygda i Sunnhordlandsdeltaet - tar ca 2,5-3 timer å kjøre dit. Det er alternative reiseruter, men dette er den raskeste:

Bergen - Hatvik (Os), ca 30-40 min
Ferje Hatvik - Fusa, ca 10 min
Fusa - Gjermundshamn, ca 40 min kjøring
Ferje Gjermundshamn - Løfallstrand, ca 30 min
Løfallstrand - Husnes, ca 40 min kjøring


Vil no tro det er raskere å kjøre til Fusa og ferge over til Løfallstrand. Skal vel litt til at begge fergene skal klaffe en søndag.
Ca 10 mil fra Bergen til fergen.


Det er ganske utrolig, men HSD har tilpasset sine ruter slik at begge fergene klaffer. Iht rutehefte, såkalte gjennomgangsruter.
Saludar a los monos!

Tore Larsen

Quote from: "vebo"Gjort, syns det er blitt litt slapt på svar-fronten siden du gav deg Tore ;)


Ja sant, har gitt beskjed om at man må være mer aktiv på forumet for det er faktisk en viktig kommunikasjonskanal.

Nå når jeg først svarer i denne tråden kan jeg nevne at buss er satt opp for de som ikke har fått det med seg.

Les mer ved å trykke her
Mvh

Tore

Nixon

Rød makt på Hansa!

KennethS

Quote from: "pidre"Det er ganske utrolig, men HSD har tilpasset sine ruter slik at begge fergene klaffer. Iht rutehefte, såkalte gjennomgangsruter.


HSD? Du mener vel Tide :D
tå på Brann

Fabregas

Satser på dette laget:

              Thorbjørnsen
Guntveit-Bjørnsson-B.Dahl-Corrales
Huseklepp-Gashi-Bakke-V.Moen
         Ludvigsen-Sæternes

Dette skal vinnes, vi tar med Helstad,Andresen og Solli på benken hvis det ikke skulle gå enkelt. Denne kampen skal vinnes til pause. Spillere som Ludde,Gashi,Huseklepp og Bakke må virkelig ta vare på denne sjansen. Jeg må bare innrømme at Brann aldri har vært laget som garantert vinner kamper som dette, jeg vil nok tippe at sjansen for at Brann tryner han her er betraktelig større enn de andre gullkandidatene. Håper virkelig at de ikke tuller denne gangen, jeg har sinnsykt lyst på cupfinale igjen. Seieren sist vil jeg aldri glemme.

Nixon

Mjelde sier i dag at Andresen står over på søndag og at Bakke skal spille sentralt. Så da får vi alle sett om Bakke akkurat nå er et reelt alternativ til Andresen.
Rød makt på Hansa!

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5427

Litt artig lesning.. Ikke at vi er generelt dårlig i første runde av cupen, men at Trio-spillerne får 5000 kr hver for seier var litt herlig..

Tror Brann-spillerne uten problem kunne doblet dette budet for en enkel walkover og frihelg..

Pissemaur

Hvordan er med stadionkapasitet der nede?

Jeg tar uansett turen ned.

Edie1

Quote from: "Pissemaur"Hvordan er med stadionkapasitet der nede?

Jeg tar uansett turen ned.


Den tar kanskje rundt 1500 te 2000 stk...

Pissemaur

Quote from: "Edie1"
Quote from: "Pissemaur"Hvordan er med stadionkapasitet der nede?

Jeg tar uansett turen ned.


Den tar kanskje rundt 1500 te 2000 stk...


Skal ikke se bortfra det blir fullt da. Husker når Brann spilte TRENINGSKAMP mot Odda på Odda stadion en dag for noen år tilbake - da var det flere tusen tilskuere som møtte opp. Dette er en cupkamp og det bor da ikke så mange færre folk i Husnes enn i Odda. Vi skal heller ikke glemme at det sikkert også er mange fra Rosendal og andre plasser i nærheten som er interessert i å se denne kampen, så det kommer nok helt sikkert til å bli nokså fullt.

olebrann3

eg tipper dette laget:
Thorbjørnsen
Guntveit - Bjarnason - Bjørnsson - Hanstveit(corrales har plassen på første laget det er hanstveit så må ta den tilbake.)
Huseklepp - Gashi - Bakke - Vaagan Moen.
Sæternes/Winters - Ludvigsen

vebo

Odda er en by, Husnes er en liten bygd på 2500 innbyggere, bare så det er sagt.


