• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Trio - Brann (NM 1. Runde)

Started by vekkreist, May 07, 2007, 13:39:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Dr. Nansen

va da bengt?? herlig mål!

Erlend

kan noen beskrive de to målene som har vært så langt??

Fabregas

Quote from: "anders_flanderz"nydelig raid av Soli!

Ser du kampen på Sumo?

At denne kampen ikke sendes gratis på internett eller på tv2 sport gjør meg så helvetes forbanna. Betaler faen 150kt måneden rett til tv2, men det er jo altfor lite. De må jo tjene enda mer siden jeg skal kjøpe et dobbeltabbonnement også på internett.

Jeg vet ikke om det går men noen som gidder å gi meg brukernavn og passord så jeg kan se kampen på deres bruker? Hadde satt uendelig stor pris på det.

anders_flanderz

Quote from: "Fabregas"
Quote from: "anders_flanderz"nydelig raid av Soli!

Ser du kampen på Sumo?

At denne kampen ikke sendes gratis på internett eller på tv2 sport gjør meg så helvetes forbanna. Betaler faen 150kt måneden rett til tv2, men det er jo altfor lite. De må jo tjene enda mer siden jeg skal kjøpe et dobbeltabbonnement også på internett.

Jeg vet ikke om det går men noen som gidder å gi meg brukernavn og passord så jeg kan se kampen på deres bruker? Hadde satt uendelig stor pris på det.

sorry mate!
all kredittkortinfoen min ligger der!
rite Drite Drite Drite på Oslo By

anders_flanderz

1. målet! Solli går fra midten drivler forbi alle og sitter ballen lett forbi Trio keeperen.

2.målet. Frisparksvariant som Sæternes skyter fra ca 20 m lekkert i mål.

tormi

Sendingen konket ut på Solli sitt mål. Men Sæternes scoret på frispark. Skrudde den pent opp i høyre hjørnet - ikke spesielt hardt.

Det var et slikt frispark hvor det ble tatt kort til en annen spiller. Stanset av denne også skutt av BS. Pent.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Brannmann10

Sendingen konket ikke ut ved Solli sitt mål hos meg. Nydelig mål! Og Bengt sitt mål beviser at nå må han få lov til å ta frisparkene som kommer midt foran mål!

anders_flanderz

sendingen holdt også her...

Erlend

Quote from: "Brannmann10"Sendingen konket ikke ut ved Solli sitt mål hos meg. Nydelig mål! Og Bengt sitt mål beviser at nå må han få lov til å ta frisparkene som kommer midt foran mål!

Det beviste han etter min mening med debutmålet sitt, men Andresen har visst enten ikke sett det eller tror han er bedre

Brann_ruler86

Herlig blussing! Til og med speaker likte det...
GÃ¥ ta banen!

anders_flanderz

herlig blussing ja! Thomas som e løs no tenker eg!

Brann_ruler86

Speaker: "So va eg litt tidlig med å applaudera dei bengalske lysa. Eg veit ikkje om det e lov, men det va veldig tøft"

Haha genialt!!!
GÃ¥ ta banen!

anders_flanderz

speakeren på trio:

" var kansje litt tidlig ute å appluderte blussingen, vet ikke om det er lov, men tøft er det no ivertfall"

hehe

anders_flanderz

ludde kommet inn for winters!

anders_flanderz

sæternes bommer omtrent for åpent mål. skyter 5 m over!

Erlend

2810 tilskuere.  Sikkert aldri vært sÃ¥ mye folk i husnes før

anders_flanderz

no har min sumo kubbet her..får inn rbk og vif kampene men ikke brann sin:(

Fabregas

Quote from: "anders_flanderz"

sorry mate!
all kredittkortinfoen min ligger der!

Skjønner deg godt jeg. Noe jeg ikke skjønner er disse tingene:

1. Mener TV2 at de som allerede betaler 150kr i måneden for TV2Sport ikke har betalt nok. Skal de begynne å styre med alt mulig drit på Tv2 sumo og. Skal vi betale fuckings 100 spenn for å se en 1.rundekamp i NM.

2. Hvorfor står tv2 sport 2, 3 og 4 å råtner på rot i stedet for at de kunne vist de mest populære kampene. De har jo kameraer på stadionene fordi vi får jo målene på nyhetene etterpå og det sendes på internett. INGEN ekstra kostnader for TV2 da å sende dette til de som har kjøpt abonnement på TVen. I tillegg er det flere spanske ligakamper som de og kunne sendt, men neida, de sendes jo på nettet de.