Hvor mange har tenkt å ta turen da? Har kjempelyst selv, men sliter med å få med meg noen.
Tiocfaidh ár lá

Xminator

Trio får 100 000 kroner i bonus om de slår Brann...

Edie1

Quote from: "vebo"Odda er en by, Husnes er en liten bygd på 2500 innbyggere, bare så det er sagt.


Hvor mange har tenkt å ta turen da? Har kjempelyst selv, men sliter med å få med meg noen.


Ja mn da kjem til og komma mange tilreisande for og sjå kampen, og da komme til og bli liv for Trio e kanskje den klubben med da besta publikumme i 3 divisjon i hordaland...

paf

Quote from: "vebo"Hvor mange har tenkt å ta turen da? Har kjempelyst selv, men sliter med å få med meg noen.

Reis nå med bussen da vel! Du er aldri alene som Brannsupporter

vebo

Quote from: "paf"
Quote from: "vebo"Hvor mange har tenkt å ta turen da? Har kjempelyst selv, men sliter med å få med meg noen.

Reis nå med bussen da vel! Du er aldri alene som Brannsupporter



Sant, sant. Får vurdere det litt.
Tiocfaidh ár lá

dudo

For de av oss som jobber som nattevakter (eller andre late) kan det jo opplyses at TV2 Sumo viser kampen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Pissemaur

Quote from: "vebo"Odda er en by, Husnes er en liten bygd på 2500 innbyggere, bare så det er sagt.


Hvor mange har tenkt å ta turen da? Har kjempelyst selv, men sliter med å få med meg noen.


Joda, jeg er fullstendig klar over det. Men tatt i betraktning at det er områder rundt Husnes (kort distanse mellom) som er ganske befolka, så er ikke forskjellen den store. Odda sentrum vs. Husnes sentrum er ikke den største forskjellen; husnes sentrum er veldig konsentrert, men man finner mange folk i Odda kommune som bor i Tyssedal (tjue minutter fra Odda sentrum), Skare (samme avstand) og ikke minst Røldal (50 minutter unna) som går inn under Odda kommune.

Northside

Kjører med nesten full bil selv. Men, hadde vært greit om Brann fansen fikk en egen plass vi kunne samles, så slipper vi å stå mellom bønder og annet pakk :wink:

Fabregas

Quote from: "dudo"For de av oss som jobber som nattevakter (eller andre late) kan det jo opplyses at TV2 Sumo viser kampen.


Gratis?
Jeg tviler på det men iom at de har flagget det og at det kan være en fin måte å reklamere for Tv2 Sumo så håper jeg det er det. Vil jo være litt spennende hvordan de som kommer inn gjør det. Bør vel strengt tatt rundspille motspillerne i duellene hvis de skal komme meg på 1.laget mot Odd.

Nixon

http://fotball.bt.no/nm/article81484.ece

Det er tydelig at Bakke er ny i klubben siden han forventer tenning mot Trio. Alle vi som har fulgt Brann i noen år vet at Brann, tenning og tidlige cupkamper er en trio (!) som ikke akkurat går hånd i hånd.

Så jeg vil se det før jeg tror det!:)
Rød makt på Hansa!

pidre

Quote from: "Pissemaur"
Quote from: "vebo"Odda er en by, Husnes er en liten bygd på 2500 innbyggere, bare så det er sagt.


Hvor mange har tenkt å ta turen da? Har kjempelyst selv, men sliter med å få med meg noen.