TV2 sentralbord er 02255. Jeg har allerede ringt inn å gitt klart beskjed om hva jeg mener. Er en hyggelig fyr der nå som er helt enig med meg men likevel vil jeg sette stor pris på hvis flere gidder å ringe inn. Jeg kom til etter bare 15sekunder. Dere trenger ikke gjøre annet enn å si at dere mener dette er for dårlig og så noterer han seg det. Hvis mange ringer inn er vel sjansen større for at vi slipper å oppleve dette flere ganger. Eposten til lederen for Branns sportsavdeling er sporten@tv2.no .

Forøvrig må det jo være kanskje pinlig for TV2 at ikke engang deres egne ansatte kan forsvare prisene deres.

btt: Flott at vi 99% sikkert klarer å ta oss videre i cupen. Etter min mening er det et stort men: Både Sigurdsson(Vår kanskje viktigste spiller) og Sæternes har klart å pådra seg gule kort. I cupen får man vel karantene etter to gule, noe som for Brann vil være klare svekkelser.

Erlend

Quote from: "Fabregas"btt: Flott at vi 99% sikkert klarer å ta oss videre i cupen. Etter min mening er det et stort men: Både Sigurdsson(Vår kanskje viktigste spiller) og Sæternes har klart å pådra seg gule kort. I cupen får man vel karantene etter to gule, noe som for Brann vil være klare svekkelser.

Får bare håpe de pådrar seg seg det andre gule i neste kamp, då de soner karantenen sin mot et eller annet lag vi er mye bedre enn

anders_flanderz

3-0..nei 4-0... først sæternes på straffe så haugen!

anders_flanderz

Dr. Nansen

ein ok kamp..har vel kontroll men det var faktisk litt farlig på 2-0.. Bakke var ein av branns beste syns eg.bra overblikk og ballkontroll. vegrer seg vertfall ikkje i duellane. solli og var bra.. pent mål!

BRANN - FOR ALLTID

[/quote="anders_flanderz"]

Skjønner deg godt jeg. Noe jeg ikke skjønner er disse tingene:

1. Mener TV2 at de som allerede betaler 150kr i måneden for TV2Sport ikke har betalt nok. Skal de begynne å styre med alt mulig drit på Tv2 sumo og. Skal vi betale fuckings 100 spenn for å se en 1.rundekamp i NM.

2. Hvorfor står tv2 sport 2, 3 og 4 å råtner på rot i stedet for at de kunne vist de mest populære kampene. De har jo kameraer på stadionene fordi vi får jo målene på nyhetene etterpå og det sendes på internett. INGEN ekstra kostnader for TV2 da å sende dette til de som har kjøpt abonnement på TVen. I tillegg er det flere spanske ligakamper som de og kunne sendt, men neida, de sendes jo på nettet de.

TV2 sentralbord er 02255. Jeg har allerede ringt inn å gitt klart beskjed om hva jeg mener. Er en hyggelig fyr der nå som er helt enig med meg men likevel vil jeg sette stor pris på hvis flere gidder å ringe inn. Jeg kom til etter bare 15sekunder. Dere trenger ikke gjøre annet enn å si at dere mener dette er for dårlig og så noterer han seg det. Hvis mange ringer inn er vel sjansen større for at vi slipper å oppleve dette flere ganger. Eposten til lederen for Branns sportsavdeling er sporten@tv2.no .

Forøvrig må det jo være kanskje pinlig for TV2 at ikke engang deres egne ansatte kan forsvare prisene deres.

btt: Flott at vi 99% sikkert klarer å ta oss videre i cupen. Etter min mening er det et stort men: Både Sigurdsson(Vår kanskje viktigste spiller) og Sæternes har klart å pådra seg gule kort. I cupen får man vel karantene etter to gule, noe som for Brann vil være klare svekkelser.
RANN - FOR ALLTID

RC

Og hvorfor er alt så komersiellt? Det er det som er poenget hans. Hvorfor så mye penger i alt? Hva med folk som elsker fotball men ikke har råd til å følge laget sitt lenger?

tj00m

mens vi e nå inne på cupkamp, sånn når brann er i kvartfinalen å semifinalen å sånn, noen som vet kordan det e med oss som har partoutkort da når brann har hjemmekamp? Om vi har fast plass da og? Eller forkjøpsrett?
Brann Bergens Stolthet!