Joda, jeg er fullstendig klar over det. Men tatt i betraktning at det er områder rundt Husnes (kort distanse mellom) som er ganske befolka, så er ikke forskjellen den store. Odda sentrum vs. Husnes sentrum er ikke den største forskjellen; husnes sentrum er veldig konsentrert, men man finner mange folk i Odda kommune som bor i Tyssedal (tjue minutter fra Odda sentrum), Skare (samme avstand) og ikke minst Røldal (50 minutter unna) som går inn under Odda kommune.


Forøvrig har heile Odda kommune ca 7000 innbyggere, mens Kvinnherad (Husnes) har over 13000. Tipper det kommer mer folk på cupkampen på Husnes enn treningskampen i Odda.
Saludar a los monos!

pidre

heheh - sjekk denne linken:

http://www.il-trio.no/nyheter/989/

Legg merke til meningsmåling  om resultat!
Saludar a los monos!

tormi

Quote from: "Nixon"http://fotball.bt.no/nm/article81484.ece

Det er tydelig at Bakke er ny i klubben siden han forventer tenning mot Trio. Alle vi som har fulgt Brann i noen år vet at Brann, tenning og tidlige cupkamper er en trio (!) som ikke akkurat går hånd i hånd.

Så jeg vil se det før jeg tror det!:)


Vel for å si det slik. Klarer Bakke full tenning i en cupkamp mot Trio er det bare å rydde plass til ham i første eleveren med engang!  Lukter vi et kapteinsemne her?
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Nixon

Rød makt på Hansa!

Brannfrelst

Det var et usedvanlig sterkt lag vi mønstrer;)
2.10.07-Gullet kom hem!

Nixon

Quote from: "Brannfrelst"Det var et usedvanlig sterkt lag vi mønstrer;)


Det er jo en styrke for årets tropp. Men også et potensielt problem. For troppen er full av såkalte stjernespillere som alle forventer å få spille. Og det blir det ofte bråk av. Ideelt sett skulle vi hatt noen flere unge spillere som var like gode, men som tålte å bli benket.
Rød makt på Hansa!

Nixon

Rød makt på Hansa!

Edie1

Stiller jo med eit veldig sterkt lag så det bør jo bli ein god seier, visst det er så Bakke seier at dei har full tenning :lol:

Brannmus

Jeg tror nok ikke det blir noen storseier, men 3-4 mål bør vi klare, samtidig som vi holder nullen.

Forsvaret er ikke nevneverdig svekket fra serielaget, og vi har de siste årene normalt klart å holde nullen.

Midtbanen har en Bakke som trenger kamptrening, men bør være sulten. En Gashi som må prestere for å vise at "sutringen" i det siste har vært velbegrunnet. Solli har levert stabilt gode takter denne sesongen, og bør fortsette med det. Gjerne våge litt ekstra og vise en litt leken side. Huseklepp må prestere om han skal vise at han er en reell kandidat til en av kantplassene i Brann. Han viste litt mot FFK. Jeg forventer at han får til mye mer av det han prøver på mot lettere motstand i morgen. Har også registrert at han har vært en av spillerne som har vært best i sine kamper for Brann 2 denne sesongen.

Winters står vel med to mål for Brann 2, og har vist han putter i Tippeligaen, og fortsatt fungerer som en tilrettelegger. Sammen med en Bengt som bør være frisk og rask, så forventer jeg vi får se litt av samspillet fra i fjor.

Dette laget mener jeg alt i alt bør være bedre samspilt enn det cuplag gjerne har vært i tidligere sesonger.

I tillegg, så er det vel et poeng at det kun er Thorbjørnsen og Bakke, som ikke har spilt Tippeligafotball denne sesongen. Det vitner om en bred stall med kvalitet mener jeg.


Corran

Quote from: "Xminator"


Er stor forskjell på cup og 2 laget. Her må de vise seg fram og her er det 10 stk som vil/må vise seg fram om de vil starte neste kamp.
På andre laget blir det med en gang en litt annen holdning. Noe spillerene selv sier også.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.


tormi

Sålangt ingen stor kamp. Få sjanser til begge lagene....
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

skip


anders_flanderz

rite Drite Drite Drite på Oslo By

anders_flanderz

rite Drite Drite Drite på Oslo By

Go Up