RC

Quote from: "tj00m"mens vi e nå inne på cupkamp, sånn når brann er i kvartfinalen å semifinalen å sånn, noen som vet kordan det e med oss som har partoutkort da når brann har hjemmekamp? Om vi har fast plass da og? Eller forkjøpsrett?

Det har dere nok. All verdens fordeler til dere.

BRANN - FOR ALLTID

Quote from: "RC"Og hvorfor er alt så komersiellt? Det er det som er poenget hans. Hvorfor så mye penger i alt? Hva med folk som elsker fotball men ikke har råd til å følge laget sitt lenger?

Hvorfor ting er kommersielt? DET er jo et gigantisk spørsmål. Jeg skal ikke begi meg ut på å prøve å besvare det men nøye meg med å prøve og sette det i et litt historisk perspektiv. I verden har det vært prøvd en rekke ulike politiske modeller. Det som ser ut for å være hevet over enhver rimelig tvil er at kommunisme ikke fungerer i praksis (det klasseløse samfunn, hvor alle skal få sin like store del av kaken). Den rene kapitalisiske modellen har heller ikke i praksis vært praktisert fullt ut (USA er vel det som ligner mest). En god modell ser ut for å være den sosialdemokratiske modellen - hvor alle bidrar til fellesgoder (sykehus, skoler, eldreomsorg o.l.), men hvor det er fri konkurranse og lov å tjene penger på de fleste andre tjenester.

Nå er det slik at fotball ikke er definert som et gode som alle har behov for og som det er viktig å sikre alle lik tilgang til (ja, det finnes folk som mener fotball ikke er kritisk nødvendig!)

For å gjøre en allerede lang historie kort: TV2 / Telenor har satset 1 mrd på norsk fotball, nå håper de å kapitalisere på risikoen de har tatt (teoretisk sett kunne du også kjøpt fotballrettighetene, og gjort hva du ville med dem). For å kunne tjene penger på dette er de avhengig at kundene er villige til å betale mer for å se fotball enn det kostet TV2 å kjøpe rettighetene. Dette gjør de bl.a. ved å tilby en lang rekke produkter som de håper det finnes et marked for (men husk på at det også er store penger i reklameinntekter ifb fotballsendingene - men dette er altså i det profesjonelle markedet). Dersom det ikke er et marked for disse tjenestene går TV2/Telenor på en kjempeskrell og taper penger. Men - det er altså helt frivillig å kjøpe tjenestene.

Når det gjelder dem som ikke har råd til å følge laget vil jeg bare henvise til at gratis-tilbudet per i dag går flere ganger utenpå det tilbudet som vi hadde tidligere. Det vises "hovedkamp" på TV2, "tippekamp" på TV 2 Zebra og selvfølgelig "Fotballextra". Dette er gratis! Gå 5-10-15-20 år tilbake og se hva du fikk gratis av gratis fotball den gang (OK - vi som ikke vil betale for det har mistet den engelske "tippekampen")
RANN - FOR ALLTID

RC

Greit nok det. Men det svarer ikke på det vi lurer på. Når du begynner med at TV2 kjøpte rettighetene, begynner du midt i, kanskje slutten av saken. Det begynner lenge før de pengene kommer inn i bildet.

BRANN - FOR ALLTID

Quote from: "RC"Greit nok det. Men det svarer ikke på det vi lurer på. Når du begynner med at TV2 kjøpte rettighetene, begynner du midt i, kanskje slutten av saken. Det begynner lenge før de pengene kommer inn i bildet.

At TV2 har kjøpt rettighetene er jo et uomtvistelig faktum, så det er jo ikke unaturlig å starte der?

Men grunnen til at TV2/Telenor tok sjansen på å kjøpe fotballrettighetene var jo at de trodde de kunne tjene penger på det - og altså ikke for å være snill med fotballsupportere i det ganske land.

Når det gjelder HVORFOR det er så mye penger inne i bilde er det fordi "noen" er villige å betale for det. Hvis ingen brydde seg om norsk fotball ville de som holder på med fotball ikke tjent en nickel på å drive med fotball og TV ville ikke sendt et sekund fra noen kamper (for å billedgjøre det: om det ikke var et marked for fotball ville dekningen av fotball i alle typer media vært omtrent slik som man dekker fotball fra 3. divisjon og nedover).

Dette er egentlig veldig enkelt: Dersom det er et marked for et produkt, vil det være noen som er villige til å betale for å få produktet inntil markedet er i balanse (der hvor tilbud "krysser" etterspørsel). Prisen settes av markedet.

Er det noe jeg ikke har svart på nå...?
RANN - FOR ALLTID

SKBMiller

sÃ¥ pÃ¥ fotballextra nÃ¥. jeg sliter meg gjennom lange repotasjer om bunnlag fra tippeligaen, lokale  ildsjeler og amatører som debuterer eller som spiller mot laget de holder med i tippeligaen. sÃ¥ kommer det ikke noe om brann kampen! var om alle laga utenom brann og vif. hvor er logikken i det?

Hausberg

hva er det går i med at tv2 ikke sendte noe fra brann eller var jeg helt ute og ikke fikk med meg det???
itt hjerte står i Brann......

Corran

Møkka tv2 No satt eg faen meg en halvtime for å se Brann sine mål. Har lidd meg gjennom en haug med møkkalag og ka skjer? Jo de viser ikkje Brann. Helvete

men men Han Karsten fra Vindbjart/Start gjorde det hele verdt det.
Utrolig bra kommentarer de hadde fanget opp :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Brannfrelst

Quote from: "Corran"Møkka tv2 No satt eg faen meg en halvtime for å se Brann sine mål. Har lidd meg gjennom en haug med møkkalag og ka skjer? Jo de viser ikkje Brann. Helvete

men men Han Karsten fra Vindbjart/Start gjorde det hele verdt det.
Utrolig bra kommentarer de hadde fanget opp :-)

Hehe ja det var en artig type;) Dødball? Ka faen er det?
Men utrolig at de ikke viser Brann. Var vel kun de og VIF som ikke ble vist?
2.10.07-Gullet kom hem!

DJ_ADG

Quote from: "Brannfrelst"Var vel kun de og VIF som ikke ble vist?

VIF ble vist i den vanlige sportsendingen te TV2, noe som gjør Brann te eneste som ikkje ble vist av tippeliga lagene.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

SKBMiller

jeg ringte tv2 sentralbordet nå. han karen skulle "gi beskjeden videre"

Lilleheil

http://webtv.tv2.no/sumo/?progId=173325&treeId=250

Her er høydepunktene. fant de på tv2sumo. Om linken ikkje virker så trykk på artikkelen om molde på nettavisen. da finner dere også fram:)

SKBMiller

Corran

Takker så meget :-)
Var jo et par pene mål og 1-0 scoringen var jo et prakt mål av Solli.
Men dagens prestasjon var avsluttningen til BS når han skyter over fra 5 meter
Og gjennombruddsløpet til Haugen var jo pent også
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Brannmus

Mener Solli var Branns beste spillere i dag. Første målet er jo praktfullt. Det andre setter han jo greit i mål. Gjør et kanonløp over hele banen og viser skikkelig vilje.

I tillegg, så gjør han utrolig mye bra i løpet av kampen. Trekker kanskje litt vel mye inn mot midten, spesielt i perioder av første omgangen, men skaper mye og jobber utrettelig.

Brannfrelst

Mange fete sjanser som ble brent,fra begge lag vel og merke. Men det må vel være en godkjent kamp. Selv om det nok er mye som bør rettes på. Avslutningsferdigheter Sæternes?;)
2.10.07-Gullet kom hem!

Nixon

Ikke den helt store kampen fra Brann sin side. Solli var Brann sin beste. Og den "morsomme" speakeren var banens beste. Og det sier sitt. Hverken Bakke eller Gashi spilte seg inn på laget mot Odd etter min mening.

Sender en tanke til de i BBB-bussen som akkurat misset fergen og måtte vente i en time og tre kvarter på neste...;
Rød makt på Hansa!

Northside

De med bussen kommer sikkert snart :)

Hærlig kommentar fra speaker under blussingen i 2omgang.
Først roser han oss for å sette en flott farge og ramme under kampen, så litt etterpå sier han at disse bengalskelysene kanskje ikke er lovlig, men at det så no fint ut.

Kjedelig kamp ellers mot et lag som virkelig kjempet. Noe jeg dypt savner fra Brann, i serien.

Klaus_Brann

Quote from: "Lilleheil"http://webtv.tv2.no/sumo/?progId=173325&treeId=250

Her er høydepunktene. fant de på tv2sumo. Om linken ikkje virker så trykk på artikkelen om molde på nettavisen. da finner dere også fram:)

Spilte Brann i blåe drakter??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lilleheil

Som klippet viser. Ja Brann spilte i blåe drakter. eller tapte de røde(Brann) kanskje 5-0 mt trio!!! ;)

chris_henrik

Quote from: "BRANN - FOR ALLTID"At TV2 har kjøpt rettighetene er jo et uomtvistelig faktum, så det er jo ikke unaturlig å starte der?

Men grunnen til at TV2/Telenor tok sjansen på å kjøpe fotballrettighetene var jo at de trodde de kunne tjene penger på det - og altså ikke for å være snill med fotballsupportere i det ganske land.

Når det gjelder HVORFOR det er så mye penger inne i bilde er det fordi "noen" er villige å betale for det. Hvis ingen brydde seg om norsk fotball ville de som holder på med fotball ikke tjent en nickel på å drive med fotball og TV ville ikke sendt et sekund fra noen kamper (for å billedgjøre det: om det ikke var et marked for fotball ville dekningen av fotball i alle typer media vært omtrent slik som man dekker fotball fra 3. divisjon og nedover).

Dette er egentlig veldig enkelt: Dersom det er et marked for et produkt, vil det være noen som er villige til å betale for å få produktet inntil markedet er i balanse (der hvor tilbud "krysser" etterspørsel). Prisen settes av markedet.

Er det noe jeg ikke har svart på nå...?

TV2/Telenor har aldri hevdet at de kunne tjene penger på tv-avtalen.

Litt faktaopplysninger:
I følge Hegnar.no brukte TV2 og Telenor Broadcast 325 millioner på tippeligaen i 2006. Hvorav 270 millioner var for rettighetene, og 50 millioner i produksjonskostnader. Link: http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id=247809&cat=139 Dette er faktisk ikke et beløp som kan "regnes hjem". I en lengre artikkel i Finansavisen for et års tid siden, ble inntektene som TV2 oppnår som følge av eliteserierettighetene stipulert til mellom 40 og 50 millioner (Reklame og abonnementsinntekter). Dvs det samme som produksjonskostnadene.

Valebrokk har flere ganger uttalt at TV2 ikke tjener penger på fotballen, men at det er en strategisk investering hvor hensikten er å utfordre NRK som Norges største tv-kanal. I klartekst ønsker TV2 flere seere, koste hva det koste vil. http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00348/TV_2_Gruppen_-__rsr_348053a.pdf

Når denne logikken legges til grunn, burde TV2 priset Sumo og sportskanalen langt lavere enn de gjør i dag.
<BRANN> ..... DKFM

tormi

Quote from: "chris_henrik"[TV2/Telenor har aldri hevdet at de kunne tjene penger på tv-avtalen.

Litt faktaopplysninger:
I følge Hegnar.no brukte TV2 og Telenor Broadcast 325 millioner på tippeligaen i 2006. Hvorav 270 millioner var for rettighetene, og 50 millioner i produksjonskostnader. Link: http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id=247809&cat=139 Dette er faktisk ikke et beløp som kan "regnes hjem". I en lengre artikkel i Finansavisen for et års tid siden, ble inntektene som TV2 oppnår som følge av eliteserierettighetene stipulert til mellom 40 og 50 millioner (Reklame og abonnementsinntekter). Dvs det samme som produksjonskostnadene.

Valebrokk har flere ganger uttalt at TV2 ikke tjener penger på fotballen, men at det er en strategisk investering hvor hensikten er å utfordre NRK som Norges største tv-kanal. I klartekst ønsker TV2 flere seere, koste hva det koste vil. http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00348/TV_2_Gruppen_-__rsr_348053a.pdf

Når denne logikken legges til grunn, burde TV2 priset Sumo og sportskanalen langt lavere enn de gjør i dag.

Hmmm...

Ser du refererer til en artikkel for 1 år siden. Kunne godt tenkt meg å lest den. Det er korrekt at TV2 stipulerte med underskudd det første året, men de har hele tiden sagt at de har planer om å tjene penger på avtalen totalt sett.

Må også huske på at TV2 overhodet ikke er interessert i å hause opp hvor mye de tjener på denne avtalen (om de tjener mye). De er tross alt ikke dummere enn at de vet at denne avtalen skal reforhandles om noen år.

Og for å være ærlig tror jeg 40-50 mill i reklame/abbonements inntekter i år på eliteserien er langt mindre enn det de virkelig tjener.

Prøvde å lese igjennom TV2 blekken din, men PC her lagger så jæli at det tok vinter og vår og har ikke funnet noe om disse tallene enda.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

chris_henrik

Quote from: "tormi"Hmmm...

Ser du refererer til en artikkel for 1 år siden. Kunne godt tenkt meg å lest den. Det er korrekt at TV2 stipulerte med underskudd det første året, men de har hele tiden sagt at de har planer om å tjene penger på avtalen totalt sett.

Må også huske på at TV2 overhodet ikke er interessert i å hause opp hvor mye de tjener på denne avtalen (om de tjener mye). De er tross alt ikke dummere enn at de vet at denne avtalen skal reforhandles om noen år.

Og for å være ærlig tror jeg 40-50 mill i reklame/abbonements inntekter i år på eliteserien er langt mindre enn det de virkelig tjener.

Prøvde å lese igjennom TV2 blekken din, men PC her lagger så jæli at det tok vinter og vår og har ikke funnet noe om disse tallene enda.
<BRANN> ..... DKFM

Fabregas

Quote from: "BRANN - FOR ALLTID"
Er du ikke litt i overkant naiv? Har du ikke skjønt hva dette handler om? TV2 / Telenor har kjøpt rettighetene for norsk fotball for 1 mrd....Og der har du svaret. TV2 & co gjør hva som er mulig for Ã¥ suge ut flest mulig kroner fra kundene. Du trodde vel ikke TV2  / Telenor kjøpte rettighetene for Ã¥ være snill? De skal selvsagt tjene penger pÃ¥ dette (eller i hvert fall prøve Ã¥ tjene penger) - da gjelder det Ã¥ finne pÃ¥ flest mulig produkter de kan selge. TV2 Sport, Sumo, diverse mobil tjenester, nett tjenester osv. Hva som helst for Ã¥ tjene penger.

Naiv?
Jeg er selvfølgelig 100% klar over at tv2 vil tjene mest mulig penger. Men jeg vil nok tro at hvis alle fotballinteressterte husstander betalte like mye som min ville TV2 gått med klart overskudd på dette området. 150kr*10*100 000fotb. interessert husstander= 150millioner i inntekter i TV2, riktig nok også med utgifter til Tour de France, Primera Division, Håndball etc. At det da innenfor disse 150*7=1050kr alle som vil se alle kampene til et lag hele sesongen uten å reise til bortekampene(Som er mye dyrere) ikke innbefatter gratis overføring av cupens 1. runde som allerede ligger der synes jeg er for gale. Nå skal det sies at det ikke engang er jeg som betaler dette så jeg har nok ikke fullt ut retten til å føle meg snytt.
Min personlige mening er at dette er strålende! Jeg vil ikke tilbake til tiden hvor Sportsrevyen sendte 60-90 sek klipp fra, ikke alle, men utvalgte 1. divisjonskamper (kanskje det var før din tid?). Når det gjaldt cupen kom de (Nrk) ikke på banen før det nærmet seg finaler (før den tid ble det lagt ut en plakat på TV med resultatene...).

Selvfølgelig digger jeg og at vi kan se all den fotballen vi vil. Men nå har jeg vel heller sagt noe annet så jeg synes det er rart at du tar opp dette.
Nei - dett er supert! Nå sendes til og med treningskamper! Og selvfølgelig alt av offesielle kamper (Tippeliga, cup, Uefa, Champions, Royal osv!) Dette er drit digg for alle fotbalelskere!

Igjen, har jeg sagt noe annet. Jeg tror ikke studerende fotballelskere digger at de må ut med 300 i måneden pluss utstyr for å se sitt lag i all kamper. Innsikt er det man kaller å se litt utenfor sin egen situasjon. Det har tydeligvis ikke du. I min situasjon er det ikke noe problem å betale både 3 og 4 hundre i måneden for å se Tippeliga-fotball. Likevel forbeholder jeg meg retten til å være kritisk ovenfor TV2 produkt.

Ja til fotball på tv, for noe vås, finnes nok ingen som har sans for fotball som ikke vil ha det på tv. Selvfølgelig er det frivillig for meg å kjøpe tv2 sport men det er ikke frivillig hvis en setter som fast betingelse at jeg vil se alle Branns 16seriekamper denne sesongen. Derfor skal det i mitt tilfelle en veldig høy pris til for å hindre meg i kjøpe det. Men når jeg har kjøpt det, enten jeg har 100 eller 100 000 kroner på kontoen så har jeg rett til å være kritisk til det.

Brannmus

http://fotball.bt.no/nm/article81814.ece

Blussingen mot Trio blir nå etterforsket av NFF.. Gud hjelp oss alle..

Go Up